Partyflock

Forumonderwerp · 729836

Artiest JayTD

Ik lees net het burgerking topic en veel mensen zeggen dat Subway beter schijnt te zijn.

Wie kent deze keten en wat is er zo veel beter aan ten op zichte van de mac en bk?

En het belangrijkste: waar zitten ze in nederland? :D
laatste aanpassing
ja dat zou ik wel graag willen weten
heb geen flauw idee wat ik me erbij moet voorstellen,word er hetzelfde fastfood ass.als bij bv de mac en de BK voorgeschoteld?
Werkzaam bij Partyflock
Subway (y)

Super :9 Lekkere broodjes ... stuk gezonder dus dan de Mac en BK :yes:

Ik at er zooo vaak in Australie...broodje tonijnsalade en spicy hot chicken....

Ik weet dat ze iig in Alkmaar en Enschede zitten....alleen jammer dat ie hier in Alkmaar helemaal in het centrum zit en ik er zelden makkelijk effe langsga....
Okay die onthoud ik mocht ik nog eens in alkmaar gaan shoppen :)

Subway? Nog nooit van gehoord!

Waar zaten ze ook alweer?

Subway = :9

kan je je eigen broodje samenstellen...
idd een stuk gezonder dan de mac en bk

in Arnhem zit er ook eentje op het Willemsplein, vlakbij het station...

heb zelfs gehoord dat ze binnenkort ook op feesten staan met broodjes...

Er zit er in het altijd even Pitorske Arnhem, en in Nijmegen zit er ook één.
Eindhoven zitten ze ook en Tilburg ook geloof ik :yes:
emma werkt hier in de subway barry :p

Breda heeft er ook een, niet zo bijzonder hoor.

In Leiden ook 1 :yes:

En je kan helemaal je eigen broodje samenstellen.. die recht voor je neus vers worden gemaakt :kwijl:

Alles is gewoon veel verser, geen plastic kaas, geen muffe broodjes.. :no:

Maar gewoon vers en lekker :D
Leiden zit er ook 1

Sydney, Melbourne, Perth, Adelaide, Darwin, Cairns en brisbane zitten ze ook :jaja: wel een stukje reizen b)
Melbourne

Daar ben ik volgende week 8)

Adelaide

en daar over 3 weken :9

Dat wordt vaak mijn avondeten bij de Subway scoren :yes:
laatste aanpassing

in Washington ben ik 'r minstens 5 tegen gekomen... B)
laatste aanpassing

In haarlem zit er eentje, op die kruising bij de V&D!

Heb er in amerika vaaaak gegeten :K
Ze verkopen zogenaamde "sub" (lange) broodjes, met allerlei beleg, van "meatballs" tot gezonde dingen..

errug jummie :P

Ze hebben ook een hele "light line" dus calorie verantwoorde broodjes, er zijn heel veel mensen in amerika afgevallen door het zogenaamde "subway dieet" ik zal eens kijken of ik info kan vinden op Internet..

Het is dus een amerikaanse keten, maar niet echt te vergelijken met de Mac of BK..
laatste aanpassing

Subway Diet Review

Subway Diet - Overview
Jared Fogle hit the news in a big way! He was a college student that lived next door to a Subway food outlet. He was over 400 pounds at the time and when he stopped in at Subway one day, he took note of the sign that stated they offered lowfat subs.

So starting that day: for breakfast he had coffee, for lunch he ate a six-inch Turkey sub with some baked potato chips, and for dinner he had a 12-inch Veggie sub.

He didn't begin to exercise until he had lost a little over one hundred pounds but from that point on he walked. And he walked a LOT!

Since he hit the news, many people have followed in his footsteps and stop at Subway - if not everyday, several times each week, and they are experiencing success. They are all basically eating a low fat diet.

We think what Jared accomplished is amazing and we give him a lot of credit for sticking with it until he reached his goal of 190 pounds at 6'2" tall.

However, while this is a wonderful example of personal weight loss success, it does not mean that the so-called "Subway Diet" is either healthy or likely to lead to similar weight loss.

Remember, the basis of weight loss is calories-in vs. calories-out. If you reduce your calorie-intake to below your calorie-expenditure, you will lose weight even if you eat only Haagen Dazs ice-cream. Yet no one would suggest that we follow a diet plan consisting only of Haagen Dazs!

The truth is, Subway offers a good selection of low-calorie subs which are excellent for midday lunches or occasional snacks, especially if you're trying to lose weight. But unless you supplement these subs with other foods like fruit and vegetables, your health is going to suffer, never mind your weight.

Subway Diet - Claims
No cooking.
Subway is yummy.
Lose weight fast.
Subway Diet - Drawbacks
Not a balanced diet.
Expensive.
Eating sandwiches for two meals day in and day out, may get boring.
Subway Diet - Summary
Not recommended. Although to be fair, fast-food addicts and (perhaps) college students could do a lot worse.
Let's enjoy Subway food as an occasional part of our diet, not as a diet in itself.

hmm klinkt wel positief moet ik zeggen :)

toch maar eens een keer gaan kijken als ik weer eens in 1 van die steden kom.

Is het allemaal koud eten of kan je ook kiezen voor bijvoorbeeld een hamburger tussen je broodje?

Warme meetballs met een lekker sausje :kwijl: ;)

En van alles en nog wat, gewoon warm :yes:
laatste aanpassing
Ben er nog niet geweest maar ze hebben hier in het dorp er ook net eentje geopend binnenkort eens langsgaan dan....

Je hebt warme en koude broodjes! Ik adviseer the italian meatball sub!! :k:k

ze maken ze klaar terwijl je er bij staat, dus je kunt er zoveel exra groenten, kazen, sauzen etc op doen als je maar wilt!

shit man.... krijg er helemaal trek van!

Je hebt warme en koude broodjes! Ik adviseer the italian meatball sub!!

ze maken ze klaar terwijl je er bij staat, dus je kunt er zoveel exra groenten, kazen, sauzen etc op doen als je maar wilt!

shit man.... krijg er helemaal trek van!

Idd italian meatball sub :kwijl:

Die bedoelde ik :p

Heb best honger eigenlijk :/
laatste aanpassing

Ik begrijp het idee een beetje nu, zo hadden we op kreta een toko en die heette quick n go, weet verder niet of dit een keten is maar was ongeveer vergelijkbaar, kon je ook ter plekke zeggen wat je er op wilde hebben enzo.

Hoe liggen de prijzen eigenlijk? Wat betaal je voor een doorsnee broodje?

dat weet ik even niet meer! zal wel een beetje in de buurt van de mac prijzen liggen, misschien ietsjes duurder... maar het is het waard (Y)

Eet smakelijk :D

fast food :@
is helemaal geen fast food man :9

Sub is the best :9

Lekkere broodjess :$:$::$:$

het is wel fast food (snel eten)!!! maar geen bad food
chicken teriyaki :jaja: die is de beste die eris :jaja:

Qarian QUT slut :9 jij bent niet lief hoevaak moet ik nou nog vertellen dat ik ook weer wil :O

Arnhem groningen en apeldoorn
Qarian QUT slut

:9

Als je lief bent koop ik een broodje voor je 8)
hier in dordrecht zit er een

2 Sascha ---> :|

Dat wist ik helemaal niet!! Eigenlijk wist ik ook geeneens van het bestaan van de subway af! :P

:D

Subway in curacao was erg (Y)

Op aruba!!!!

Subway :respect: Echt suuuuuper lekkere broodje gewoon :kwijl: ik zou willen dat er hier 1 zat :D Maar Haarlem is ook dichtbij :D

:O Hij heeft mijn "tip" gejat uit dat topic!!! :@
komt uit Amerika.. daar heb ik het al eens gezien

heb er alleen nog nooit gegeten
:respect: :respect: Echt Super :respect: :respect:

dat is het eerste waar ik naar toe ga als ik in de States ben... :yes: :yes:

en dan bestel ik altijd;

a sandwitch with turkey, and musterd saus...

werelds lekker...

wou dat er hier eentje in de buurt zat... :cry:
Ik weet dat ze iig in Alkmaar en Enschede zitten..

Waar zit die dan in Alkmaar?