Partyflock

Forumonderwerp · 726409

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Dit topic als vervolg op het andere topic wat helaas werd gesloten door nachtelijke bullshit.....mensen doe hier gewoon serieus er zijn er zat die het erover willen hebben.

Enige uitleg over geesten:
Als iemand in onze termen leeft heeft hij een lichaam en een ziel, de ziel dat is energie en energie gaat nooit verloren (leer je bij scheikunde en natuurkunde)dus op het moment dta een persoon sterft trekt d energie uit hem weg en blijft dus over die energie moet ergens naar toe sommige blijven "hangen" en sommige verenigen ergens anders mee of reincarnatie!!!

Vandaar ook als er een verschijning is dat het ook koud is ofdat er euhhhhh soort van stroomstorinkjes zijn pure energie zij hun nl!!!!

Hoop dat ik het jullie een beetje in goede termen uit heb gelegd!

vind dit een super intresant onderwerp.....mijn zoontje zijn vader is overleden toen hij 1 jaar oud was...en heb nu nog steeds een hoop vragen voor zijn vader.
zit er soms weleens aan te denken om dat glaasje draaien te doen maar ben er te bang voor....was in het begin ook zo bang om te gaan slapen...bang dat hij me s'nacht zou opzoeken of....durfde niet in de nacht naar de wc of naar de keuken.....
stond 1 keer met die kleine op mijn armen in de keuken...toen hij in eens riep papa bang.....mama papa is bang.....en keek langs mij heen en zei weer papa bang.....ik heb toen tegen mijn zoontje gezegt...zeg maar dat papa niet bang hoeft te zijn....heb vervolgens wat spullen gepakt en ben naar mijn moeder gegaan.....

zo zijn er nog wel eens wat dingen gebeurt....dat hij in bedje lag en heel hard begont te lachen.....en maar naar 1 kant bleef kijken...ook al riep ik hem hij bleef naar dat punt kijken...

zou glaasje draaien antwoorden kunnen geven op de vragen die ik heb?????

scary lijkt me dat als zulke kleine kinderen die dingen zien...
Ja kinderen zijn extra gevoelig voor.. die zien dat soort dingen eerder, wel grappig vind ik dat.
laatste aanpassing

dat zeggen ze wel vaker dat kinderen daar gevoelig voor zijn.....net als dieren.....
hij is nu 6 jaar en heeft het niet meer tis ook maar drie keer gebeurt ofzo.....
maar blijf het toch eng vinden..

Ja scary..:yes:

cker omdat hij ook aan t praten was:S

Prachtig vind ik het,heel mooi dat hij zo contact houd met zijn vader.

Kinderen hebben het heel veel,word altijd maar afgedaan als fantasievriendje als ze wat ouder zijn of als ze zelf denken dat het door anderen niet geloofd word.

Vicky 30 je bent welkom bij mij hoor.
Ik wil je helpen.

oke thnx.......

wilde nog ff wat kwijt.....gino zijn vader dan pascal die zei weleens tegen mij van...nou steeds als ik op de video klok kijk is het 22.22uur heb ik steeds.....gek he...ik zei dan ja joh das toeval...maar sinds hij is overleden heb ik nog heel vaak dat als ik op een klok kijk het 22.22 uur is........

Toeval bestaat niet...:flower:

zou je denken......ik weet nooit zo goed wat ik er over moet denken...of er nog wel iets is na de dood...en soms heb ik wel zoiets van ....kom op pascal als er iets is geef me dan ff een teken ofzo...

die pascal is sowieso bij je..
ik geloof echt dat iedereen een soort van bescherm engeltje heeft en er is zeker leven na de dood. in ieder geval iets in die sferen.

(ik weet dat ik dit in t vorige topic ook al heb gezegd dus sorry daarvoor)
maar toen ik een ernstig ongeluk kreeg heb ik een bijna dood ervaring gehad. HIer zag ik een wit licht wat erg vel was, maar ontzettend rustgevend. Ik voelde dat ik zweefde. alsof ik kon vliegen zeg maar. In het licht, dat niet voelde als een tunnel maar als een hele grote open ruimte, en daar zag ik dus een zwart stipje iets. en ik zweef dichter bij en ineens staat mijn opa daar.
Aan het eind van het wit(ik wist gewoon dat het het eind was, alsof er een onzichtbare deur zat ofzo die ik wel kon zien)staat ineens mijn overleden opa.
Gewoon zoals hij altijd was.
en hij komt naar mij toe. zegt hij: hannie, wat doe jij hier? het is jou tijd nog niet! ik zie je later wel weer.
en toen kwam ik dus bij. mijn opa heeft mijn leven gered.

En ik weet dat er onderzoekers zijn die zeggen dat het komt door zuurstof gebrek in je herzenen, maar daar geloof ik niets van. Het was zo intents en mooi! en hoe kon ik kan mijn opa zien, terwijl de rest wit was? hoe kon ik mij dan zoo fijn voelen? en hoe kon ik dan mijn opa verstaan?
Want op het moment dat hij zei: ik zie je later weer terug wees hij naar achter, naar waar ik vandaan kwam. En langzaam, zoals je ook altijd in de film ziet, vervaagde mijn opa, terwijl hij naar mij knikte van: het komt goed wees maar niet bang, kwam ik terug in de realiteit!

sindsdien voel ik altijd een aanwezigheid om mij heen. Ik weet dat het mijn opa is.. hij waakt over mij en past op mij.
dus er is zeker wat na de dood, en ik geloof echt dat wat jou zoontje zag dat het zijn vader was..

(K)

wow....wat een verhaal....toen pascal in het ziekenhuis nog lag....hij had zware astma en kreeg er een hartstilstand overheen...hebben hem gereanimeerd en toen slapend gehouden...voor drie dagen de derde dag was ik s'ochtend bij hem want hij ging heel erg achter uit...stond met hem te praten over gino..en zei dat ik een foto voor hem had van die kleine....ik had inmiddels gehoord van de artsen dat als hij wakker zou worden...er wel iets aan over hield....dus vertelde ook pascal van dat ik er altijd voor hem zou zijn...en voor hem zou zorgen......gaf hem een zoen hield hem ff vast wilde wegggaan om koffie te gaan drinken en toen gingen alle toeters en bellen af.......hij had er weer een hartstilstand over heen gekregen....en de dokters hebben hem toen laten gaan.....hebben alle slangen en pijpen uit hem gehaald en mocht ik bij hem........

pascal heeft dus altijd gezegt als mij wat gebeurd ik wil NOOIT in een rolstoel trek dan de stekker er maar uit....
soms denk ik weleens hij heeft het zelf gewoon opgegeven...als ik nou niet had gezegt van ik ben er voor je zal je helpen enz enz.....
Wow wat een mooi verhaal Hannie!! Super!

:respect:

met alle respect hannie... maar kwil daar toch weer even op in gaan. Jij zag je opa... zoals je hem kende... Dat betekent dat je opa een herrinering is, zoals hij was toen jij hem kende. Zijn stem ken je ook... Als je ver weg bent, kun je dromen...dromen kunnen echt lijken...dromen kunnen zo gedraaid worden door je hersenen dat het realiteit lijkt... Sommige mensen worden met schrik wakker doordat ze een nachtmerrie hadden... maar is die droom dan realiteit? Een droom kan wel degelijk echt lijken, een droom kan je wel degelijk een gevoel geven (eigenlijk logisch omdat alles in je hersenen gebeurd). En om weer even terug te vallen.. waarom herriner je je opa zoals je hem als laatst zag? waarom zie je je opa in die droom dan niet als een 30 jarige man ofzo?...antwoord: omdat hij zo in je geheugen ligt... Het is puur een herrinering waarvan een droom is gemaakt, om te verwerken wat er op dat moment is gebeurd... Waarschijnlijk ben je geestelijk heel sterk, of ben je heel eigenwijs..vandaar dat je jezelf er bovenop hebt weten te helpen... Alle respect voor je opa, maar die opa in jou beeld is niet je opa maar je opa zoals jij hem herrinert.

Ga ik nog iets vertellen....

Wetenschappers hebben onderzocht dat buiten het normale bewustzijn nog eens 250 verschillende bewustzijns niveau's zijn... (niet precies 250 natuurlijk, dat is een schatting, is trouwens ook een film, waarvan ik de naam kwijt ben, een beetje op gebaseerd)...
Als je wakker bent...gewoon bij "bewustzijn" zit je op de 250... Slaap je? dan zit je op de 200.....En daaronder? wat is dat dan? Denk daar eens over na... ga het rijtje eens af... Niveau 250 is realiteit... niveau 200 is totaal in rust... hartslag minimaal... dromen...totale rust en bewuste onwetendheid...Ga nu eens naar niveau 150? (coma ofzo?) wat kan er daar gebeuren?? Veel echtere dromen... totaal levenloos stil liggen...een eigen wereld in je hersenen misschien? Zak eens naar 50? uittreding van de "geest" uit het lichaam (zoals jullie beweren..)...wit licht...1 grote duidelijk scene...verder totaal geen beweging.. kans dat je organen uitvallen is aanwezig...

Zak eens terug naar niveau 10? of niveau 1? Misschien wordt je wel ooit "levend" begraven als je nog op niveau 1 hangt...maar 1 ding is duidelijk... alles, maar dan ook alles gebeurd in je koppie. Dan hoor ik jullie zeggen... en gevoel dan? dat moet toch met de "geest" in je te maken hebben? Iedereen weet hoe je zintuigen te werk gaan... maar wat nou als er een stof wordt aangemaakt die voor een bepaald gevoel zorgt?? Is verliefdheid ofzo niet toevallig een stof die in je hersenen te veel of te weinig wordt aangemaakt zodat je dat gevoel krijgt?....oops daar gaat de geest in je... het zijn maar stoffen... Ik kan het nog sterker vertellen...Wetenschappers zijn nu bezig met een medicijn om honger te stoppen (of aan te wakkeren). Aangezien honger niks anders is dan (jawel) een stof die wordt aangemaakt in je hersenen... Dus je kan je wel voorstellen als we 100 jaar verder zijn... misschien wel een medicijn tegen liefdesverdriet? Who know's....
blaat

net als die ***** jehovas verzinne ze verhaaltjes en mag jij gaan bewijzen dat het niet zo is .... omgekeerde wereld..

\\\--\\\--\\\--\\\ ... Ik kan het nog sterker vertellen...Wetenschappers zijn nu bezig met een medicijn om honger te stoppen (of aan te wakkeren). ///--///--///--///--///

wat dacht je van de goede oude wiet om honger aan te wakkere, rook genoeg en je voelt je net een ethiopier die voor het eerst in zn leven een koelkast ziet. Om honger te stoppe?? speed ..........

En voor de mensen die zo graag rare dingen willen zien, geef ik je de tip in plaats van alles te verzinnen en met glaasjes te draaien te bidden of wat dan ook, een goede portie LSD,paddo's of salvia te gebruiken, maar kijk wel uit dat je niet nog suffer wordt als nu, wat lastig wordt.

Ik zou ook wetenschapper moeten worden!!
Alles in de natuurlijk heeft toch een fuctie??

Alles in je lichaam heeft toch een fuctie??

Je gebruik 10% van je hersenen... zeggen ze.

Van alle daagse bewegingen die je maar maak je 2% bewust en 98% onbewust.

Dus zeg maar hebben we maar 0,5% controle over onze hersenen... dat is verdomd weinig.

Ik denk dat je uitstraling door een groot gedeelte door je hersenen... 50% ofzo word uitgestraald.

Ontzettende interessante materie is dit. Want als alles met een rede is gemaakt wat doen die andere 90% dan.

Hannie geweldig voor je.

De ziel van je opa heeft de gedaante aangenomen zoals jij hem kende,bewust kende,zodat je hem zou herkennen en niet bang zou worden.

Hij heeft je teruggestuurd en je hebt zelf nu ook de wetenschap dat bij sterven er zielen van bekenden je zullen opwachten.

2 Vicky...
In coma of hersendood zal degene nog alles horen,zelf in comatueze toestand veel gehoord en veel meegemaakt,erg dat je je niet kan uiten ,niet kan bewegen,niets kan laten merken.
Ik heb zelf van mijn schoonvader die overleden is en waar ik mee contact had gezocht gehoord dat hij ons heeft horen afscheid nemen,hij hoorde daarentegen ook verschrikkelijke mooie muziek en wilde daarheen,hij is blij dat we de stekker hebben omgezet,hij vind dat we de enigste en juiste keuze hebben gemaakt,ondanks hij nog maar 54 was toen.

Hij vertelde welke jurk zijn vrouw droeg die dag en heeft nog vele andere dingen doorgegeven.
Dingen die ik niet kon weten en die toen ik het mijn schoonmoeder vertelde voor heel wat traantjes hebben gezorgd.

Maar ook zei weet nu dat doodgaan niet erg is,dat hij op haar wacht en haar zal komen halen.

Probeer anders via je zoontje nog wat te communiceren,vraag maar aan je zoontje hoe het gaat met pappa,of hij gelukkig is.

En nogmaals,je bent welkom bij mij.

@ mars: ik heb niet gezegd dat hij er niet zo uitzag als dat ik m als laatst heb gezien dat is ook niet waar. ik weet ook hoe mijno pa er vroeger uit heeft gezien want ik heb de foto boeke door gekeken van vroeger.
En waarom zou hiji er uit moeten zien als een 30 jarige? hij toch niet gestorven toen hij 30 was? dat is onzin, je blijft zoals je bent gestorven.
Ik weet gewoon dat hij mij heeft terug gestuurd en ik kan me voorstellen dat jij denkt van niet aangezien het ook erg vaag klinkt. Maar ik heb het zelf gezien en gevoeld. En hoe kan die stomme wetenschapper nou weten wat ik heb gezien?
heeft hij een vrachtwagen over zn kop heen gehad?
heeft hij op het randje van de dood gestaan?
NEE, ze baseren het allemaal op wetenschap. nou echt wetenschap mijn kont! het is echt wat ik heb gezien. hoe verklaar je anders dat echt op het moment dat hij zei: ik zie je later terug en hij naar acheren wees ik weer langzaam terug kwam? dat kun je niet dromen.
en hoe verklaar je die aanwezigheid die ik sindsdien voel?
er is geen enkele wetenschapper op de hele wereld die het weet! NIEMAND en er is NIEMAND op de hele wereld die mij kan gaan vertellen dat wat ik heb gezien niet echt was.
want dat was het wel, en ik heb nog noooit zoiets moois in mijn hele leven gezien.

ik koester dat moment en die gebeurtenis, het heeft mij gemaakt tot wie en wat ik nu ben.
wat ik zag is echt en wetenschappers weten er helemaal niets vanaf. dat is allemaal gissen en niet met zekerhied te zeggen.

(K)

je blijft zoals je bent gestorven.

mummies misschien wwel ja
..

volgens jou kan je dus beter sterven als gezond iemand in de 30 dan .. een 80 jarige invalide , demente, psychish opgefukte bejaarde .. want .. goh .. je moet nog eeuwig door na je dood he.. dat is niet zo'n mooi nieuws voor sommigen Hannie.

want dat was het wel, en ik heb nog noooit zoiets moois in mijn hele leven gezien.

LSD junky :)
sorry hoor maar jullie sporen echt niet.......:vaag:

dikke bullshit allemaal.......pff

GVD hannie nu wil ik niet onbeschoft zijn maar lees dan ook de rest van mijn verhaal, en leer eerst de werking van de hersenen :@ En niet eigenwijs gaan lullen wat IK ALLEMAAL WEL NIET HEB GEZIEN... ik zal je zeggen jij zelf ziet niks, alleen jou hersenen laten stroompjes lopen waardoor jij denkt een beeld van iets te hebben! Lees eerst, geef daarna een weerwoord... kom op zeg

Om een waarschuwing te omzeilen heb ik toestemming gevraagd voor dit:

GVD Mars,eigenwijze klootzak.
Ga eens een poosje op je wetensschapster zitten.
De enigste die jouw reet likt en met smilys gooit kan jouw goedkeuring wegdragen en daar praat je mee.
Elk ander snauw je af,terwijl je telkens jezelf beroept op het feit dat je iedereen respecteert.

Mij duw je in mijn strot mijn mening er bij iedereen door te willen douwen,en dat ik iedereen dwing om mij te geloven omdat ik alleen de waarheid ken.

Wil je nu eens naar jezelf gaan kijken,want jouw hufterige reply`s naar een ieder die hier komt vanwege het feit dat ze willen praten over hun gebeurtenissen in het leven met het geest verschijnen/glaasje draaien enz.is van dien aard,dat je rustig kan stellen dat JIJ probeert ons de wetenschap door ons strot te duwen.

Open je eigen topic en doe nu eens wat Darkskywise je eerder hebt gezegd,blijf hier vandaan.
Ga anders een heerlijke pb relatie aan met Dylaantje en laat ons verder hier ons gang gaan.

P.S Ik wilde Godverdomme ook niet onbeschoft zijn.

en ja,ik respecteer jou niet.
bijna kerst heb vrede B)

gabbermamma je sluit nu dylaantje en ppexx en nuffsaid buiten, je scheert hier mensen over 1 kam... En je hoeft het niet via een admin te spelen als je geen antwoord meer weet te geven op mijn verhaal. Ik weet ook wel dat je alleen wilt geloven wat jij ziet, maar een mens zit nou eenmaal wat gecompliceerder in elkaar dan jij denkt. Probeer nou eens niet eigenwijs te zijn en in te zien dat een verhaal 2 kanten heeft... Ga je niet vast houden aan lucht... daar schiet je niks mee op, en denk je nu werkelijk dat ik zou reageren als ik geen respect voor iemand zou hebben? Nee, dan zou ik een veel andere reply geven. Ik laat je 2 kanten van een verhaal zien.. 1) jullie geven vermoedens dat er vreemde dingen bestaan, en jullie zoeken daar geesten of weet ik veel achter... 2) ik probeer er een logische verklaring voor te geven, en leg dat op tafel. Wat je kiest hou ik in het midden, maar jij niet. En waarom zo negatief over wetenschappers? Volgens mij zijn wetenschappers de enige soort die iets doen bewijzen. En dingen die ik noem zijn bewijzen... en daar is geen speld tussen te krijgen, ook jou "mening" past daar niet tussen. Wetenschappers hebben ons op de maan gezet... wetenschappers hebben het apparaat uitgevonden waarmee jij nu zit te PFen, wetenschappers hebben evolutie theorie practisch bewezen, het ontstaan van het heelal is practisch bewezen... En nu laat je je zo negatief uit over weten schappers?? Ik wil niet heel erg vervelend zijn, maar ik geloof liever wetenschappers dan wat jij hebt te melden in je autistische kleine wereldje met oogkleppen. Je kunt 2 dingen doen, volwassen worden, of niet.. keuze is aan jou... Tabéé

.

.

:frusty: onverbetelijk...dringt niets tot zijn kop door.

neuq jij wel gewoon of ga je in bed ook uitweiden over elke oe en ahh ,vanuit welk deel van de hersenen je dat moet onderbrengen,en hoe wetenschappers ertegenaan kijken.

Get a life.

maar het is je weer gelukt hoor,topic twee verneukt.
open er zelf eens 1.

Shit zeg..
IRritant mars gevalletje..

Verpest t maar weer voor mensen..
**********(N)

jaja persoonlijke aanvallen op mars..... beetje jammer.

het hele verhaal is simpel;

mars zegt alles wat je bent is fysiek.
de zwabbermamma en moodswing geloven dat er meer is..

het probleem voor de mensen hier is ook simpel ... dat mars gelijk heeft en zoveel bewijs heeft dat jullie hem persoonlijk moeten aanvallen.

Laat ik het nog simpeler maken, bewustzijn, denken, doen... er is niks wat niet terug kan worden gevonden in je eigen fysieke lichaam... Hoe kan een geest reageren op een glaasje dat rond draait, als hij geen ogen heeft om dat glas te zien, geen hersenen om het te verwerken en te reageren, geen benen om jullie voor de bek te trappen ... omdat die gene DOOD is. SIMPEL.

Kom niet steeds met die Hoe veklaar je dit en dat blabla, jij maakt hier de rare verhaaltjes dus JIJ moet het bewijzen, koop een videocamera weet ik veel.

Zo kan iedereen verhaaltjes verzinnen ..... Ik zag kabouters in het bos , kleine kabouters, grote kabouters , kale kabouters, kabouter sletjes........ HE HE mars hoe verklaar je dat dan jonge He , ik zag het toch duidelijk ...

Omgekeerde wereld leven jullie in.

Dank u.

Volgens je naam is het wetenschappelijk een feit dat jij al genoeg gezegd hebt,dus houd je erbuiten knol.

Hier is een topic over kabouters,jullie geloven daar niet in.

Pleur dan naar een eigen wetenschappelijk topic en laat ons hier verder gaan met de kabouters.
We zijn gek op ons eigen wereldje en vliegen regelmatig op onze bezemstelen rond om geesten uit te nodigen voor een potje knikkeren.
Wetenschap is niets voor ons,onze hersenen liggen al jaren plat.

Wij gaan er prat op dat we dom zijn en heel erg leuke verhaaltjes kunnen verzinnen.

Jullie vinden het niets,wel ga dan.

Of gaan jullie elke reply weer wetenschappelijk onderleggen en dit topic verzieken.

Misschien nog een leuk ander tijdverdrijf voor jullie.

Neem eens wat sites over spirituele zaken en zoek een op de startkabels,kan je heel veel mensen jullie overtuiging gaan overbrengen.
Stelletje jehova klieren.

Laat dit topic met rust,vragen we jullie al weken.
laatste aanpassing

waarom zouden we onze visie niet mogen geven? Als ik een topic begin en daar in meld ik haat die en die persoon... Wedden dat ik dat reacties krijg van mensen die zeggen dat de betreffende persoon WEL aardig is? Je gedachte is zo krom als wat. Geloof je de wetenschap niet? dan ben je hersendood... De wetenschap = de waarheid. Tot dusver heeft alleen de wetenschap iets bereikt... geesten hebben niks bereikt... Dus ik geef lekker mijn visie, en leg dingen wetenschappelijk uit.. hoe triest je ook blijft klagen... Je kan er gewoon niet tegen dat we gelijk hebben, dat je nu ook inziet dat we toch wel een goed punt hebben. Je bent te trots om toe te geven. En je geeft alleen maar 1 richtings verkeer. Bovendien ga je uit onmacht overal om heen lullen. Reageer op wat er staat, en niet op wat er niet staat... Niemand vraagt je om mensen persoonlijk aan te vallen, daar is dit topic ook niet voor bedoeld.. dus gedraag je, en reageer over op zoals het hoort (maargoed dat moet ik een "volwassen" persoon als jij toch niet uitleggen hoop ik?)

@Nuff je hebt 1000% gelijk :)
laatste aanpassing

antwoord direct op je vragen:

Ja ik ben hersendood en vind het heerljk.
Nee ik kan er niet tegen als mensen zeggen dat een ander ZIJN gelijk wil halen en dat blijft herhalen en niets anders wil geloven/aannemen,maar het zelf niet doen.
Nee ik zie niet dat jullie een goed punt hebben,anders zou ik me hier niet meee vermoeien en ik ben hersendood.
Nee ik ben nergens te trots voor.
Nee ik voel en beleef geen onmacht,jij bevat alleen niet de hersencellen om mijn reply`s te kunnen volgen en de linken daarbij te leggen.
Niemand vraagt om personen aan te vallen,nee,maak je er dan zelf ook niet telkens weer schuldig aan.

Wetenschap is de waarheid niet.
Daar word het teveel voor achterhaald.
Volgend jaar is alles weer bijgetrokken.

Jullie hebben je visie allang gegeven en blijven in herhaling vallen en de reply`s van andere verneuken.

O,ja en geesten hebben meer bereikt dan jij denkt(misschien wel jouw wetenschap)

Zo vragen beantwoord en niet afgedwaald.
Dan nog even dit:
Wetenschappelijk gezien zou je kunnen veronderstellen dat je aanwezigheid hier niet op prijs gesteld word,daar heeft een adm. je al een waarschuwing voor gegeven,het verzoek aan je gedaan hier te verdwijnen,het staat dus zwart op wit en dus helemaal vast dat je hier teveel bent,misschien is het dus wetenschappelijk gezien een goede conclusie om gewoon OP TE ROTTEN?
je kan er gewooon niet tegen dat mensen slimmer zijn dan jou....en dan maar gaat blaten van oprotten enzo enzo forum is openbaar...als je nergens tegen kan...ga dan zelf van het forum af.. gabbermamma....simpel toch..

Denk dat er een goeie discussie is ontstaan en als je een beetje leest valt er nog wat te leren ook ;)

en kom niet van eeeh mars helpen bla bla...
ik geef me eigen mening...topic staat op volgen :bier:

ja ppexx wilde het al zeggen :D Je hebt helemaal gelijk. Owja gabbermamma... je zegt wel dat wij in herhaling vallen, maar je hebt zelf al 24 keer gezegd dat we moeten oprotten (wat kun je dat toch sexy zeggen (l)). Ik weet dat je bullshit lult. En dat je niet echt een slim persoon bent (no offensive, alleen een constatering). Maar dat maakt niet uit. IK heb er WEL respect voor dat je ergens in geloofd. Maar ik wil mijn visie geven, negeer me maar lekker als het je niet bevalt.

(owja als je hersendood bent, zoals jij beweert dat ik heb gezegd, terwijl het retorisch was, kun je zelfs geen achterlijke replies geven ^^ dus laat die dan ook weg :))
laatste aanpassing

Ppexx.....slimmer dan jij.

zei ik dat jij van het forum af moest?

Nee je komt Mars je vriend niet helpen je hebt nml al 10 keer gezegd dat het topic op volgen staat,ben alleen erg dom om daar een link te leggen,er staan er velen bij mij op volgen,wil niet zeggen dat ik dan ook reply.

Tussen oprotten en telkens op iedere reply met je wetenschap de boel verzieken is een groot verschil.

Ja in mijn wereldje van de kabouters kan ik wel domme reply`s geven als je hersendood bent.

Goed dat jij weet dat ik bullshit lult,je weet dan ook alles,blij met een nieuwe Jezus op aarde,jammer dat hij door zijn leeftijd nog veel te leren heeft.

B.V luisteren en lezen.

P.S als jij merkt dat je beledigens bent geweest is het altijd retorisch ogf hebben we niet goed gelezen...

Wel ik ben nergens retorisch hoor.
Ik meen het dat je(en je vriendjes) weer een topic verziekt hebben.

O,ja en slim word jij ook nog weleens hoor..:bier:
laatste aanpassing

gaap weer zo'n boring same shit reply als net.. verzin eens wat origneels of zeg niks...

Je zou je eigen raad kunnen opvolgen...druk op negeer.
:gaap:

houden jullie nou eens op met zeuren!
ppexx slimmer dan jij (y)

* hoezo moet je van het forum? ik zeg als..je kan namelijk niets hebben...het is internet!! whake up!!
echt weer een goeie opmerking.. kom eens met wat beters

je komt nu er kansloos over maargoed..
laatste aanpassing

Hier en daar een komma...
Wat aanhalingstekens inplaats van een sterretje,soms een punt.
Hoofdlettertje doet het ook altijd goed.

Goeie is goede en er is erg.
Daarnaast is maargoed niet aan elkaar.

Ja ,je bent nog steeds slimmer dan ik.

Is dit al beter?
Spellingscontrole?

Of kom jij nu een beetje kansloos over.

100% Lolita,zou graag weer on-topic willen,maar ja niemand van het forum die echt geinteresseerd is reageert meer.
Iedereen stuurt nu een pb.
Zijn weggejaagd,of willen niet belachelijk gemaakt worden.

Fijn he..!!
laatste aanpassing

het is internet .. geen fucking dictee..

De een wilde origineler,de ander iets beters,wel wetenschappelijk gezien is dat toch wel gelukt,jullie happen...hahahaa

Zijn jullie nu verder helemaal uitgeluld,er komt niets meer dan twee regels,om toch nog een reply als laatste woord te geven,maar wat de wetenschap betreft enzo....helemaal klaar?

Of staat hij op volgen zodat je moet reageren..:bier:
laatste aanpassing

gabbermamma het is ENIGE en niet ENIGSTE!!! de POT (haahaha dubbelzinnig) verwijt de ketel dat IE!!!! zwart ziet...

Dus je weet het, we gaan geen mensen persoonlijk aanvallen met dingen die je zelf niet kan. Bovendien ben jij degene die admins op loopt te naaien, ben jij degene die alleen maar offtopic loopt te zwetsen, ben jij degene die mensen zwart probeerd te maken. Iedereen wil het serieus bepraten, alleen jij lokt dergelijke afwijkende reacties uit... Je moet niet denken dat je perfect bent, en je moet ook niet denken perfect te kunnen denken over perfect bedachte denkbeelden in perfectie, want ik denk dat dat niet evenredig loopt met de perfectie van het denkende perspectief over de algehele dan wel niet totale denkbeeldige perfectie waanzin. Perfect denken over perfecte denkbeelden is een perfect bedacht beeld over het desvermogen in de omgekeerde bedachte pefectie... Dus plz... reageer op het topic... en kom niet af met domme loze kinderachtige onvolwassen reacties.
:respect:

ik denk dat de originele bedoeling van dit topic inmiddels wel verloren is gegaan :/

*doet er nu toch maar een slotje op*