Partyflock

Forumonderwerp · 725923
Jaja er komt weer een nieuwe Thunderdome cd aan.Hij is gemixed door niemand minder dan The Unexist.De cd staat gepland voor 10 december a.s.
Helaas is er nog geen verdere info (tracklist) beschikbaar)..
vette cd:)

snap echt niet waarom ze Jappo ook niet het anthem hadden laten maken ipv van Kotsakoff:S

ik snap ook niet helemaal waarom alles ineens door korsakoff gemaakt moet worden :s
Lekker cd'tje deze blijf ik zeker lang draaien net als Audio Output Three, die is ook geil hoor!

Lekkere zaagmuziek.,,, zo mag ik het horen

Wat een supergeile cd is het eigenlijk zeg :jaja:

Luister hem vandaag al voor de zesde keer ofzo :D

heerlijk gewoon die cd draai hem helemaal grijs :)

staat nu ook te knallen uit de speakers op me werk :)

ik snap ook niet helemaal waarom alles ineens door korsakoff gemaakt moet worden

idd. Ze heb 0 ervaring maar mag wel ineens t masters anthem maken en t thunderdome anthem :S
laatste aanpassing
kheb em nu al 2 dagen en hijs echt godverdomme goed (y)

dione dat komt omdat ze de art of dance en id&t crew pijpt :P

kan niet. Ze pijpt mij al...;)

brengt ze dan dione anthem uit? :P

binnekort... Ook te zien op the box btw ;)

ben benieuwd wat de clipcode is :p

vind vooral deze goed

Project omeaga - methadon attack

:D

Die vind ik juist het minste van alle 'Attacks', hij had beter Protusan flink versnelt in de mix kunnen gooien
luister deze cd steeds vaker, begin hem steeds vetter te vinden. Had al zoveel respect voor unexist, dat is alleen maar gegroeid.. TOP CD :respect:

Ass Copy
Headbanger Boogie
Ruff-N-Dirty
Kapotnaaien
Nightbreed
Fistortion
Psychiatric Ass ( lekkere snelheid :D )

wel de lekkerste nummers van de cd

je vergeet die Unexist tracks dude, die zagen namelijk ook flink door:yes:
Unexist - Lias :yes: Vind ik echt super vet van hem

Artiest Balbasaur
Die Ltt lijkt trouwens wel beroerd veel op exlaxl dt6 remix
niet zeiken bal die hele cd is kut
hoe zo zou je de cd kopen als je alle nummers al 100x heb gehoord op feeste of op je pc hebt :P
kut cd dussssssss nummrs zijn bij mij al dood gedraait door de djs
laatste aanpassing

Hier staat trouwens mijn recensie over deze cd (Y)
laatste aanpassing

Pinda...ahum???!!! Enige doodgedraaide nummers van deze cd zijn Bitch Sexuality en Psychiatric Ass. Staan genoeg nieuwe, vette nummers op. Goed in elkaar gemixt, leuk gedaan met dan Turntablized nummer...gewoon vette cd:yes:
jah jah jah :D kut dussss:P genoeg nummrs die ik te vaak heb gehoord :P

maar mensjuhs :P Vrijdag leuk feesie :P POPSICLE @t incasa :P komen jullie ook :P

Wat de fuck heb jij ineens met Popsicle?:9

smoel pinda, deze cd is gewoon heerlijk, lekker tracks en mix is ook goed, dus lul niet zo slap, en popsicle :s wtf heeft dat hiermee te maken, ga anders ff bier halen enzo
jah jah nee hoef geen bier moet werken morgen :P maar jah morgen ff op hogenschool leiden flayeren :P:P
om 11uur in de kouw :P:P:P

nou wat heeft dit met de cd te maken is dat er mensen hier kijken op de reacties van andere en opeens PINDAH zien met dat coole forum plaatjuh en denken ik ga ook naar incasa :P :yes: robbers en bal check je mail maar :P:P uitnodiging
laatste aanpassing

ik ga pitten, later
genoeg nummrs die ik te vaak heb gehoord

:S:S:S:S:S

staan juist nummers op die juist amper hoort man:s

alleen wat B.A.L. zegt psychiatric ass en bitch sexuality en kapotnaaien hoor je wel eens de rest komt weinig voor

maar jah morgen ff op hogenschool leiden flayeren

Godverdomme, heb ik eens een keer vrij van school, komt hij bij mij op school flyeren:P Maar denk maar niet dak naar Popsicle ga, vrijdag Drum & Bass meets Tekno (including The Outside Agency) in Nighttown, is veel vetter ;)

Vette CD :respect:

Lenny Dee & Radium - Headbanger Boogie :respect:

Mega cdtje :D
een soort vervanger van zijn liveset op Thunderdome die nooit is uitgezonden :( veel dezelfde nummers nl.

Lekkere harde cd

en idd Psychiatric Ass staat er weer op, maar nu wel lekker versneld ;)
luisterd lekker weg... en is de perfecte muziek om te horen op een feest!
Ik ben niet echt van de nieuwe hardcore maar dit is echt een vette cd. :bounce: :bounce: Ga bijna de nieuwe hardcore leren waarderen. Baal er nu van dat ik hem niet op TD heb horen draaien. Ga op IQ zeker naar hem luisteren. :jaja:

DJ Nosferatu & Ophidian - Psychiatric Ass

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
laatste aanpassing

Heel bruut cdtje hoor...

lijkt de foto op het hoesje wel ;)
heerlijk die breaks van unexist :D gruwelijk cdtje, beukt lekker door :jaja:

Todesfogel :respect:

:respect: meer heb k nie te zegguh over zijn style...ech te gruwwlijk:P
Artiest BeeVee
k heb de cd nu ook en hij is zeker lekker!

i like Unexist's style :-P

maar k vind dat hij die (hele vette) 'Unexist' bass wel heel vaak gebruikt in zijn eigen nummers... maar hij blijft vet eigenlijk! :-D

Das wel waar. Al zijn nummers lijken erg op elkaar, maar kvind ze gewoon allemaal vet :D. Erg mijn stijl ook, op Thunderdome bijna aan 1 stuk door uit me dak gegaan op zijn set.

Vind trouwens t 2e gedeelte van cd t best, lijkt wel alsof je 1st moet inkomen en dat ie naarmate hij verder komt harder wordt :).

naarmate hij verder komt harder wordt.

denk dat dat met elke cd/ set/ feest wel zo is;)

k sluit me aan bij the goodfucker.
lenny dee stil fucking nasty

ligt het aan mij of slaat de plaat bij het nummer : nightbreed over ???
naarmate hij verder komt harder wordt

tja er moet toch een opbouw in zitten he:S
cd is ook zekers wel lachen. Gedownload en zekers wel een cd'tke die ik vaker ga beluisteren. Lekker snoeien!!

Synapse - Renoised Sine
Tieum - Ass Copy
Tieum - Bitch Sexuality
Unexist - Lias
Project Omeaga - Methadon Attack
Unexist - Fistortion
Stromtrooper - Todesvogel

jaja goeie cd :yes:
laatste aanpassing
Dit is veruit de slechtste thunderdome cd die ooit is uitgebracht. Die vent draaide ook zulke kutmuziek op thunderdome.

Meningen verschillen blijkt wel weer.