| Betreft: | evenement: Heroes of Techno, zaterdag 22 januari 2005 om 22:00 |
volgende editie Miss Djax en Henrik B!
Zeker weten niet aanwezig, Djax vind ik nóg waardelozer dan Redhead. En Redhead was echt een saai drama, hij had beter op de volgende editie gepast bij Djax en Boring Henrik
Varela draaide wel lekker maar ook niet echt een lekkere opbouw ofzo meteen dikke uptempo shizzle. Kleine zaal was lekkerder qua muziek en kon je gezellig bieren en babbelen. Maar voor een drankje moest je al gauw een kwartier wachten dat was wel weer jammer. Ook de fouillatie in het begin ging erg sloom, net als de garderobe. De sigarettenautomaat werkt ook niet erg mee en besloot het geld van veel mensen in te slikken, ik had nog geluk. Daar zal Junk nog het fijne van vertellen denk ik
Al met al erg gezellig en druk
ochja.. eerst 12 Feb Local Heroes nog in P60... entree 5 euro
met o.a. mijzelf vs. Jouk (stond de 2e helft van de nacht in de suite te draaien, superlekkere techhouse voor de verandering)
*uitgespamd*
met o.a. mijzelf vs. Jouk (stond de 2e helft van de nacht in de suite te draaien, superlekkere techhouse voor de verandering)
*uitgespamd*
laatste aanpassing
Best een leuke avond
Varela
Pffff Redhead, WAT was dat!??!

Maar goed, toen draaide onze eigen held Jouk beneden dus we konden alsnog dansjes doen enzo
Ooooh en kunnen de vervelende plakkerige flockertjes voortaan thuisblijven?
Rot op man, ik ken je niet, dus je hoeft niet de hele avond aan me te plakken om 30x te vragen of ik het wel naar m'n zin heb.. Maak je GEEN zorgen, als ik het niet leuk vind ga ik wel weg
Varela
Pffff Redhead, WAT was dat!??!
Maar goed, toen draaide onze eigen held Jouk beneden dus we konden alsnog dansjes doen enzo
Rot op man, ik ken je niet, dus je hoeft niet de hele avond aan me te plakken om 30x te vragen of ik het wel naar m'n zin heb.. Maak je GEEN zorgen, als ik het niet leuk vind ga ik wel weg
laatste aanpassing
Mindere zaak dan... Volgende keer neerhoeken
Gegroet een WYNN
Mjah meestal volstaat mijn ikmaakjedood-blik en een opmerking wel. Maar dit was een volhoudend plakkertje 
Maar buiten dat dus wel een lekker feestje gehad
Of beter gooi je hem van de trap af
Gegroet een WYNN
Inmiddels weer net 2 uurtjes wakker na nog even lekker doorgehaald te hebben met wat mensen hier in Ede 
Was een ongekend gezellige avond! Vond het vooral ook voor mijn vriendinnetje leuk dat er zoveel mensen waren die ze kent en natuurlijk het kadootje
Ben echter wel gaan beseffen na vanavond dat ik lekkere funky house prefereer boven techno... Heb genoten hoor, 100%, maar kan het vaak niet opbrengen het dansen boven het gezellig ouwehoeren te verkiezen
Leuk was dat we Bailey nog even tegen kwamen op de terugweg bij een benzinestation aan de A2... Hij haalde 28 zakken chips, geloof ik
Volgende week echter wel weer technoën bij Awake... Maar dan lekker in de middelste minimale zaal
Was een ongekend gezellige avond! Vond het vooral ook voor mijn vriendinnetje leuk dat er zoveel mensen waren die ze kent en natuurlijk het kadootje
Ben echter wel gaan beseffen na vanavond dat ik lekkere funky house prefereer boven techno... Heb genoten hoor, 100%, maar kan het vaak niet opbrengen het dansen boven het gezellig ouwehoeren te verkiezen
Leuk was dat we Bailey nog even tegen kwamen op de terugweg bij een benzinestation aan de A2... Hij haalde 28 zakken chips, geloof ik
Volgende week echter wel weer technoën bij Awake... Maar dan lekker in de middelste minimale zaal
T was ckrs een topavond 
Nu op naar het volgende feest!!!
Rocco's verjaardag
Nu op naar het volgende feest!!!
Rocco's verjaardag

![[]V[]](/images/user/32149_227777.jpg)