Partyflock

Forumonderwerp · 722308

Werkzaam bij 2-dance Events
Artiest Droenez
Disturbed invites: Jappo aka Unexist

14 januari zal 't 1e hardcore feest van het nieuwe jaar in IJsselstein plaats vinden! Vanaf 2005 zal er op iedere editie van Disturbed 1 grote (buitenlandse) hardcore naam geboekt worden. Suggesties voor volgende edities zijn meer dan welkom. :)

Datum: 14/01/2004
Lokatie: Just-4u, Weidstraat 11, IJsselstein
Open: 22:00 - 05:00

Area 1: Hardcore!

22:00 - 23:30 Syndrome
23:30 - 01:00 Rudeboy & Tomcat(Oldschoolmadness)
01:00 - 03:00 Jappo aka Unexist(Italy)
03:00 - 04:00 The Rapist
04:00 - 05:00 Deadline

Area 2: Hardcor & Terror! (bookthisdj.nl)

22:00 - 23:00 Ozymandias
23:00 - 24:00 Sick brothers vs The Scoundrel
24:00 - 01:00 Wuzl
01:00 - 02:00 Lady s'aphira
02:00 - 03:00 Vageman
03:00 - 04:00 Smurf(uk)

- In beide zalen zal extra geluid worden geplaatst!

Damage: 15 euro (no presale)
laatste aanpassing

Das wel lekker vlakbij voor mij ja :D ;)

Maar zie 't niet echt gebeuren daar :P

hoezo nie man kan je dat nie ff 1x regelen voor in de zomer:p

We kunnen het ook stiekum doen, boxen op een oplader, kunnen we zo wegrijden als de politie komt :P

hakkende optocht krijg je dan keer wta anders:p en ja waar in nieuwegein nog mensen met ideeén

probeer de deel anders, als het echt niet anders kan;p
ik zal deze keer waar niet over nbc beginnen, dat zal het toch niet worden...

maarre de rijk misschien? heb je zelfs twee zalen en volgens mij zit er 1 in de kelder.

enne volgens mij zit er een zaaltje in vreeswijk, maar dat is volgens mij erg klein, t veertje ofzo??

verder zou ik het niet weten

ut veerhuis
in de poordijk in die gym zaal die word wel vaker afgehuurd voor feesjes!!! je ken het vragen toch???:yes:
poordijk das wel redelijk klein hoor als je er een bar en een dj bak moet neer zetten
die ken ik niet :o
laatste aanpassing

in de poordijk in die gym zaal die word wel vaker afgehuurd voor feesjes!!! je ken het vragen toch??? :yes:

Zo wel vet zijn als je die sporthaal kon huren zeg!
ja he vind ik ook lekker zaaltje en dan heb je nog een chill ruimte en een cafetje!!!:D

Ik denk dat we zoiets in IJsselstein niet gaan proberen, alle feestjes worden hier in de buurt minder bezocht. Komen er ook steeds meer bij. :)

Kan wel verklappen dat er eind mei een erg dik oldschool van ons aan zit te komen in Utrecht. :D
waarom niet er komen cker wel veel mensen dan als je zon sportzaal gebruikt iedergeval stukken groter als de 4u!!!

Tuurlijk, maar bij zo'n lokatie komen 'iets' meer kosten om de hoe kijken. En Utrecht ligt een stuk centraler, vandaar dat we dit in Utrecht gaan proberen. :)

doe ut dan gelijk in den haag:p heb je ook gelijk weer paar busse nodig hier vandaan;) kan je die ook weer regelen

Ik werk in Den Haag, das een kutstad! :P

Maarreeuh,.. genoeg busreisjes voorlopig hoor! :D

tog wel:P gaat der ook een bus naar de volgende disturbed:p vanaf de andere kant van ijsselstein:p
gaat der ook een bus naar de volgende disturbed vanaf de andere kant van ijsselstein

ben je te lui om te lopen/fietsen :[

of wil je je sparen voor het feesten :P

je weet nie hoe ver ut is he 1 recht stuk is ut woon wel tegen n'gein aan hoor:P zker 2km lopen:p

We zullen voor de 'luie' mensen een gratis bus inzetten. ;)

jeeeeeeeh:p this een keline moeite om te lopen dus dat kan k ook wel doen hoor:p

Oh wacht ff, ik dacht dat we het over 't feest in Utrecht hadden. Dan zullen we wel bussen inzetten, maar je mag ook lopen hoor dan. :P

tram:p
ik denk toch dat ik met de auto ga :P
Kunnen we niet gelijk de Ahoy afhuren dan.......?
Daar wil ik best een keertje draaien hoor ;)

Deze lokatie gaat je ook erg bevallen Hugo, je hebt de fotos gezien? ;)
lokatie is super!!

ja lokatie is zker super ergens midden in utreg zker:p
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
nu ben ik ook wel erg nieuwsgierig :o

Ja idd, foto's heb ik gezien en het ziet er heeeeeel leuk uit. Dat gaat vast wel goed komen. Het duurt alleen nog ff....
Om de mensen nog lekkerder te maken die de foto's nog niet gezien hebben!

Het is een gruwelijk vette lokatie :yes:
hierrrr met die fotoos ! :D
Zeker een hele vette locatie! :D

meej this in de gracht man of mis wel in die kliko daaro op de hoek of in dat ene pand naast die andere

tractieweg???:P

Harde bollen straat?
nee dan hebben we omwonenden last van geluidsoverlast :P

moeten ze er niet gaan wonen!:9
ben je daar wel eens geweest dan :S?
kom op met die locatie .. of fotoos ik trek het niet meer :P

die lokatie is zker vet:D heb hem gisteren te horen gekregen echt leuke lokatie voor een feest:D