Partyflock

Forumonderwerp · 721129

heyz, op 19 november staan wij met een stand van "sip dump store" op night of hardcore vs night of the gabbers.
wij zullen hier kleding verkopen van hooligan, hooligirl en pit bull. Ook zal er veel klein spul aanwezig zijn: petjes sleutelhangers emblemen etc.
er zal waarschijnlijk geen pin mogelijkheid zijn, maar er zal getracht worden dat er een mogelijkheid komt, om naar buiten en weer naar binnen te gaan door middel van een stempel( verkrijgbaar bij uitgang) dit is nog niet zeker.
maar het is sowiezo mogelijk om de kleding te bestellen en dit de volgende werkdag op te komen halen.
wij zullen bovenin komen te staan als het goed is tussen zaal 1 en 2 in ( dit is nog niet helemaal duidelijk):)
ga sowiezo eens kijken op het feest, en natuurlijk eens in de winkel zelf:):

sip dump store
gelkingestraat 31
te groningen
tel: 0503182283

tot 19 nov!! of misschien eerder :D

greetz (K)
laatste aanpassing

Ok :)

k kom binnenkort wel even langs :yes:

Verder alles goed daar???

we moeten binnenkort ff iets afspreken ff jointje roken met matthijs en bianca...

Greetz Sven
Werkzaam bij S.E.S
Artiest Skeleton
Binnen 2 brothers is de mogelijkheid om te pinnen.

Het niet mogelijk om in en uit te lopen in 2 brothers (i.v.m. overlast voor de omwonenden)

de organisatie,

S.E.S. & Spieker

Binnen 2 brothers is de mogelijkheid om te pinnen.
bij deze dus: er is een mogelijkheid om te pinnen :D
dat scheelt altijd weer:)
iemand trouwens nog suggesties voor kleding of andere artikelen in de stand??

greetz

(K)
laatste aanpassing
ja, platen...

sip dump is eignelijk een dump winkel die sinds kort hooligan etc verkoopt..jammer genoeg geen platen :S misschien leuk idee voor hemmes??
laatste aanpassing

prima actie bianca
ik kom zeker ff kijken binnenkort
(K)

is ook zeker de moeite waard om te komen want he, ik ben er ook ;) nee geintje word gezwellig!!

(K)
dat word het zeker.........!!!
En mocht je hulp nodig hebben! Ik sta klaar! :P
haha mama schuin aangekeken :yes: mama :lief:
laatste aanpassing

mama!!! dus je komt?? :P :yes: koekie?? hahaha tot bubbels!!
tot vrijdag nog 3 nachtjes slapen!en dan : :bounce:

(k)
laatste aanpassing
dat zal toch wel goed komen....
Helaas kan ik niet komen:NO: :( Maar denk dat ik wel es een x tje langs kom in de dump store...
jaja koekie mama aanwezig ook is het ook alleen voor jou schat!
mischien ook goed idee als jullie lonsdale gaan verkopen???

mazze

mischien ook goed idee als jullie lonsdale gaan verkopen???

nee, dat zie ik niet gebeuren omdat wij het alleen bij deze merken willen houden, met in de toekomst nog kans op: fred perry, cavello en australian:D
en ligt er ook maar net aan welke merken goed in de markt liggen...
maar voor nu nog geen lonsdale:)

(K)

oja, extra mededeling het is niet de bedoeling om je bij sip dump store zelf te melden om daar te werken/ in de kraam te mogen staan...
wij hebben hier genoeg mensen voor..
toch bedankt voor de goede belangstelling;)

(K)

tot vrijdag!!
laatste aanpassing

nog 1 nachtje!!!:P helemaal los op de goeie oude oldscool en noizekick :D

;)
Juist bianca! Dat wil ik graag horen! :D Idd nog 1 nachtje slapen en daar staan we dan bianca! :P
gheghe het is ondertussen vrijdag :D:D:D vanavond lkkr stampen :D:D:D 2brothers ff flink op stelten zetten :D

he, het was weer gezellig bedankt dat jullie veel gekocht hebben!;) ( alleen jammer van dat voor val van die jongen met vriendin die slim waren en een trui hebben gejat...zweer bij deze dat ik jullie wel vind kom er wel achter..) trust me :P

zie nieuwe topic op forum: wat vonden jullie van kledingstand in harkstede??
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/725378
laatste aanpassing