Hey mensen, zoals de meeste al weten is de contest veeeeeeeeeeel te groot geworden voor de shop.
Daarom gaan we naar de Buk Buk in heiloo, lekker dicht bij het station
Ook hebben we dan 2 zalen, met in de kleine de contest.
We hebben ook meer tijd, 21.00 tot 02.00 en dus ook meer dj's (ca. 15 per keer!!)
!!!!L E T . O P!!!!
Ik hoorde het gerucht dat men denkt dat de finale rondes ook in de Buk Buk zijn.....
niet dus.
UNCONTROLLED FREAKS word tot noch toe altijd in de Argus gedaan, de vraag is of dit de 2de keer ook gaat gebeuren want ik denk dat het vol gaat dus wees er snel bij

Ik vond het altijd erg gezellig hier in de shop, ik hoop dat jullie mee gaan naar de Buk Buk want zonder jullie is er geen feest

Sebas 12" house

www.12house.nl
Daarom gaan we naar de Buk Buk in heiloo, lekker dicht bij het station
Ook hebben we dan 2 zalen, met in de kleine de contest.
We hebben ook meer tijd, 21.00 tot 02.00 en dus ook meer dj's (ca. 15 per keer!!)
!!!!L E T . O P!!!!
Ik hoorde het gerucht dat men denkt dat de finale rondes ook in de Buk Buk zijn.....
UNCONTROLLED FREAKS word tot noch toe altijd in de Argus gedaan, de vraag is of dit de 2de keer ook gaat gebeuren want ik denk dat het vol gaat dus wees er snel bij
Ik vond het altijd erg gezellig hier in de shop, ik hoop dat jullie mee gaan naar de Buk Buk want zonder jullie is er geen feest
Sebas 12" house
www.12house.nl
laatste aanpassing