Partyflock

Forumonderwerp · 709987
Betreft: evenement: Q-BASE, zaterdag 18 september 2004 om 21:00

...heeft iets verdachts opgemerkt in het door ooggetuigen waargenomen en vastgestelde tijdsbestek tussen plus en minus de klok van het

uur acht en elf, op de zondagochtend de negentiende dag van de negende maand van het jaar tweeduizendenvier na Christus, ter plaatse

van het -voor het zogenaamde 'Q-Base'- ontwikkelde en gerealiseerde parkeerterrein op de voormalige Engelse luchtmachtbasis

Niederhein, gelegen te Weeze - Duitsland, waar wij onze de van rood zijnde kleur personenwagen van het merk en type respectievelijk

OPEL en Kadett E Hatchback 2.0L GSI 16V, op aanwijzingen van de aanwezige verkeersregelaars in het zogenaamde Vak D hadden

geparkeerd, na terugkomst van het verderopgelegen Q-Base, reeds hadden geopend en vervolgens onder begeleiding van snoeiharde

STAMPmuziek en de nodige kratten BAVARIAbier, een begin maakten aan een voor ons vanzelfsprekende "autodoorparty®", waardoor

louter en alleen positief en goedgestemde -ons onbekende- zekere onbepaalde personen, ons benaderden en -na onze welbevonden

goedkeuring- vergezelden en gretig (gratis) aftrek namen van de door ons voorziene dranken, tevens ogenszienlijk genoten van de

aanwezige klanken, alsmede sporadisch of regelmatig gebruik maakten van de -door ons aangeschafte en verschafte- lederen van rood

zijnde kleur hiernagenoemde 'voetbal in kwestie', die na een nog niet nader vastgestelde periode van onoplettendheid en collectieve

vaagheid, op een (of meerdere) vage en tevens onverklaarbare wijze(n), ons is ontfutseld, met of zonder medeweten van de eerder

genoemde -ons onbekende- zekere onbepaalde personen, die even merkwaardig als opmerkelijk -achteraf gezien bijna zowel als helemaal

tegelijkertijd met de bal in kwestie- aan onze enigszins 'door de nacht' aangetaste aandacht hebben kunnen onttrekken en zodoende kans

en gelegenheid hebben verkregen om vervolgens optimaal van deze buitenkans gebruik te kunnen maken en/of hebben gemaakt, teneinde

aan hun persoonlijke verlangen, namelijk het bezitten van de bal in kwestie, te kunnen voldoen.

Dus kortom:
WIE HEB ER ME BAL GEJAT NA Q-BASE tpv. parkeervak D?!?!?!?!!?!

Reacties liever gister dan vandaag bij voorkeur beknopt ;) :yes: Bij Voorbaat Dank!!!!

ps:
Gouden Tip wordt beloond!

(beloningondervoorbehoud)

Nou.. omdat jij zoveel gevoel in je donder hebt, laat ik de eer aan jou over om em te zoeken op de vuilnisbelt

Dan weet je wat je te doen staat:/
Ja idd :@

Ja ik nie he dat andere vrouwke dus ;)

En bij de weg best FUCKING verrot dat onze bal heengegaan is hij was praktisch familie van ons...:(
Uit respect voor de bal wil ik vragen om 1 minuut stilte ingaande op nieuwjaar :yes:
laatste aanpassing

Ja ik nie he dat andere vrouwke dus

neej gekkie, dat is toch niet mogelijk vanwege je ambstbestek:/

:respect:BAL:respect:
Kijk gij snapt m tenminste ;)

...IK?!?!?, Ik snap niXXX, wist het toevallig;)

Nou eigenlijk, ben Ik na exact en ongeveer bijna precies eene uur en zes en twintig minutos aanproce­ssverwerking besteed te hebben,(metmijnverwerkingsprocessoropvollekracht!!­) helemaal en overvolledig genezen en hersteld.
Er is geen kruimel meer over...werke goed die dinger, echt een aanrader!!!
.........
.....
...
..
.
..
...
.....
..........en trouwens;DIE BAL STINKT TOCH!!! laatste aanpassing: 27 september 2004 17:20

? What the fuck?>>> Dit toont toch nie veel :respect:
laatste aanpassing

;)
Hij lult met alle winden mee :P

?!?!?!Fuck the what?!?!?

Hij zegt wel dat ie hem niet mist maar kweet zekers dat de bal bij onze volgende
autodoorparty®
zal schitteren door afwezigheid en dan moet ie wel toegeven aan zijn emoties
laatste aanpassing
Voetballen hoort bij het afteren :yes:

zit zekers een kern van vaagheid in :yes:
:no:

Die is niet rood, rond en heeft geen coca cola dr op staan ;)

spuit elf geeft ook gas :yes:

gehgeghehge...EN DIE BAL RUIKT NAAR GEHAKT!!!:yes:
DaNoPoW( d )ErRRR 24 september 2004 22:11
verrekte Bal...
Aanpassen
DaNoPoW( d )ErRRR 24 september 2004 22:12
gehakt

Ow ik dacht dat we veel samen met de bal gehakt hadden...

met deze bal:/, of met onze "bal in kwestie"
laatste aanpassing

onze bal ZEKERS,
die andere? wie weet meskien is ie wel ooit op hetzelfde feessie geweest als ons?!?!?!?
laatste aanpassing

Heb je trouwes al nagedacht over wat voor bal we gaan halen want anders kan onze volgende
autodoorparty®(
geen doorgang vinden!!!
laatste aanpassing
Dat vind ik nou een goeie aktie :yes:
jezus wat is dat verneukt om te lezen haha

maar ik heb geen bal gezien...sorry
Helaas :(

Helaas?!?!?! Diej Pleur, schenkt ons zo maar een nieuwed bal...Khoop wel dat het er een is die NIET stinkt!!!:p

...wanneer trouwens:/
Stuur dr een pb ;)

Jij ben volgens mijn net zo slim als dat je lief ben:p
Ik ben helemaal nie lief :no:

o neej, heb je me dan voorgelogen; en niej helemaal precies verteld zoals het was/is?!?!?!? :/
Nee, want je weet toch dak nie lieg ;)

Maar k denk dat gewoon, omdat geen enkele vent t met me uithoud :(

Dat wil nix zegge, want ik houd het bij geen een wijf uit...... En volgens die wijve lag dat ook aan Mijn....:yes:
Ja ik ben dr ook een met gebruiksaanwijzing ;)
Alleen heb ik m zelf nog nie eg gevonden.

Alleen heb ik m zelf nog nie eg gevonden.

ghehgehghgehgehge, gewoon zorgen dat je spelenderwijs elke functie appart en herhaaldelijk uitprobeert, en je zal zien dat je dan zo0 jouw beniening van buite hept geleerd!!!

Shibby we vallen in herhaling de door jou gevonden bal is al uitvoerig besproken en geroken...
pay attention please :9
Ja hij is nie bijster slim he :/:P
Hehe sorry, had idd niet de hele thread doorgelezen. Hou mn mond wel weer ;)
Is een optie natuurlijk ;)

Al met al zijn we dr eigenlijk geen fuck mee opgeschoten he deze topic....
Maja viel te proberen..

Joaaaahhhhh.....dat altijd:smoke:
Een nieuw balletje dan?

Een nieuw balletje dan?

...Tsjaaa, dat valt noch niej meej:no:,
Als je net zoveel hebt of ken als dat je wit:p
laatste aanpassing
Die stomme rooie LEGE kut-bal!!!!!!!

Yep...:yes:

...die "stomme KALE rooie LEGE" KUT-bal........:vaag:zak

:o

Artiest Maddox
kerel, anders ga je ff een lang verhaal typen :D
Die "stomme KALE rooie BRANDENDE volle"KUT-bal.....ehhhhhh...die ben je toch nie kwijt hoop ik? Moet je anders maar es ff zoeken :yes: