Nightmare is echt beter, gezelliger publiek ,veel minder gepogo van die gasten ,en lekker veel oldskool
? ? ? ?
Nou kvond op Nightmare toch echt veel en veel meer kut volk rondlope dan op Thunderdome, paar keer vechten gezien enz
en aankleding van Nightmare vond ik ook zeer matig..EN het geluid was veel beter dan op Nightmare.
? ? ? ?
Nou kvond op Nightmare toch echt veel en veel meer kut volk rondlope dan op Thunderdome, paar keer vechten gezien enz
Dit jaar naar allebei. 3 december Thunderdome en Nightmare wordt dit jaar op 17 december gehouden i.p.v. 10 december! Wel beter als dat zo is, zit er nog een week rust tussen. Die datum van de Nightmare in Rotterdam party staat in het boekje van de laatste dvd van het feest in december.
Aangezien het nog 7 maanden duurt kan er een hoop veranderd zijn in die tijd en meer informatie volgt nog van een betrouwbare bron.
Aangezien het nog 7 maanden duurt kan er een hoop veranderd zijn in die tijd en meer informatie volgt nog van een betrouwbare bron.
laatste aanpassing
Het is maar goed dat ze het hebben verplaatst, mensen die vorig jaar naar Thunderdome en Nightmare geweest vonden Nightmare minder dan Thunderdome of andersom.
Ik was vorig jaar alleen naar Nightmare geweest en dat was me uitstekend bevallen. Thunderdome was ik vorig jaar onzeker of ik daar naar toe ging vanwege de editie in 2003 waar ik was gegaan, die me niet al te goed is bevallen en de week daarna Nightmare. Op die manier kijken de mensen er iets langer naar uit. Op die dag word ook Innercity gehouden dus er is nog een andere grote concurrentiestrijd tussen ID&T en UDC.
Ik was vorig jaar alleen naar Nightmare geweest en dat was me uitstekend bevallen. Thunderdome was ik vorig jaar onzeker of ik daar naar toe ging vanwege de editie in 2003 waar ik was gegaan, die me niet al te goed is bevallen en de week daarna Nightmare. Op die manier kijken de mensen er iets langer naar uit. Op die dag word ook Innercity gehouden dus er is nog een andere grote concurrentiestrijd tussen ID&T en UDC.
laatste aanpassing
Tunderdome und Nightmare..
Uitspraak van TerrorSnoezie op zondag 15 mei 2005 om 18:31:Tunderdome und Nightmare..
je bent 14 man.....
beide natuurlijk
Thunderdome.............!!!
Zowiezo Nightmare en zeker na de laatste outdoor editie heb ik een reden extra om te gaan. Misschien ook Thunderdome, veel van die industrial hardcore spreekt mij niet zo aan, Thunderdome is nog fifty fifty of ik daar heen ga.
Ik heb nog liever partycore dan industrial en oude hardcore blijft beter dan de hardcore van nu.
Ik heb nog liever partycore dan industrial en oude hardcore blijft beter dan de hardcore van nu.
ben afgelopen jaar naar alle 2 geweest en vondt TD niet echt wat hebben NIGHTMARE was egt super ga dit jaar weer naar allebei kijken wie er nu beter is tot dan

![[NL]Hoek[NL]](/images/user/177745_1374307.jpg)

![[sft]-gabber-[sft]](/images/user/129328_2610501.jpg)