Partyflock

Forumonderwerp · 709700
naar welk feest zou jij gaan en waarom?

Artiest 3ckus
Nightmare? Afgelope Thunderdome was ckr veel beter dan Afgelope Nightmare
nightmare is echt beter, gezelliger publiek ,veel minder gepogo van die gasten ,en lekker veel oldskool
allebei natuurlijk!!!!!!!!!!!!! :bounce:

Nightmare!

Nightmare is echt beter, gezelliger publiek ,veel minder gepogo van die gasten ,en lekker veel oldskool

? ? ? ?

Nou kvond op Nightmare toch echt veel en veel meer kut volk rondlope dan op Thunderdome, paar keer vechten gezien enz :S en aankleding van Nightmare vond ik ook zeer matig..EN het geluid was veel beter dan op Nightmare.
Thunderdome veel beter!!! :jaja:

Vond Nightmare vorig jaar maar een knakenfeest :-S

Maar ga toch even een kijkje nemen op outdoor...
laatste aanpassing

alle 2 denk ik weer.. maar ja tegen die tijd kan dr alweer een hoop veranderd zijn
ja ieder zijn eigen menig natuurlijk dat kutvolk blijf je toch houden
Dit jaar naar allebei. 3 december Thunderdome en Nightmare wordt dit jaar op 17 december gehouden i.p.v. 10 december! Wel beter als dat zo is, zit er nog een week rust tussen. Die datum van de Nightmare in Rotterdam party staat in het boekje van de laatste dvd van het feest in december.

Aangezien het nog 7 maanden duurt kan er een hoop veranderd zijn in die tijd en meer informatie volgt nog van een betrouwbare bron.
laatste aanpassing

ja idd dat viel mij van de week ook op!

wel beter idd haha ff uitrusten in de tussentijd:P

Zoiezo naar Thunderdome. Is me vorige keer erg goed bevallen!
Het is maar goed dat ze het hebben verplaatst, mensen die vorig jaar naar Thunderdome en Nightmare geweest vonden Nightmare minder dan Thunderdome of andersom.

Ik was vorig jaar alleen naar Nightmare geweest en dat was me uitstekend bevallen. Thunderdome was ik vorig jaar onzeker of ik daar naar toe ging vanwege de editie in 2003 waar ik was gegaan, die me niet al te goed is bevallen en de week daarna Nightmare. Op die manier kijken de mensen er iets langer naar uit. Op die dag word ook Innercity gehouden dus er is nog een andere grote concurrentiestrijd tussen ID&T en UDC.
laatste aanpassing

gewoon beide,dan hoef je ook niet te kiezen

Thunderdome, beter publiek en line-ups die meer aanspreken.

Ik ga naar allebei is allebei super alleen a nightmare in rotterdam is gewoon iets harder

alle bij:jaja:

geen van beide....
vind het allebei kltuh feesten.....
mij ga je er niet meer vinden

Artiest {SHOWLIST artist 13438, 76468}
allebei vorig jaar ook gedaan al was thunderdome wel de beste !!!!!!!!!

nightmare is het beste feest

nightmare was echt een top feessie

maar BKJN was idd nog beter
laatste aanpassing
thuuuuuuuuundeeeeeeeeerdooooooooome, make some noooooooise.supervet feest
Zowiezo Nightmare en zeker na de laatste outdoor editie heb ik een reden extra om te gaan. Misschien ook Thunderdome, veel van die industrial hardcore spreekt mij niet zo aan, Thunderdome is nog fifty fifty of ik daar heen ga.

Ik heb nog liever partycore dan industrial en oude hardcore blijft beter dan de hardcore van nu.

waarom "OF"
zijn toch niet op dezelfde dag
allebij de feesjes meej gepikt:)

maar TD was toch wel wat beter dan nightmare:jaja:
laatste aanpassing
ben afgelopen jaar naar alle 2 geweest en vondt TD niet echt wat hebben NIGHTMARE was egt super ga dit jaar weer naar allebei kijken wie er nu beter is tot dan
thuinderdome want nachtmerrie lijkt me echt drie keer nix

zien waar t geld voor is allebei natuurlijk altijd leuk
Gewoon naar alle 2 de feesten gaan, elke feest heeft zo zijn eigen unique dingen.

Het is voor mij beter dat er nu 2 weken tussen elk feest in zit, hoef ik namelijk geen vrij te vragen.
Echt gewoon weer mazzel.

dit jaar ga ik (als het goed is) naar allebei :bounce: :D
k gaat lekker naar nightmare, omdat dat feest mij veel bruter lijkt en wat ik allemaal heb gehoort er over

Thunderdome vind ik wel beter
Maar ga naar allebei
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
als het ff meezit allebei natuurlijk:jaja:

ben naar allebei nog nooit geweest, maar als ik moet kiezen kies ik toch voor Thunderdome....
nightmare zonder twijfel maar thunderdome is ook mega goed te doen kan nie kiezen ijgenlijk
Nightmare in rotterdam en Thunderdome alle 2 Aanwazig :D
denk da het wel weer alle 2 word
flink gas geve

whoei

dol in de bol
100% Nightmare! :jaja:

Thunderdome is de laatste jaren niet meer wat het was met name de cd's die sinds 2001 zijn uitgebracht! Het mag de naam niet meer dragen vind ik! :no:

Uiteraard weer thunderdome.
En met de cd's is nix mis mee, er mag trouwens wel weer eens een nieuwe komen?
THUNDERDOME......zeker en nightmare alleen als ik geld over heb
Ik ga voor Nightmare en vooral de outdoor. Ik heb me ook prima vermaakt op Thunderdome

Thunderdome!!!

en nightmare derbij als ik et red met me geld!