Partyflock

Forumonderwerp · 708453
ja tis nog een beetje vroeg om het te vragen, maar weet iemand al wanneer ongeveer de dvd van MoH uitkomt? ben benieuwd lijkt me wel vet :bounce:
Ik heb gehoord Morgen

ja ik wil um ook wel zien... kom net binnen lopen daar gelijk zo een licht enz op me muil
sta te zoenen met me wijffie staat ie camera er ook ineens boven op dus :D wil m zeker hebben
Van zo'n bagger feest hoef ik geen dvd :)
dan koop jij em lekker niet
je kan hem over een paar dagen gewoon downloaden hoorde ik! ik sta er ook op en mn maten ook ik wil hem ook ckers hebben
Nahjah ik sta er ook volgens mij een paar keer op want die man bleef me 1x hele tijd volgen! wil em toch wel graag zien
je kan hem over een paar dagen gewoon downloaden hoorde ik! ik sta er ook op en mn maten ook ik wil hem ook ckers hebben

kan je mij het ff laten weten als je weet waar je m kan downloaden :P

Komt die dan al zo snel uit? en wil je et mij dan ook even zeggen (K)

zet het dan hier dan weet ik het ook :D
hoop dat ie snel uit komt:D:D

tjah een dvd, waar je met je perenmuil opstaat is altijd leuk om aan je ma te latuh zien :)
ben benieuwd waneer hij uit komt

word weer ff zoeken op de FTP dan :P
tjah een dvd, waar je met je perenmuil opstaat is altijd leuk om aan je ma te latuh zien

hehe ja dat is wel waar dus eerst maar ff zelf inspecteren die dvd :P
laatste aanpassing
hey bitchy zeg het mij dan ook ff want we staan er lekker samen op he:P:D
http://www.mastersofhardcore.com/downloads/moh1809_dvdpreview.wmv

De preview

En wat zegt ie als laatste : :P

In Stores 8 November 2004 :D

Zo gelijk antwoord op je vraag :yes:
Dood aan camera geile mensen :yes:
Ik haat camera's :@

Stond ik lekker te lullen met wat vrienden, draai ik me om om naar iemand anders te lopen sta ik ineens met me kop precies voor die camera met die licht vel in me ogen gescheenen :[ kon hem wel een knal verkopen :[
Ik hou daar nou ap-so-luut niet van :no:
ziet er wel leuk uit die preview jammer dat het feest niet veel bijzonders was
Idd feest was :[ maar wel reuze gezellie gehad :yes:
laatste aanpassing
Artiest Sora
Iedereen die gefilmd is, denken meteen dat ze er op komen te staan :/
De preview ziet er wel vet uit..
ken iemand het nummer dat tijdens het filmpje gedraaid word? vind wel vet nummer:)
Vette sjit! Veel bekende friese koppen :D
Die ga ik zeker halen :)
kopen :[
laatste aanpassing
8 november in de winkels.

Nou ik moet het nog maar zien...
"ken iemand het nummer dat tijdens het filmpje gedraaid word? vind wel vet nummer"

Volgens mij is dat JDA, Bass-D & King Matthew - Survivors Of Hardcore (Art Of Fighters Remix)
Klopt, J.D.A. VS Bass-D & King Matthew - Survivors Of Hardcore (Art Of Fighters RMX)
heb net gebeld naar de free record shop maar die komt pas op 29 november uit... dus dat is nog ff wachten :(

klojo's.. wat is er nou moeilijk aan iets in elkaar zetten.. ze dansen toch nooit op de maat dus hehe :9
ben ook geweest, maar geen geluk... Beetje stom dan dat ze een heel filmpje maken dat ie op 8 november uitkomt...
Hmmmm.... give them 2 more weeks.....bitchy is in the movie....more i realy don`t know.......
waar kun je hem nou downloaden dan???
of is dat gewoon gelul
Volgens mij is ie (nog) niet te downloaden
ik heb 't gevraagt bij Free Record Shop, en morgen of Woensdag moet tie in de winkel liggen...