Partyflock

Forumonderwerp · 707042

Zo juist heeft mij het bericht bereikt dat mijn persoonlijke held Mc DV8
gevraagd is om ‘The Netherlands 1’ podium op Q-Base te hosten..

Afgelopen weekend had ik nog een gesprek met deze artiest dat het onderhand wel eens een keer tijd zou worden dat een van de grotere organisaties in Nederland zijn talent eens zou erkennen door hem een boeking te geven op een gerespecteerd feest!

Na vele tientallen optredens als onderdeel van de Showtek Live-show op onder andere InQontrol en Defqon 1 en zijn resident optredens op de Double You Events en Pure Events feesten hebben ze het daar bij Q-Dance nu ook eindelijk begrepen: Mc DV8 heeft talent!! En dat kan hij nu waarmaken..

Niet dat ik iets tegen de andere Mc’s heb of zo.. maak ik vond het altijd een beetje oneerlijk dat bijv. een Ruffian altijd de mooie boekingen kreeg.. Hem vind ik trouwens ook super hoor.. Maar ik ben er heilig van overtuigd dat DV8 het er ook goed van af zou brengen..

Wat vinden jullie er van??

Greetz Mc Onyx
laatste aanpassing
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Hoewel het wel leuk klinkt dat gepraat over dinge

:D :respect:

Petertje....(y) Top hoor!! U did a good job....En laat ze maar lekker kletsen...want jij bent gewoon lekker goed...Lekker puh!!! hahaaa!!!

Biertje?? :9

2 dusk , ja ik zie zo groen dat ze me kermit noemen ;)

2 jones , je weet best wat ik wil zeggen je hoeft er dus ook niet zo drastisch op in te gaan want daarmee trek jij het ook weer uit zijn vebrand...

ik vind dit onwijs tof voor DV8 maar ik heb zoiets van waarom moet er dan iets over ruffian gezegd worden..

maargoed laten we nu weer over gaan naar :

:respect: DV8
Artiest {SHOWLIST artist 65349, 27253}
moet je niet goed heid zelfe zijn michael..
want ook jij rukt je over andermans rug......
Artiest {SHOWLIST artist 2127, 2438, 122657}
Jongens, bedankt voor de coole reacties! (Y) Erg leuk.

Maar onthou 1 ding: :respect: Ruffian :respect:

Nuff said.

Tot zaterdag! See ya.
Idd DV8 Ruffian is the shizzle:yes:

Jongens, bedankt voor de coole reacties! Erg leuk.

Maar onthou 1 ding: Ruffian

Nuff said.

Tot zaterdag! See ya.

hehe ik vind jou toch beter.

nuff said;)
mooie boekingen werkt hij hard voor, dag en nacht is hij devoted to the house scene en dat al jaren!!! hij onderbouwd dit met zijn vocals in diverse tracks en daarmee bouwde hij bekendheid op , het is zeker tof voor je maatje maar om nou een van de grotere mc's op deze planeet dan maar gelijk van de troon af te willen stoten vind ik erg ver gaan

Het gaat niet alleen om werken, talent is ook een vereiste.. Zodra er mensen aan de deur komen kloppen met hetzelfde talent dan kun je toch een keer de conclusie trekken dat het misschien eens tijd voor verandering/vernieuwing is?
Er moet sprake zijn van (eerlijke) competitie, dat houdt iedereen scherp en brengt het beste in iedereen naar boven, en hierdoor blijven ook veel nieuwe talentjes het proberen omdat ze zien dat hun moeite weleens beloond kan worden.
Vasthouden aan oude recepten is niet de oplossing.
tja, maar soms denk ik ook wel eens, bij een groot evenement, verdorie, weer dezelfde grote naam, dat kan ik ook!

maar niet vergeten dat dat hetgeen is zij lang voor gewerkt hebben, en dat het pad naar de eventuele top lang, niet altijd even goed geasfalteerd is, en soms steil omhoog gaat!!
idd.. en wat krijg je dan, dat mensen denken van: laat maar..

De beloning (mits je talent hebt) moet er toch een keer komen?

2 DJ Michael: Ik doe dit absoluut niet over de rug van Ruffian.. Als je nu eens verder keek dan je neus lang is.. had je zien staan dat ik hem ook super vind!
Dit topic gaat er over dat er naar mijn mening eindelijk een keer de ruimte wordt gegeven aan nieuw talent!!
Dat jij hier alles meteen uit het verband wil trekken, mijn woorden verdraaien en een totaal andere discussie op gang wilt brengen vind ik een beetje laag..

2 Mc DV8 : :respect: Zet hem op jongen (Y)

Ps: en niet teveel :bier:
En daar komt nog bij dat het ook niet allemaal hielenlikkerij moet zijn.. Je bent goed bla bla..
Ik ben fan van je, bla bla..

Er mag best kritiek worden geuit. (Y)

Ik heb niets tegen kritiek.. daar kun je alleen maar van leren..

Maar al met al... Ik gun het hem.. mag dat duidelijk zijn..

(Y)
In een aantal reply's wordt gezegd dat er ruimte wordt gegeven aan nieuw talent.
Maar volgens mij staat Ruffian gewoon wederom op nummer 1 bij Q-base, namelijk de EU mainstage.

Vind het verder wel een goede zaak trouwens, kom maar op met die mc's. Met een paar coole zinnen kun je een feest echt een veel betere sfeer geven, vooral bij de hardere stijlen komt het vaak goed tot z'n recht.
Mock, daar hoort Ruffian ook, en als wij dan in zijn schaduw omhoog kruipen is toch alleen maar cool...ruffian blijft echt niet tot zijn 100e in de main staan!

Artiest Renegade
:)
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Goeie zaak (y) Peter hoort aan de top! Ik ben normaal niet erg fan van MC's, maar van mr. DV8 toch wel. Sinds de Headliner feestjes kan ik MC's weer waarderen.

Succes en tot de zaterdag Peter.

double t = right , maargoed laten we dit topic verder niet bevuilen met mc discussies..

dat zou ondisrespectfull naar dv8 zijn :)
ondisrespectfull? Is dat een woord? ;P

Misschien een leuke uitspraak om door de Mic. te roepen..

:P

So don't be ondisrespectfull...

(Y)
waarom geen mc discussies als ik vragen mag?
Wat is er onrespectvoel aan een discussie? :)

Altijd maar schijnheilig gedrag, dat is onrespectvol!
(no offence :))
Op het juiste moment je mond houden...

soms wordt dit nog wel eens vergeten...

voor de rest cool voor DV8 er mag best wel wat variatie qua MC's komen op grotere feesten! (Y)
Ik vind een mc in de housescene overbodig.
Als je een sterk feest hebt en je hebt mensen die er voor willen gaan dan zou een mc niet nodig hoeven zijn
(Drum and Bass/Jungle e.d. is een ander verhaal).
laatste aanpassing
Artiest Ritz
Ach, leuk voor de kinderen......
Onyx,

om mee te beginnen: 'Na vele tientallen optredens als onderdeel van de Showtek Live-show'. Niet jokken heh! :nee: waren dat er niet een stuk of 4??

En als we het over MC's hebben dan kan ik je zeggen waarom Ruffian weer ns op de main staat.
Omdat er een klasse verschil is :yes:

Ruffian doet meer dan alleen hosten. Hij werkt met het publiek, de DJ’s en de Organisatie.
Als je dat als organisatie van tevoren weet, dan krijgt zo'n persoon vanzelf een streepje voor.

En daar komt nog bij dat hij vol zelfvertrouwen aan het werk gaat. Dat zie ik DV8 niet doen.

Maarja das mijn mening.
laatste aanpassing

qdance huurt clown in

kut mcs

Ik ben benieuwd wat de uitslag zou zijn als er onder het partypubliek een enquette gehouden zou worden over het nut van een MC.
Als het aan mij ligt zegt een grote meerderheid nee tegen mc's.
laatste aanpassing

zoals gezegd... alleen bij dnb en heel afentoe een live pa heeft het toe gevoegde waarde..

bij een dj set normaal nooit. "Put your hands up" flikker toch op man

Dit is weer zo zielig.

Stel je opent een onderwerp: Mijn favoriete muziekstijl is?

krijg je als antwoord: Hardstyle, want hardcore is kut

of

Ik hou nie van muziek.

DAT WORDT TOCH GDVRDMM NIET GEVRAAGD!!!! Flikker aub op van dit forum-onderwerp!

En dan nog iets:

En daar komt nog bij dat hij vol zelfvertrouwen aan het werk gaat. Dat zie ik DV8 niet doen.

Uit je party-archief blijkt al dat je hem nooooit hebt gezien. Misschien op Defqon als je bij Showtek live was, maar daar was je niet anders had je dat niet gezegd. Je kent hem us niet eens, dus hou aub je smoel.

Nogmaals: DV8 succes en laat al die azijnpissers hier maar lekker dood vallen! (Y)

ps: een clown? patsen met lelijke tatoo's op internet is zeker niet clownesk? pfffff, donder toch op.
laatste aanpassing
DV8 :respect: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goed bezig man...spreek je snel weer.
Goeie zaak..! Keer iemand anders als Ruffian,.. vind hem 1 van de beste MC's die er is maar een keer iemand anders is nooit weg natuurlijk!! Ga wel ff een kijkje nemen,..

Ik ben idd een azijnpisser B)

(Niet voor mij bedoeld maar toch) Mijn partyarchief is verre van compleet maar ik heb ook in sporthallen zuid/sportpaleis/energiehal enzo gestaan dus ik denk dat ik wel wat mcs heb gezien. Maar nog steeds snap ik niet wat een mc toevoegd, ik heb dan ook bv nog nooit gehad dat een dj aan het draaien was dat ik me afvroeg waar de mc was ofzo... ;P

Clown is niks persoonlijks... had er ruffian, alee, mouth of bla, drokz of wat dan ook gestaan had ik het zelfde gezegd ;)

Maar goed er zijn hier al genoeg MC topics op pf...

Go dv8 :)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 71949, 130483, 2127, 122657, 26464, 459}
My man DV8.....zuipuh ken ie iig :P (B)
Proost maat, we gaan knallen morgen ghehe...

ondisrespectfull? Is dat een woord?

---------------------------------

volgens de wetten van Reezer wel :P
ondisrespectfull

Tis geen woord, maar vrij vertaald betekend het respectvol. En dat lijkt me niet de bedoeling ;P

Maar goed genoeg nederlandse les voor vandaag.. die discussie van Ruffian vs. DV8 snap ik niet helemaal. Dirk(Onyx)haalt Ruffian aan omdat het een gevestigde naam is in de MC wereld. Niet omdat ie minder kwaliteiten heeft. DV8 heeft mijn inziens dezelfde kwaliteiten.. maar nog niet de naam kunnen maken. En daar gaat zeker verandering in komen, vooral na zo'n boeking. Go Peter (y)

die keer op INQONTROL bij Showtek vond ik DV8 niet echt denderend, meer storend... (zie ook DVD)

verder heb ik m nog nooit horen mc'n

En over dat "Biertje?" tjah... das nog nix vergeleken met die MC van Darkraver Live @ Liberation :S:S:S
Ben blij dat het Charly S ook opgevallen is :D

Biertje?-incident wasn't dv8, just to be clear.

(Y)

als je morgen baco roept krijg je van mij een biertje :P

wat is me opgevallen?:)

Artiest Da Hustla
en peter,

hoe was het!!

2 Sambal bij:

Die tien talle optredens sloegen op de optredens bij Pure, Double You en Showtek life.. Je moet de zin wel verder aflezen!!

Ik geef toe dat de zinsbouw niet helemaal optimaal is.....

----------------------------------------

2 Mc DV8:.. ik vond dat je het goed gedaan hebt!!
Beetje jammer dat ik je iedere keer maar op 1 punt zag staan en als ik het goed zag had je een mic. met een snoer eraan.. Da vin ik altijd K*t..

Peter did one hell of a job :jaja:

Double T also very good :jaja:

New talent rules :)
thanks Michael :bloos:

enne Peter, top dat we elkaar ff gesproken hebben! (y)
Fijne discussie...

Het is niet 'de' DJ, of een MC, of een Laser, of de lokatie die het doen.. het is een compleet geheel.

Het is ook dan de MC die samen het 'af' maakt, DV8 snapt dit naar mijn mening
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
heb DV8 op in qontrol en defqon gezien
aparte stem voor een mc niet egt schreeuwend.
maar mag zichzelf wel iets meer boven de dj's plaatsen als mc dan zich een onderdeel van het clubje vinden

je bent als waren een verlengstuk van dj naar publiek en van publiek naar dj of niet...

keep up the good work;)
laatste aanpassing
:respect: Mc DV8 :respect: Zeker een van de Betere, naar mijn mening dan.. :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 1955, 52061}
(Y)

Hij deed het goed. plaatste zich niet teveel op de voorgrond, al had ie dat best wat meer mogen doen. Vind ik altijd supervet! :respect:

Hoop dat Q-dance em wat vaker terug laat komen! DV8's da shit! :respect:
hij is goed (y) heeft echt talent
Jongens, bedankt voor de leuke reacties! :respect:

See ya around! (Y)