Partyflock

Forumonderwerp · 706282

Dat hij GOED is was wel duidelijk,
maar wat die goddelijkheid heeft weten neer te zetten bij MdH in het Paard is niet in woorden te beschrijven. Nog nooit zo los gegaan

of zeg ik nou iets vreemds??????
Ik sta er niet raar van te kijken, goeie pik die kowalski.
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Zeker goede DJ, maar een koning vind ik wat overdreven :)

Dat is Sven Vath trouwens al!
Artiest Pie
qua producties is hij zeker goed, zijn live-act ook, alleen de afwisseling in zijn act's is niet leuk. dus je moet hem niet meerdere malen in het jaar zien want dan is het niet meer leuk.
Eej koersje. Jah hij is zeer goed. Ging aardig los gister. Maar dat is wel bij meerdere live-acts/dj's

Heel vreemd, maar zelfs michel de Hey draaide gisteren goed
Jah hij draaide wat minder standaard dan normaal volgens mij

misschien omdat hij nu gewoon in een club draaide
Hiervoor hebben we hem alleen maar op grote feesten gehoord
Zou best eens kunnen. Dan kunnen we wel wat verwachten hopelijk als hij in de Boerderij komt bij A.S.S.
tis een MAN!!!
Ik ben ook zeer gecharmeerd van zijn muziekstijl. Altijd lekker funky :p

Een held in zijn vakgebied (y)

Kowalski in het Paard is gewoon een topcombinatie

Kan niet wachten op zijn volgende feesje
We moeten dan denk ik uitwijken naar het buitenland
whehe koersje (Y)
Kowalski is gewoon 1 van de betere producers op technogebied..
En om al die geweldige nummers live in het Paard te horen was gewoon heerlijk 8)

Van begin tot het eind heeft die het vingertje meer dan verdiend.
(en het vingertje verdien je niet zomaar)
Hehe nee zkr niet. Respect het vingertje!

Het vingertje mag en wordt alleen gegeven aan de echte mannen
Geweldige producer en liveact.
Origineel,maar toch herkenbaar alszijnde Kanzleramtsound.
:respect:
WAAR IS DAT VINGERTJE?!?!?!

100% aanwezig bij deze man. wat een held :respect: :D

Dit was jou feestje heh Dust. En dan krijg Kowalski op z'n best. Ik denk, als ik heel eerlijk moet zijn dat deze man er misschien wel twee verdiend
Ckr wel, 2 vingertjes in de lucht bij de koning
een koning vind ik wat overdreven

een god dan :P

Was echt een uberavond :), zelden zo relaxed gevoeld op een feesje (Y)
hij was idd heel vet bezig, maar de set van michel mag er ook wezen :yes:
ja maar de liveset van Kowalski was toch wel een andere dimensie dan de set van de Hey
Artiest Manzel
qua producties is hij zeker goed, zijn live-act ook, alleen de afwisseling in zijn act's is niet leuk. dus je moet hem niet meerdere malen in het jaar zien want dan is het niet meer leuk.

Hierbij sluit ik me volledig bij aan. Zijn sets van timewarp en awakenings vond ik vrijwel hetzelfde, maar het blijft gewoon meesterlijk.
weet je wat het is, als ik hem zie/hoor op een feest wil ik ook horen wat hij altijd doet ik kom om zijn eigen sound te horen

Ik vind van de Kanzleramtschool nog altijd Diego Hostettler de meest elite.

Kowalski is zkr top, maar echt ik kan hem dit jaar niet meer zien. Alsmaar hetzelfde qua liveact. Producties zijn definitely top.

Artiest R-K
Dit jaar op Extrema was hij ook super!!

Goede DJ, nog betere producties! (y)
Wel een beetje de poppy kant van techno.
Ik vind het experimentele van labelgenoot Diego nog vetter!
Wel een beetje de poppy kant van techno.

Dat moet je me toch uitleggen.
Ik vind juist dat hij iets doet dat origineel is en dus juist niet iets dat je elke dag hoort.

Nou, Kowalski maakt zijn muziek soms zo melodieus dat het neigt naar de poppy kant .. Het is wel heeeeel goed! Ik heb Diego laatst geïnterviewd die kwam er ook al mee ..
Okee,maar melodieus hoeft toch niet per definitie poppy te zijn.Het klinkt gewoon erg goed.Ik had Kowalski bv na AWFS 2003 niet meer gehoord en wat hij dit jaar op AWFS deed klonk toch ook wel weer goed.
Kowalski is Kowalski door zijn unieke melodieuze producties.
Als Diego dat zegt vind ik dat eerlijk gezegd een beetje sneu.
Je kan best kritiek geven op iemand,maar ik vind het een beetje makkelijk om iemand anders zijn muziek poppy te noemen(als hij het ook in die woorden heeft gezegd).
Kowalski poppy?
Ben ik het niet mee eens, hij heeft een totaal eigen stijl, en die stijl is gewoon erg melodieus en diep.
Popmuziek lijkt toch vaak op elkaar en ik kan niemand bedenken die in de buurt komt van Kowalski's producties.
Kowalski poppy?
Ben ik het niet mee eens, hij heeft een totaal eigen stijl, en die stijl is gewoon erg melodieus en diep.
Popmuziek lijkt toch vaak op elkaar en ik kan niemand bedenken die in de buurt komt van Kowalski's producties.

Zo zie ik het dus ook...
In de buurt is trouwens relatief,maar in de buurt van zijn stijl en diepte kwa melodieuze techno is denk ik de beste verwoording.
Kowalski! :respect:

Alleen gebruikt hij regelmatig mannenvocals in zijn tracks en daar ben ik over het algemeen niet zo'n fan van :no:

Ik vind het wel heel goed hoor .. Poppy is niet fout .. de muziek is gewoon toegankelijker dan de gemiddelde techno .. Ik draai het fanatiek!
Ook a.s. zondag in Bloemendaal zal ik weer muziek van hem draaien!! ;)
Idd, wat is er fout aan poppy? Ik vind de man juist origineel.
Artiest Ener-G
heb het genot gehad deze beste man live te zien samen met The Youngsters op 1 en dezelfde avond... wat een wereld act
heb het genot gehad deze beste man live te zien samen met The Youngsters op 1 en dezelfde avond... wat een wereld act

Bedoel je in de p60? Wat een wereldavond was dat :respect: