en ales je dan bij new-line gekeken hebt en andre om advies heb gevraagd kom je waarscijnlijk bij deze: http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11165 aanbieding uit....
en dit is om mee te beginnen een heel fijn setje... direct drives van reeloop....die mixer is oke....de eq knoppen zitten vrij dicht op elkaar maar neem dat voor lief..
succes en vergeet niet dat het geld m vooral in de platen gaat zitten..... dit wil wel s overschat worden.......
succes!laatste aanpassing: 2 september 2004 04:59
en dit is om mee te beginnen een heel fijn setje... direct drives van reeloop....die mixer is oke....de eq knoppen zitten vrij dicht op elkaar maar neem dat voor lief..
succes en vergeet niet dat het geld m vooral in de platen gaat zitten..... dit wil wel s overschat worden.......
succes!laatste aanpassing: 2 september 2004 04:59
die heb'kook
greetz
(p.s. ze kunnen ook tegen een stootje want ik heb 1tje van mij een keertje neergedonderd
Heel lekker setje
, ik heb diezelfde set, maar dan met de bovenkant van de tafels in chroom (spiegelachtig dus). Erg relaxte tafels, behoorlijk stabiel (zelfs voor de raggende dj), goeie elementjes krijg je erbij, en het mengpaneel is naar z'n prijs ook behoorlijk goed. Geen overbodige snufjes of andere shit, gewoon wat je echt nodig hebt en dat doet het ook goed.
Als je er zuinig bent kan je er heel veel plezier aan beleven !
Als je er zuinig bent kan je er heel veel plezier aan beleven !
[(p.s. ze kunnen ook tegen een stootje want ik heb 1tje van mij een keertje neergedonderd )]
Bovenstaand:lijkt me indd niet echt handig!
[Als je er zuinig bent kan je er heel veel plezier aan beleven !]
Bovenstaand:Dat dacht ik ook!!!
Jongens,wees er indd zuinig op en beleef er veel plezier aan!Je werkt hard v/d shit(de meeste dan).
Wat is er nu mooier,om jou muziek te horen en het ook nog zelf te draaien!!??
Mag je jezelf gelukkig mee prijzen er zijn mensen die het slechter hebben.
Bovenstaand:lijkt me indd niet echt handig!
[Als je er zuinig bent kan je er heel veel plezier aan beleven !]
Bovenstaand:Dat dacht ik ook!!!
Jongens,wees er indd zuinig op en beleef er veel plezier aan!Je werkt hard v/d shit(de meeste dan).
Wat is er nu mooier,om jou muziek te horen en het ook nog zelf te draaien!!??
Mag je jezelf gelukkig mee prijzen er zijn mensen die het slechter hebben.
ook ff leuk om te weten is dat die reeloop rp 4000 (op het uiterlijk na) precies de zelfde draaitafel is als de dap t-3000 
Het is echt heel wijs om eerst wat minder goede draaitafels aan te schaffen,het onder de knie te krijgen en dan de overstap maken op TECHNICS 
Dat raad ik iedereen aan
Als je op den duur met ouwe zooi kan draaien, en je gaat over op technics ga je ineens een flinke stap vooruit
foutjes wordem zeldzaam, het wordt leuker, etc. etc.
Succes kerel
Dat raad ik iedereen aan
Als je op den duur met ouwe zooi kan draaien, en je gaat over op technics ga je ineens een flinke stap vooruit
Succes kerel
Als je op den duur met ouwe zooi kan draaien, en je gaat over op technics ga je ineens een flinke stap vooruit foutjes wordem zeldzaam, het wordt leuker, etc. etc.
Had ook precies hetzelfde
Ben het wel met jullie eens dat je beter eerst iets goed kopers te kopen....maar dap zou ik niet kopen hebben we in de jeugd soos ook hier maar de helft is meer kapot dan dat het het doet dus...je moet het zelf weten maar ik heb je gewaarschuwd.
Maar het kan ook aan ons liggen...wij hebben bijna alles van hun van boxen tot cdmixers...
Maar het kan ook aan ons liggen...wij hebben bijna alles van hun van boxen tot cdmixers...
laatste aanpassing
Goed om te beginnen , maar als ik me niet vergis, zijn ze snaar aangedreven (ben ik ook mee begonnen), direct drive is 100 keer beter. Het voordeel is dat als je hier een strakke mix mee kunt neerzetten, het draaien op bijvoorbeeld technics een makkie zal zijn!
Veel plezier ermee!!!
Veel plezier ermee!!!
laatste aanpassing
ik heb zelf reloop draai tafels.. bevallen me goed maar is het ook zo dat als je technix gaat kopen dat t dan veel beter gaat of heeft dat niet zoveel verschil reloop en techinx??? greetz...
ik heb vorige week ook dap`s gekocht
2 dap t-1000 draaitafels
1 dap spark dj scratch mixer 2 channel (die is wel flut)
1dap dh-105 koptelefoon
en daarvoor was ik 360 euro kwijt, dus dat is niet veel, en ze komen het nog thuisbrengen ook
ik heb ze trouwens besteld bij www.bpklichtengeluid.nl
2 dap t-1000 draaitafels
1 dap spark dj scratch mixer 2 channel (die is wel flut)
1dap dh-105 koptelefoon
en daarvoor was ik 360 euro kwijt, dus dat is niet veel, en ze komen het nog thuisbrengen ook
ik heb ze trouwens besteld bij www.bpklichtengeluid.nl
hmmz ik weet niet hoe t allemaal zit k heb 1500 gegeven voor mn spul t draait wel goed maar ik wil toch technics denk k greetz
dan zou dap ook wel goed zijn om te beginnen wand reloop bevalt me eg heel goed... al1 ben ik nu wel toe aan betere draaitafels denk k weet iemand nog iets..
ja vind ik een goeie keuze
veel suc6 dermee 
Ik heb miss voor jou wel (als je interesse hebt) de reloop RP 5000M3D..5 maanden oud,500 euro,ZGAN!
hmz ...voel me wel een beetje verplicht hier antw op te geven...
de tafels heb IK voor 320 per stuk gekocht+ elementen en naalden was ik totaal 780 euro kwijt...tafels zijn nog zo goed als nieuw..5 maanden oud 500 euro..simpel
meneer de rakettenlikker..
de tafels heb IK voor 320 per stuk gekocht+ elementen en naalden was ik totaal 780 euro kwijt...tafels zijn nog zo goed als nieuw..5 maanden oud 500 euro..simpel
laatste aanpassing
Had je dat nie zelf kunne bedenken..
Jankerd...
niet jij..diegene die zo aan het doorflippen is ..
held.
Weer zon iemand die denk dat Technics het beste is ....
Ik verkoop juist de Reloops om het volgende aan te schaffen:
1x DJM-500 (die ik inmiddels al heb)
1x CDJ-1000 (Die ik inmiddels ook al heb)
1x EFX-500 (die ik binnenkort heb)
1x CDJ-1000 (die ik binnenkort heb)
1x CDJ-1000 mkII (die ik tevens ook binnenkort heb)
Ik heb altijd plezier van de reloops gehad. Heb dan nog wel nooit met Technics gedraaid, maar als ik de Review van de 5000 er op na lees, komt hij tussen de Gemini en de Technics te staan....
Ik verkoop juist de Reloops om het volgende aan te schaffen:
1x DJM-500 (die ik inmiddels al heb)
1x CDJ-1000 (Die ik inmiddels ook al heb)
1x EFX-500 (die ik binnenkort heb)
1x CDJ-1000 (die ik binnenkort heb)
1x CDJ-1000 mkII (die ik tevens ook binnenkort heb)
Ik heb altijd plezier van de reloops gehad. Heb dan nog wel nooit met Technics gedraaid, maar als ik de Review van de 5000 er op na lees, komt hij tussen de Gemini en de Technics te staan....