Partyflock

Forumonderwerp · 703330
Hey dj's k wil weer nieuwe draaitafels kope ik heb deze gevonden: http://www.bpklichtengeluid.nl/shop.php?catagory=0&page=5 ...

is dit een beetje een goed merk (DAP) of zegge jullie van nou nee!

of heb je er zelf ervaring mee? laat dan een berichtje achter..

dank jullie wel alvast..
Artiest Mike
Graag gedaan Dj Rome,Dj in spe.....!
Veel succes met draaien...!
no problem, idd suc6 ermee :) Laat wat van je horen als je ze hebt en je ervaringen :yes:

Artiest Vinnybunny
en ales je dan bij new-line gekeken hebt en andre om advies heb gevraagd kom je waarscijnlijk bij deze: http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11165 aanbieding uit....

en dit is om mee te beginnen een heel fijn setje... direct drives van reeloop....die mixer is oke....de eq knoppen zitten vrij dicht op elkaar maar neem dat voor lief..
succes en vergeet niet dat het geld m vooral in de platen gaat zitten..... dit wil wel s overschat worden.......

succes!laatste aanpassing: 2 september 2004 04:59

die heb'kook :) tzijn goeie tafels en ze zien er ook mooi uit :) kdraai ook nog niet zo lang maar tis wel goeie shit :)

greetz

(p.s. ze kunnen ook tegen een stootje want ik heb 1tje van mij een keertje neergedonderd ;D )

Artiest K-Libra
Heel lekker setje :P , ik heb diezelfde set, maar dan met de bovenkant van de tafels in chroom (spiegelachtig dus). Erg relaxte tafels, behoorlijk stabiel (zelfs voor de raggende dj), goeie elementjes krijg je erbij, en het mengpaneel is naar z'n prijs ook behoorlijk goed. Geen overbodige snufjes of andere shit, gewoon wat je echt nodig hebt en dat doet het ook goed.
Als je er zuinig bent kan je er heel veel plezier aan beleven !
[(p.s. ze kunnen ook tegen een stootje want ik heb 1tje van mij een keertje neergedonderd )]

Bovenstaand:lijkt me indd niet echt handig!

[Als je er zuinig bent kan je er heel veel plezier aan beleven !]

Bovenstaand:Dat dacht ik ook!!!

Jongens,wees er indd zuinig op en beleef er veel plezier aan!Je werkt hard v/d shit(de meeste dan).

Wat is er nu mooier,om jou muziek te horen en het ook nog zelf te draaien!!??
Mag je jezelf gelukkig mee prijzen er zijn mensen die het slechter hebben.
ook ff leuk om te weten is dat die reeloop rp 4000 (op het uiterlijk na) precies de zelfde draaitafel is als de dap t-3000 :D
"DJ MIKE" : Graag gedaan Dj Rome,Dj in spe.....!
Veel succes met draaien...!

Dank je Dj Mike:D k hoop je een x tezien draaien :yes:

Ache-T : no problem, idd suc6 ermee Laat wat van je horen als je ze hebt en je ervaringen

Zal ik zekr doen :D :bounce:

Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
Het is echt heel wijs om eerst wat minder goede draaitafels aan te schaffen,het onder de knie te krijgen en dan de overstap maken op TECHNICS :d

Dat raad ik iedereen aan (f)

Als je op den duur met ouwe zooi kan draaien, en je gaat over op technics ga je ineens een flinke stap vooruit :) foutjes wordem zeldzaam, het wordt leuker, etc. etc.

Succes kerel (F)
rood rooier sander : Succes kerel

Tanx man :D
Als je op den duur met ouwe zooi kan draaien, en je gaat over op technics ga je ineens een flinke stap vooruit foutjes wordem zeldzaam, het wordt leuker, etc. etc.

Had ook precies hetzelfde :) Ben begonnen met numarks na ongeveer 1,5 jaar heb ik technics gekocht. Het ging ineens een stuk beter qua corrigeren enzo stuk minder gevoelig :)
Ben het wel met jullie eens dat je beter eerst iets goed kopers te kopen....maar dap zou ik niet kopen hebben we in de jeugd soos ook hier maar de helft is meer kapot dan dat het het doet dus...je moet het zelf weten maar ik heb je gewaarschuwd.
Maar het kan ook aan ons liggen...wij hebben bijna alles van hun van boxen tot cdmixers...
laatste aanpassing

Dj romé, heb je ze al gekocht??? :)
25 september krijg k ze voor mun verjaardag :P

Goed om te beginnen , maar als ik me niet vergis, zijn ze snaar aangedreven (ben ik ook mee begonnen), direct drive is 100 keer beter. Het voordeel is dat als je hier een strakke mix mee kunt neerzetten, het draaien op bijvoorbeeld technics een makkie zal zijn!
Veel plezier ermee!!!
laatste aanpassing
ze zij direct drive,,:bounce:
Artiest Devine
Ik ben met dap-t1000 (snaar) begonnen en heb er zeker niets over te klagen!!!
Prijs kwaliteit toppertje echt waar.

Ze draaien nu bij een maat van mij en die is er zeker (nog steeds) erg tevreden mee.

Greetz Coert.
K ga ze Woensdag bestellen!!!:bounce:
reeloop is in ieder geval een stuk beter dan dap,
technics blijft natuurlijk de beste, maar die kan je altijd nog kopen als je genoeg geld ervoor hebt!;)
Artiest {SHOWLIST artist 29366, 19985, 23871}
ik heb zelf reloop draai tafels.. bevallen me goed maar is het ook zo dat als je technix gaat kopen dat t dan veel beter gaat of heeft dat niet zoveel verschil reloop en techinx??? greetz...

Artiest Killerbase
ik ben eerder gericht op technics, reloop en Quartz
ik heb vorige week ook dap`s gekocht

2 dap t-1000 draaitafels
1 dap spark dj scratch mixer 2 channel (die is wel flut)
1dap dh-105 koptelefoon

en daarvoor was ik 360 euro kwijt, dus dat is niet veel, en ze komen het nog thuisbrengen ook

ik heb ze trouwens besteld bij www.bpklichtengeluid.nl
ik kan 2 dap direct drives krijge voor 285 euro, jullie kunne lullen wat jullie willen maar denk dat dat een heel nette prijs is en ze zullen vast beter zijn dan soundlab?

DAP t-2000 dus...
hmmz ik weet niet hoe t allemaal zit k heb 1500 gegeven voor mn spul t draait wel goed maar ik wil toch technics denk k greetz

reloop beter dan dap? vaag...is allemaal OEM en dus hetzelfde...zoals al eerder genoemd is de rp4000 etzelfde als de dap t-3000 maar ook de jbsystems q30, zo zijn vroegere types ook gelijk, vb. : t-2000 = rp-2000 = jb systems q20

zo ongeveer....
dan zou dap ook wel goed zijn om te beginnen wand reloop bevalt me eg heel goed... al1 ben ik nu wel toe aan betere draaitafels denk k weet iemand nog iets..
hej iedereen bedankt voor de reacties maar k ga toch voor reloop:D:bounce:

Tanx evrey body
laatste aanpassing
ja vind ik een goeie keuze
:D veel suc6 dermee :bounce:
Ik heb miss voor jou wel (als je interesse hebt) de reloop RP 5000M3D..5 maanden oud,500 euro,ZGAN!

ik heb inmiddels ook reloops besteld (rp4000m3d)
die is d8 ik weer hetzelfde als de akayama dj4000, dap dj-3500 en de q30

ennuh *intimi*> voor minder dan dat heb je ze nieuw hoor ;)

op new-line: 299 euro

bij djstunter staat de rp6000 voor 399 euros ;)

dus wat jij van plan bent??
hmz ...voel me wel een beetje verplicht hier antw op te geven...

de tafels heb IK voor 320 per stuk gekocht+ elementen en naalden was ik totaal 780 euro kwijt...tafels zijn nog zo goed als nieuw..5 maanden oud 500 euro..simpel :) meneer de rakettenlikker..
laatste aanpassing

zeg dan ff meteen dat je er 2 voor 500 verkoopt.... en niet dat je 500 voor de reloop rp5000 wilt hebben ;) helder licht

kijk es ff goed...ik had zelf al bed8 dat dat voor 1 te duur is... dus vraag ik ff hoe et zit... wat wil je nog meer man? een beetje tege mij zegge dat IK dat had moeten bedenken...jij geeft gewoon halve info broer
hej mense geen ruzie in mijn topic ;)
niet jij..diegene die zo aan het doorflippen is ..

? als je mij daar mee bedoeld heb je het fout hoor....ik flip niet, ik erger me alleen aan mensen die zelf halve info geven en dan lopen te zeiken dat de ander maar beter moet nadenken....ik wilde alleen et topic maar duidelijk houden...

hou der nou gewoon over op....
ik heb ook nog wel wat te koop!

1x Reloop RMX 3 BPM Mixer
2x Reloop RP 5000 MKII Chrome LTD

Artiest Terrex
NO

prim> explain :P

Reloop sucks man, goedkope tyfuszooi. Geef dan wat meer uit en koop (2nd hand) 2 1200's of desnoods Numark
Weer zon iemand die denk dat Technics het beste is ....

Ik verkoop juist de Reloops om het volgende aan te schaffen:
1x DJM-500 (die ik inmiddels al heb)
1x CDJ-1000 (Die ik inmiddels ook al heb)
1x EFX-500 (die ik binnenkort heb)
1x CDJ-1000 (die ik binnenkort heb)
1x CDJ-1000 mkII (die ik tevens ook binnenkort heb)

Ik heb altijd plezier van de reloops gehad. Heb dan nog wel nooit met Technics gedraaid, maar als ik de Review van de 5000 er op na lees, komt hij tussen de Gemini en de Technics te staan....

pak een gemini in de prijsklasse van de reloop en de gemini wordt overklast...