Partyflock

Forumonderwerp · 702038
Werkzaam bij {SHOWLIST location 9723, 6859}
Artiest {SHOWLIST artist 15572, 20013}
Wie gaan er 1 oktober allemaal naar Strictly Hardcore V???
Moet dat dan?
ik ga wel..

als et 200 procent zekers is dat nosferatu's verjaardagsfeesie niet doorgaat.:)
lijkt me logisch ja

Heb sensation 2005 toch ook nog niet in mijn agenda staan of wel soms :S
Neej maar er zijn genoeg mensen die nu al weten dat ze naar Sensation 2005 gaan om het feest en niet om wie er draaien....

Daarom zullen die mensen er ook wel voor Strictly Hardcore V zijn!

Ik ben er iig wel bij :yes:
tja en toch wachten er velen af tot er een line-up bekend is.

Ik dus ook

Neej maar er zijn genoeg mensen die nu al weten dat ze naar Sensation 2005 gaan om het feest en niet om wie er draaien....

Ik weet dat ik wel wil gaan,maar als de line-up me niet bevalt net als sensation White dit jaar, dan ga ik dus niet
k kan deel 5 toch niet misse als k deel 1 2 3 4 ook al aanwezag ben gweest.. :)
Moontje snapt het :yes:

(K)
lekker geplanned op evil dreams?
ben dr niet bij dus :)

2 Quinion & iedereen die het belangrijk vindt.

Bij deze deel ik jullie mede dat Evil Dreams Nosferatu's Birthday party natuurlijk zoals beloofd gewoon doorgaat. En zeker minstens tot 06.00 uur !!!
En geloof me, in de meest brute locatie van Den Haag & omstreken. Meer nieuws hierover volgt.

Het zou iedereen, en zeker diegene die boven staat vermeld, sieren, zich eens te onthouden van speculaties en opmerkingen over dit feest.
Ik ken iemand die hier nogal fel op kan reageren.
En de entreeprijs in de vvk is slechts euro 15,-.

De enige die officieel mededelingen over dit feest kan en mag doen zijn ondergetekende en Gitano. Nossie natuurlijk ook.
De rest kunnen jullie gerust negeren, die weten niet waar ze het over hebben.

Nossie Birthay wordt het vetste feest van de afgelopen 5 jaar in Den Haag. Cker weten.

En 2 Quinion:

Je hebt al een PB gehad van Gitano aka Neohunter.
Dat is geen fijne jongen met dit soort zaken.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 82170, 40745, 13003}
Ben blij dat dit ff is neergezet door diablo entertainment. Niet dat ik dat bericht van quinion serieus nam in dat andere topic, maar al die speculaties van ieder1 wordt je ook knettergek van! :S

2 quinion: Ik vind strictly hardcorefeestuh zeer gezellige feestuh en jullie zijn een goede organisatie, ben morguh weer van de partij en wordt volop partyen, maar 1 oktober heb je gewoon een lege zaal, deal with it en ga nie lopen speculeren over andere feesten die avond, daar komt een organisatie zelf wel mee indien nodig.

Greetz Frank

weet het eigenlijk nog niet misschien wel :)
ik ga niet naar strickly en niet naar naar zichtenburg toko, 2 oktober p2b in amigo's, wordt me beetjuh teveel geld die maand joh
word dus tog naar zichteburg , volgende keer beter
:yes: ik ga zeker weten 1Oktober naar SH ;)
2 Frank a.k.a. The Negotiator

Hoorde net dat ze toch doorgaan hiermee.
Het is een probleem (strijd) tussen hen en de Asta. Gaan ze ons middenin zetten.
Over respect gesproken.
Maar dit kan dus in de toekomst andere organisatoren ook gebeuren, met deze personen.
Want voor hun telt alleen eigen belang.
Iedereen die daar aan me werkt werkt dus eigenlijk aan zijn/haar eigen ondergang. En uiteindelijk zal het hun ondergang worden.
Want als je elkaar niet respecteert en de ruimte geeft, ga je uiteindelijk zelf minder respect & ruimte krijgen.

Het is triest dat dit in Den Haag gebeurt.
Of dat men dit, als bezoeker, laat gebeuren.
Het is slecht voor de scene, als men dat maar beseft.
laatste aanpassing
Artiest Vexer
Vin weet waar die een lading flyers moet droppen ;) :jaja:

Wat een gedoe trouwens voor 1 oktober.
2 hardcore feesten geven indezelfde stad op dezelfde datum werkt voor geen meter natuurlijk.

Helpt de scene niet, je kweekt overkill...gezeik...noem maar op.

Vind het eigenlijk begrijpelijk dat bepaalde mensen liever geen feesten (meer) doen in Den Haag...
hehehehe... ik vind de strictly hardcore feessies ook leuk, maar geef ze weinig kans idd 1 okt :P

gebrek aan respect en herseninhoud als ze hier mee doorgaan (N)
Ik dacht dat het feest niet door zou gaan maar dat de eigenaren van de CS het toch graag door wilden laten gaan ofzo..

anyway, nu zijn er 2 leuke hardcore party's op deze datum!

Het enige verschil is dat de CS een dik geluidssysteem heeft waar de asta een puntje aan kan zuigen, en dat er in de asta een vettere line up te vinden is...

Daarnaast over respect gesproken, dit feest was al eerder gepland dan het feest in de asta, alleen is het deze week pas op pf gezet...
Het enige verschil is dat de CS een dik geluidssysteem heeft waar de asta een puntje aan kan zuigen, en dat er in de asta een vettere line up te vinden is...

Dan heb jij in de Asta nog nooit voor de speakers gestaan naast het dj "podium" ;)

Dat is dus echt moeilijk hard!!!
2 KillingScum

ja ja, het is goed jongen, als jij dat gelooft.
Lees je PB's eens.

Hé, kijk nau, Quinion in zijn vriendenlijst.
Dit ruikt ergens naar.

En Cenobyte

Je hebt helemaal gelijk, Asta is een alternatieve locatie......maar wel een hele vette. :yes:
over ongeveer 2 weken zullen we dan wel weten wat het wordt hé..
2 hardcoresoundss

Zo is het, Ow dear, how sad, never mind.

Maar als ik naar je favoriete DJ's kijk mag je dit al niet gaan missen.
was ik ook niet bepaald van plan :no:
heej gitano
heb je ook naar hardcoresoundss leeftyd gekeken dan? :D
of loopt die leeftydsgrens wel los.
Ja, mij maakt het niet uit.....het is een regel van de Asta. Maar er is soepelheid beloofd.
we zien het volgende week wel..
zou wel leuk zijn als het soepel is :)
anders word het toch strictly hardcore
dan ken je net zo goed thuis blijven want daar ga je egt in een lege zaal staan :P
ach geld verspilling is het niet want kep een kaartje gewonnen..