Partyflock

Forumonderwerp · 700957
Ichi the Killer, Battle Royale 1 & 2 zijn al genoemd.

Fudoh, werd me aangeraden als goeie versie van Crouching Tiger, Hidden Dragon (kutfilm btw). Ik vond het zelf een slechte vergelijking, maar Fudoh vonk een geweldige film!!! :kwijl:

En verder; 1 vd bekendste acteurs/regisseurs, met z'n stoïcijnse uitdrukking; Takeshi Kitano, wat een held. Voor degenen die m niet kennen, het is de leraar uit BR 1.

Ringu 0 t/m 3 en Dark Water zijn ook wel te pruimen :D
Dark Water vond ik wel een coole film. Op wat manga na gaat mijn kennis van Japanse films ook niet verder.;)

Vage filmz (o.a. japans)

Dus het hoeft niet Japans te zijn: 2001: A Space Oddysey vond ik erg vaag en best moeilijk.
laatste aanpassing

crouching tiger was geniaal..net als seven samurai ( al een oudje ) battle royale 2 is butt, 1 is cool.
Dus het hoeft niet Japans te zijn

Nee dat hoeft idd niet, daarom staat er ook o.a. voor (onder andere), maar ik heb dit onderwerp ook geopend omdat we hier in een ander onderwerp offtopic over aan het lullen waren. (Vooral over de wat bloederige japanse films)

Hmmmz ik heb de Ring box thuis liggen, maar alleen deel 1 gezien, toch de rest maar ns ff kijken. En het is toch Ring, Ring 2, Ring 0 en Ring Spiral, in die volgorde?
Op wat manga na gaat mijn kennis van Japanse films ook niet verder.

manga = strips
anime = bewegend beeld materiaal

Moraal --> begin met kijken vanaf 0, daarna 1 en daarna 2. Spiral hoef je niet te zien want die is te slecht voor woorden ...
Van de makers van Ringu:

Ju-on (the crudge)

Laatst bij mn neef deel 2 ervan gezien! die was erg vaag en vrij eng!

Zag deel 1 bij de FRS liggen voor 6 euro ofzo!

Vrij zieke film! erg eng ook moet ik zeggen! Gaat over een behekst huis! Die geesten zijn ook vrij creepy moet ik zeggen!

Ju-on (the crudge)
heb ik ook gezien, heel vet (Y) :jaja: