Topicopener: als je bij een betrouwebare winkel vraagt naar een pot gainfast oid krijg je een goed advies.
Je moet dan 1 uur vantevoren een shake drinken en direct na de training 1 shake. (1 shake = 2 scheppen poeder).
Hierin zitten allerlei stoffen die je lichaam nodig heeft tijdens het sporten. De pot die ik gebruik (gain fast) moet je alleen gebruiken op trainingsdagen.
Ik denk dat het dan minder kwaad kan als je in het weekend iets doet. Weet jij toevallig iets hierover viptweak?
Je moet dan 1 uur vantevoren een shake drinken en direct na de training 1 shake. (1 shake = 2 scheppen poeder).
Hierin zitten allerlei stoffen die je lichaam nodig heeft tijdens het sporten. De pot die ik gebruik (gain fast) moet je alleen gebruiken op trainingsdagen.
Ik denk dat het dan minder kwaad kan als je in het weekend iets doet. Weet jij toevallig iets hierover viptweak?
Hardkikker, die shake heb ik zelf ook 
En dat werkt erg goed, alleen smaakt nogal erg chemisch naar aardbeien, hahaha
Drugs droogt je lichaam uit en het verbruikt al je grondstoffen, als je langere tijd drugs gebruikt verminderd het je spierweefsel.
Gebruik je drugs, dan zet je jezelf terug, dus dan heb je een week voor niets getrained.
Het is maar net hoe erg je dat vind, als je sport om er sportief uit te zien dan maakt het niet zoveel uit, ook voor je conditie valt het wel mee.
Ben je daarintegen echt serieus bezig om gezond te zijn of om spieren te ontwikkelen dan merk je het een stuk harder.
Dus het hangt er vanaf hoe belangrijk jij sporten vind en wat je inzet is, dus voor de een is het wel erg en voor de ander niet.
Maar gezond is het natuurlijk nooit, ook niet als je sport.
En dat werkt erg goed, alleen smaakt nogal erg chemisch naar aardbeien, hahaha
Drugs droogt je lichaam uit en het verbruikt al je grondstoffen, als je langere tijd drugs gebruikt verminderd het je spierweefsel.
Gebruik je drugs, dan zet je jezelf terug, dus dan heb je een week voor niets getrained.
Het is maar net hoe erg je dat vind, als je sport om er sportief uit te zien dan maakt het niet zoveel uit, ook voor je conditie valt het wel mee.
Ben je daarintegen echt serieus bezig om gezond te zijn of om spieren te ontwikkelen dan merk je het een stuk harder.
Dus het hangt er vanaf hoe belangrijk jij sporten vind en wat je inzet is, dus voor de een is het wel erg en voor de ander niet.
Maar gezond is het natuurlijk nooit, ook niet als je sport.
Ik kon kiezen uit 3 smaken: vanille, chocola en banaan.
Ik heb de vanille, maar moet er wel aarbeiensiroop bij doen anders is het echt ranzig!
Maar in principe kun je als je drugs gebruikt beter wel met shakes doen denk ik? Want dan verbrand je dat en heb je tenminste iets waar je lichaam op kan 'teren'.
Maar ja gezond zal het nooit worden nee
.
Ik heb de vanille, maar moet er wel aarbeiensiroop bij doen anders is het echt ranzig!
Maar in principe kun je als je drugs gebruikt beter wel met shakes doen denk ik? Want dan verbrand je dat en heb je tenminste iets waar je lichaam op kan 'teren'.
Maar ja gezond zal het nooit worden nee
Voor het ongeluk waren ze gewoon in orde hoor
dus het ligt niet aan de sport,maar aan jouw knieen!!!ongeacht waardoor je er last van hebt!!!!
en of je nou zwaar fitnesst,of gewoon relaxt aan wat voor sport ook doet,het is altijd(uitzondering daargelaten) gezond en goed voor je!!
en drugs is slecht,vrij simpel!!!
wie zegt dat ik zeg dat dat geen sport is????
beetje voorbarig
ik heb het over 'normale'sporten en waarbij je geen absurde risico's hebt en die 95% vd bevolking beoefent.
die zij gewoon gezond en goed voor je,lichaamsbeweging etc
lijkt net alsof je mensen afraad te sporten man

als meer mensen zouden sporten zou het heel wat onrust schelen!!!je weet wel waar ik het over heb(mag ik hopen)...
maar ik ga vanaf nu niet verder met je in discussie,want je hebt blijkbaar een ander standpunt....
beetje voorbarig
ik heb het over 'normale'sporten en waarbij je geen absurde risico's hebt en die 95% vd bevolking beoefent.
als meer mensen zouden sporten zou het heel wat onrust schelen!!!je weet wel waar ik het over heb(mag ik hopen)...
maar ik ga vanaf nu niet verder met je in discussie,want je hebt blijkbaar een ander standpunt....
Mag jij mij vertellen waar ik dat gezegd heb.
nou nog 1 keer dan 
niet letterlijk misschien,maar je zit alleen maar te ...... dat het niet gezond is etc
dus je klinkt niet echt positief en dat slaat uiteraard nergens op!!!!
sporten is heerlijk,gezond(uitzondering daargelaten),leuk etc etc
als je dat niet vind snap je iets niet vind ik...
Mag jij mij vertellen waar ik dat gezegd heb
niet letterlijk misschien,maar je zit alleen maar te ...... dat het niet gezond is etc
dus je klinkt niet echt positief en dat slaat uiteraard nergens op!!!!
sporten is heerlijk,gezond(uitzondering daargelaten),leuk etc etc
als je dat niet vind snap je iets niet vind ik...
Veel sporten zijn gezond, maar dat wilt niet zeggen sporten gezond is.
En al helemaal wanneer je sporten gaat combineren met drugs weet je gewoon dat het fout is.
Dus iedereen die hier roept "geen probleem", "doe ik ook gaat goed" en "waarom niet" heeft duidelijk geen enkel idee wat hij/zij wilt bereiken en wat drugs met je doet.
En al helemaal wanneer je sporten gaat combineren met drugs weet je gewoon dat het fout is.
Dus iedereen die hier roept "geen probleem", "doe ik ook gaat goed" en "waarom niet" heeft duidelijk geen enkel idee wat hij/zij wilt bereiken en wat drugs met je doet.
in principe is sporten gewoon gezond!!!
en ja drugs is slecht,duidelijk!!je moet niet vlak na een drugs weekend zwaar je hart gaan laten schrikken bij sporten nee....duidelijk!!!!!
maar tijdje erna,of zonder drugs gebruik is het in principe gewoon goed voor je en je lichaam,DUIDELIJK!!!!
ontken je dat dan weet ik niet in wat voor fantasiewereld jij leeft....
en ja drugs is slecht,duidelijk!!je moet niet vlak na een drugs weekend zwaar je hart gaan laten schrikken bij sporten nee....duidelijk!!!!!
maar tijdje erna,of zonder drugs gebruik is het in principe gewoon goed voor je en je lichaam,DUIDELIJK!!!!
ontken je dat dan weet ik niet in wat voor fantasiewereld jij leeft....
wat moet je dan,nooit meer sporten omdat je gebruikt 
je moet dan niet met een hoge hartslag gana sporten nee,das gevaarlijk en slecht voor je hart!!!
maar paar dagen na gebruik gaan sporten is echt niks mis mee,ben je tenminste nog gezond bezig....
anders doe je helemaal niks gezonds,ga je helemaal naar de klote!!!!
gelukkig maakt voor mij niks uit,gebruik niks
je moet dan niet met een hoge hartslag gana sporten nee,das gevaarlijk en slecht voor je hart!!!
maar paar dagen na gebruik gaan sporten is echt niks mis mee,ben je tenminste nog gezond bezig....
anders doe je helemaal niks gezonds,ga je helemaal naar de klote!!!!
gelukkig maakt voor mij niks uit,gebruik niks
ja zo is het toch,sommige praten alsof als je ooit drugs gebruikt je nooit meer kan/mag sporten....bullshit!!!!
dan ga je fysiek/conditioneel helemaal naar de tyfus,als je sport zweet je alle troep eruit en hou je je lichamelijk/fysiek tenminste nog beetje op orde!!!
ze moesten eens weten hoeveel topsporters zich wel eens helemaal laten gaan.....inclusief drugs!!!!ja echt,ken er zat die het deden of doen!!!!!
veel melk en water drinken!! ook tijdens het stappen!! met een
pilletje en neem van die vitamine pillen mee eet daar een paar op en je boekt heus dan wel altijd vooruitgang in het sporten..doorde weeks ik train zelf ook 2 jaar en boek nog steeds vooruit gang terwijl ik elke zaterdag mooi van het pad ben..owja en probeer het drank wel te vermijden want dan is het zeker niet goed. (komt het dubbel op) suc6 met it trainen!!! 
Heeeejjj Torricelli, het antwoord op je vraag weet je zelf ook wel.
Maar gewoon blijven sporten.
Op zondag goed eten, veel groenten en fruit(oxcidanten), veel water en melk drinken om je lever weer een beetje te zuiveren en op maandag rustig beginnen.
Maar als je je doelstelling ooit wil halen om breed te worden....dat zal met deze levenstijl wel lang duren!
Train ze
Maar gewoon blijven sporten.
Op zondag goed eten, veel groenten en fruit(oxcidanten), veel water en melk drinken om je lever weer een beetje te zuiveren en op maandag rustig beginnen.
Maar als je je doelstelling ooit wil halen om breed te worden....dat zal met deze levenstijl wel lang duren!
Train ze
Niet echt 1 van de slimsten he??
wat zeg jij nou??? kappen nou! wat een gek zeg! dat zeg je toch niet?? wat een arrogantie zeg! ben je zelf wel zo slim? ik mag vragen wat ik wil! maar noem mij niet dom! echt slecht bezig jij! tjonge jonge!
pfff, ken echt niet tegen dat soort mensen hoor het spijt me zeer (n)
In de jaren ’80 begonnen body-builders GHB te gebruiken omdat het de vorming van groeihormoon zou stimuleren.
"zou" stimuleren.............
Volgens mij wordt het echt helemaal niet meer gebruikt in de bodybuilding wereld.
Wat een rare beweringen heb ik gelezen zeg.
Best lachen.
"zou" stimuleren.............
Volgens mij wordt het echt helemaal niet meer gebruikt in de bodybuilding wereld.
Wat een rare beweringen heb ik gelezen zeg.
Best lachen.
Dit is ook zo. Word nog steeds door velen gebruikt.