Partyflock

Forumonderwerp · 699191

wie legt hier wel eens tarot en wie krijgt er ook duidelijke antwoorden uit, zoals ik?

Tarrels??
Artiest Lanz
*edit*
laatste aanpassing
ff in me volglijst zetten...
is dat een rage? "banned" onder je foto zetten?

is dat een rage? "banned" onder je foto zetten?

Originele opmerking
laatste aanpassing

Originele opmerking

dat ook :9
hoezo wouter?

Nou, ik had daar zonet iets over gezegd en nog geen 5 minuten later las ik ongeveer eenzelfde opmerking van Darkskywise en weer 5 minuten later die van Lanz :o
sorry

niet gezien

bij het zien van de openingspost vond ik het niet meer nodig om verder te lezen
laatste aanpassing

Geeft niet ;)
ik ben nu eenmaal niet zo origineel... :-)

leuke flyers trouwens... vooral die eerste :-)

Doet mijn forumplaatje het ook? Je weet wel, dat ding hiernaast onder mijn naam?
jep, doet et... leuk gedaan :)

Jeuh.. Ik moest het wel zo doen, anders paste het niet :(
trekt wel aandacht, zo :-)

Ja, ik heb dat ding niet voor niets gemaakt natuurlijk.. Mensen moeten toch weten waar ze op moeten stemmen of niet [hint hint]
stem?
waar>

origineel plaatje (Y)

als je nou tarrot kaarten legt kan je zien of je wint

Nou, als ik een kaart moet trekken die ook maar iets met mijn leven te maken zou kunnen hebben is het de harten vrouw :D
mijn kaarten zeggen me, dat ik schijt moet hebben aan de dreigementen via pb..

want de kaarten hebben mij zojuist een aantal adressen gegeven B)

Waar heb je het over? Wie bedreigt je?
vraag dat eens aan de topic openaresster, zij heeft ze op me "afgestuurd"

een paar wazi's iig, die me op zouden zoeken als ik doorging met het irriteren van terror"lady"

ik wacht er nogsteeds op :D

Opmerkelijk
niels stuur ze naar de dance parade daar krijgen ze klappen 8)
wist je dat ze lid is van stormfront?

dat is ook opmerkelijk!

*wacht weer op een dreigberichtje*

Ik ben lid van de Donald Duck :yes:
bah

daar lopen ze zonder broek!

vieze boekjes die donald duck

Katrien is best lekker trouwens :$
http://www.stormfront.org/archive/t-142707Meeting_Hardcorepeople.html

dit zijn toch niet het soort sites waar je lid van wordt.... :S

en dan zeker niet met de tekst "ik zou graag wat SF mensen willen ontmoeten"

*edit*
HHH is een hoer :@
laatste aanpassing
je bedoeld afgezeken??

jah, is idd grappig :)

op pf wordt ze afgezeken, en op sf ook... waar kan ze nog terecht?

TMF? :P

O ja joh?
:o
neuQen?
Ik leg zeer regelmatig tarotkaarten, maar gebruik nooit de beschrijving van de boekjes erbij.

Ik kijk naar de plaatjes van joh wat zie ik nou? Wat doet dit plaatje met me? Wat zegt het me? Hoe kan ik dat in de situatie leggen?
zodoende weet ik dan de betekenis en die klopt zeer aardig.
Bij mij wisten ze 4 en half jaar geleden te vertellen dat ik datzelfde jaar een kindje zou krijgen. Ik was toen net 2 maanden zwanger en had er niets over gezegd. Datzelfde jaar werd ik mama van mijn 2e zoon :d
haha jij en tarot kaarten hahahaha.. jij kunt nog geen eens een tvgids lezen whahaha lol.. terrorlady whhaha.. ga eens met mijn vriendin praten die weet wel waar ze over praat tsss..
WHAHHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA

vraag dat eens aan de topic openaresster, zij heeft ze op me "afgestuurd"

een paar wazi's iig, die me op zouden zoeken als ik doorging met het irriteren van terror"lady"

ik wacht er nogsteeds op

Om je ziek te lachen!!!

Wat een trietse mensen bestaan er toch op de wereld!
Dat ze NU nog steeds denkt dat ze wat voorsteld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik leg wel eens tarotkaarten, maar wel met beschrijving!! Maar ik hecht er geen waarde an, want ik wil nog wel eens "vals spelen". Jusr for fun!!! :D:D
Ik lees ook nooit de tvgids kijk altijd naar de plaatjes :P
Niels,volgens mij stond het in der kaarten dat ze jou moest bedreigen en bij het Stormfront moest gaan:P
Ik leg ook weleens tarot kaarten alleen vind ik het moeilijk om alle betekenissen van alle kaarten onthouden dus ik heb het ff opzij gelegd ;)
Opzich vallen de betekenissen wel mee
gewoon vaak doen dan leer je het vanzelf wel,Teminste dat heb ik,en op een moment zie je het zelf wel aan de afbeelding op een kaart wat het al betekent,betreft je vraag dan ;)
de betekenissen op zich van elke kaart weet ik wel, maar alles met elkaar in verband brengen zodat het 1 geheel word vind ik zo moeilijk
Hangt der ook vanaf op welke manier je ze legt
Ik leg ze in een keltische kruis en dan weet je waar elke kaart voor staat,zoals verleden,heden,antwoord op de vraag en de invloeden.Dan zijn de kaarten ook makkelijker in het geheel te brengen,Misschien een idee voor je
ow, die vind ik juist moeilijk!
Ik doe nu met 3 kaarten,
de eerste is voor het verleden de tweede het heden en de derde de toekomst.
als ik deze legging gewent ben ga ik het toch maar weer eens proberen in een keltisch kruis te leggen
Die met 3 deed ik ook weleens,Maar vond emt het kruis dat je dan beter antwoord kreeg derop
ik heb het ook ff opzij gezet en als ik er weer klaar voor ben ga ik gewoon weer verder, misschien heb ik het ff te veel gedaan
Ja inderdaad,deed het ook bijna elke avond,nu ff iets minder

Verbazingwekkend wat zo iemand wel allemaal uit die kaarten haalt :|
Gister is iemand 45 min met mij bezig geweest, en als t klopt gaat iets uitkomen wat ik altijd al als droom heb gehad.
Naar t buitenland verhuizen!! :D
En t heeft met mn toekomstige partner te maken.
"Een geweldige jongeman, met t hart op de juiste plek"
Binnen nu en 7 maanden :/

Dat zou helemaal leuk zijn :P
laatste aanpassing