Partyflock

Forumonderwerp · 699162
Aanstaande maandag 23 augustus gaat het inzenden DICHT!
Zorg dat je voor die tijd een flyer hebt opgestuurd die groot genoeg is! Zie hieronder voor meer informatie.

-----

In principe is de competitie nu gesloten.

Echter zijn er nog een heel aantal inzendingen die niet goed verwerkt kunnen worden. De meeste mensen hebben hiervan al bericht gehad.

Stuur een 'preview' op met tenminste 307200 pixels (640x480), opdat alle previews uiteindelijk in ongeveer even groot formaat getoond kunnen worden.
De verwerking verkleind automatisch, maar vergroting is natuurlijk niet erg mooi. Een flyer die groter is dan 640x480 is geen probleem, dus stuur bij voorkeur gewoon een afdoende formaat op, en dat mag gewoon jpeg zijn, het betreft hier de previews.

Wanneer besloten wordt jouw ontwerp te gebruiken, zal contact opgenomen worden voor eventueel een versie met een nog grotere resolutie.

Kijk links in het menu bij Competitie en ga naar [compo=1]{element is niet toegankelijk}.
Sta je niet in deze lijst maar heb je wel iets ingezonden?

Neem dan snel contact op met flyercompo@partyflock.nl en stuur een goede preview mee zoals hierboven beschreven!

UPDATE 18 augustus
Inzenders kunnen nu zelf zien wat er precies is binnengekomen en in de lijst staat op hun naam, op bovenstaande link!
laatste aanpassing

Goed plan! Stuur maar 'n pb'tje ofzo.. :D
Ohnee er worden hier ongure complotten gesmeed

Onguur?

Niemand zal het weten aangezien dit gewoon weer één van de vele persoonlijkheden is die de Dr heeft. 8)

verwijderd = ]x[ ??

verwijderd, waar heb je het over :s
Iets word pas onguur als het ff niet gewassen is

just kiddin'Dr. :)

Hmz.. misschien ga ik ook wel stemmen op iemand die in mijn vriendjeslijst staat.. Double T heeft al een vriendjesverzoek bij mij ingedient zie ik :D ;).
vanaf wanneer kunnen we nu stemmen dan"?

Als alles verwerkt is Bas ;)
Ik mis de inzending van vibo en zn schaapjes :)

Ik mis de inzending van vibo en zn schaapjes

:respect:
okee okee, ik heb em ingezonden (y):P

ja ik heb em ook maar ingezonden...helemaal vergeten :s

wanneer kunnen we stemmen?
weinig vrouwen hebben meegedaan zie ik whehehehe :D

Als alles verwerkt is.. lezen :[ ;)

Die verdient natuurlijk anders behandelt te worden.

me reet me reet me reet

goh ik verveel m,e de kanker

begint aardig vervelend te worden he

jah dat d8 ik al

maar jah wat doe je draan he

ik doe tot zo ver nog nix wat niet mag

muwhahahahahahahahahahaha
gaat het ?

Niet dat ik me niet vereerd voel of zo maarre.. waarom staat er alleen van mijn inzending zo'n plaatje? Of is dat bij iedereen z'n eigen inzending?? :vaag:

EDIT: never mind deze stomme opmerking.. heb 'm al door!

laatste aanpassing

haaaalllllloooww

Artiest Warlok
hmmmm...als ik de thumb van mijn flyer aanklik dan kan hij de vergrote versie niet vinden...
laatste aanpassing

Artiest Marmelade
dat probleem heb ik ook!

en ik kan geen stempagina vinden trouwens... wil graag wel ff kijken hoe dat eruitziet, ook al is het voor de hand liggend dat ik niet kan stemmen. kan je eigenlijk helemaal niet stemmen van systemen waar ik ingelogd ben geweest?
>> dat zou lullig zijn..

waar kennen we die flyers dan zien nou :P
of betr.. wanneer ?

Als alles verwerkt is.. lezen :[ ;)

je kan toch een indicatie maken?

UPDATE 18 augustus
Inzenders kunnen nu zelf zien wat er precies is binnengekomen en in de lijst staat op hun naam, op bovenstaande link!

En dan klikje er op, en dan zie je een rood kruisje :P

Opmerkelijk :o

nu niet meer :P

Die van mij zagen er heel anders uit... :S
laatste aanpassing
Bij mij werkt alles.. :D
En nu?

Het is bij mij nu Maandag 23 Augustus. ;)
Je mag alleen stemmen vanaf de pagina van de inzending!

??? was dat ?
Stemmen werkt (nog) niet?
Artiest {SHOWLIST artist 64951, 7068}
dat zegtie bij mij ook..
foutje in de referrer-afhandeling ofzo :)

o ja o jeetje

Vanaf wanneer moet je gaan stemmen dan?
Ik zag dat er gestemd was op mn flyer:D Joehoe ;) maar hoe kan ik nou op andere de stemmen of ze zien? (Moet toch weten wat mn concurrentie is:))
Als ik op de namen klik dan zie ik alleen maar het profiel...
Ah ik zie het al...
Als je zelf mee doet kan je de andere niet zien en zie je alleen je eigen inzending...

Wat is het maximaal aantal toegelaten stemmen per persoon?
laatste aanpassing

Hoe geef je een stem dan? Als ik op mooi? Klik zegt ie dat ik alleen mag stemmen op de pagina van inzending...

Of ben ik nu dom? ;)

Moet je eerst via de linkt die links staat (navigatiebalk van flowk) ernaartoe en dan moet het werken. Alleen nadat ik commentaar en/of een favoriet had aangeduid moest ik terug overnieuw via de navigatiebalk ernaartoe, anders kreeg ik een foutmelding.

*edit: euuh.. links natuurlijk :bloos:
laatste aanpassing

Opmerkelijk :o