Partyflock

Forumonderwerp · 696069

Heb ik gelijk of niet? Het gaat uiteindelijk om iemands INNERLIJK! Moet dit compenseren met het uiterlijk volgens jou? Of doet het uiterlijk je werkelijk helemaal niks?
laatste aanpassing
2 DeboraScora-Jij begrijpt het helemaal.

:)
Ik had hierboven ongv. hetzelfde neergezet :P
Ik hou niet van pain in the asses. (n)
Geef mij maar meiden die van :knuffel: houden.

:)

allereerst kijk ik toch altijd naar het uiterlijk, iemand moet me toch aantrekken zeg maar. daarna is innerlijk vooral belangrijk, want je moet uiteindelijk toch bij elkaar passen en een kutkarakter heeft dan ook geen zin.

Artiest JayTD
uiterlijk zie je het eerste dus dat telt zeer zeker zwaar, op den duur is het innerlijk belangrijker dan de verpakking..
Natuurlijk ga je als eerste op het uiterlijk af, maar als het innerlijk niks is heb je ook niet veel aan het uiterlijk.;)

909 : ligt eraan wat je plannen zijn, ben je op zoek naar een one night stand, dan kan mij in zo'n geval het innerlijk gestolen worden :jaja:
Daar zit wat in.

Maarjah als je lelijk bent draaien ze meestal al weer om met de gedachte eeks die is lelijk die wil ik niet leren kennen....
ik ben wie ik ben..
en als ze dat niet accepteren jammer dan voor hun er zijn genoeg mensen die wel naar het innerlijk kijken ( hoop ik )
laatste aanpassing
Je kijkt altijd automatische eerst altijd naar het uiterlijk van iemand,maar vind dat innerlijk wel belangrijker is dan uiterlijk

Uiterlijk vind ik wel belangrijk, maar uiteindelijk telt het innerlijk.

eigenlijk vind ik de uitstraling belangrijker, want dat uit het uiterlijke en innerlijke tegelijk:D
och... tijdens het uitgaan draait het in eerste instantie ALTIJD om het uiterlijk, lijkt me logisch, want dan kan je elkaar niet leren kennen, (tenminste.. niet écht ;))
Maar na een paar maanden ben je er wel achter of het innerlijk net zo lekker is als het uiterlijk :)

Innerlijk is best wel belangrijk maar iedereen kijkt toch eerst naar het uiterlijk!!

Aantal reakties op mijn oproep (na 48 dagen en een uurtje of wat): nog steeds 0 (nul)

:P
ik vin innerlijk ver uit het belangrijkst, maar ze moet natuurlijk niet lelijk zijn maar da spreek voorzich :)

Voor mij is beide belangrijk!
In mijn ogen, moet ze aantrekkelijk zijn en blijven. Ik moet naar haar kunnen blijven verlangen.
Maar t innerlijk is even belangrijk, qua karakter moet ze ook aantrekkelijk zijn, en moet me kunnen aanvullen.
Maar vaak is zoiets wederzijds...toch?

Innerlijk is zeker het belangrijkst, maar het oog wil ook wat.

Innerlijk is voor mij het belangrijkst,maar misschien komt dat door mij ervaringen met andere exen... Met allleen een mooi koppie wordt je niet gelukkig!! En als je helemaal gek wordt op iemand innerlijk heb je zo veel meer..

Tuurlijk is het innerlijk veel belangrijker, echter wil het oog ook wat :)
laatste aanpassing
Ik vind het beide even belangrijk.
Je gaat in eerste instantie toch op het uiterlijk af :jaja:
Tenminste ik zal niet snel op iemand af stappen waarvan het uiterlijk mij niet aanspreekt!
Iemand kan nog zo lief zijn maar als ze er niet uitzien houdt het voor mij echt op :jaja:
Daarbij kan je wel een heel knap iemand treffen maar als het innerlijk niet goed is werkt het ook niet.
Ik ga dus voor 50/50 :D
Ik vind het beide even belangrijk.
Je gaat in eerste instantie toch op het uiterlijk af
Tenminste ik zal niet snel op iemand af stappen waarvan het uiterlijk mij niet aanspreekt!
Iemand kan nog zo lief zijn maar als ze er niet uitzien houdt het voor mij echt op
Daarbij kan je wel een heel knap iemand treffen maar als het innerlijk niet goed is werkt het ook niet.
Ik ga dus voor 50/50

Hier kan ik me helemaal in vinden! :d
laatste aanpassing

Blinden hebben dus kennelijk minder last van vooroordelen :P

(want t *blijft* natuurlijk een vooroordeel als je op uiterlijk afgaat)
blinden kunnen niet op uiterlijk afgaan joh mafkees :[
in eerste instantie ga je op uiterlijk af maar t innerlijk van een persoon is egt belangrijker! :yes:
Uiteindelijk komt het hier op neer:
Mensen, die gezegend zijn met een goed innerlijk en een iets minder goed uiterlijk... komen altijd 2e in de rij

&

de mensen met een goed uiterlijk en een minder goed innerlijk komen altijd eerste in de rij en hoeven ook minder moeite te doen voor alles...

Daarom hebben vrouwen altijd de vraag: waarom val ik op players en niet op lieve jongens?

Daarom zeggen mannen altijd: je hebt lekkere vrouwen maar het liefst zoek ik een vriendin, die lief voor me is...

En de grap is: dit zal nooit veranderen ;)
laatste aanpassing

Allebei is belangrijk :yes:
Een lieve vriendin dat is het belangrijkst.
Als je een meid ziet die je leuk lijkt maar die zo ontzettend moeilijk doet over alles dan valt er met degene geen land te bezeilen.Kun je nog beter een opblaaspop halen die doet nergens moeilijk over alleen die zegt nix terug.

:D :D :D
korte termijn uiterlijk
lange termijn innerlijk

it is as simple as that!
Ik vind het beide belangrijk! Tuurlijk heb je veel meer aan iemand met een goed karakter maar het oog wil ook wat!

Het uiterlijk moet me wel aanspreken, maar de persoonlijkheid en het karakter is veel belangrijker!!! je kan wel een fotomodel hebben maar als t een player is......... wat heb je er dan aan???
Uiteindelijk moet je het allemaal met het innerlijk doen. Het uiterlijk match je zelf iedere dag als je mensen ontmoed. En zo past op ieder potje een dekseltje.

Het ligt ook allemaal heel persoonlijk. Is hetzelfde als met eten.
Een gerecht kan er nog zo lekker uitzien, maar als de smaak tegenvalt... ;), terwijl een gerecht die er niet uitziet heel lekker kan zijn.

amen

*ament mee*

pardon, "amenen" is geen werkwoord :P

en heeft iedereen die zegt "het oog wil ook wat" zich inmiddels al afgevraagd hoe zwaar dat telt als niemand je verder kan zien en/of kommentaar kan leveren op je partnerkeuze? ;)

(oeps, dat is al onderzocht... dat blijkt dan opeens helemaal niet meer mee te tellen :[ )
2 FireStarter-Wat heb jij het toch mooi verwoord.Ik zou het niet beter kunnen.

(y) :D
2 backspin maniac-Raymond,ik weet nu hoe jij in elkaar zit na onze vele gesprekken hier enop MSN,en heb alle vertrouwen erin dat jij een hele lieve vriendin zult vinden die precies bij je past :D want jongens zoals jij en ik vind je tegenwoordig niet zo snel :cry:
2 Psycho Virus-Michel,wij zijn unieke exemplaren.
:D(y)
2 backspin maniac- :respect:
Het innerlijk is zeker het belangrijkste :yes:

Ik val meestal op de ogen van iemand :$
Dus heb ook wel eens dates gehad waar mn vrienden dus uiterlijk niks aan vonden...

het zou verboden moeten worden dat iemands vrienden iets over iemands relatie konden zeggen ;)
2 DarkSkywise-Vaak proberen ze je relatie dan te verzieken uit pure jaloezie.
Innerlijk moet super zijn, maar ze moet er tevens ook redelijk uitzien.

Want je kan ooh zo lief zijn, maar er op hetzelfde moment uitzien als jennifer lopez :devil: en dan kan je best EEN vriendin worden maar nooit MIJN vriendin ;) :D
2 QanadeeZ-Ik denk dat die Jennifer Lopez ook behoorlijk verwaand is.Het lijkt mij een hele lastige tante.Ze heeft nu al haar 4de vriend in 5 jaar ofzo.

Nou das heel simpel
kijk we worden allemaal oud, verrimpeld, grijs en als je dan op de bank zit met je geliefde, dan heb je toch liever een persoon naast je die innerlijk lief zacht en aardig is voor je :YES: , dan zo een saggie takkewijf waar je steeds onheil mee heb, maar daarintegen wil het oog ook wat. maar innerlijk wordt met de dag belangrijker hoe ouder je wordt hoe meer je daar naar gaat kijken :RESPECT:

Innerlijk telt zeker voor uiterlijk. Uiterlijk is alleen maar het lokaas.
Idd ik kijk naar het innerlijk & uiterlijk, mja wie doet dat ni?
moeten we nu hier verder gaan of zo, ik wil beide wel met je oefenen Klo...
innerlijk!
cker weten.. uiterlijk hep je mooi mee!
mah kga voor innerlijk!!:yes:

ik kijk ook naar innerlijk en uiterlijk....
maar dat doet iedereen en als iemand zegt die alleen naar innerlijk kijkt die liegt....
je kijkt toch ook naar t uiterlijk dat is t eerste waar je naar kijkt...
laatste aanpassing

uiterlijk :yes:
pas later wordt het innerlijk belangrijk.

innerlijk, maar moet toegeven dat ik toch ook wel wat let op uiterlijk, kan zeggen dat ik het niet doe maar da's bullshit. Ongemerkt let je toch altijd er wel een beetje op.

Innerlijk is uiteindelijk toch het belangrijkste.