2 DeboraScora-Jij begrijpt het helemaal.

Ik hou niet van pain in the asses. (n)
Geef mij maar meiden die van
houden.

Geef mij maar meiden die van
Ik vind het beide even belangrijk.
Je gaat in eerste instantie toch op het uiterlijk af
Tenminste ik zal niet snel op iemand af stappen waarvan het uiterlijk mij niet aanspreekt!
Iemand kan nog zo lief zijn maar als ze er niet uitzien houdt het voor mij echt op
Daarbij kan je wel een heel knap iemand treffen maar als het innerlijk niet goed is werkt het ook niet.
Ik ga dus voor 50/50
Tenminste ik zal niet snel op iemand af stappen waarvan het uiterlijk mij niet aanspreekt!
Iemand kan nog zo lief zijn maar als ze er niet uitzien houdt het voor mij echt op
Daarbij kan je wel een heel knap iemand treffen maar als het innerlijk niet goed is werkt het ook niet.
Ik ga dus voor 50/50
Ik vind het beide even belangrijk.
Ik ga dus voor 50/50
Ik ga dus voor 50/50
Hier kan ik me helemaal in vinden!
laatste aanpassing
Uiteindelijk komt het hier op neer:
Daarom hebben vrouwen altijd de vraag: waarom val ik op players en niet op lieve jongens?
Daarom zeggen mannen altijd: je hebt lekkere vrouwen maar het liefst zoek ik een vriendin, die lief voor me is...
En de grap is: dit zal nooit veranderen
Mensen, die gezegend zijn met een goed innerlijk en een iets minder goed uiterlijk... komen altijd 2e in de rij
&
de mensen met een goed uiterlijk en een minder goed innerlijk komen altijd eerste in de rij en hoeven ook minder moeite te doen voor alles...
&
de mensen met een goed uiterlijk en een minder goed innerlijk komen altijd eerste in de rij en hoeven ook minder moeite te doen voor alles...
Daarom hebben vrouwen altijd de vraag: waarom val ik op players en niet op lieve jongens?
Daarom zeggen mannen altijd: je hebt lekkere vrouwen maar het liefst zoek ik een vriendin, die lief voor me is...
En de grap is: dit zal nooit veranderen
laatste aanpassing
Een lieve vriendin dat is het belangrijkst.
Als je een meid ziet die je leuk lijkt maar die zo ontzettend moeilijk doet over alles dan valt er met degene geen land te bezeilen.Kun je nog beter een opblaaspop halen die doet nergens moeilijk over alleen die zegt nix terug.

Als je een meid ziet die je leuk lijkt maar die zo ontzettend moeilijk doet over alles dan valt er met degene geen land te bezeilen.Kun je nog beter een opblaaspop halen die doet nergens moeilijk over alleen die zegt nix terug.
Uiteindelijk moet je het allemaal met het innerlijk doen. Het uiterlijk match je zelf iedere dag als je mensen ontmoed. En zo past op ieder potje een dekseltje.
Het ligt ook allemaal heel persoonlijk. Is hetzelfde als met eten.
Een gerecht kan er nog zo lekker uitzien, maar als de smaak tegenvalt...
, terwijl een gerecht die er niet uitziet heel lekker kan zijn.
amen
Het ligt ook allemaal heel persoonlijk. Is hetzelfde als met eten.
Een gerecht kan er nog zo lekker uitzien, maar als de smaak tegenvalt...
amen
*ament mee*
pardon, "amenen" is geen werkwoord
en heeft iedereen die zegt "het oog wil ook wat" zich inmiddels al afgevraagd hoe zwaar dat telt als niemand je verder kan zien en/of kommentaar kan leveren op je partnerkeuze?
(oeps, dat is al onderzocht... dat blijkt dan opeens helemaal niet meer mee te tellen
)
pardon, "amenen" is geen werkwoord
en heeft iedereen die zegt "het oog wil ook wat" zich inmiddels al afgevraagd hoe zwaar dat telt als niemand je verder kan zien en/of kommentaar kan leveren op je partnerkeuze?
(oeps, dat is al onderzocht... dat blijkt dan opeens helemaal niet meer mee te tellen
2 FireStarter-Wat heb jij het toch mooi verwoord.Ik zou het niet beter kunnen.

2 Psycho Virus-Michel,wij zijn unieke exemplaren.

2 DarkSkywise-Vaak proberen ze je relatie dan te verzieken uit pure jaloezie.
2 QanadeeZ-Ik denk dat die Jennifer Lopez ook behoorlijk verwaand is.Het lijkt mij een hele lastige tante.Ze heeft nu al haar 4de vriend in 5 jaar ofzo.
Nou das heel simpel
kijk we worden allemaal oud, verrimpeld, grijs en als je dan op de bank zit met je geliefde, dan heb je toch liever een persoon naast je die innerlijk lief zacht en aardig is voor je
, dan zo een saggie takkewijf waar je steeds onheil mee heb, maar daarintegen wil het oog ook wat. maar innerlijk wordt met de dag belangrijker hoe ouder je wordt hoe meer je daar naar gaat kijken 
kijk we worden allemaal oud, verrimpeld, grijs en als je dan op de bank zit met je geliefde, dan heb je toch liever een persoon naast je die innerlijk lief zacht en aardig is voor je

![[ .. kleintje deb :flower: .. ]](/images/user/30791_2546389.jpg)