| Betreft: | evenement: Nature One, donderdag 29 juli 2004 om 12:00 |
Helemaal KouckKouck!
N1 the afterparty hopelijk soon... iig gaan we ff stampen op ignition!!!!!!

N1 the afterparty hopelijk soon... iig gaan we ff stampen op ignition!!!!!!
Camper of caravan... pffhm! 
Wij waren dit jaar met een vrachtwagen + geluid,
maar dat was nog niet genoeg.
Komend jaar gaan we een paar dagen van tevoren daar naartoe,
en bouwen daar een pretpark op die camping,
inclusief Fata Mogana, spookhuis en Sprookjesbos

Wij waren dit jaar met een vrachtwagen + geluid,
maar dat was nog niet genoeg.
Komend jaar gaan we een paar dagen van tevoren daar naartoe,
en bouwen daar een pretpark op die camping,
inclusief Fata Mogana, spookhuis en Sprookjesbos
Wedden dat mijn vliegende tapijt van de fakir veel leuker is dan het kut-autootje van Toob? 
KUT, regelde Vibo het sprookjesbos ?
En ik dacht dus dat Vibo de dwergen ging regelen.
Een beetje communicatie zou nie mis zijn hier
En wie heeft in vredesnaam NU al die smurfen besteld ? Iedereen weet toch dat die niet zo lang houdbaar zijn. Straks zitten we met twee sprookjesbossen vol rotte smurfen, en geen dwergen !
Oh ! en natuurlijk een KOEKOEK...
En ik dacht dus dat Vibo de dwergen ging regelen.
Een beetje communicatie zou nie mis zijn hier
En wie heeft in vredesnaam NU al die smurfen besteld ? Iedereen weet toch dat die niet zo lang houdbaar zijn. Straks zitten we met twee sprookjesbossen vol rotte smurfen, en geen dwergen !
Oh ! en natuurlijk een KOEKOEK...
laatste aanpassing
nou super moet je cker heen gaan als je niet ben geweest ...........................
*koekoek*
verwijderd is natuurlijk helemaal the bomb omdat hij het gvd als enige van onze groep van 50 voor elkaar kreeg om de Melbourne Shuffle te leren tijdens N1 =)
Geniaal moment was wel toen hij net het stapje doorhad en een duitser achter hem snel achter elkaar twee halve draaien deed om vervolgens zonder onderbreking door te dansen.
Reactie: een volledige draai doen , en zonder onderbreking door dansen. Dan naar die duitser stappen met als opmerking "You Got Served"
Waarop die duitser reageert met "Aaaaahh..."
Hilarisch !
verwijderd is natuurlijk helemaal the bomb omdat hij het gvd als enige van onze groep van 50 voor elkaar kreeg om de Melbourne Shuffle te leren tijdens N1 =)
Geniaal moment was wel toen hij net het stapje doorhad en een duitser achter hem snel achter elkaar twee halve draaien deed om vervolgens zonder onderbreking door te dansen.
Reactie: een volledige draai doen , en zonder onderbreking door dansen. Dan naar die duitser stappen met als opmerking "You Got Served"
Waarop die duitser reageert met "Aaaaahh..."
Hilarisch !
laatste aanpassing
2 Vibo, jij regelde het sprookjes bos he?
Absoluut, sprookjesbos ruleerd de pan uit
Alhoewel... weet je wat nóg stoerder zou zijn?
Sprookjes zijn namelijk een beetje kinderachtig
en 'been there done that'.
Komend jaar gaan we het Bijbelbos maken
Laten we ons sponsoren door die gasten van de "Er is Hoop/Jezus Leeft-Bus"
gaan we gratis koffie uitdelen,
en hele dagen bijbelverhalen naspelen.
Ik cast mezelf wel voor de rol van Mr. v Nazareth,
Thom-Ass natuurlijk als de Almachtige, Jonna als de Heilige Maagd, xantrex als Judas,
en iggi als de haan die 3 keer koekoekte als hij loog
Heb ik jou gezien dan? 

Het valt me op dat je me altijd zo snel kunt ontlopen,
volgens mij ben jij een heel verstandig meisje ofzo?
Het valt me op dat je me altijd zo snel kunt ontlopen,
volgens mij ben jij een heel verstandig meisje ofzo?
lol@served verhaal.. eerste keer dat ik het hoor 
dikke kans dat ik er zelf nog bijstond ook
w00t... volgend jaar is al weer bijna!
dikke kans dat ik er zelf nog bijstond ook
w00t... volgend jaar is al weer bijna!
Vibo, ga lekker naar de EO-jongerendag en val ons niet lastig wil je 
Als we een sprookjesbos regelen wil ik trouwens wel de kikker spelen. Mogen alle vrouwen mij komen kussen in de hoop dat ik verander in een mooie prins
En als we toch op de EO-toer gaan dan wil ik wel Judas zijn....gna gna. Ik haaat smurfen. Ownee dat was weer wat anders.
Als we een sprookjesbos regelen wil ik trouwens wel de kikker spelen. Mogen alle vrouwen mij komen kussen in de hoop dat ik verander in een mooie prins
En als we toch op de EO-toer gaan dan wil ik wel Judas zijn....gna gna. Ik haaat smurfen. Ownee dat was weer wat anders.
ik vond wel dat je echt ubermofferig eruit zag 
Ow dat zal best, integratie enzo...
Ik vond trouwens dat jij er ook vrij Nederlandsch uit zag
(produkt van het gedoogbeleid enzo...
laatste aanpassing
kga volgend jaar ckr met de camper of caravan, want wil staan als ik iets zoek,
met 30 graden gehurkt in een tent je spullen proberen te vinden, dan val ik toch echt iets teveel en snel af,
maar ga meteen deze maand al weer geld opzij zetten voor het grote nature one fonds, volgend jaar voor de 3de x heen,
ben oook wel van plan op woensdag te arriveren, ook gaan er de raarste dingen weer mee, iig zo,n hele oude draaischijf telefoon voor op me rolstoel, jajajajajaja volgend jaar ken ik weer helemaal schaamteloos gedragen, iig nog iets erger dan in nederland. uit je dak gaan daar doe je een paar dagen over vindt ik,
ps ook ga ik een duits woordenboek kopen booor er een gat in en hang hem om me nek heen, ook neem ik mensen mee onder het motto, ga ff mee op een duitse camping staan een half weekie,
wel ga ik ook weer in vak 13 staan, dit jaar stond me tent een halve meter verder dan vorig jaar, voel me wel thuis daaro eigenlijk.
nog meer postum scriptum : ik wil ook meespelen in het theater desnoods als achteruitlopende figurant, ook ben ik tijdens nature one altijd in ene, paramongool bevaagd euh paranormaal begaafd,
met 30 graden gehurkt in een tent je spullen proberen te vinden, dan val ik toch echt iets teveel en snel af,
maar ga meteen deze maand al weer geld opzij zetten voor het grote nature one fonds, volgend jaar voor de 3de x heen,
ben oook wel van plan op woensdag te arriveren, ook gaan er de raarste dingen weer mee, iig zo,n hele oude draaischijf telefoon voor op me rolstoel, jajajajajaja volgend jaar ken ik weer helemaal schaamteloos gedragen, iig nog iets erger dan in nederland. uit je dak gaan daar doe je een paar dagen over vindt ik,
ps ook ga ik een duits woordenboek kopen booor er een gat in en hang hem om me nek heen, ook neem ik mensen mee onder het motto, ga ff mee op een duitse camping staan een half weekie,
wel ga ik ook weer in vak 13 staan, dit jaar stond me tent een halve meter verder dan vorig jaar, voel me wel thuis daaro eigenlijk.
nog meer postum scriptum : ik wil ook meespelen in het theater desnoods als achteruitlopende figurant, ook ben ik tijdens nature one altijd in ene, paramongool bevaagd euh paranormaal begaafd,
laatste aanpassing
Para-normale gaves 
Dan ben jij geknipt voor de rol van 'slang' uit de Adam & Eva scene
Dan ben jij geknipt voor de rol van 'slang' uit de Adam & Eva scene
voor mensen die t gemist hebben of nog eens willen flashbacken
nu op www.livesets.com
de tresor bunker @nature one 2004
nu op www.livesets.com
de tresor bunker @nature one 2004
laatste aanpassing
technowaus, thanx voor de tip!
Sky_Haq 6 augustus 2004 17:01
Voor degene die nog een en ander terug willen zien:
VIVA „NatureOne-Spezial”
Das NatureOne-Spezial bei VIVA mit vielen Interviews, Impressionen und Hintergrundberichten wird zu folgenden Zeiten gesendet: Samstag, den 14.08.04 von 18-19 Uhr und am Sonntag, den 15.08.04 von 11-12 Uhr
Ik kan die zender hier niet via de kabel ontvangen, maar ik laat 't toch efkes opnemen door iemand!
Voor degene die nog een en ander terug willen zien:
VIVA „NatureOne-Spezial”
Das NatureOne-Spezial bei VIVA mit vielen Interviews, Impressionen und Hintergrundberichten wird zu folgenden Zeiten gesendet: Samstag, den 14.08.04 von 18-19 Uhr und am Sonntag, den 15.08.04 von 11-12 Uhr
Ik kan die zender hier niet via de kabel ontvangen, maar ik laat 't toch efkes opnemen door iemand!
Heeft iemand dat toevallig nog opgenomen??
Heeft iemand dat toevallig nog opgenomen??
Euuhhhh... ja.... die mag zich ook bij mij melden aub... Heb iemand gevraagd om 't op te nemen, maar die is 't... JA HOOR... vergeten
laatste aanpassing
Wie zat er allemaal op de camping en hoe is dat ervaren? Ik was dit jaar op de camping en dat is enorm gezellig en alles maar dan is het gegarandeerd het hele weekend doorfreaken. S'nachts feesten en overdag is het te warm om te tukken. Ik kan er niet zo goed meer tegen een heel weekend doorrossen (gatver ik wordt oud man).
Maar in een hotel heb ik vorig jaar gedaan en dan mis je weer alle camping pret. Lastig lastig, moeilijk moeilijk.
Maar in een hotel heb ik vorig jaar gedaan en dan mis je weer alle camping pret. Lastig lastig, moeilijk moeilijk.

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)