Partyflock

Forumonderwerp · 695945
Meer mensen die niet kunnen downloaden daar?

(en ja ik weet wat de oorzaak is)

dus wat wil je ermee seggen?
Ik heb altijd zo,n hekel aan die updates:bah:
Me pc-tje draait nu goed.
En als je hem update moet je maar weer afwachten of je op het internet komt:(
Maar toch is het verstandig om regelmatig te updaten.
zie er wel erg tegen op:(
updaten doe ik altijd, alleen lukt het nu niet meer ineens. Lijkt wel alsof ze wat dingen hebben veranderd. Net zoals bij SP-1 toen kon je niet zomaar met elke key downloaden, denk dat dat nu weer het geval is.
jij bedoelt dat je met een illegale versie van Windowns xp sommige updates niet kan downloaden.
waaronder de nieuwe die ze nu hebben uitgebracht.

Kan de productcode niet verifiëren
De productcode die u gebruikt om Microsoft Windows te installeren, is wellicht ongeldig
Kan de productcode niet verifiëren
De productcode die u gebruikt om Microsoft Windows te installeren, is wellicht ongeldig

daar zijn hele mooie tooltjes voor...
ja zo'n tooltje had ik inderdaad, werkte prima bij SP1. Nu niet dus. Als ik kijk op mijn andere pc (win2003) dan gaat ie naar windows-update met een adres dat met v4 begint, en op deze pc (XP prof) begint het adres met v5. Kan op deze pc de nieuwe iexplore update nie downloaden nu
Als ik kijk op mijn andere pc (win2003) dan gaat ie naar windows-update

Server 2003 met werkend windows update? Trial serial toevallig?

Je kan proberen nog eens van v4 gebruik te maken als je dat nog niet gedaan hebt:

http://v4.windowsupdate.microsoft.com/nl/default.asp

Anders zou ik je serial ff wijzigen, voor meer info hierover zie http://support.microsoft.com/?kbid=328874

Lijst met (illegale) serials kan ik hier natuurlijk niet posten...
Kan nu het probleem hier nabootsen :S

Iig een begin :P
volgens mij is het een beveiligingswaarschuwing die je ongedaan moet maken!!!
maar ik zou nog niet weten hoe...
Nadat reeds eerder duidelijk werd dat Service Pack 2 voor Windows XP, ondanks enkele tegenstrijdige berichten, verschillende illegaal verkregen serial keys zou blokkeren wordt nu ook de Windows Update-site in de strijd tegen de piraterij betrokken. Neowin meldt immers dat gebruikers die bij het installeren een illegaal verkregen sleutel invoerden een foutmelding te zien krijgen wanneer zij Windows Update v5, die zich momenteel nog in een previewfase bevindt, (inmiddels niet meer) bezoeken. Bijgevolg zullen deze gebruikers niet langer updates kunnen downloaden wanneer de huidige updatesite v4 van het toneel verdwenen is.

Alhoewel Microsoft niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor illegaal gebruik van zijn besturingssysteem, kan deze beslissing verstrekkende gevolgen hebben wanneer gebruikers hun systeem niet kunnen updaten om zich te beschermen tegen misbruik van eventuele lekken. Op die manier zou malware als Blaster zich in de toekomst kunnen blijven verspreiden via illegale installaties en na verloop van tijd toch invloed hebben op systemen die wel van een geldige licentie voorzien zijn.
Heb hier inderdaad een tijd terug wat over gelezen op tweakers... ben nog altijd met een oplossing bezig want alles handmatig downloaden: daar houdt deze jongen niet van! :D
Oplossing is voorhanden, maar kan ik helaas niet publiekelijk maken hier...
daarvoor neem je xp corporate! :$
daarvoor neem je xp corporate!

nope want die heb ik al!!!
en kom nog niet op die v5...
laatste aanpassing
XP Corporate maakt niets uit idd.

Over het algemeen kan je denk ik stellen dat slechts keys met een structuur als:

xxxxx-640-xxxxxxx-xxxxx

GEEN problemen opleveren.
kan best dat het niets uitmaakt en dat geloof ik ook wel, maar ik heb NOOIT een probleem gehad met windows qua updaten of wat dan ook...

geen cd-key, registratie onzin :P
En je maakt al gebruik van http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/default.aspx?ln=en-us?

Of heb je toevallig een legale versie? :)
gefixt :respect: to narotic...
narotic---> Eventjes bewaren die link kan nog weleens van pas komen :respect:
Ik ben eigenwijs en heb nog steeds geen service pack 2 geinstalleert :( En straks is het te laat dan is me pc misschien besmet met een virus.
Ik heb ook nog geen SP2 geinstalleerd hoor, die is nog steeds niet RTM (final). Toch werd ik al doorverwezen naar v5.windowsupdate (misschien omdat ik de site zelf al bezocht had).

Wat een feit is, is dat binnenkort iedereen overgaat op v5.windowsupdate en er dus veel problemen komen met de keys. Gelukkig valt dat dus wel op te lossen.

BTW: Dat changekey scriptje op de MS site werkt ook bij Server 2003 is mijn ervaring :)
de officiele SP2 is nog niet uit, dus ik heb m ook nog niet.

Wel vaag trouwens, bij server2003 kom ik nog gewoon op de V4 updatesite
Klopt inderdaad, volgens mij is v5 ook voornamelijk toegesplitst op XP (alhoewel test.v5 ook met Windows 2000 scheen te werken).

bij de v5 krijg ik het bericht dat ik nix kan installen omdat ik geen geldige licence heb volgens hun.

Narcotic kan jij me even op weg helpen misschien?

greetz oz
ik heb win xp en krijg gewoon v4 :vaag:
Wacht maar een paar weekjes af...dan krijg je vanzelf ook v5.
Inderdaad, V5 is de verbeterde versie en als je daar van wil downloaden moet je de software bijwerken op je pc...

Ideaal, want hij installeert dan ook (als je wil) de updates automatisch... heeft ook te maken met Win XP SP2 die eraan komt!
net geupdate geen legale versie wel de regestratie key veranderd
Ideaal, want hij installeert dan ook (als je wil) de updates automatisch... heeft ook te maken met Win XP SP2 die eraan komt!

Dat kon met de oude windows update ook al, helaas deed haast niemand het :( Vandaar dat MS er nu wat meer nadruk op zal leggen (oa met eigen entry in Control Panel ipv als tabblad onder System).
zal ik problemen met me corporate hebben met v5?
Narotic > nee, met de oude versie kon je alleen downloaden... met de nieuwe versie kan er automatisch gedownload worden en automatisch geinstalleerd worden :)
Kamikazi > Met de oude kon je (net zoals met de nieuwe) ook aangeven dat de updates op een bepaald tijdstip geinstalleerd moesten worden. Het is voornamelijk alles in een ander jasje.

Vergelijk het maar eens:

V4 (van Server 2003)

V5 (van XP SP1)
zal ik problemen met me corporate hebben met v5?

Check je Product ID (kan je vinden in IE onder Help -> About...)

De 3 cijferige code (2e gedeelte van de Product ID) moet volgens mij 640 zijn. Als hij dat niet is, grote kans dat je problemen krijgt.
narotic---> Dit staat er bij mij;)
is dat goed?. Ik heb wel de code een beetje bewerkt met paint.
Anders zou iemand misschien mijn code kunnen gebruiken?...
Toch is mijn versie niet le... ;)
:D zonder die Product ID kan ik er weinig over zeggen...

Zoals ik al eerder hier gezegd heb, vermoed ik dat de volgende Product ID's GEEN problemen opleveren:

xxxxx-640-xxxxxxx-xxxxx

bij mij staat er xpsp2 waar reddevil zijn versie heeft en de 3-cijferige code is 647

dat sp2 snap ik niet, want ik heb sp2 helemaal niet geinstalleerd :S
Er staat bij mij geen 640 in het tweede gedeelte van van het product ID:(
maar er staat 449 ?.. jammer
Laat voorop stellen dat ik (en volgens mij anderen ook) niet zeker weet welke codes goed zijn of fout. Ik meen me te herinneren dat 641-649 iig fout zijn en 640 over het algemeen goed. Het is dus voornamelijk een kwestie van afwachten of je problemen krijgt.

Maar goed, die problemen zijn simpel op te lossen :)
642 werkt niet in ieder geval.

Damn..moet ik weer m'n key gaan aanpassen
Gewoon afwachten... :)

642 werkt niet in ieder geval.

Damn..moet ik weer m'n key gaan aanpassen

die heb ik ook :(