Partyflock

Forumonderwerp · 695059
Ik en ed zijn de groningen trots op mythologie, wij die al lang in de hardcore scene van groningen meedraaien
en beide ons steentje hebben bijgedragen aan de opbouw zijn hier dan ook heel trots op.

Ik ben zelf de hele avond mc in 1 van de zalen en als ed moet draaien maken we er een soort van live act van.

hoogtepunt van mythologie.

Joehoe, dit is een partysite!! En op deze manier krijgen de mensen niet echt een goede indruk over de Groningers. "Boven Groningen", gedraag je eens naar je leeftijd ventje :@
En op deze manier krijgen de mensen niet echt een goede indruk over de Groningers.

Alsof dat wat uitmaakt...
We komen hard aan, en hebben SCHIJT aan de rest....

:x

edje zodra we erachter komen waar die woont dan ist voorbei.punt discussie gesloten en sluit topic nu maar

oeiiiiiiiii hier moet iemand alvast zijn huis gaan barricaderen :P

Maar wel stoer hoor bedreigingen uiten via internet Whehehe
iss idd beter dan een aantal mensen hier hun mondje dicht houden
Artiest {SHOWLIST artist 60869, 28013}
DJ CRAZY ED-> OLDSKOOL PUMPING JUMPSTYLE MASTER!!!

wat je ook wil dat mensen zeggen of denken...
wat je ook doet of laat, Daar ga jij geen verandering in breng.....

helaas.... U bent de ZWAKSTE schakel!!!

Respect: "CRAZY ED"

wat een jaloers gezeur zeg:S
laat iedereen lekker z'n ding doen!

en edje...(Y):respect:
laatste aanpassing

***Bump***

:P

:zuipen:
Edje jij gaat gewoon lekker kardinge platdraaien gozer(Y):respect: ,kom ik wel mc-en haha ;p
:bounce:
laatste aanpassing
Wat ik WEL !!!! moet zeggen, is dat ik het wel een beetje érrug zielig vind dat je een topic over jezelf gaat openen, over hoe goed je jezelf wel niet vind en dat je het HOOGTEPUNT van de avond bent....

beetje triest.... :no:
laatste aanpassing

Beetje triest?!:S VET triest!!!:yes: :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Die 'Groningen Boven'en 'Jeroen Jansen' zijn fake accounts...lijkt me niet zo moeilijk te zien. Rond dit soort Hardcorefeestjes zijn in Groningen op allerlei sites dit soort discussies en zwartmakerij. Het zijn waarschijnlijk steeds dezelfde paar mensen uit organiserend Groningen, die elkaar geen leuk feestje gunnen en dan onder fake-accounts elkaars feestjes afkraken.

Ik blijf zo ver mogelijk van deze (hardcore)scene vandaan...maar zelfs als buitenstaander zie je het, en kijk je hoofdschuddend naar dit kinderachtig gedoe.

Dom volk (n)
2 t-nus

tis inderdaad jammer van dat eens zo gezellige groningen..:s
@ T-Nus.... ben je dom ofzo ??!?!?!?

Jeroen Jansen is geen fake account, maar een dikke GEIT die het niet helemaal snapt, en feestje denkt te kunnen geven, maar dat eindigt altijd in een dikke flop...

Groningen Boven is weer een NOG dikkere GEIT die jeroen jansen probeert te saboteren......

DUH !!!!!!!!!!

:gaap: Wat doe jij dan ?
@ T-Nus.... ben je dom ofzo ??!?!?!?

:respect:

Als je dat echt denkt dan moet je vanmiddag nog naar de dokter en je laten nakijken! Die gasten zullen wel echt bestaan, maar deze 2 accounts zijn nepper dan de nieuwe tieten van Georgina Verbaan (y)

Maar uhh waar maak je je zo ontzettend druk om? Zit je ook in dat clubje die elkaar voor rotte vis uitmaakt via nepaccounts? :-|
laatste aanpassing

Tja best wel sneu...:kots:

in plaats van dat iedereen nou gewoon vriendjes word :nee:
2 T-Nus.... wat doe jij hier eigenlijk je met dingen te bemoeien..... JE BENT ECHT DOM HÉ????

3 woorden voor jou ventje.....

laatste aanpassing

wat zeg ik nou?

:nee:
2 T-Nus.... wat doe jij hier eigenlijk je met dingen te bemoeien..... JE BENT ECHT DOM HÉ????

3 woorden voor jou ventje.....

Ik zat er dus niet zo ver naast?! :-|

Het is goed hoor mevrouwtje intelligenta, ik verdoe m'n tijd hier zeker, maar kon het niet laten omdat het zo ontzettend duidelijk gefaked is elke keer...zielig. Als je nu een lekker wijf was dan bleef ik nog ff...

...mzls!

whaha! :D

you rock de pan uit T B)

t-nus heeft best gelij hoor :P
Misschien zijn ze wel fake.. En maken ze reklame met de gedachte 'negatieve publiciteit is ook publiciteit'

al met al je zelf zo voor lul zetten is wel grappig eigenlijk :P
ik schaam me ook diep dat deze 2 knurften genaamd crazy ed & pankrass mc, zich nog durven te vertonen in het openbaar...

kan je niet gewoon afsterven? :(
Als ze volgens jou zo slecht zijn waarom besteedt je er dan nog aandacht aan??

Speciaal voor DJ Ed en Pankrass Mc al die moeite.

Je lijkt wel een gefrustreerde fan die z'n handtekeningetje niet kreeg toen ie erom vroeg.

gefrustreerd?? Yoga moet erg rustgevend zijn...

---------------HARCORE IS A FEELING---------------
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
zijn er geen mensen die IPcheck kunnen doen?
T-Nus, je naam zegt het al, je bent een boer.... maarre....

Beter dat jij het zegt dan iemand die er lékker uit ziet :yes:

Als je nu een lekker wijf was dan bleef ik nog ff...

Het IQ daaaaaalt.........
laatste aanpassing
:respect:

Ik zou haast denken dat je zelf een fake-account bent...

Nou voor de mensen die zich nog afvroegen wie er verantwoordelijk is voor al die fakers en onzin in dit topic --> zie de mevrouw hierboven (y)

Close topic! ...en ban :[
Je hoeft je IQ hier niet aan de grote klok te hangen hoor.....

Close topic!

???? anders rot je gewoon op, dan hoef dit topic ook niet te sluiten....
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 4040, 25724}
jezus wat zielig!!!!
Ja hé ??? ach.... sommige mensen zijn nou eenmaal zielig......
:respect: [}J [}E[v][]/\/ geband? Whaha...ik had het dus bijna goed!? Wat win ik? Een koelkast? (y)

je wint een authentiek wendela-kusje: :kusje2:

en hulde voor je oplettendheid natuurlijk (Y)
laatste aanpassing
Je wint dit : :kots:

WHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA..... want je weet niet eens wrom die is verbannen....

en dit is trouwens mijn laatste berichtje hier, want je verdoet mijn mooie goddelijke tijd.....

Later..........
laatste aanpassing

t-nus, je weet dat ik van je hou he? :lief:

Pankrass MC... is een van de betere!

Pankrass MC... is een van de betere!

Zonder twijfel

NOT
*keeps the topic alive*

Denk dat dit topic meer over Wesley ging...

De man die liever zn neus en zn zakken vol heeft, dan dat ie feestjes organiseert (Y)

Maar zal me wel weer met dingen bemoeien, waar ik weer geen verstand van heb :bloos:

Ken alleen Wesley, en weet dat het niet helemaal snor zit met die kerel. Maarja, laat ze lekker....
laatste aanpassing
Elke keer een fake-account blijven aanmaken en dan die gast blijven affikken. Zop verschrikkelijk doorzichtig. Kinderachtig : kots: Sjonge jonge...wat een sneu en dom volk zeg! (n)

ja idd!!!:S