Partyflock

Forumonderwerp · 694745
Zijn hier nog meer mensen die bang zijn voor onweer?
jah vannacht had t hier ook geonweerd stelde weinig voor eigenlijk hehe

wel mooie fotows van het onweer dat wel :)

Knen nie bang voor onweer, alleen als ik onderweg ben, dan wel!!!

Het schijnt hier vannacht wel geregend te hebben, maar of ut ook geonweerd heeft, week egnie!!!
Zo vrijdag op zaterdagnacht heeft het hier lekker geonweerd :S eerst alleen maar gedonder en toen kwamen de flitsen erbij. Paar klappen waren ech eng dichtbij gewoon :(

mooi om te zien, maar ben er niet echt dol op
Absoluut niet bang voor onweer als ik maar ergens veilig ben!!!
Vind het heerlijk om met onweer in bed te liggen
Vind onweer echt waanzinnig...ga vaak buiten onder een afdakje zitten kijken...stoerste wat ik heb gezien, was toen ik in de VS was, tijdens een orkaan, dat was pas echt onweer(Y)
als ik maar ergens veilig ben!!!

Dat zeker ja.
Beschuitje: Dat zou ik nou echt nooit doen he:S

Van mij mag het iedere dag onweren en bliksemen. Jammer dat het meestal gepaard gaat met flinke regen- en/of hagelbuien. Daar heb ik dus wel een hekel aan. Helemaal als je op het fietske ergens naartoe moet.
Het onweer heeft altijd alle aand8 van mij.
Tis een (Y) natuursverschijnsel..
Maar et zal nooit mn beste vriend worden :nee:

Hier (rond Coevorden) gaat het flink tekeer :yes:
Kwa ontladingen dan ;p
ik vind het niks. ik moest gister in dat weer naar huis ieuw ik haat het! zolang ik binnen zit ok maar anders en zelf binnen vind ik het eng!

de meeste natuurverschijnselen boeien mij wel, bv. orkanen, tornado's, vulkaanuitbarstingen, overstromingen,tsunami's !

zijn vaak boeiende programma's van op tv
idd ja zie je weleens op tv van die mensen die op orkanen en tornado's jagen :S
Der is 1 zo'n gozer die altijd van die reports doet. Waagt zich echt in een class 5 cyclone enzow voor de beelden. Was gister in explosief of hoe heet dat.

Lijkt me echt supervet om te doen, maar mensen om je heen zullen dag in dag uit wel doodsangsten uitstaan of je wel terug komt van het filmen van cyclone a of tornado
S'nachts alleen in me bed vind ik het echt eng :$
Maar normaal heb ik hier geen last van echt vaag :s
Onweer is zo mooi om naar te kijken en vooral als het echt donker is.
Artiest Z1ppo
onweer is prachtig
hoe harder hoe beter
en hoe mooier nartuurlijk :D
ik vin het echt geweldig dat onweer
Was gister in explosief of hoe heet dat.
idd explosief ja daar had ik t ook een keer gezien.Dachten ze dat die cyclone of hoe het ook heet van hun af ging, ging die ineens keren en kwam die recht op hun af. Lijkt me echt dood eng :S
idd explosief ja daar had ik t ook een keer gezien.Dachten ze dat die cyclone of hoe het ook heet van hun af ging, ging die ineens keren en kwam die recht op hun af. Lijkt me echt dood eng

Tornado...Cycloon draait niet zo 123 :nee: (f)

Ik vind onweer super gezellig! :) Vooral als je lekker warm in je bedje ligt en het regent en onweert buiten! :D :jaja:

Maar soms vind ik het toch beetje eng worden als het lijkt alsof er een bom inslaat... zo'n harde knal! :S
laatste aanpassing
als het lijkt alsof er een bom inslaat... zo'n harde knal!
Idd dan schrik je je eigen echt rot :S

Ik haat onweer..
Ben er doodsbang voor..
:yes:
moet ook echt niet in de auto zitten als t onweert want dan word ik een gevaar op de weg:S
Dan moet je je auto langs de kant zetten :P
In een auto ben je veilig rijd op rubber ;)
nu wel vroeger niet.Vage shit vooral snachts als ik bv slaap en wakker word van de knal.
laatste aanpassing
als ik bv slaap en wakker word van de knal
zo ech wel ben je gelijk klaar wakker :S

Joah .. bestwel .. en 't onweert nu weer ..Pff ..
En ik kan ook nog eens niet roken, want ik mag niet binnen roken van m'n ouders aangezien niemand hier rookt .. :9
't Regent hier ook nog es heel hard dus .. :9 :(

Niet snel, meestal gaat het hier best hevig het went wel:).

Maar onweer zoals bij stormen (van tropische tot orkanen) moet je bij mij ook niet aankomen, een tropische storm neemt een hele berg mee, vaak zit je dan in een tentje ofzo aan een warme zze (of meer), dan voel je je d'r niet lekker bij
Ik vind onweer geweldig, mooi om naar te kijken, als je binnen bent althans ;)
En het lekkerste is als het onweert als je lekker in bed ligt, liefst in combinatie met harde regen :yes:

En het lekkerste is als het onweert als je lekker in bed ligt, liefst in combinatie met harde regen

Kun je dan goed slapen of dan andere dingen extra goed?:P
lekker slapen!
Kun je dan goed slapen of dan andere dingen extra goed?

Hehe, beide, maar van dat onweer enzo krijg je toch al sneller de neiging om tegen elkaar aan te kruipen........ ;P

Hehe, beide, maar van dat onweer enzo krijg je toch al sneller de neiging om tegen elkaar aan te kruipen........ :P

heheheh ;) lekker toch :)
laatste aanpassing

kvind t juist leuk als t onweert en ik lig in bed!!
klink juist leuk (Y) :P

onweer ruleert de boel :yes:

Ja ben best wel bang voor onweer..
Als het flink onweert gaat ik er lekker voor zitten, biertje, peukie....
Onweer vind ik echt een van de mooiste dingen die er bestaan. Vooral dat ontzettende dondergeluid als het dichtbij is, echt genieten.
onweer is vett en orkanen sijn super! zolangze maar niet in mijn straatje zijn :/
Sta je op tien hoog beton te storten op een soort van magnetisch krachtveld van betonijzer.... ja, dat vond ik niet echt prettig. Maar ja, als het je tijd is ga je!

vind het zoeist geweldigs hebben
zo krachtig
ik kijk er graag naar

vind zo iets geweldig om te zien!!

Echt bang niet, eerder onprettig gevoel van binnen.

Ik woon aan t ijsselmeer en als t hie onweert dan kan het echt spoken, en das minder plezierig
hoe harder hoe beter.. (zegt mn vriendinnetje ook altijd )
:p

opschepper
Sta je op tien hoog beton te storten op een soort van magnetisch krachtveld van betonijzer.... ja, dat vond ik niet echt prettig
lijkt me idd niet prettig neej brrr :S
nee niet bang voor :)

vind 't juist super relaxt als ik lekker in mn bed lig :yes:

onweer = tof, ik kan echt uren naar van die mooie bliksem kijken, echt supervet

niet meer
vroeger wel!

Het is mooi om naar te kijken maar zodra je van die dreunen krijgt waarbij het lijkt dat er iets instoord en dat je denkt dat er wel iets móét geraakt zijn, vind ik het een beetje eng. Maar gelukkig heb je meestal maar 2 a 3 van die echt harde knallen.

Vind het niet geweldig maar ben er ook niet bang voor..