Partyflock

Forumonderwerp · 690907
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Hmzz, ik denk dat ik hem wel in het goede onderwerp heb gezet hehehe

Ik kom net van de videotheek vandaan en die vent voor mij betaalde met papier geld.
dat haalde hij uit zijnm achterzak.
Dat deed me ineens herinderen dat ik ook vaak in de winkel mensen zie die gewoon hun geld los uit hun zak halen.

Wie van jullie gebruikt ook geen portomonee en waarom niet?

Is het omdat je een arme sloeber bent en geen geld hebt?
Of verlies je graag je geld?

ikzelf heb wel altijd een portomonee, ook altijd gehad!

(spelfouten voortbehouden)
Portomonee is alleen maar irritant!!!

Gewoon alles los in m'n broekzak :D

Maar ja dat wil wel zeggen dat ik om de 2 maanden aan t loket van de bank sta om een nieuwe pinpas aan te vragen.
Ik heb wel altijd portemonnee bij , maar dr zit ook overal losgeld in mn zakken :)
ben ik dan de enigste "normale" op PF?

:yes:
portomonee is verrot.
ik zie t zo. als je met n portomone wat verliest verlies je gelijk alles.
en zoals ik t heb, alles gewoon in de zag meestal brief links en de rest rechts;) dan verlies je t egniet zo snel! heb ik althans nog nooit gehad:)

en ik vin t nix zo'n dikke knip in je kontzak, loopt niet lekker en zit ook niet lekker!
jellyhead [Requiem]> Ik heb me altijd al een afzonderling gevonden die te slim is voor de rest van PF.
ken er ook zo 1...heb zelf wel altijd portemonee bij me
heb altijd een portomonee op zak waar bankpasjes en dergelijke inzitten :P

maar me geld zit meestal in me zak :[
laatste aanpassing
gestoord of geniaal. Het is maar hoe je het bekijkt :P

Altijd portemonnee bij me :yes:
Vanaf mijn perspectief gezien, Geniaal natuurlijk!!!

Helaas is dat niet te begrijpen voor de medemens :nee:

Die Ben portomonnees zijn in! Heb dr hier ook 2 liggen, mn broer gebruikt ze ook altijd met uitgaan, ikzelf heb ook altijd portomonnee bij me, vind ik makkelijker, anders raak ik t zeker weten kwijt
Heb tot voor kort altijd een portemonnee gebruikt, maar was hem een keer vergeten bij me werk. Toen moest ik dus ff zonder doen, en dat beviel eigenlijk best goed!
Me vriendin zeurde ook altijd over die dikke bobbel in me zak (had hem op het laats wel in me rechterzak voor, ma blijft geen gezicht) en sinds een week ofzo heb ik me geld gewoon los in me rechterzak zitten.
Voor me pasjes moet ik ff een mapje kopen, en als ik ze nodig heb neem ik ze gewoon mee in me tas! :)

Ik gebruik ook nooit een portemonnee,stop alles los in mn tas,neem elke keer voor er een te kopen want ze zijn wel handig, maar ben te laks....
Fokking levensverhaal trouwens ;)
Ja, maar dat is goed, dan heb ik wat te lezen ;)

Een goede onderbouwing is immers een (y) in aars waard O:)
laatste aanpassing
tssss... watjes! Dit... is pas een portemonnee :D

:[

ben ik nou stoer :$?

ik heb ook geen portomonnee

altijd los in mijn tas, klein tasje, past dat allemaal niet in en liever heb ik geen tas bij zelfs.

als je je portemonnee kwijtraakt ben je alles kwijt.. dus geld in de moneyclip, losgeld in de spaarpot en pinpasjes op een met jezelf afgesproken plaats..als je dan iets kwijtraakt is het tenminste niet alles.

ik ben vorige maand me portemonnee kwijtgeraakt, nou het geld boeide me nieteens zoveel maar ik heb weer fijn bij allerlei balie's nieuwe pasjes moeten anvragen zals, id, certificaat, pinpas enz..ik heb nu weer een nieuwe aangeschaft maar alleen me geld stop ik er nog in :yes:

daarom dus.. :jaja:
ja idd:yes: heb wel een portemonnee maar dies zo groot dat me makeup troep er ook bij zit:P dat ding zit dan wel in me tasje maar me geld zit los in me zak jah.. me pin enzo zit daar ook wel in maar als ik die nodig heb..en me tas niet dus gaat ie los de zak in:yes:
trouwns altijd als ik wel portemonnees gebruikte werd ie gejat met alles erin!! fotos, id, pin, geld ALLUS:cry: en nu ik alles los in the pocket stop niet meer dus:)

ik heb THUIS wel een portomonnee, om alles bijelkaar te houden.. maar als ik ergens heen ga haal ik dr uit wat ik nodig heb.. mn portomonnee is zon gesleep
portomonnees zijn handig daarom gebruik ik er ook een
werk @ AH bij de kassa :p zie je paar x per dag ook mensen met een stapel maar soms is het niet normaal gewoon een heel dikke pak met €500,€200,€100,€50 enalles :S of gewoon 20/50 briefjes van €50 majah... ik doe het alleen als ik iets kleins moet afrekenen ofzo maar als je met zo'n dikke pak rond loopt denk ik dat het alleen is om te laten zien wat je hebt, maar je kan het in je handen hebben met de kans dat het makkelijk gejat wordt of op de bank :D

Ik gebruik nooit een portomonee, want juist die raak ik snel kwijt, en dan ben ik in 1x alles kwijt, als ik geld verlies zijn dat misschien een paar euro's of een briefje, maar zelfs dat overkomt me vrijwel nooit, portomonee vergeet ik ook altijd te kopen, mnooit bij stil gestaan, heb er ook bijna nooit een gehad...wel eens maar die was ik kwijt geraakt, dus fuck it!

mijn broek is mijn portomonee!

tja soms heb je ff veel geld bij je en dan lijkt het misschien patserig ofzo dat stapeltje papier... maar dat lijkt het ook als het in je beurs zit en er half uitsteekt :s

oftewel lekker boeiend :[

conclusie: lees hierboven :p

heb nooit een portemonee das te lastig stop het zo wel allemaal in me zakken:yes:
ik heb meestal alleen me pinpas bij me pin bijna overal!

Heb jij geld :P
Portemenee is ideaal anders ben ik binnen de kortste keren alles kwijt, geld pasjes etc.

los in mijn zak is kut. ik moet mijn portemenee kunnen voelen in mijn broekzak, als ik dat niet doe heb ik elke x het gevoel dat ik het kwijt ben, supe irritant
kheb al jaaaaren gaan portemonee meer, kweennie wrom niet eigenlijk, denk omdat je anders zown onhandig dik pak achter in je broek hebt en volgens mij valt het met verliezen ook wel mee
ik heb wel een portomonnee, al mn pasjes, dingetjes en geld zit erin , anders ben ik het zo kwijt.
ook als ik ga winkelen ofzo, bijna altijd bij me.

op feesten altijd los in mn zak, veel makkelijker

Ik heb wel altijd mijn portomonee mee.
Alleen zit er meestal meer rotzooi dan geld in :S

portemonee is te gemakelijk voor zakkerollers:yes: bij mij moeten ze wel 10x graaien willen ze alles hebben !
geen portemonnaie, vind het onhandige dikke dingen en als een dief die heeft ben ik gelijk alles kwijt. Dus heb altijd iets aan met genoeg zakken, zodat ik ook niet alles in een en dezelfde zak hoef te doen.

gewoon geld in je zak stoppen.. zo'n portomonee valt ook zo moeilijk in je zak te stoppen
laatste aanpassing
Portemonnaie is gewoon irritant, vraagt veel meer ruimte dan gewoon paar muntstukken en wat papier geld in je zak. Heb zelf ook geen, en moet zeggen dat ik nog nooit geld verloren ben, en nee, ben niet arm genoeg./

ik niet,neem t zowel mee
Als ik een portemonnee meeneem verlies ik die met alles erin...Zonder verlies ik maar een klein beetje van wat ik op zak heb....

gebruik gewoon een flappen-clip, en de muntjes los in de zak. geen ruimte in beslag, biljetten goed geordend en makkelijk beschikbaar. aan pinpassen doe ik sowiezo niet, alles contact.

Ik heb altijd alles los in me zakken! Ik vind het zo super irritant om een dikke knip in me zak te hebben.
En ik raak nooit wat kwijt!

Met stappen los in mn broekzak o.d. en verder altijd portomonee bij me :yes:

ik heb nooit een portemonnee bij me
altijd alles los in me broekzak.

heb altijd een portomonee bij behalve als ik ga stappen... dan doe ik me geld gewoon los in me broekzak :)
Nooit heb altijd overal verspeid in mijn broekzaken geld!! Maar ben wel ook al veel geld verloren toch vind ik een beurs maar niks!! ;-)

ben ik dan de enigste "normale" op PF?

Het is eniGE... :devil:

Altijd een knip in mn zak :yes: anders is alles zo pleite :[ pasjes gebroken en nooit een noodvloeitje bij je ;P Heb dat kreng echt nodig.

Heb niet vaak een portomonnee bij me :no:
want hij past niet altijd in m'n tasje

Ligt eraan wat voor kleren ik aantrek,zoek daarbij een bijpassend tasje,is dat tasje te klein..gaat de portomonnee niet mee :/
laatste aanpassing
ik heb er drie, en ik gebruik er geen 1, kutdingen zijn t :yes:

WaA?!?!?!neen, ik draag geen portomejaa.... verschillende keere kwijtgeraakt met al minne zooi erin... Ik verlies liever alles in etappes...
:vaag:
ik heb die nie vind een potomonee maar irritant en waar moet ik die laten
doe me geld gewoon los in me zak en me pasjes ook als ik die nodig heb