Partyflock

Forumonderwerp · 690903

Onderwerp is gesloten!

Het oorspronkelijke bericht is dus niet meer recent.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.

voor wie interesse heeft kijk op http://www.xs4all.nl/~raiden/ voor alle titels

In Qontrol,Masters of Hardcore 18 sept,Hardcore 4 Life tropicana 3 juli,Resurreqtion,Hellbound,Hardcore to the bone,
Strike One,Lovefields,Frequence outdoor,Mystery Land 21 aug,Decibel Outdoor 28 aug,Darkraver presents 29 april,Nightmare in Rotterdam – the legend returns- 28 feb,Raving Nightmare – the prophecy unfolds,Project Hardcore en nog meer..

Ik wel je Darkraver poster wel! PB maar even.

check PB ;-)
Waar op die site staat het overzicht van posters die je hebt ?

Kan het niet vinden ?
laatste aanpassing

bij Te Koop staat een lijstje ;-) kom je er niet uit PB maar ff dan
thundermagazines en strobes ook weer te koop en nog meer posters van oude feesten komen eraan
gevonden ! Ben benieuwd welke oudere posters er nog aankomen ? Ook nog periode 93 /94 ? :P Of gaan we dan te ver terug ?
laatste aanpassing

nee hoor hou de lijst in de gaten zou ik zeggen ;-)

Denk dat je prijzen van sommige vinyl wat te hoog zijn. Zoals de Sperminator, die is nog zo aan te komen voor 9 euro! Tis maar een tip...

> jellyneck Hey kan zijn maar ik verkoop alleen originele platen met originele hoes en geen repress (y)

Artiest Lenn
kheb zelf ook nog wel hele ouwe psters uit 93 oa. thunderdome 4(thialf)
thunderdome 5(martinihal)zeer grote en een wat kleinere.
mysteryland(maasvlakte)
ouwe thunderdome on tour(met die slang<thunderdome 7?)
en nog veel meer uit die tijd :)

Dan heb ik niks gezegt :) Rest is best goedkoop

weer wat originele classics te koop voor wie wil
Ik gaat zeker binnenkort ff wat posters bestellen.... zitten er wel een paar tussen die ik wil hebben...!!!

Goeie actie zo'n site
Mijn pa heeft juist enkele weken spontaan alles weggeflikkerd... van Mysterylang Massvlakte tot Thunderdome 93 in Jaarbeurs, van de eerste Hellbound tot Thunderdome '96 Leeuwarden... en zo nog 20 van die periodes ongeveer. :) Soms kun je die vaders wel schieten. :)
Wat kost dat geintje?

>Arrogant ja, dat dan weer wel! zo das een stuk minder zeg ik zou flippen denk

Artiest Phenom
MoH 18 sept lijkt me wel wat.. :)
Wat kost dat geintje?

site werkt niet meer? :s

nope andere provider het is nu http://home.casema.nl/raiden/ ;-)
kheb ook nog een poster mysteryland gestolen op dance valley, zown tering grote op een houten plaat..4 u special price :p:
Doe ik ook altijd :D