Partyflock

Forumonderwerp · 688389

eh.........
/me at 17....
De jongeren zullen juist meer voor feesten komen dan de ouderen. Voor mensen van 16/17 is zoiets helemaal geweldig en die gaan ook helemaal los. De ouderen die zijn stoer en gaan al vaker en die zorgen dus ook eerder voor problemen. Dat ze dan vanaf die leeftijd makkelijker aan drugs kunnen komen op zo een feest is zeker jammer maar ja daar doe je toch niks aan.
Gewoon hopen dat ze er verstandig mee omgaan.
Gewoon geen drugs gebruiken, dat is het beste
Mja 15 en 16 haha, jah verschil tussen 14 en is klein etc etc.

Hoeveel doden zullen er vallen van die 16jarige die stoer willen doen door drugs te gebruiken, en dan meteen 10 pillen slikken omdat ze anders niet werken ;P

haha :respect:

JA 16 vet man!! van die toffe lonsdale gastjes die vet denken de hooligan kunnen gaan uit te hangen!! ( voordat de jongere mensen gaan zeiken..NIET ALLE 16+ LONSDALE gastjes). Hoeven we daar ook geen discussie over aan te gaan.

Maar ja..16...moet MOH zelf weten --> We zullen wel weer zien wat het dit keer wordt ;)

en ja 20+ zijn vet stoer en zorgen voor grotere problemen :vaag: las ik ook ergens in opmerking van iemand....:S
ach zal wel loslopen allemaal, helraiser in sporthallen zuid was ook 16+ en volgens velen altijd 1 van de beste feesten ooit.
hoef zelf trouwens niet naar moh, ga niet tussen wazi's staan (welke leeftijd dan ook)
Tja, je kan er je twijfels bij hebben. Als het 18+ zou zijn geweest, zouden er net zoveel 16+'ers van de partij zijn denk ik.

Denk het niet -Frank, want dan bedenk je eerst wel ff voor dat je 40 euro of zo voor een kaartje uitgeeft als de kans bestaat dat je er niet in komt (deed ik tenminste 5 jr terug wel)...en bij 16 gegarandeerd toegang...bij 18 nog maar af te wachten...
laatste aanpassing
Het is ook niet een idee van Art of Dance maar van de gemeente...
om moe van te worden al die 16+ topics wat boeit het nou dat iemand 16 is. Die lui komen waarschijnlijk voor hetzelfde als wij om te feesten dus. en toen ik 16 was ging ik ook naar feesten en vond ik het allemaal wel vet. dus begrijp dat degene die nou 16 zijn ook willen feesten. valt me trouwens op dat veel mensen die er last van hebben ook net nauwelijks 18 zijn :S

maarja ik zal er dus geen last van hebben. ik ga lekkerr knalle de 18de :yes:
Denk het niet -Frank, want dan bedenk je eerst wel ff voor dat je 40 euro of zo voor een kaartje uitgeeft als de kans bestaat dat je er niet in komt (deed ik tenminste 5 jr terug wel)...en bij 16 gegarandeerd toegang...bij 18 nog maar af te wachten...

Daar zit ook wel wat in, maar dan kom je weer op de discussie: er ouders uitzien dan 16 etc. Maarja, hopelijk word jullie feestvreugde niet verpest :D. Voor mij is het nog even te ver, volgend jaar beter :)

Artiest The Vanisher
maak je niet zo druk allen!:p
die kinderen slikken en zijn later helemaal van de planeet mooi gezicht toch!
zo begonnen wij ook!
to the vanisher: :yes: en zo is het maar net
ja maar het lijkt mij wel flink kut als je 2 uur hebt moeten reizen en een kaartje van 40 euro hebt en er dan niet in komt... ik zelf zou het risico niet lopen...
Volgens je profiel ben je 16 dus mag je er legaal in! Neem je id mee voor de zekerheid zou ik zeggen...

Zullen we er gewoon (jong& "oud") met z'n allen een vet feest van makuh!!!!
:yes: moet jij nog nie slapen sander morgen weer een feesje:P
Kijk HFL zo mag ik het horen! Dat ben ik in ieder geval van plan, dus we zijn al met zijn tweeen!!! ;)
nou dat hadden ze dan wel eerder mogen invoeren..had k stuk minder stress gehad
Bij MOH vs. Hellraiser was het ook 16+...
16+ of 18+ zolang je maar kom om te feeste en los te gaan verder boeit t nie.. alluz prima maar liever "jochies van 16 " dan wazi's en/of clubtrutte..
ja en je moet natuurlijk wel een shirt/polo aan van fred perry, hooligan of pitbull.
want als je gewoon een fleurig en kleurig shirtje aan heb, dan ben je alweer te hip. :s

en dan vragen ze aan je net als aan mij op hellbound want ik er doe en beter naar tiesto in concert kon gaan :frusty:

we zien het wel de 18e, in ieder geval lekker uit me plaatje met catscan & vince :bounce:
prima toch vanaf 16.. ik ging toen ook naar mn eerste feest (innercity maarja) en ik kende toen ook mn grenzen met :xtc: leeftijd is maar een gatal..
je bent zo oud als je je voelt :P

--->inderdaad ik vind mezelf een hele grote jongen die op ze 16e ook wel naar grotere feesten wou,
maar nu geen zin heeft om de 18e tussen kleine vervellende wazi's van 14 jaar te staan die voor het eerst een pilletje op hebben, en op me tenen staan te pogoen<--->zegt master of shock<---

14 jaar, en dan ken je ze niet een zetje opzij geven zodat ze niet op je tenen gaan staan..

Schijt aan , ik heb het toch wel gezellig al lopen er GVD peuters rond in hun pampers!!!
GEZELLIGHEID MAAK JE ZELF!!!
laatste aanpassing
mij intresseert et nix. Ik was zelf ook 16 dat ik naar feesten ging. nooit problemen gehad met ID. of met andere mensen. het gaat erom dat je komt op te beuken. en dan maakt het nix uit wat andere daar van vinden.
Hier mogen alle 16 jarige ook aan meedoen! ;)

De Vip-kaarten voor dit evenement waren reeds in 1,5 uur uitverkocht, maar je kan nu toch nog kans maken om een vip-kaart te bemachtigen.
En niet zo maar een vip-kaartje ....Wat dacht je ervan als de meest populaire liveact Angerfist je ophaald in een vette limosine om samen met hun naar Masters of Hardcore in het Thialf te gaan?

Wat kan je winnen?
- Zaterdagavond 18 september omstreeks 18.00 uur kom je aan in een luxe hotel in de omgeving van Heerenveen.
- Omstreeks 22.00 uur wordt je hoogst persoonlijk door Angerfist in een vette limosine opgehaald.
- Samen rijden jullie in deze vette bak naar het Thialf in Heerenveen.
- Bij aankomst in het Thialf krijg je toegang tot de Masters Vip room, toegang tot de Vip decks in de zaal en mag je ook nog een kijkje achter de schermen nemen van deze grootste Masters of Hardcore ooit.
- De volgende morgen word je na het feest weer afgezet bij het hotel. Hier kan je op zondag nog even nachillen....

Art of Dance stelt in totaal 2x2 van deze Masters of Hardcore VIP treatments beschikbaar.

Wat moet je ervoor doen?
Op de site www.mastersofhardcore.com vind je speciale Masters of Hardcore forum profiel plaatjes. Plaats éen van deze plaatjes als forumplaatje in je profiel. In de week van dinsdag 31 augustus t/m zondag 5 september zal de organisatie alle forums nauwlettend in de gaten houden. Dit zijn alle forums op het internet waar hardcore ter sprake komt dus oa sites als Partyflock, TW magazine, eigen Masters of Hardcore forum, etc. Let op: Deze actie word dus georganiseerd door Masters of Hardcore.com en NIET door bovengenoemde sites. Wij zullen ook de winnaars op de Masters of Hardcore site bekend maken.

Alle nicknames die gebruik maken van éen van de Masters of Hardcore profielplaatjes worden verzameld en hier worden aan het einde van deze week twee nicknames uitgeloot. Deze twee personen winnen dan ieder een Masters of Hardcore VIP treatment en mogen ieder een vriend/vriendin meenemen. Als je dus kans wilt maken op deze speciale VIP treatment zet je dus éen van de profiel plaatjes als forum profiel pic en wie weet word je door ons uitgeloot en ben jij een Masters of Harcore Super VIP!

Kleine moeite voor een superprijs!!!! 8)

16.. 18...

maakt et

zelf ken ik me ook nog wel herinnere dak 16 was en net zo graag naar feeste wilde...
ach wat boeit et of der 16 jarigen komen :s
als jullie willen dat hardcore blijft zullen der toch nieuwe mense bij moeten komen :p
Liever allemaal kinderen van 12-18 die komen om te feesten dan allemaal 18+ die komen om te vechten. Wat maakt het nu uit hoe oud iemand is, als hij of zij zich maar gedraagt.
ik vind het dikke onzin... ben zelf nu 17... kwam er toen ik eind 15/net 16 was... ik ben niemand tot last hoor, sta daar gewoon lekker met me watertje btje te praten met iedereen en lekker uit me dak te gaan... heb jij daar last van??
Ikkuh niet!

Volgens mij gaat bijna iedereen vanaf zijn 16de naar feesten! Ook de mensen die nu zo lopen te zeiken dat ze het irritant vinden dat 16 jarigen erin komen.
Inderdaad toen ik net 15 was en naar me eerste grote party ging was dat gezeik er ook al over al "die kleuters" die naar parties kwamen.
Ik heb toen nooit ergens last van gehad op een party. Dus een punt ervan maken zal ik nu ook nooit doen...
En er moeten tenslotte wel nieuwe partygangers komen, inplaats voor al die ouwe zeikerds die door al die "kleuters" thuisblijven toch;)!!
tis ook niet erg als er lui van 16 gaan, zolang ze maar komen om echt te feesten is er niks mis mee:)
Snap niet dat iedereen er zo'n prob van maakt, vorige keer prcs zelfde, helemaal geen last van gehad.
Was in de PBH hallen toch altijd al zo? Maar ja, ik ga r ws toch niet heen omdat t te ver weg is, en als ze komen om te feesten is t prima toch :)
Laat ze beter streng controleren op extreem-rechtse uitingen enzo :)
Laat ze beter streng controleren op extreem-rechtse uitingen enzo

precies, d'r lopen toch nog veelste vaak van zulke lui binnen, ook al kondigen ze van tevoren aan dat ze er bij de ingang heel erg op zullen letten, ik heb het dan niet over standaard lonsdale kleding, maar wel kisten witte veters etc...
waar maak je je toch druk om :/
ja ik dacht eindelijk eens legaal naar een feest te gaan zie ik ineens op me kaartje 16+ staan...

ach ja
Als een feest voor 18+ is komen er ook wat jongere op af, maar nu met 16+, denk je niet dat dit weer nog jongere mensen er heen lokt?

En tevens is het voor het barpersoneel officieel moeilijker, nu mag niet iedereen sterke drank he, maar daar letten ze vast niet op.
eindelijk eens een feest voor 16 jaar kom ik ook es binnen ;P

maar wat is het probleem?
En tevens is het voor het barpersoneel officieel moeilijker, nu mag niet iedereen sterke drank he, maar daar letten ze vast niet op.

Als ze dat doen, krijgen ze er denk ik wel problemen mee