| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 18 september 2004 om 22:00 |
/me at 17....
De jongeren zullen juist meer voor feesten komen dan de ouderen. Voor mensen van 16/17 is zoiets helemaal geweldig en die gaan ook helemaal los. De ouderen die zijn stoer en gaan al vaker en die zorgen dus ook eerder voor problemen. Dat ze dan vanaf die leeftijd makkelijker aan drugs kunnen komen op zo een feest is zeker jammer maar ja daar doe je toch niks aan.
Gewoon hopen dat ze er verstandig mee omgaan.
Gewoon hopen dat ze er verstandig mee omgaan.
JA 16 vet man!! van die toffe lonsdale gastjes die vet denken de hooligan kunnen gaan uit te hangen!! ( voordat de jongere mensen gaan zeiken..NIET ALLE 16+ LONSDALE gastjes). Hoeven we daar ook geen discussie over aan te gaan.
Maar ja..16...moet MOH zelf weten --> We zullen wel weer zien wat het dit keer wordt
en ja 20+ zijn vet stoer en zorgen voor grotere problemen
las ik ook ergens in opmerking van iemand....
Maar ja..16...moet MOH zelf weten --> We zullen wel weer zien wat het dit keer wordt
en ja 20+ zijn vet stoer en zorgen voor grotere problemen
Tja, je kan er je twijfels bij hebben. Als het 18+ zou zijn geweest, zouden er net zoveel 16+'ers van de partij zijn denk ik.
om moe van te worden al die 16+ topics wat boeit het nou dat iemand 16 is. Die lui komen waarschijnlijk voor hetzelfde als wij om te feesten dus. en toen ik 16 was ging ik ook naar feesten en vond ik het allemaal wel vet. dus begrijp dat degene die nou 16 zijn ook willen feesten. valt me trouwens op dat veel mensen die er last van hebben ook net nauwelijks 18 zijn 
maarja ik zal er dus geen last van hebben. ik ga lekkerr knalle de 18de
maarja ik zal er dus geen last van hebben. ik ga lekkerr knalle de 18de
Denk het niet -Frank, want dan bedenk je eerst wel ff voor dat je 40 euro of zo voor een kaartje uitgeeft als de kans bestaat dat je er niet in komt (deed ik tenminste 5 jr terug wel)...en bij 16 gegarandeerd toegang...bij 18 nog maar af te wachten...
Daar zit ook wel wat in, maar dan kom je weer op de discussie: er ouders uitzien dan 16 etc. Maarja, hopelijk word jullie feestvreugde niet verpest
ja en je moet natuurlijk wel een shirt/polo aan van fred perry, hooligan of pitbull.
want als je gewoon een fleurig en kleurig shirtje aan heb, dan ben je alweer te hip.
en dan vragen ze aan je net als aan mij op hellbound want ik er doe en beter naar tiesto in concert kon gaan
we zien het wel de 18e, in ieder geval lekker uit me plaatje met catscan & vince
want als je gewoon een fleurig en kleurig shirtje aan heb, dan ben je alweer te hip.
en dan vragen ze aan je net als aan mij op hellbound want ik er doe en beter naar tiesto in concert kon gaan
we zien het wel de 18e, in ieder geval lekker uit me plaatje met catscan & vince
prima toch vanaf 16.. ik ging toen ook naar mn eerste feest (innercity maarja) en ik kende toen ook mn grenzen met
leeftijd is maar een gatal..
--->inderdaad ik vind mezelf een hele grote jongen die op ze 16e ook wel naar grotere feesten wou,
maar nu geen zin heeft om de 18e tussen kleine vervellende wazi's van 14 jaar te staan die voor het eerst een pilletje op hebben, en op me tenen staan te pogoen<--->zegt master of shock<---
14 jaar, en dan ken je ze niet een zetje opzij geven zodat ze niet op je tenen gaan staan..
maar nu geen zin heeft om de 18e tussen kleine vervellende wazi's van 14 jaar te staan die voor het eerst een pilletje op hebben, en op me tenen staan te pogoen<--->zegt master of shock<---
14 jaar, en dan ken je ze niet een zetje opzij geven zodat ze niet op je tenen gaan staan..
Hier mogen alle 16 jarige ook aan meedoen! 
De Vip-kaarten voor dit evenement waren reeds in 1,5 uur uitverkocht, maar je kan nu toch nog kans maken om een vip-kaart te bemachtigen.
En niet zo maar een vip-kaartje ....Wat dacht je ervan als de meest populaire liveact Angerfist je ophaald in een vette limosine om samen met hun naar Masters of Hardcore in het Thialf te gaan?
Wat kan je winnen?
- Zaterdagavond 18 september omstreeks 18.00 uur kom je aan in een luxe hotel in de omgeving van Heerenveen.
- Omstreeks 22.00 uur wordt je hoogst persoonlijk door Angerfist in een vette limosine opgehaald.
- Samen rijden jullie in deze vette bak naar het Thialf in Heerenveen.
- Bij aankomst in het Thialf krijg je toegang tot de Masters Vip room, toegang tot de Vip decks in de zaal en mag je ook nog een kijkje achter de schermen nemen van deze grootste Masters of Hardcore ooit.
- De volgende morgen word je na het feest weer afgezet bij het hotel. Hier kan je op zondag nog even nachillen....
Art of Dance stelt in totaal 2x2 van deze Masters of Hardcore VIP treatments beschikbaar.
Wat moet je ervoor doen?
Op de site www.mastersofhardcore.com vind je speciale Masters of Hardcore forum profiel plaatjes. Plaats éen van deze plaatjes als forumplaatje in je profiel. In de week van dinsdag 31 augustus t/m zondag 5 september zal de organisatie alle forums nauwlettend in de gaten houden. Dit zijn alle forums op het internet waar hardcore ter sprake komt dus oa sites als Partyflock, TW magazine, eigen Masters of Hardcore forum, etc. Let op: Deze actie word dus georganiseerd door Masters of Hardcore.com en NIET door bovengenoemde sites. Wij zullen ook de winnaars op de Masters of Hardcore site bekend maken.
Alle nicknames die gebruik maken van éen van de Masters of Hardcore profielplaatjes worden verzameld en hier worden aan het einde van deze week twee nicknames uitgeloot. Deze twee personen winnen dan ieder een Masters of Hardcore VIP treatment en mogen ieder een vriend/vriendin meenemen. Als je dus kans wilt maken op deze speciale VIP treatment zet je dus éen van de profiel plaatjes als forum profiel pic en wie weet word je door ons uitgeloot en ben jij een Masters of Harcore Super VIP!
Kleine moeite voor een superprijs!!!!
De Vip-kaarten voor dit evenement waren reeds in 1,5 uur uitverkocht, maar je kan nu toch nog kans maken om een vip-kaart te bemachtigen.
En niet zo maar een vip-kaartje ....Wat dacht je ervan als de meest populaire liveact Angerfist je ophaald in een vette limosine om samen met hun naar Masters of Hardcore in het Thialf te gaan?
Wat kan je winnen?
- Zaterdagavond 18 september omstreeks 18.00 uur kom je aan in een luxe hotel in de omgeving van Heerenveen.
- Omstreeks 22.00 uur wordt je hoogst persoonlijk door Angerfist in een vette limosine opgehaald.
- Samen rijden jullie in deze vette bak naar het Thialf in Heerenveen.
- Bij aankomst in het Thialf krijg je toegang tot de Masters Vip room, toegang tot de Vip decks in de zaal en mag je ook nog een kijkje achter de schermen nemen van deze grootste Masters of Hardcore ooit.
- De volgende morgen word je na het feest weer afgezet bij het hotel. Hier kan je op zondag nog even nachillen....
Art of Dance stelt in totaal 2x2 van deze Masters of Hardcore VIP treatments beschikbaar.
Wat moet je ervoor doen?
Op de site www.mastersofhardcore.com vind je speciale Masters of Hardcore forum profiel plaatjes. Plaats éen van deze plaatjes als forumplaatje in je profiel. In de week van dinsdag 31 augustus t/m zondag 5 september zal de organisatie alle forums nauwlettend in de gaten houden. Dit zijn alle forums op het internet waar hardcore ter sprake komt dus oa sites als Partyflock, TW magazine, eigen Masters of Hardcore forum, etc. Let op: Deze actie word dus georganiseerd door Masters of Hardcore.com en NIET door bovengenoemde sites. Wij zullen ook de winnaars op de Masters of Hardcore site bekend maken.
Alle nicknames die gebruik maken van éen van de Masters of Hardcore profielplaatjes worden verzameld en hier worden aan het einde van deze week twee nicknames uitgeloot. Deze twee personen winnen dan ieder een Masters of Hardcore VIP treatment en mogen ieder een vriend/vriendin meenemen. Als je dus kans wilt maken op deze speciale VIP treatment zet je dus éen van de profiel plaatjes als forum profiel pic en wie weet word je door ons uitgeloot en ben jij een Masters of Harcore Super VIP!
Kleine moeite voor een superprijs!!!!
Inderdaad toen ik net 15 was en naar me eerste grote party ging was dat gezeik er ook al over al "die kleuters" die naar parties kwamen.
Ik heb toen nooit ergens last van gehad op een party. Dus een punt ervan maken zal ik nu ook nooit doen...
En er moeten tenslotte wel nieuwe partygangers komen, inplaats voor al die ouwe zeikerds die door al die "kleuters" thuisblijven toch
!!
Ik heb toen nooit ergens last van gehad op een party. Dus een punt ervan maken zal ik nu ook nooit doen...
En er moeten tenslotte wel nieuwe partygangers komen, inplaats voor al die ouwe zeikerds die door al die "kleuters" thuisblijven toch
Laat ze beter streng controleren op extreem-rechtse uitingen enzo
precies, d'r lopen toch nog veelste vaak van zulke lui binnen, ook al kondigen ze van tevoren aan dat ze er bij de ingang heel erg op zullen letten, ik heb het dan niet over standaard lonsdale kleding, maar wel kisten witte veters etc...

![[TB] Drum 'n Bas](/images/user/76732_1303773.jpg)