Partyflock

Forumonderwerp · 679971
Ok ff het volgende, ik zat me laatst te vervelen en ik dacht ik bekijk nog 1 keer dat filmpje van Nick Berg, voordat ik hem verwijder en opeens zag ik dingen waardoor ik het filmpje nog een paar keer ging bekijken.

Om te beginnen, ik dacht van goh terroristen die zijn wel erg dik/breed gebouwd, dat is wel ff wat anders dan de vrienden van bin laden die je meestal in filmpjes bezig ziet.

Wat zag ik vervolgens? Kogelvrije vesten, hmm terroristen met kogelvrije vesten over hun jurken, nog nooit gezien, compleet met sportschoenen zelfs :) Ok toegegeven, terroristen kunnen ook die vesten aantrekken wel onlogisch en sportschoenen kunnen ze ook bemachtigen maar het is toch anders dan de standaard terrorist op teenslippers.

Ik dacht er kloppen dingen niet en ik keek eens goed naar de tijd rechts onderin en wat zag ik,
Op het moment dat ie zit staat de timer op 2:44:37 en opeens hoor je een schreeuw en zie je dat ze hem vastpakken en wat zie je dan? 13:45:52 als dát niet opvallend is :)

Nu weer iets moois, die Nick Berg gozer zie je aan het begin zijn familie toespreken op een witte stoel voor een gele muur, let op het plaatje hieronder:

Wat zien we? Dezélfde muur en stoel als bij mister Berg.

Ohja we hebben ook nog zoiets als ak 47's. Alleen heeft 1 soldaat een Gammel dat is een Israëlische namaak AK, wat moet een terrorist met een nep ak?

Die terroristen staan overigens in een typische gevechtshouding klaar, zo van geef eens een bevel en in het Amerikaanse leger wordt dat er echt in gedrilt.

Ik vergeet vast nog wat weetjes maar ik sluit af met het volgende: Let eens op het formaat van de dolk waarmee dat hoofd zo makkelijk wordt afgesneden en bekijk het hoofd eens wanneer die van het lichaam wordt gescheiden, normaal zou het bloed in de rondte moeten spetteren als de keel wordt doorgesneden en nu vrijwel geen spetter alleen een paar vlekken in de kleding na montage ;) En als het hoofd met trots omhoog wordt gehouden zie je geen druppel bloed uit zijn hoofd komen. En de schreeuw maakt het helemaal af, het is er ingemonteerd :D Want, op het moment dat die gozer nog zit hoor je hem al schreeuwen.

Conclusie: De Amerikanen spelen een vies spelletje

Tel bij die terroristen nog de blanke handen op, de gouden ring die verboden is bij moslims volgens de koran en het vreemdst, vanaf frame 9306 tot frame 9368 zien we een militair petje :)
laatste aanpassing

909 Ik zeg toch dat ik er niet in geloof

Mensen maken zich gek met waan ideen, als er zoiets gebeurt probeer je het altijd goed te praten omdat je het niet wil geloven en zeker niet wil zien ''ontkenningsfase'.Maar zou nooit een complot uitsluiten.

Ik heb hier verder geen mening over, maar ik lees ook wel eens dat de VS zelf achter de aanslagen van 9-11 zou zitten en dat gaat in mijn ogen wel erg ver.

zoooo Sherlock Holmes heb je hier lang over gedaan?
maarja ik vind het echt lulkoek:gaap:
mischien moet nederland maar gewoon amerika en irak aanvallen das ongeveeer net zo realistisch als denken dat amerika zijj eigen mensen gaat afsijden of hun eigen wtc gaan opblazen

zelf hun WTC opblazen gaat wat ver maar hun eigen mensen de kop af snijden geloof ik wel in..
Die amerikanen kijken nie op 1 leven meer of minder als ze daar hun voordeel uit kunnen trekken.....

Nah bullshit. Filmpje is gewoon echt. Bloed hoeft er niet uit te spuiten, dit gebeurd als het hoofd in een keer van de romp verwijderd word, nu snijden ze, dus het bloed spuit tegen de onderkant tegen het hoofd aan en niet de lucht in o.i.d..
Ik zeg dat ze er inderdaad zelf achter zitten, om de aandacht af te leiden van de wanstaltige behandeling van Irakese gevangenen, een onderwerp dat ongeveer tegelijkertijd in het nieuws kwam. Eén leven meer of minder interesseert ze niet. Het doel heiligt de middelen. Daarnaast vertrouwden de Amerikanen Berg niet, ze hebben hem immers niet voor niets verhoord een aantal weken voor zijn dood.

ja, want daarmee zaaien ze angst en drukken ze de mening van de oppositie.
Dit is gewoon uit het boekje van Goebbels.

Maar je zaait ook angst onder het gewone volk en die willen dan het liefst zo snel mogelijk stoppen met die oorlog. Niet voor niets is die oorlog steeds minder 'populair' in amerika. En als je als president door blijft gaan met die oorlog met de verkiezingen voor de deur zou je dat niet willen.

Goh, waarom denk je dat ze daar zitten? Om de bevolking te helpen zeker

Nee, maar het kost ze meer geld dan dat het ze opbrengt, dus daarom willen ze er wel vanaf maar zou het niet zo kunnen zijn dat ze het land niet helemaal kapot willen achterlaten?

Ja, ik weet het, ik ben naïef!

Aaaaargh, hoe kunnen jullie mensen nou zo dom zijn? Meeste van jullie die zeggen dat het niet waar is, zeggen dat alleen maar omdat jullie niet willen denken dat het eventueel waar zou kunnen zijn.

En de meesten die zeggen dat het waar is zijn zo op zoek naar dingen om amerika onderuit te kunnen halen. Er wordt zo blind gestaart daarop dat er op een gegeven moment wel iets gevonden kan worden wat, als je het goed uitlegt, op een complot kan lijken. Dit noemt men selectieve perceptie zoals 909 al aangaf. Dit complottheorietje is zo'n voorbeeld van onsamenhangende dingen die tot een complot gesmeed zijn. 909 heeft dit in dit topic al goed aangegeven vind ik dus ik doe het niet nog een keer. Ik citeer hem hierbij:

Leuk verzonnen, als je maar zoekt vind je van zelf bepaalde dingen die niet lijken te kloppen ongeacht het onderwerp.

En kan iemand mij dan uitleggen waarom ze iets zouden doen wat de opinie voor de oorlog niet bevordert...

Om te beginnen, ik dacht van goh terroristen die zijn wel erg dik/breed gebouwd, dat is wel ff wat anders dan de vrienden van bin laden die je meestal in filmpjes bezig ziet.

Het zijn geen uitgemergelde hongerlijdende mensen zoals je in Afghanistan ziet. Veel Irakezen lijken ook niet dun. En wie zegt dat die terroristen uit Irak komen? Onzin dus.

Ok toegegeven, terroristen kunnen ook die vesten aantrekken wel onlogisch en sportschoenen kunnen ze ook bemachtigen maar het is toch anders dan de standaard terrorist op teenslippers.
Stereotypering van een terrorist dus. De kapers van '9/11' voldoen ook niet aan het beeld van een fanatiek moslim met baard en soepjurk aan.

Wat zien we? Dezélfde muur en stoel als bij mister Berg

Ja, en bijna alle gebouwen in het centrum van Parijs zijn wit. In arabsiche steden allemaal zandkleurig. Hoe zou dat nou komen? Vraag jezelf maar eens af waar de grondstoffen voor die muren e.d. allemaal vandaan komen. Een redenatie van niks dus.

Alleen heeft 1 soldaat een Gammel dat is een Israëlische namaak AK, wat moet een terrorist met een nep ak?

Wapenhandel floreerd en weer die stereotypering.

Die terroristen staan overigens in een typische gevechtshouding klaar, zo van geef eens een bevel en in het Amerikaanse leger wordt dat er echt in gedrilt.

Nee, laten ze zich allemaal in het kruis graaien. Dit zegt nog niks, er bestaat niet zoiets als een specifieke houding alleen voor Amerikanen.

Let eens op het formaat van de dolk waarmee dat hoofd zo makkelijk wordt afgesneden en bekijk het hoofd eens wanneer die van het lichaam wordt gescheiden, normaal zou het bloed in de rondte moeten spetteren als de keel wordt doorgesneden en nu vrijwel geen spetter alleen een paar vlekken in de kleding na montage

Bekijk op www.orgrish.com maar eens andere onthoofdingen. Echt geen fontein van bloed. Zoek die ene maar eens op van die Russische soldaat die op dezelfde manier gedood wordt.

Tel bij die terroristen nog de blanke handen op

Richard Reid, de bomschoenman was een bleekscheet, een Brit. Dit zegt niks.

Tel bij die terroristen nog de blanke handen op, de gouden ring die verboden is bij moslims volgens de koran en het vreemdst, vanaf frame 9306 tot frame 9368 zien we een militair petje

En dat zou bewijs moeten zijn dat de Amerikanen er achter zitten?

Conclusie: De Amerikanen spelen een vies spelletje

Conclusie: complot theorie nummer 12143. Selectieve perceptie wordt dit genoemd. Het is jammer dat mensen zich zo gemakkelijk laten beïnvloeden door dit soort ideeën.

Ik vraag me serieus af of dit soort dingen of verzonnen zouden worden als het om een Nederlandse of Poolse soldaat zou gaan...

Aaaaargh, hoe kunnen jullie mensen nou zo dom zijn?

Waarom zijn mensen toch altijd zo op zoek???? Teveel X-files gezien misschien???
laatste aanpassing

Over 20 jaar lachen ze ons uit, dat we het niet zagen.

Zelfs dat geloof ik niet want als het waar is wat hier beweert wordt dan zorgt amerika echt wel dat het niet uit komt!

Wat Viptweak zegt klopt wel! Wees altijd kritisch en neem niet altijd zo maar alles aan. Wees dan wel kritisch beide kanten op en kijk niet alleen kritisch naar amerika maar ook kritisch naar dit soort komplotten. Heel vaak zijn er namelijk hele gewone verklaringen voor.

Maar ja, soms ook niet... ;)
Wat Viptweak zegt klopt wel! Wees altijd kritisch en neem niet altijd zo maar alles aan. Wees dan wel kritisch beide kanten op en kijk niet alleen kritisch naar amerika maar ook kritisch naar dit soort komplotten. Heel vaak zijn er namelijk hele gewone verklaringen voor.

Idd, maar mensen mogen zich graag laten leidden door hun visie.:/

Opmerkelijk genoeg hebben die ook niet meer reageerd. Dat zegt al genoeg, de houdbaarheids datum van deze theorie is dus allang verstreken...

Idd, teveel door een visie. Deze beïnvloed sterk het beeld wat men kan krijgen over iets! Dit komplot is een goed voorbeeld daarvan!
En nog steeds is het stil. Wedden dat ze het nog wel geloven?:D
En als het hoofd met trots omhoog wordt gehouden zie je geen druppel bloed uit zijn hoofd komen.

uhm.. is het meeste er dan al niet uit? :o
kzag een heel grote plas er naast liggen namelijk..

Ik denk zeker dat het in scene gezet is !! die onthoofding van die Rus in Afghanistan is wel echt, dat kun je zo zien.

Ik denk zeker dat het in scene gezet is !! die onthoofding van die Rus in Afghanistan is wel echt, dat kun je zo zien.

Waaraan kun je dat zien dan? Hoeveel onthoofdingen heb je meegemaakt dat je kan zien dat deze niet echt is?
Een expert.:o
ik heb zelf bijna 5 maanden in irak gezeten.
veel irakezen zijn echt wel dik
en veel zijn ook westers gekleed.
wat ik ook heb gezien is dat je op veel
plaatsen leger keding kan kopen.
dus waarom al die waan ideeen?

dus waarom al die waan ideeen?

Sommige mensen kijken niet meer kritisch maar willen gewoon slechte dingen of complotten zien! Daardoor staren ze zich blind i.p.v. kritisch kijken naar feiten.
ja ja dit soort dingen kan
je beter overlaten aan peter r de vries!!

:) idd!

Kijk maar eens naar die onthoofding met die Zuid-koreaan.
Zie je ook bijna geen bloed uit zijn hoofd stromen.

Idd mensen willen comploten en waanideeen zien en tegenvoordig vooral bij de Amerikanen.
mensen kijken teveel films waarin ze rijkelijk het bloed zien vloeden als er een keel word door gesneden...

en zich dus zo afvraagt waarom dat in zon filmpie niet is
Idd mensen willen comploten en waanideeen zien en tegenvoordig vooral bij de Amerikanen.

Klopt, anti-amerikanisme voedt zulke ideeën.
Jammer dat bijv. de topicstarter niet meer reageerd, zou hij nog zijn idee geloven? Want ik geloof er niks van dat je niet meer op je eigen topic kijkt...

En niet alleen de topicstarter, er zijn wel meer die de grootste mond hier hadden dat wij te simpel dachten en dat wij niet kritisch kijken en alles maar geloven. Ik denk dat ze wel inzien dat ze hun kop in het zand gestoken hadden....
Dat soort dingen zeg ik al langer op PF, maar dan willen sommigen niet eens meer met je in discussie...:/
tja je mag hier wel anti amerikanisme uiten

maar geen anti middle east ,uiten
oke nieuw topic wat mag je wel en
niet uiten!!

2 Teknix: wil m je wel opsturen hoor, dat KAN gewoon niet nep zijn die andere is nogal onduidelijk. Ik sluit niks uit, maar het kan wel in scene gezet zijn.

Ik geloof ook absoluut wel dat hij echt is maar ik doel er meer op dat je daardoor niet kan zeggen dat deze nep is! Zo kwam je post wel over namelijk.
2 Teknix: wil m je wel opsturen hoor, dat KAN gewoon niet nep zijn die andere is nogal onduidelijk. Ik sluit niks uit, maar het kan wel in scene gezet zijn.

Zet maar online.

ik ben benieuwd

Misschien heeft de topicstarter nog nieuw bewijs voor zijn complot theorie?

Ik denk dat de topicstarter het allang opgegeven heeft...

Ok ff het volgende, ik zat me laatst te vervelen en ik dacht ik bekijk nog 1 keer dat filmpje van Nick Berg, voordat ik hem verwijder en opeens zag ik dingen waardoor ik het filmpje nog een paar keer ging bekijken.

Wat zag ik vervolgens? Kogelvrije vesten, hmm terroristen met kogelvrije vesten over hun jurken, nog nooit gezien, compleet met sportschoenen zelfs Ok toegegeven, terroristen kunnen ook die vesten aantrekken wel onlogisch en sportschoenen kunnen ze ook bemachtigen maar het is toch anders dan de standaard terrorist op teenslippers.

Ik dacht er kloppen dingen niet en ik keek eens goed naar de tijd rechts onderin en wat zag ik,
Op het moment dat ie zit staat de timer op 2:44:37 en opeens hoor je een schreeuw en zie je dat ze hem vastpakken en wat zie je dan? 13:45:52 als dát niet opvallend is

Nu weer iets moois, die Nick Berg gozer zie je aan het begin zijn familie toespreken op een witte stoel voor een gele muur, let op het plaatje hieronder:

Het was niet eens zijn eigen theorie. Dit is op vele sites te vinden...
Ik denk dat de topicstarter het allang opgegeven heeft...

Denken? Ik weet het wel zeker!:D

Niets is wat het lijkt... :p

Het was niet eens zijn eigen theorie. Dit is op vele sites te vinden...

Idd waarschijnlijk heeft hij het van Fok! geplukt.
Maakt verder ook niet uit of het zijn eigen theorie is of niet, wat mij blijft verbazen is hoe gemakkelijk mensen in complotten (blijven) geloven...

Klopt, anti-amerikanisme voedt zulke ideeën.
Jammer dat bijv. de topicstarter niet meer reageerd, zou hij nog zijn idee geloven? Want ik geloof er niks van dat je niet meer op je eigen topic kijkt...

ik ben wel tegen veramerikanisering van nederland ! voor de rest boeit de VS me niet zo, alleen jammer dat ze Israel steunen ! Hun manier van mensen behandelen, dat lijkt een beetje op het hitler regime, en dan nog beweren dat ze een democratie zijn !

Ze zijn een democratie...

ga je eens verdiepen in de situatie ! ze noemen zich een democratie...dat is heel wat anders

dat lijkt een beetje op het hitler regime

Volgens mij heb je niet echt goed opgelet tijdens de geschiedenislessen..

er zijn ook hooggeplaatste joden die dit beweren !
Dankszij Hitler bestaat Israel, maar goed, ze behandelen die palestijnen nou net zoals die duitsers dat deden met joden, maar geloven jullie die persberichten van israel kant maar hoor ! Altijd de palestijnen die beginnen, die mensen mogen savonds hun huis niet uit, ze mogen niet met palestijnse vlaggen wapperen, uberhaupt iets van palestina hebben, die mensen worden continue in elkaar geslagen, of doodgeschoten, dan verzinnen ze er een mooi verhaal om heen !
Of houden uit de pers !

arafat wil overigens een heel klein palestina, omdat ze er allang niet meer in geloven dat ze al hun land terugkrijgen, maar zelfs dat willen die joden niet eens geven ! Zie Sharon, die extra beveiliging nodig heeft voor joodse extremisten, zie rabin die werd vermoord door een joodse extremist !

Maar nee iedere palestijn is toch een terrorist, dat heet propaganda ene A. Hitler is dat voor het eerst grootschalig gaan doen

dat heet propaganda ene A. Hitler is dat voor het eerst grootschalig gaan doen

Niet Hitler maar Goebbels was verantwoordelijk voor de propoganda.

Sharon heeft bescherming nodig tegen rechs-extremistische rabijns omdat hij wil dat een deel van de joodse kolonisten daar vertrekt en daar zijn die kolonisten niet zo blij mee.
laatste aanpassing

alleen van die stoel weet ik nie hoor....misschien worden dit soort stoelen veel verkocht in irak

hitler zag in hoe belangrijk propaganda was en stelde daar goebbels voor aan.. en die joods extremisten zijn ook tegen vrede, daarom hebben ze rabin toen ook vermoord...

ik ben wel tegen veramerikanisering van nederland ! voor de rest boeit de VS me niet zo, alleen jammer dat ze Israel steunen ! Hun manier van mensen behandelen, dat lijkt een beetje op het hitler regime, en dan nog beweren dat ze een democratie zijn !

Uit deze post kan ik alleen maar halen dat jij amerika geen democratie vindt. Daar reageerde ik op met:

Ze zijn een democratie...

Om even inhoudelijk op je opmerking in te gaan zoals je het bedoelde:

Ik ben het wel met je eens dat Israël hele verkeerde dingen uithaalt. Gelijk na de tweede wereldoorlog in 1948 toen engeland de macht overgedragen heeft aan de VN is het land opnieuw verdeelt. De joden die slechts éénderde van de bevolking uitmaken en niet meer dan 7% van het land bezitten, krijgen door de VN 54% van Palestina toegewezen. De Palestijnen wijzen het voorstel af om die reden af.

De joden roepen op 15 mei 1948 de staat Israël uit. Er breekt een oorlog uit met de Arabische buurlanden en tussen Israëli's en Palestijnen.

Israël verovert 77% van Palestina. De overige 23% wordt veroverd door Egypte (de Gaza-strook) en door Jordanië (de Westelijke Jordaanoever). De naam Palestina verdwijnt uit de atlassen. Vanaf nu wordt het grondgebied met de naam Israël aangeduid.

Israël is dus absoluut niet vrij te praten...

ik had het over Israel ! Het is overigens daar heel normaal dat je afgetuigd word als palestijn zijnde...

Een maand of wat geleden ging op de Westoever een zwangere vrouw op weg naar het ziekenhuis in Beit Lehem, Betlehem omdat haar kind te vroeg geboren dreigde te worden. Ze werd niet door Romeinse maar door Israëlische soldaten tegengehouden bij een controlepost, en terug naar huis gestuurd. Ze is gestorven, met haar ongeboren kind. Ze was niet de enige, deze moderne Maria, Maryam, voor wie er zelfs geen plaats was in het ziekenhuis. Er zijn in het bezette Palestina het afgelopen jaar 26 mensen gestorven die medische hulp nodig hadden maar die niet werden doorgelaten, waaronder zes baby's. In Gaza werd anderhalve week voor ons Kerstfeest de heilige maand Ramadan afgesloten met het Suikerfeest. Fatma had er van gemaakt wat ze kon. Maar het feest was overschaduwd door de begrafenissen, en veel mensen hadden het geld niet voor de traditionele cadeautjes en de nieuwe kleding voor de kinderen. Fatma's zes kinderen gaan tegenwoordig met hun schoenen aan naar bed, voor als ze wakker schrikken in de nacht door het geluid van een gevechtshelikopter en ze bang voor een nieuw bombardement het huis uit rennen. Fatma's kinderen hebben het nog niet zo slecht. Hun moeder heeft een baan, en zij hebben schoenen, en ze wonen in Gaza-stad, niet in Khan Yunis of Rafah, waar de kinderen ook nog bang zijn voor de tanks en de bulldozers die hun huizen kunnen komen vernielen. Behalve een paar honderd gewetensvolle Israëli's wat vredesgroepen en burgerinitiatieven in het buitenland komt niemand de Palestijnen daadwerkelijk te hulp. Elk Palestijns kind die de scherven heeft opgeraapt van de granaten waarmee zijn vriendje of zijn zusje zijn gedood of verminkt, weet wat er op die scherf staat: made in the USA. Het is geen moslimfanatisme, en geen haat tegen de westerse beschaving die maakt dat er Palestijnen zijn die niet zo erg geloven in de superioriteit van het vrije Westen.

en dit soort verhalen zijn meer regel dan uitzondering, ze worden stelselmatig helemaal verrot geschopt, vast gezet in gevangenissen zonder rechtszaak etc. etc.

Tja, het blijft een trieste zaak daar in Israël.