Wil graag de discussie aansnijden waarom er vaak toch meer intellectueel linksen zijn dan rechtsen. Zeker op flock is dit nogal evident en schaam ik me vaak ervoor VVD te stemmen. Ik heb uit evaring wel wat observaties gedaan, dat politiek correct zijn nogal welig tiert, zelfs na het Fortuyn-effect. Toch zouden de verhoudingen gelijk moeten liggen, juist omdat rijke (meestal ook de intellectueel wat beter bedeelden) mensen er baat bij hebben rechts te stemmen en dit genoeg doen.
De factor dat er maar 1 serieuze rechtse partij is kan eventueel ook een rol spelen hierin, maar wil het graag bespreekbaar maken.
Nee dit is geen links vs rechts discussie, wil gewoon graag wat redenaties horen van mensen.
sarcasme van beide kanten wordt niet op prijs gesteld en om domme (kwetsende) opmerkingen zal ik reageren met een klik op het envelopje bij je posting.
Begint u maar
De factor dat er maar 1 serieuze rechtse partij is kan eventueel ook een rol spelen hierin, maar wil het graag bespreekbaar maken.
Nee dit is geen links vs rechts discussie, wil gewoon graag wat redenaties horen van mensen.
sarcasme van beide kanten wordt niet op prijs gesteld en om domme (kwetsende) opmerkingen zal ik reageren met een klik op het envelopje bij je posting.
Begint u maar