| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 19 juni 2004 om 11:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ja ik ga zkeer gebruik maken van een kluisje! maar met 4 andere maten duss en als je optijd gaat zijn er nog genoeg was met Mysteryland ook zoo afgelopen keer... Tot in de middag nog genoeg kluisjes maarja ze gaan zeker wel op dus ga maar vroeg weg 
Ik ga over een uur en dan....
heb er zinn IN 

Ik ga over een uur en dan....
Ja dat ging dus niet door
vond het al een vreemd verhaal, maar ik had zoiets van "fuck it, zie vanzelf wel of het doorgaat of niet".. dat ging dus niet door, zouden we misschien per boot gaan, maar dat gaat dus ook niet door
dan maar wachten tot vrijdag.. lekker feesten in Duitsland 
Je bent echt een schatje Darks
ik zou ook nog bijna zijn gegaan omdat 1 van mn Pf-dinnetjes opeens alleen moest en die had daar onwijs de balen van dus heb ik me maar opgeofferd
Je bent echt een schatje Darks
Filmpje defqon1 2004:
www.djrob.nl/defqon.wmv
Binnenkort een groter filmpje op www.djrob.nl
Groetjes,
ScreamOnline
Scream On The Internet!
www.djrob.nl/defqon.wmv
Binnenkort een groter filmpje op www.djrob.nl
Groetjes,
ScreamOnline
Scream On The Internet!
En jahaaa.... hij is er hoor!
Het grote "Hoe was Defqon" topic!
(om verwarring te voorkomen gaat DIT topic nu ff dicht dan is er wat minder verwarring
)
Het grote "Hoe was Defqon" topic!
(om verwarring te voorkomen gaat DIT topic nu ff dicht dan is er wat minder verwarring