Partyflock

Forumonderwerp · 677700

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Er is helemaal nog geen algemeen topic over Defqon1, plaats hier je verwachtingen, terugblikken op vorig jaar, wat voor weer denk je dat het wordt???

Kortom het algemene Defqon topic O:)

:[

en nee, ik sterf niet, hoef ook geen ban, en dit is niet dubbel O:) dit is gewoon lekker algemeen!!
Maar dat zal de pret uiteraard niet drukken

:d Joh, wij vermaken ons toch overal Mars, hahaha;)!
ik heb nog twee defqonkaartjes
iemand die ze wilt over kopen van
me plaaaeeessseeee
60 euro p.s.
Weet iemand toevallig wat de kans op regen is??
Artiest Genic
straks lekker die kant op :) vroeg hoor 6.30 opstaan ;)

:bounce:

er is 70% kans op regen ja....het gaat nie 70% van de dag regenen;)
hier schijnt de zon al en ik zie weinig wolken :)
heb geen zin meer
hou op
klote feest

whaaaaaaaah wij vertrekken zo heb er echt zoooon zin in!!!!!!! wordt eg megaaaa :D
weer iemand die er zin in heeft :/
Sow ik zit er helemaal klaar voor. We vertrekken zo en ik heb er superveel zin in!!! Het zonnetje schijnt hier nu maar hopen dat het in Almere ook schijnt en dat het weer allemaal wel meevalt!!!
:bounce:
Nog paar uurtjes en dan gaan we helemaal losssss!!!:bounce:
Ja sorry,ook ik heb gruwelijk veel zin :bloos:

Zowdan, nog ff en dan :bounce: op Almere Beach!!!

Twas vanochtend zonnig in Delft, maar de regen is al langzaam naar benee gekomen :( Maar goed, me tas is al ingepakt, kan me tussendoor 2x omkleden, dus lama komen!!!! :flower:

Kheb er iig zin in!!!! :jaja:
laatste aanpassing

woei, nog 1 uur en de bus vertrekt :D
ff vast wat alcohol nuttigen zo :yes:
is hier in zuiden zonnig, maar voor hoelang :S
Is er iemand die gebruik gaat maken van die kluisjes?
want dat wil ik ook gaan doen maare
strax is het vol of wat dan ook,
en ik ga niet met een tas daaro lopuh :/
ja ik ga zkeer gebruik maken van een kluisje! maar met 4 andere maten duss en als je optijd gaat zijn er nog genoeg was met Mysteryland ook zoo afgelopen keer... Tot in de middag nog genoeg kluisjes maarja ze gaan zeker wel op dus ga maar vroeg weg ;)

Ik ga over een uur en dan.... :D:D :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: heb er zinn IN :D:D:d
kluisje :respect:

handig voor truien en voor de dames het tasje natuurlijk :D
xantrex 19 juni 2004 07:37

donateur! hou op
klote feest

wat is het nou??

Het hagelt nu hier (zaandam)
De zon schijnt nu hier (emmeloord ==> FLEVOLAND!)
Het regent heeeeeeel hard en hagel en beetje onweer
en het is pikke donker :/
heb gehoord dat er weer AFCA hooli's komen om tegen rotterdammers te vechten mafkezen
Hier schijnt gewoon de zon :) Almere dus he :)
In Dronten (FL) regent/hagelt het.. Maja weer of geen weer heb er echt gigantisch veel zin in :D

hier in bussum regende het net ook al ff en das toch aardig in de buurt van het almere strand maar we gaan er gewoon een knal feestje van maken!
Volle bak zon, weinig wolken... dit is positief :D

Zonnig, half bewolkt, stevige stormvlagen af & toe... en verdacht rustig op Pf

576 leden, 149 gasten online

ik ben hier Darks :lief:
Ik ook! :yes: Zou misschien wel gaan, maar heb geen vervoer.. en schijnen allemaal hekken in t water te staan dus via t water naar binnen komen gaat niet lukken ;)

he gelukkig, toch nog 1 van mijn vriendjes hier :lief:

:hug:

twéé zelfs :O

ja, jij zou toch met een helicopter, TJ?

ik zou ook nog bijna zijn gegaan omdat 1 van mn Pf-dinnetjes opeens alleen moest en die had daar onwijs de balen van dus heb ik me maar opgeofferd :P alleen toen kon ze met 2 vriendinnen mee maar ze vond t wél heel lief van me :)
Darks de liefste :jaja:
Ja dat ging dus niet door :/ vond het al een vreemd verhaal, maar ik had zoiets van "fuck it, zie vanzelf wel of het doorgaat of niet".. dat ging dus niet door, zouden we misschien per boot gaan, maar dat gaat dus ook niet door :( dan maar wachten tot vrijdag.. lekker feesten in Duitsland :yes:

ik zou ook nog bijna zijn gegaan omdat 1 van mn Pf-dinnetjes opeens alleen moest en die had daar onwijs de balen van dus heb ik me maar opgeofferd

Je bent echt een schatje Darks :$

ik vond t wel wat hebben zo'n jonkvrouwe in nood :D (en natuurlijk die kop van Xanno als hij mij dan tóch zag)

en t was 1 van mn trouwe envelopjes-klikkers dus dan kon ik een keertje wat terugdoen (en weer eens lekker impulsief zijn)
laatste aanpassing
Wees een ridder en doe het dan ook!! :yes:

ja een echte witte ridder op een blinkend paard :D

maar nu kan ik tenminste mn energie opsparen voor Awake (ik ben tenslotte ook geen 18 meer he?)

en dan is daar morgen nog de verjaardag van Saskia / Hardcoremeissie op T-Time waar toch écht heen moet dus een feestje zie ik dit weekend heus nog wel :)
Blinkend nog wel! Heb je nieuw oppoetsmiddel ontdekt?? :D

Energie opsparen?? Nergens voor nodig joh O:)

Wrijf het er nog maar ff lekker in dat jij wel naar een feesie gaat dit weekend en ik niet.. want zie DefQon niet echt doorgaan eigenlijk :/ dan maar thuis een feestje bouwen :yes:

ach, een écht feessie zit in jezelf toch? ;)
Valt het ZO op dan?? :p

bij jou wel hahahaha
Dat zal ik dan maar opvatten als een compliment o:)

Weet jij toevallig iets leuks te doen in de buurt van Utreg wat gratis of heel goedkoop is? Al is het vanavond?? Heb echt zin om te dansen!! Iets teveel koffie gedronken denk ik :p
Weet ik ook wel, maar misschien wist jij wat :[
Werkzaam bij PartyGuru
Filmpje defqon1 2004:
www.djrob.nl/defqon.wmv

Binnenkort een groter filmpje op www.djrob.nl

Groetjes,
ScreamOnline
Scream On The Internet!

En jahaaa.... hij is er hoor!

Het grote "Hoe was Defqon" topic!

(om verwarring te voorkomen gaat DIT topic nu ff dicht dan is er wat minder verwarring :P )