Partyflock

Forumonderwerp · 675853

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Na al het gezeik rondom The Darkraver en z'n feestje 29april in het beursgebouw te Eindhoven, wil ik nu eens een topic over hem openen voor de mensen die hem nog WEL weten te waarderen..

Hij heeft voor mij en voor velen met mij een gruwelijke avond neer gezet!!! Het was TOP! Hij had een feestje, zoals een feestje behoort te zijn.. Een feestje waarop ik alleen maar had durven hopen, dat het zo zou zijn.. Een feestje met de beste oldschool plaatjes, geweldige jumpstyle plaatjes en oude hardcore!!!

Dit had je kunnen verwachten van hem.. Als je hem hoort draaien op een feest, dan sluit hij ook altijd af met oldschool of die lekkere oude hardcore platen.. Het gaat nooit super hard bij hem.. Daarom is het ook 1 van mijn favo dj's..
Het feest in Eindhoven was ook ZIJN feestje en nog hoor ik mensen zeiken dat er geen goeie muziek gedraait werd.. Er werd alleen maar goeie muziek gedraait :d :jaja: En hou je niet van Steve zijn style? Waarom dan wel naar ZIJN feestje gaan??

En zelfs boven mijn verwachting in draaide Nosferatu zachter dan normaal en Vince :respect: Ze waren geweldig!!!

Ik wil iedereen bedanken voor deze mooie avond.. En Steve je hebt het geweldig gedaan..
Ook al was de locatie KUT.. Maar ik hoop dat er snel nog zo'n feestje komt, maar dan in een andere locatie.. Ik ben ZEKER weer van de partij :jaja:
Artiest Triax
om maar met de deur in huis te vallen... ik vind persoonlijk als Steve early hardcore/ oldskool draait vele malen beter!!! maar als ie Jump etc.. draait is ie zwaar afgeschreven en trouwens.. waarom altijd dezelfde platen :/ het is zo standaard... van de rest Steve is wel een toffe gozer en een ware entertainer en daar heb ik zwaar respect voor :respect:

Steve (y)
Artiest Ame
Met die Parkneger weet je gewoon wat je kan verwachten, hij draait al jaren dezelfde style.
Maar wel GOED!!
DEN HAAG HAKKUH!
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
DarkReevert...goede gitarist (y)

DarkReevert...goede gitarist

:respect:

ik mag hem wel hoor :D

DarkReevert ...goeie zanger (y)

DarkReevert...goede gitarist(y)

Wat is het nou T-nus goeie zanger of goeie gitarist? Of is ie beide? ;)
Hij is misschien niet kwalitatief een van de beste dj's maar voor mij is het gewoon een held omdat die desondanks alles er altijd een te gekke show van weet te maken..

En idd mis ik het wel dat die niet meer opkomt zoals vroeger met de plaat:

Ech Heftag - De Haag Hakke

Dat was echt vet, alleen de Hagenezen waren aan het stampuh en de rest was gewoon stil totdat de volgende plaat begon, dat was nog eens respect
De man heeft gewoon UITSTRALLING, gebeurt gewoon altijd wat, als hij er is, of binnenkomt!!

Heb hem al vaak genoeg gesproken, en voor een Hagenees, is'ie helemaal niet verkeerd!!

En een van de weinige dj's ,die vaak van die lekkere UC-house platen er tussen "vringt"!! :jaja:

:D

Jajaja :d :d Darkie live @ DOTF nu :kwijl:
Echt oud dit en ik vind het super vet!!!
www.dotf.nl/stream

Voor iedereen die ff luisteren wil ;)

Steve :respect: :d (Y)
laatste aanpassing

*edit* Steve zijn set was in elk geval SUPER!!!
laatste aanpassing

Aukje wat moet jij met DOTF, heel DOTF kotst op jou hoor ;)

Maargoed: Steve het was gezellig met je , nog bedankt voor de innige tongzoen ;)

*zucht* :gaap:
laatste aanpassing
Ik weet Darkraver wel te waarderen..ID&T Presents The Darkraver vondt ik een super album maar de nieuwe is ook relaxt..Hardcore Champions Leaque;Book 1 Mixed By The Darkraver..
Maar ik ben wel een beetje op zijn platen uitgekeken telkens maar het zelfde..
darkraver komt hier de 19de van juni een setje neerzetten voor het breezervolk in de plaatselijke boerendiscotheek. btje jammer dat hij zich tot dit verlaagt ma denk wel dat ik ff ga kijken

Verlaagt?????????
Hoezo tot dat verlaagt???
Dat is nou het leuke aan Steve!! Hij blijft zichzelf en draait waar hij draaien wil!! ook in boerendorpen!!!
Ik snap niet dat jij dat ziet als verlagen :s Beetje vaag :jaja:
ben je nog vriendjes met die groep mensen waarvan een meid haar portemonnee kwijt was?

Dit topic gaat over the Darkraver.. Wil dat ook graag zo houden :jaja:
;)
leer eerst je vrienden maar houden!

darkraver komt hier de 19de van juni een setje neerzetten voor het breezervolk in de plaatselijke boerendiscotheek. btje jammer dat hij zich tot dit verlaagt ma denk wel dat ik ff ga kijken
==================================================­====
Waar maak jij je druk om?
Je xit nog op school?
Breezer taal?

Ben blij dat Steve zich zelf blijft en iig ook op dat soort feestjes wilt/blijft draaien!
laatste aanpassing

leer eerst je vrienden maar houden!

M'n vrienden houden? Ik kende haar nog maar net..
Ik vraag me overigens af waarom je je met andermans zaken bemoeit na slechts 1 kant van het verhaal te hebben gehoord.. Je gaat op een éénzijdig verhaal af en dat komt behoorlijk ongenuanceerd over!

Ik heb gewoon gedaan wat in mijn ogen eerlijk leek.. Dat zij er dan uiteindelijk door in de problemen komt, omdat zij oneerlijk was had ik niet kunnen voorzien..
Misschien een les om in het vervolg wel eerlijk te zijn?

Mijn 'vrienden' houden... Leer jij eerst je vrienden maar eens kennen..

Ow enne... heel DOTF kotst op mij?
Kotsen ze op mijn eerlijkheid of op 't feit dat Lady X daarvan de dupe werd?
niet zeiken miep, als je eerst gaat zeggen dat ze het moet houden dan moet je niet ineens gaan zeggen dat zei dat geld heeft!
verrekte hypocriet :bah:

en ik bemoei me met mensen om wie ik geef dus dat zijn dan idd wél mijn zaken!

ja jij scoort punten (Y)

Ow enne... heel DOTF kotst op mij?
Kotsen ze op mijn eerlijkheid of op 't feit dat Lady X daarvan de dupe werd?

Ik geloof dat de kotsneigingen al komen als mensen jouw kop zien met je foute kleding keuze je belachelijke huppeltje en je make up die in je oogleden gefrot zit alsof het er 1 week eerder al opgeflatst is :P

Maargoed dit gaat inderdaad over STEVE maar helaas begon jij er over dat je zijn setje op DOTF hebt gehoord, als je zo graag ziet dat DOTF dood gaat en je luisterd er wel met plezier naar, is dat ook een beetje krom. Zoals wel meer dingen aan jou niet helemaal kloppen ;)

Dus hou voortaan je grafbek even over DOTF, je bent niks waard meis ;)

Ontopic maar weer :)
manon schat (L) 8)

Dat zeg ik je hoort maar 1 kant van het verhaal! Ik ben jou verder geen verklaring schuldig.. Ik heb in mijn ogen NIKS verkeerds gedaan! Wat jullie denken zal me een zorg zijn.. Ik kan tenminste nog met mezelf leven.. En ik stuur mijn vrienden (die ook om MIJ geven) niet op jullie af.. Beetje kinderachtig niet?

Idd ontopic maar weer!!!!
zucht ....

kinderen toch :gaap:

Ga je lekekr ergens anders druk om maken dan een portemonee :S

gewoon terug geven of tegen niemand zeggen dan hebbie ook geen gezeik :D

je moe feestuhhhhhhhh :bounce:
juist geld teruggeven en niet doen alsof je van niks weet als je 150 euro vind en dat van een vriend blijkt te zijn BAH :KOTS: wat geld allemaal wel niet kan doen TRIEST

auk dumpen die dotf mannetjes laat ze maar lekker sneu zijn en gaan janken om geld!

vriendschap betekent wel wat anders dan gaan janken over geld
ze verraden hun eigen vrienden om het geld van vrienden niet eens terug te geven! en als AUKJE er wat van zegt krijg ZE alles over haar heen

TRIESTE TERINGLEIJERS

Manon,of moet ik zeggen boerengeit!? Met welk geld heb je je huisje betaald deze maand(gejat van vriendinnen neem ik aan)vuile dief!? Ik zie je graag nog eens over de brug komen,ken ik die grafkop van je slopen en ken genoeg mensen bij DOTF en jij staat er bekend als een goedkope SLET!

Jordy lelijk Joduhkind,zou me smoel maar houden!
tot 11 december! Gelukkig ken ik Laura,dus zo moeilijk ben je niet te vinden!

Neuzen en boeren zijn nooit te vertrouwen!
laatste aanpassing

Ik geloof dat de kotsneigingen al komen als mensen jouw kop zien met je foute kleding keuze je belachelijke huppeltje en je make up die in je oogleden gefrot zit alsof het er 1 week eerder al opgeflatst is

weet je soms stiekem dat auk gelijk heeft en ga je dus maar zo beginnen !!! zo triest beginnen over iemands uiterlijk :@

ik kots echt op mensen zoals jij :kots:

auk is hartstikke lief en eerlijk en dat jullie daar niet tegen kunnen pech gehad !!!

waren er maar meer mensen als haar op de wereld !!!!! :@ :@ :@
nou nou :S

geen ruzie maken :D

incidentje vergeten en gewoon door gaan met feesten :D

ja toggggggggggggggg :bounce:
zeg effe eerst gewoon het hele verhaal! en zeg effe hoe triest jullie zijn voordat jullie tegen aukje beginnen!

anders doe ik ff een boekje open over jullie!

over bepaalde telefoontjes!
:/

entertainment :/

maare, ik zou idd oppassen voor rollie :jaja:
Nou Rollie

Ik ken een paar van DOTF en die zijn wel (Y) dus ze zijn iig niet allemaal triest :)

Mar is wel oke :D en nog wat hoor :D

lalallaaaaaaaaaa

FF deze topic laten sluiten gaat nergens over :S
sorry niet alle dotfers slecht mijn fout :$ excuses

alleen mar en manon...
laatste aanpassing

k vind darkraver altijd wel leuk B)

Pfff mensen!!! Doe is rustig allemaal..
Lief dat jullie voor me willen opkomen maar dit heeft geen zin zo..
Ik laat het topic sluiten..

Erg zonde dat dit in Steve zijn topic gebeuren moest!! :(
Kleine Panic bv :D helemaal top gozer altijd :bounce:

ach btje rellen op pf kan geen kwaad :P

Als er maar niet gevochten wordt :@

Dan weten sommige meteen hoe het voelt een scheen tegen je kaak :@

geen gezeik feestuhhhhhhhhh

:bounce:

:D

oowww

Vince is veel beter dan Darkie :yes:
geert is top gozer :yes:

Vince is veel beter dan Darkie

BUZZ FUZZ B)

Hahah Ray ;) :knuffeL:

En Vince is zeker NIET beter dan Darkie..

BUZZ FUZZ is een JODUHKIND!

:s :s Ajax en feyenoord gezeik schiet je hier ook niet mee op!!!

Slotje komt eraan..

:[ :[ :[

Steve zijn topic verneuken :[ :[ :[

:@ :@ :@
jullie snappen me niet, ik kom hier verder niet om problemen met anderen te verzorgen, maar vroeg me gewoon af wrom iemand die bevriend is met een ander zomaar mensen tegen elkaar opzet ;)

en best triest om te gaan pb en dat ik eraan ga, namelijk nergens voor nodig, ga ook niet zeggen dat ik zomaar iedereen wil gaan slaan...

en als je een beetje doordenkt dan hadden jullie allemaal wel begrepen dat ik juist door te reageren ook de andere kant van het verhaal vraag!
2Bami het lijkt er wel op dat je aan het stoken was terwijl (laten we eerlijk zijn) het eigenlij k om NIKS gaat....

zonde van je energy man :D

beter feestuhhhhhhhhh :D

Aukie

VInce is zeker wel beter :@

wil je anders van mij billenkoek :9

hehehehe

Dus zeker geen gezeik op MC :@ met een rib door je long zal je moeilijk uit je dak kunnen gaan :bounce:

feestuhhhhhhhhhhh :feesie

Steve is oke maar Vince is de MAN

Aukje schat kan je dat per pb doen en zorgen dat Darkie's (L) topic niet dicht gaat :[