goeiemorgen en VIVA LA BIGGIES!!!
2 B@ckstaB-je doet je naam wel eer aan he? sodemieter op met je voorstellen,IK ben keurmeester,Thijs is adviseur....dat zijn de spelregels...als jij ook wil keuren neem je maar je eigen topic........
2 Ladyluck-meissie kan jij niet lezen ofzo? ik heb geen PB van jou gehad hoor...dus je hebt je nog niet aangemeld....ga dat nou eerst es doen,je wordt absoluut gewaardeerd...en gekeurd....
overigens is Miss Brain de enige die zich heeft aangemeld tot nu toe.....Miss Britt?
2 B@ckstaB-je doet je naam wel eer aan he? sodemieter op met je voorstellen,IK ben keurmeester,Thijs is adviseur....dat zijn de spelregels...als jij ook wil keuren neem je maar je eigen topic........
2 Ladyluck-meissie kan jij niet lezen ofzo? ik heb geen PB van jou gehad hoor...dus je hebt je nog niet aangemeld....ga dat nou eerst es doen,je wordt absoluut gewaardeerd...en gekeurd....
overigens is Miss Brain de enige die zich heeft aangemeld tot nu toe.....Miss Britt?
Verhuisd naar Chat.
Omdat dr veel te veel offtopic geluld wordt. Weinig serieuze reacties meer. Dan hoort ie niet meer thuis in Liefde&Sex.
oke.........maar toch denk ik dat er deze topic ff wat meer vriendelijkheid zit dan in al dat gekaffer in die andere topics....hier weet iedereen van te voren wat ze te horen krijgen....in een andere topic geef je je mening en wordt je gelijk stijfgescholden door de topicstarter....daar moet je es wat aan doen......
wilde jij je trouwens nog inschrijven?
wilde jij je trouwens nog inschrijven?
neuh Harley-D...allemaal dezelfde blufwijven...1 inschrijving....tis triest gesteld met de biggiedragende vrouw van tegenwoordig.....vroeger kreeg je nog wel es foto's toegestuurd maar tegenwoordig moet je alles in drievoud bij hun management aanvragen en dan blijken ze gewoon een B-cuppie te hebben....belachelijk.....
sja....djiezus kraist....zit je deze week voor het eerst op PF ofzo?
en ten tweede.....jij durft helemaal niks te keuren,joh.....ik wil wedden dat mannen minder moeite hebben met 400 tieten keuren dan vrouwen met 400 lullen........
maar daar gaan we het verder niet over hebben ,als je hier nog over wilt discusieren dan PB je me maar...geef gelijk ff je cupmaat door...
en ten tweede.....jij durft helemaal niks te keuren,joh.....ik wil wedden dat mannen minder moeite hebben met 400 tieten keuren dan vrouwen met 400 lullen........
maar daar gaan we het verder niet over hebben ,als je hier nog over wilt discusieren dan PB je me maar...geef gelijk ff je cupmaat door...
Roosjuhh, ik zal je heel even helpen hoor, 1x.
Ik ken Djidon persoonlijk en hij is inderdaad niet echt wijs voor zijn leeftijd (28).
Waren we naar Hellbound geweest met koninginnenacht en daarna Amsterdam in gegaan, zag die jongen een kraampje waar hij knikkers kon kopen. Hij dus gelijk; kom Thijs, we gaan knikkeren... Ik dus; rot op joh, klein kind met je kutknikkers en trouwens, ik had je toch helemaal blut gespeeld en dan moet je weer huilen.
Ik ken Djidon persoonlijk en hij is inderdaad niet echt wijs voor zijn leeftijd (28).
Waren we naar Hellbound geweest met koninginnenacht en daarna Amsterdam in gegaan, zag die jongen een kraampje waar hij knikkers kon kopen. Hij dus gelijk; kom Thijs, we gaan knikkeren... Ik dus; rot op joh, klein kind met je kutknikkers en trouwens, ik had je toch helemaal blut gespeeld en dan moet je weer huilen.
goed....dan volgt hier de bekendmaking van de hoofdprijs voor de 2e dikke-tieten-keuring.....Dames,als jullie je inschrijven en meedoen aan de keuring maken jullie kans op.........het geven van een massagebeurt aan de keurmeester en zijn persoonlijk adviseur!!!! TADAAAAAAAAAAAAAAA!!!! nou? das niet misselijk he? ik wou dat ik zelf mee kon doen,helaas....
laatste aanpassing
Djidion: Ik kan me niet inschrijven, ik hoor in t "middelmatieg tieten topic"thuis denk ik, die bestaat alleen nog niet (en NEE dit is geen uitnodging die dan te maken!) 
A'ight.......even opgelet nu,ja!
Dit zijn de voorlopige kandidaten voor de 2e dikke tieten keuring.........
Miss.Br@in
Miss-Britt
Dragon(v)
LadyLuck aka BITCH 4 LIFE
er kan nog steeds worden ingeschreven via PB naar Djidon of just me thijs j
voorlopig zijn deze dames de enige die kans meken ep het geven van die geweldige massage aan de keurmeester en zijn p.a.....zorg dat je er bij bent dames want anders loopt er zo iemand anders met die geweldige prijs weg....
Dit zijn de voorlopige kandidaten voor de 2e dikke tieten keuring.........
Miss.Br@in
Miss-Britt
Dragon(v)
LadyLuck aka BITCH 4 LIFE
er kan nog steeds worden ingeschreven via PB naar Djidon of just me thijs j
voorlopig zijn deze dames de enige die kans meken ep het geven van die geweldige massage aan de keurmeester en zijn p.a.....zorg dat je er bij bent dames want anders loopt er zo iemand anders met die geweldige prijs weg....
Een mooie, volle B-cup is 
laatste aanpassing