Partyflock

Forumonderwerp · 674323
Ik vind van niet, maar speciaal voor Djidon hier een DIKKE TIETEN TOPIC!!!

(als kussens is het wel lekker, maar verder heb ik liever kleine :P)

Leef je uit Djidon,

VIVA LA BIGGIES!!!!
laatste aanpassing

nah ik geef ut op met me aanmelden :(
volgens mij word me aanmelding toch nie gewaardeert :(
laatste aanpassing

Kom maar bij mij langs dames ;p k ben namelijk Lloyd's gecertificeerd ;)

Nou Thijs is erg aardig aangeboden van je, maar denk toch dat Djidon het heel goed alleen af kan of niet?

goeiemorgen miss Br@in!

:kusje:

goeiemorgen en VIVA LA BIGGIES!!!

2 B@ckstaB-je doet je naam wel eer aan he? sodemieter op met je voorstellen,IK ben keurmeester,Thijs is adviseur....dat zijn de spelregels...als jij ook wil keuren neem je maar je eigen topic........

2 Ladyluck-meissie kan jij niet lezen ofzo? ik heb geen PB van jou gehad hoor...dus je hebt je nog niet aangemeld....ga dat nou eerst es doen,je wordt absoluut gewaardeerd...en gekeurd....

overigens is Miss Brain de enige die zich heeft aangemeld tot nu toe.....Miss Britt?

en waarom als ik vragen mag?
Omdat dr veel te veel offtopic geluld wordt. Weinig serieuze reacties meer. Dan hoort ie niet meer thuis in Liefde&Sex.

oke.........maar toch denk ik dat er deze topic ff wat meer vriendelijkheid zit dan in al dat gekaffer in die andere topics....hier weet iedereen van te voren wat ze te horen krijgen....in een andere topic geef je je mening en wordt je gelijk stijfgescholden door de topicstarter....daar moet je es wat aan doen......

wilde jij je trouwens nog inschrijven?
zo en hoe gaat tie hiero....nog interessante kandidaten..?

neuh Harley-D...allemaal dezelfde blufwijven...1 inschrijving....tis triest gesteld met de biggiedragende vrouw van tegenwoordig.....vroeger kreeg je nog wel es foto's toegestuurd maar tegenwoordig moet je alles in drievoud bij hun management aanvragen en dan blijken ze gewoon een B-cuppie te hebben....belachelijk.....

we zullen eens de grootste pikken topic maken..zullen we jullie is ff keuren...kijken of jullie dan ook zon grote bek hebben...
we zullen eens de grootste pikken topic maken..zullen we jullie is ff keuren...kijken of jullie dan ook zon grote bek hebben...

die was er...en daar waren we op ingeschreven...ff opletten he

sja....djiezus kraist....zit je deze week voor het eerst op PF ofzo?
en ten tweede.....jij durft helemaal niks te keuren,joh.....ik wil wedden dat mannen minder moeite hebben met 400 tieten keuren dan vrouwen met 400 lullen........
maar daar gaan we het verder niet over hebben ,als je hier nog over wilt discusieren dan PB je me maar...geef gelijk ff je cupmaat door...

2 Miss. Brain. Djidon heeft zeker de capaciteiten om jouw BIGGIES alleen te keuren, maar zoals je gelezen hebt, gaat het om een wedstrijd.
Daarom ben ik de adviseur zodat we later geen klachten krijgen van voortrekkerij, dus als jij die van jouw gekeurd wil hebben, gebeurd dat door ons beiden.

400 lullen keuren, dat zou me toch een ervaring zijn...en ik durf nix te keuren?? stuur JIJ dan een foto zal ik m eens uitgebreid keuren voor je..egotripper!

Jajaja Roosjuhh, gaat eerst maar is even toestemming vragen bij je vriendje.

nog zo eentjuh..

2 roosjuhh (met de nadruk op juhh) je weet niet eens waar je moet kijken joh.....je weet nog geeneens hoe je m behoorlijk moet vasthouden....snotaap......

Hey, niet zo he Djidon, ze heeft wel een vriend van 17....

en nou krijg ik vast te horen..ik ben wel 10 jaar ouder dan jou..mijn god..kortzichtig ventjuhh..met de nadruk op juhh!!..en ik weet niet eens waar ik moet kijken? bij jou niet nee..

kinderachtig..

Roosjuhh, ik zal je heel even helpen hoor, 1x.

Ik ken Djidon persoonlijk en hij is inderdaad niet echt wijs voor zijn leeftijd (28).
Waren we naar Hellbound geweest met koninginnenacht en daarna Amsterdam in gegaan, zag die jongen een kraampje waar hij knikkers kon kopen. Hij dus gelijk; kom Thijs, we gaan knikkeren... Ik dus; rot op joh, klein kind met je kutknikkers en trouwens, ik had je toch helemaal blut gespeeld en dan moet je weer huilen.

Thijs.......is jammer he,dit? erg jammer....hmm,es kijken of ik nog een vacature voor persoonlijk adviseur open heb staan

goed,Roosjuhh...jij weet niet waar je bij mij moet kijken? zal ik m ff in je nek leggen? heb je gelijk platvoeten.........

Als persoonlijke adviseur adviseer ik jou om geen nieuwe persoonlijke adviseur te zoeken. ;p

tja...als jij het zegt.....dan zal het wel goed zijn,toch? hahahahahaha
maar ehm,de inschrijvingen zijn wat mager deze dagen,P.A.,hadden wij al de hoofdprijs bekend gemaakt?

Nee, wij hebben nog niet bekend gemaakt wat dit keer de hoofdprijs is, aan jou de eer....

trommel trommel trommel trommel trommel trommel...

goed....dan volgt hier de bekendmaking van de hoofdprijs voor de 2e dikke-tieten-keuring.....Dames,als jullie je inschrijven en meedoen aan de keuring maken jullie kans op.........het geven van een massagebeurt aan de keurmeester en zijn persoonlijk adviseur!!!! TADAAAAAAAAAAAAAAA!!!! nou? das niet misselijk he? ik wou dat ik zelf mee kon doen,helaas....
laatste aanpassing
Djidion: Ik kan me niet inschrijven, ik hoor in t "middelmatieg tieten topic"thuis denk ik, die bestaat alleen nog niet (en NEE dit is geen uitnodging die dan te maken!) :P
2 wackiejacky

die = dr wel hoor, inschrijven bij mij.....:jaja:

hahahahahaha Harley-D!!! jij kruimeldief!!! hahahahahahaha,mooi man!
2 Wacky.....wat is middelmatig? wij keuren biggies vanaf C,hoor.....

VIVA LA BIGGIES!!!

Damn helemaal vergeten om Djidon die PB te sturen met me aanmelding

Aanmelding is comming right up :D

A'ight.......even opgelet nu,ja!

Dit zijn de voorlopige kandidaten voor de 2e dikke tieten keuring.........

Miss.Br@in
Miss-Britt
Dragon(v)
LadyLuck aka BITCH 4 LIFE

er kan nog steeds worden ingeschreven via PB naar Djidon of just me thijs j
voorlopig zijn deze dames de enige die kans meken ep het geven van die geweldige massage aan de keurmeester en zijn p.a.....zorg dat je er bij bent dames want anders loopt er zo iemand anders met die geweldige prijs weg....

Nou ben blij dat mijn aanmelding is aangenomen, maar dat kon ook niet anders na dat hete webcam gesprek toch hahahaha.

Oke Thijs zal er ff over moeten nadenken!
Hmmmm wille djidon nie zoon grote mond hebbe tegen mijn kleine roosjuhhhh.....
interressert me geen ene tyfus moer wat je ook denk......
En hoe zielig ben je als je gaat opscheppe over je eigen LUL? En dan nog eens 28 jaar zijn ook de tering je zou je diep moeten schamen kerel!

wat een taal zeg
associaal wyf!!!! :p

laat die arme Djidon ff met rust
Hij heeft nooit borstvoeding gehad dus ik hij verslaafd aan grote tieten :P

en je taalgebruik is ook net dat van een ********
whahahaha

whahahahahah

damn ik d8 toch echt dat 50 peso's een wyf was

whahahahaha
lol

TIP:
eerst kijken
dan nadenken
dan pas typen
Leeft dit topic ook nog?:P
Mirna :9
ja, leeft nog.
:P

Wat doe jij daar trouwens in dat schavot?
was stukje decor op Crazyland
foto er van maken zonder iemand is zo kaal he ;)
vroeg nog aan andern die mee waren of ze zo op de foto wilden. :/
maar ze waren beetje verlegen.
dus ging ik maar.

lachuh foto toch
Dat wel:)

goed idee trouwens

eerst kijken
dan nadenken
en als laatst type

moet ik onthouden
:D
daarom staat ie ook al forum/profiel foto

idd, volg me tip maar. dan komt 't wel goed ;)

:$ blooos

morge zie ik ze weer :devil:
Een mooie, volle B-cup is :kwijl:
laatste aanpassing