Partyflock

Forumonderwerp · 673843

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

De laatste tijd zie ik veel mensen rondlopen op feesten met een spinneweb op hun elleboog.
Weet iemand waar dat voor staat?

Alvast bedankt.
Het staat voor de terroristische groepering Black-widow's

Is van origine een Russische bewegign dat steeds invloedrijker wordt in Oa Duitsland en Nederland

O:)

Thanx Stampertje
Ik had pietjepuk al ge'pb't maar het antwoord staat er al :)
terroristen? toe maar weer

Ik heb een spinnenweb op me elleboog getattoeerd

o:)

dat is stoer.. begrijp dat dan :jaja:

dat is stoer.. begrijp dat dan

valt mee hoor...

vind er zelf ook niets aan hoor ;)

ik wel, maar dat is voor mezelf, heb haast altijd iets erover

tattoo moet je ook voor jezelf nemen :)

:jaja:
dat vroeg ik me ook al een tijdje afO:)
En dan heb je ook nog verschillen tussen een spinnenweb,sommige zijn gewoon heel simpel,maar andere echt gemaakt en lopend naar een andere tatoo toe,dat vind ik altijd wel mooi

Toch wel heel typisch, kijk eens naar haar eigen text!
En dan zogenaamd niet weten wat een spinneweb is!!!
Werkzaam bij Partyflock
http://www.adl.org/hate_symbols/tattoo_spider.asp

kijk hier eens. en ja, Pf gooit iig alles wta op deze site vermeald staat van het Net en uit iemands eigen inbreng

alleen je naam is al triest genoeg neoqueen hahaha
echt lachwekkend!

neoqueen= neophyte-queen als je t wil weten!!

Tuurlijk, daarom sluit je ook af met Houzee!!

Mag ik?? Waarom word je op elk woordje beoordeeld? Denk je dat ik een rascist ben ofzo, pfff.

Nou kind als je dat soort woorden gebruikt wel ja, maar JIJ zult er wel niets verkeerd mee bedoelen he :bah:

Nee idd daar heb je gelijk in.

Dus duidelijk een Wazi!

Sinds wanneer word het woord "houzee" als wazi-taal beschouwd? En wat zou dat dan moeten betekenen?

Jij bent dus duidelijk een neppert, anders had je het lef gehad te zeggen dat je er wel iets mee bedoeld, waziiiiiiiiiiiiii

ja tuurlijk he?ik heb wel wat beters te doen dan jouw oordeel over mij te gaan lezen. Als jij dat vind moet je dat zelf weten.

Laters

Hehe worden er hier weer beoordeeld...

Dit is maar internet hoor...
Artiest {SHOWLIST artist 75199, 42686}
het heeft wel wat, alleen jammer dat het weer gelijk word geasocieerd met nazi's o.i.d.

ik vind die van *Je MoeduH* wel mooi ;)

Dat iedereen gelijkt loopt te zeiken over "racist" omdat iemand een tatoo heeft of iemand hoezee gebruikt is toch te zielig voor woorden...

JULLIE ZIJN DOORGESLAGEN! Blijf eens realistisch ofzo...

Dat zijn mensen die hun ellebogen niet goed wassen, daar maken spinnen hun web en leven lang en gelukkig.

hahahaha :respect:
eej neophytequeen, niks van aantrekken, ik ben ook geen racist maar wordt wel zo gezien. Hun probleem is dat ze de wereld veel te zwart wit zien.

Groeten van een mede niet neonazi/wazi (wtf dat dan ook mag zijn:S)

Houzee:P
laatste aanpassing

Dat iedereen gelijkt loopt te zeiken over "racist" omdat iemand een tatoo heeft of iemand hoezee gebruikt is toch te zielig voor woorden...

JULLIE ZIJN DOORGESLAGEN! Blijf eens realistisch ofzo...

:yes:trieste figuren altijd met hun oordeel klaar over een ander :bah:

Het is een fascistische uitspraak 'houzee'.
Afkomstig van de NSB uit de 2e wereld oorlog.

Uit Nederland afkomstig '40-'45
Het is een variatie op Heil Hitler uit Duitsland.

O:)

Spider Web Tattoo

The spider web design tattoo is often found on the arms or under the arms of racists who have spent time in jail.

In some places, one apparently "earns" this tattoo by killing a minority.

However, non-extremists may sometimes sport this tattoo as well, unaware of its other symbology, simply because they like the design.

bron: http://www.adl.org/hate_symbols/tattoo_spider.asp

Bounty > dat is weer lekker duidelijk :yes:

Mag dit Wazi Topic nu dicht? :P

van mij wel :P

Ik lust wel een koekje..

Heb er vannacht ook nog twee gezien :)

Ik heb een malthezer kruis op mn achterhoofd!!!

Noem mij maar wazi.......... ik weet wel beter k@nk@rsukkels!! Whahahahaha!!!! :yes:

H..z..!!

Inderdaad......... en die achterlijke jojo waar ik me mateloos aan irriteer weet niet waar ze over lult!!!

Geweldig, weer een Wazi die zich irriteerd, ga zo door!!

:gaap:

Trotse wazi en gitarist van een metalband............
kom gezellie langs op 1 van mn feessies!!!
Je zal als neus erg gewaardeerd worden!!

Punk still lives!!!
Punx never die!! en probeer et ook maar niet!
laatste aanpassing

:vaag:

Boeit me geen ruk waar het voor staat, het ziet er gewoon niet uit.
Klaar.
White Zombie............. MaXResist! 25 april 2004 17:12
Noem mij maar wazi.......... ik weet wel beter k@nk@rsukkels!! Whahahahaha!!!!

H..z..!!

Dat aandachtvragende gedrag dat je vertoond komt zeker doordat je vroeger niet die speelgoedtrein van je pappie en mammie gekregen?

Gaat et niet om......... ik heb jarenlang met zyklon-b bussen gespeeld........
Ik ben gwoon dat fucking gedoe over rechts en links zat.......... waar als nederlander irriteer je je aan als iemand rechts is....... nazi's leefden van 1920 tot en met 1945 voornamelijk in duitsland......... vergeet niet dat ik (wij) Nederlanders zijn en helemaal et recht niet hebben voor nazi te spelen!!!
Laat mij lekker rechts zijn.... ik weet dat ik geen wazi nazi of neo ben ik ben ik en ik ben rechts!!!
Pim Fortuin was rechts was hij ook een neo-nazi??
Kan niet eens want hij was homofiel!!

:yes: