Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
terroristen? toe maar weer
Spider Web Tattoo
The spider web design tattoo is often found on the arms or under the arms of racists who have spent time in jail.
In some places, one apparently "earns" this tattoo by killing a minority.
However, non-extremists may sometimes sport this tattoo as well, unaware of its other symbology, simply because they like the design.
bron: http://www.adl.org/hate_symbols/tattoo_spider.asp
The spider web design tattoo is often found on the arms or under the arms of racists who have spent time in jail.
In some places, one apparently "earns" this tattoo by killing a minority.
However, non-extremists may sometimes sport this tattoo as well, unaware of its other symbology, simply because they like the design.
bron: http://www.adl.org/hate_symbols/tattoo_spider.asp
Gaat et niet om......... ik heb jarenlang met zyklon-b bussen gespeeld........
Ik ben gwoon dat fucking gedoe over rechts en links zat.......... waar als nederlander irriteer je je aan als iemand rechts is....... nazi's leefden van 1920 tot en met 1945 voornamelijk in duitsland......... vergeet niet dat ik (wij) Nederlanders zijn en helemaal et recht niet hebben voor nazi te spelen!!!
Laat mij lekker rechts zijn.... ik weet dat ik geen wazi nazi of neo ben ik ben ik en ik ben rechts!!!
Pim Fortuin was rechts was hij ook een neo-nazi??
Kan niet eens want hij was homofiel!!
Ik ben gwoon dat fucking gedoe over rechts en links zat.......... waar als nederlander irriteer je je aan als iemand rechts is....... nazi's leefden van 1920 tot en met 1945 voornamelijk in duitsland......... vergeet niet dat ik (wij) Nederlanders zijn en helemaal et recht niet hebben voor nazi te spelen!!!
Laat mij lekker rechts zijn.... ik weet dat ik geen wazi nazi of neo ben ik ben ik en ik ben rechts!!!
Pim Fortuin was rechts was hij ook een neo-nazi??
Kan niet eens want hij was homofiel!!