luister nu 
weer kewle intro sound
khoor lekker kick gepiel met filter en al die shit
lekkere vage sounds op de achtergrond
maar toch weer jammer dat dat gepiel met die kick vaak hetzelfde lijkt zou ik ff iets veranderen
die break is heerlijk dat die kick opkomt weg is en dan erin knalt weer
althans je moet wat meer laag in de kick gooien dat ie wat meer beukt
vanaf 3,27 komt er een andere kick die ook zeer lekker is
de percussie op de achtergrond is lekker bewerkt met FX maar klinkt zeer underground
het zou een zeer lekkere track zijn om die lui te laten rossen op feesten
maybe dat ik erover nadenk om hem aan het eind te draaien op Hardcore Feelings in Sneek
maar ga zo door kerel deze track is beter dan je vorige die ik hoorde
maar toch weer beetje telkens hetzelfde maar dat veranderdt nog wel heb ik de volste vertrouwen in!
greetz % Rzpkt
weer kewle intro sound
khoor lekker kick gepiel met filter en al die shit
lekkere vage sounds op de achtergrond
maar toch weer jammer dat dat gepiel met die kick vaak hetzelfde lijkt zou ik ff iets veranderen
die break is heerlijk dat die kick opkomt weg is en dan erin knalt weer
althans je moet wat meer laag in de kick gooien dat ie wat meer beukt
vanaf 3,27 komt er een andere kick die ook zeer lekker is
de percussie op de achtergrond is lekker bewerkt met FX maar klinkt zeer underground
het zou een zeer lekkere track zijn om die lui te laten rossen op feesten
maybe dat ik erover nadenk om hem aan het eind te draaien op Hardcore Feelings in Sneek
maar ga zo door kerel deze track is beter dan je vorige die ik hoorde
maar toch weer beetje telkens hetzelfde maar dat veranderdt nog wel heb ik de volste vertrouwen in!
greetz % Rzpkt
ok begint weer met een lekkere intro, dan de bass die er inkomt, ik vind 'm iets aan de schelle kant
mag wel ff wat minder!
achtergrond geluiden zijn strak, geluidskwaliteit ook
break op 1.35 is vet gedaan, alleen break had van mij iets langer mogen duren, en er dan ff wat speciaals inmixen iets van een geflipte melodie ofzo.
2.16 is echt een kutgeluid wat je erbij gooit, sorry...dat zal ik eruit halen das niet lekker om naar te luisteren, want het versterkt de schelheid
2.57 klinkt leuk die vocal
dat schelle geluid is overigens wel heel goed, want het maakt 'm wel, alleen het staat te schel
4.08 is ook strak!
alleen toch is het wel bij dit nummer dat ik weer een absolute qlimax mis, maar das misschien toch weer dat terrorverhaal
t gaat wel los, en dat schelle geluid, blijft wel cool ,en daar doe je goeie dingen mee
je hebt een eigen style en muziek maken kan je wel

hoelang al bezig?
iig ff geluidje minder schel zetten, en dan is het een toppertje
verder niks op aan te merken
mag wel ff wat minder!
achtergrond geluiden zijn strak, geluidskwaliteit ook
break op 1.35 is vet gedaan, alleen break had van mij iets langer mogen duren, en er dan ff wat speciaals inmixen iets van een geflipte melodie ofzo.
2.16 is echt een kutgeluid wat je erbij gooit, sorry...dat zal ik eruit halen das niet lekker om naar te luisteren, want het versterkt de schelheid
2.57 klinkt leuk die vocal
dat schelle geluid is overigens wel heel goed, want het maakt 'm wel, alleen het staat te schel
4.08 is ook strak!
alleen toch is het wel bij dit nummer dat ik weer een absolute qlimax mis, maar das misschien toch weer dat terrorverhaal
t gaat wel los, en dat schelle geluid, blijft wel cool ,en daar doe je goeie dingen mee
je hebt een eigen style en muziek maken kan je wel
hoelang al bezig?
iig ff geluidje minder schel zetten, en dan is het een toppertje
verder niks op aan te merken
ben ik et mee eens maar in straat terreur is het hele nummer een goed geheel en in dit soort muziek hoeft geen climax of hoe jullie et ook noemen (kut woord) dit nummer vin ik wat minder maar die straat terreur en devastating retake laten goed blijken wat Audio nail ervan geleerd heeft en dat met zo'n low budget pc, prog. egt goed gedaan daar heb ik uiterst respect voor!
ja het is heel knap met een pentium 1 ja 
heb ik ook jarenlang in het diepste geheim aan gewerkt...alleen dan met techno e-jay
maar JUIST met goedkope rommel leer je het meest, want je moet met primitieve troep te werk gaan, ja en ALS je dan eenmaal een goed programma hebt...dan zal je zien dat je pas echt gaat merken wat je wel niet allemaal kan, das wel het voordeel er weer van
heb ik ook jarenlang in het diepste geheim aan gewerkt...alleen dan met techno e-jay
maar JUIST met goedkope rommel leer je het meest, want je moet met primitieve troep te werk gaan, ja en ALS je dan eenmaal een goed programma hebt...dan zal je zien dat je pas echt gaat merken wat je wel niet allemaal kan, das wel het voordeel er weer van
niet mijn style, maar dat is een persoonlijke voorkeur...
wel vrij duister, en met veel goeie effecten die ik hoor...
sommige geluiden staan echt een octaaf te hoog, want dan rossen me trommelvliezen haast me kop uit, en kijk ik ongeveer zo ->
van uit me doppen 
Lekker hoe je loopt te kutten met die kick-frequentie die je ook de hele tijd door filters heen knalt...
Iets meer 'doffer' afmasteren lijkt mij de beste tip voor dit nummer.
Mij doet het weinig, ben niet zo'n 'fabrieksmuziek-kenner' als je het mij vraagt
maar ik vind dat je wel creatief bent al gaat het om vervormen van geluiden en filters
wel vrij duister, en met veel goeie effecten die ik hoor...
sommige geluiden staan echt een octaaf te hoog, want dan rossen me trommelvliezen haast me kop uit, en kijk ik ongeveer zo ->
Lekker hoe je loopt te kutten met die kick-frequentie die je ook de hele tijd door filters heen knalt...
Iets meer 'doffer' afmasteren lijkt mij de beste tip voor dit nummer.
Mij doet het weinig, ben niet zo'n 'fabrieksmuziek-kenner' als je het mij vraagt
ja het is heel knap met een pentium 1 ja
Ja mensen ik moet met spijt toegeven dat ik maar n pentium 1 heb.
En toch maak ik deze sjit ermee
hoelang al bezig?
Als je alles bij elkaar optelt een jaartje of 3 a 4, zijn periodes bij geweest dat ik helemaal niks maakte. Maar mijn eerste track was in '96 met screamtracker. (was uiteraard zwaar bagger)
Das dus al 8 jaar geleden O_O *schrikt zelf ff*
sommige geluiden staan echt een octaaf te hoog, want dan rossen me trommelvliezen haast me kop uit
Ik heb de track ook wel ietsie te hard opgenomen misschien dattut daar aan ligt.
En hij moet idd doffer. Vind zelf dattie soms net ietsie te schel is. Hoewel ook dat kan komen omdat ik um te hard heb opgenomen.
iig bedankt voor de feedback
Intro: is cool 
Kick/bassdrum: zou`k wat aan die kick doen, daar klopt iets niet aan, hij komt gewoon niet lekker over...hij`s wel lekker rauw
Fx: cool...
Percussies: klinkt ok..,
Tempo: Lekkerrrrrrr
Voor de rest: issie klinttie lekker, lekkere rauwe/industrial achtige track, goeie tempo....alleen
Misschien heb je hier niet veel aan, mar ik doe m`n best
....
suc 91237691
Kick/bassdrum: zou`k wat aan die kick doen, daar klopt iets niet aan, hij komt gewoon niet lekker over...hij`s wel lekker rauw
Fx: cool...
Percussies: klinkt ok..,
Tempo: Lekkerrrrrrr
Voor de rest: issie klinttie lekker, lekkere rauwe/industrial achtige track, goeie tempo....alleen
Misschien heb je hier niet veel aan, mar ik doe m`n best
suc 91237691