Partyflock

Forumonderwerp · 670353
Na de piercings en tatoeages is de nieuwste rage nu aangebroken, namelijk het plaatsen van een juweeltje op je oog. Deze JewelEye - een hartje, maantje of sterretje - kan worden aangebracht op het oogmembraan.

Onder lokale verdoving kan met behulp van een microscoop een glitterend hartje van 3,5 mm worden aangebracht. Een dergelijke ingreep kost zo'n 500 tot 1000 euro en duurt ongeveer een kwartier.

Volgens Melles, directeur van het Nederlandse instituut voor oogchirurgie wordt de oogbal er niet mee beschadigd. "Tot hiertoe zien we nog geen complicaties, en die verwachten we ook niet."

In Rotterdam kan deze ingreep al worden gedaan. Wel is er een wachtlijst.

bron: fok.nl
-------------------------------------------------

nieuwste rage?? :vaag:
laatste aanpassing
Tis wel een hoop geld....maar wel bijzonder (voor hoe lang????)
lijkt me nou niet zoveel geld waard.. :/

Voel je dat niet ofzo dan? lijkt me ook zwaar irri iedereen kijkt naar da ding in je oog in plaats van jou ogen..

veel plezier stop maar lekker troep in je oog.. heb je het gevoel of er hele dag een haartje inzit ofzo haha:P

Ik vind het wel mooi maar ik kan me niet voorstellen dat het niet echt onwijs zeer doet de hele dag of dat je het niet heel de tijd voelt zitten.
Veel te duur en ik vind het nie eens es zo mooi!

Ik heb het idd ook gezien, maar vind het werkelijk geen gezicht...

Neeeej k vind ut nix!!! :kots:
Mn moeder zei het al tegen me, kvind het best ziek.
kost ook nog es 500 euro, ben je later zo`n omaatje loop je nog steeds met juweel in je oog. HOe goed moet je kijken om ht te vinden. Die dingen zijn vet klein
Lijkt me ook behoorlijk irritant, omdat je dan idd elke keer denkt dat er iets in je oog zit. Normaal in je ogen wrijven is er dan denk ik ook niet meer bij. Word je 's ochtends wakker, kun je niet eens even fatsoenlijk de slaap uit je ogen wrijven. :P

En trouwens, merk je dat dan ook niet als je met je ogen knippert (wat je een paar honderd keer per dag doet of zo)?

paar honderd x? paar duizend x:jaja:

Is het wel mogelijk om dat juweeltje er weer af te laten halen dan? Zonder je oog te beschadigen :S

nou het lijkt mij helemaal niks echt niet, volgens mij gaat je hele oog ervan kapot
lijkt me niet dat dat goed kan zijn voor je oog
en om nou te zeggen van woow das mooi..

Ik vind het ziek!
lijkt best leuk............maar zelf nee.......voor een ander lijkt me het irri omdat je constant er tegen aan kijkt......

Mijn ogen zijn me iets te veel waard om daar zo mee te laten kloten...
En daarnaast ziet het er ook niet uit. :s
die vrouwen die t hebben wonen hier in de buurt en collega van me die kent er eentje.. je ziet t bijna niet, je denkt egwoon dat ze iets in hun oog hebben.. Ik vind het ook ziek hoor...

Rare rages tegenwoordig...

Dit gaat eigenlijks om pure verminking, terwij men zeurt over de toren hoge wachtlijsten om alleen bijvoorbeeld staar te verhelpen, gaat men zoiets introduceren......
Ziet er nie eens uit :kots:

tis duur, lelijk en ook nog eens slecht volgensmij!! bah

gatver:bah: en hoe krijg je het er weer uit?:S

ik vraag me af wat ze nog meer gaan verzinnen.......:vaag:

Ik vind dat je uiterst voorzichtig moet wezen met je ogen en pas iets ermee doen als het echt nodig is, dus zou nooit erover nadenken om zo'n ding te nemen! ;)
Jakkie, dat ziet er wel eng uit :S

Het is eg onwijs slecht voor je...
Als je oud ben en je krijgt bijv staar of of iets anders aan je ogen en je moet geopereerd worde dan kan t niej...
Want je oog is door dat ding beschadigd...
als ze zoiets in hun ogen willen plaatsen, moeten ze dat vooral doen :o

zolang het mijn oog maar niet is ;)
ik vind het echt niet mooi maar mensen die er 1 hebben moeten het zelf weten!

zolang het mijn oog maar niet is

idd!!!:)
Nou het moet niet gekker worden, hoe komen ze erop:S
Getver, ziet er echt smerig uit! :S
Voelt volgens mij ook de hele tijd of er een vuiltje in je oog zit :(:(

degene die zoiets heeft laten zetten of dat wil laten zetten moet een pak rammel krijgen!! zijn ze wel helemaal wijs!! als je 'gezonde' ogen hebt, ga je daar toch niet mee fucken?!
da moete ze toch zelf weten, heb je toch geen last van

Nah dat lijkt me nou helemaal niks :S

Lijkt me niks!
vind het maar creepy
als je met je oog knipperd dan eeeeewwww voel je dat tog

wat ze ook al niet bedenken :x

ziet dr tog niet uit :/ :S :bah:
t moet niet gekker worden.:x

gadver das echt ziek...:S vind t geen gezicht

tis wat je mooi vind he,

tis wel heel mooi maar om het nou zelf te hebbe :no:
Artiest Yzco
Leuk, dan heb je echt sterretjes in je ogen. en is waarschijnlijk ook minder pijnlijk dan een oogballpiercing :yes:
laatste aanpassing

ja net echt...

jech wat vies om te zien zeg..
oww gatsie dat lijkt me nu echt zeer doen.... :|

ik vind het echt te WALGELIJk voor woorden, mensen takelen zich zo ontzettend toe!

Ik durf het bijna niet te zeggen maar uuhm...
Ik vind het best mooi :$

Maar zou het NOOIT doen :no:
Lijkt me ontzettend slecht voor je ogen.
Je hebt maar 1 paar ogen en daar moet je heel zuinig op zijn!!