Partyflock

Forumonderwerp · 670107
Oke mense ik zou wel is willen weten wie er het langst kan hakken op ghosttown, mij lijkt dan het beste plek om uit te kiezen, voorin in het midden,
als ruffneck komt :) wand dan kan je lekker hakke, dus wie doet er mee?!??! niet allemaal tegelijk! :P

En één ding is zeker: Dice en ik hebben de hakwedstrijd gewonnen!

ja lekker dan ... heb jullie niet eens gezien ... :S

Vooraan in het midden bij de dj:NIEMAND gezien die met de wedstrijd meedeed!
maar.............toen kwam B.A.L. en we hebben ons kapot gehakt de hele avond dus........
maaruh lekker boeiend!We hebben ons allemaal vermaakt en verrrot-gehakt lijkt me!
ECHT NON-STOP gehakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

non stop is overdreven ... ik moest een jointje tussen door ... jammer dat ik jullie niet ben tegen gekomen, was daar nog wel ... maar geen idee wie jullie zijn :D:D:D:D

maar spierpijn in mijn lies en knieholtes :S

jahaa helaas, die is al aanwezig :D

ja ok!99% v-d avond!moest ff water drinken dus!
Was lekker goedkoop feesie!!!hheb al m´n geld nog over!!!!!!hheheheheh
gek genoeg voel ik me best lekker!GEEN spierpijn,echt raar gewoon!en ook niet doof! :vaag:

zo dan, deze feesten mogen ze wel elke maand houden, supervet gewoon, sfeer was supergoed, meteen van het begin af aan hakkuh..zo hoort het :P

maar ik ben dus die meeting vergeten, stom stom...maarja gaan nog mensen naar hellbound donderdag, doen we het dunnetjes over :)

Ik heb samen met B.A.L. ook nog ff staan hakken, ik heb de helft van de avond vooraan bij de DJ gestaan en de andere helft bij Rob & Joe. :D

DUS GA NOU NIET LULLEN DAT IK ER NIET WAS!!! :@
Vraag maar aan Appie Apeldoorn, Dice en B.A.L. :P

Artiest Balbasaur
Vooraan in het midden bij de dj:NIEMAND gezien die met de wedstrijd meedeed!
maar.............toen kwam B.A.L. en we hebben ons kapot gehakt de hele avond dus........
maaruh lekker boeiend!We hebben ons allemaal vermaakt en verrrot-gehakt lijkt me!
ECHT NON-STOP gehakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:yes:

Wat een feest zeg...he-le-maal super. Super muziek, mooie lichtshows, goede decoratie, zwaar relaxte sfeer...mijn beste feest tot nu toe! Ja, die oude hardcore is wel mijn ding. Wat een goeie muziek zeg!

En idd...TimMer 1981 was er:P
Man joh wat een super feest, ik heb de hele door god geschonken avond staan hakkuh, helemaal wappie:P
Het feest was goed. maar de platenkeuze van vooral Buzz Fuzz was matig. toch weer veel new-style platen gehoord. alleen Dano en Ruffneck snapten wat real hardcore was! de volgende Ghost Town een editie 91-96????

De laatste platen van Darkraver waren ook super

Turbulence & Terrorists - 6 million ways to die
Project Omeaga - Prednison Attack
JTA - Voel je die bass

Die laatste 2 pasten niet echt bij Ghosttown, maar ik vond ze heerlijk. Wel gaaf om te zien, toen het licht aan was, om iedereen te zien dansen.

Vraag maar aan Appie Apeldoorn, Dice en B.A.L

:jaja: Timmer was oldskool!!!! (Y)
ik was totaal Aussie :D

En deze jonkie heefdt zich EXTREEEEEEEEM goed vermaakt :D

Op naar de volgende/volgende/volgende en nog meer :D

Volgende feest weer een hakwedstrijd Dice? :D

maar dan hoop ik jullie wel te kunnen vinden :yes:

We spreken wel wat duidelijker af met z'n allen volgende keer, maar dan wel tijdens het setje van Dano. :devil:

Volgende feest weer een hakwedstrijd Dice?

Ik ben weer van de partij Timmer. Het 1e echte Oldskool feest waar ik heen ga is Night of the Hools. Maar das een klein feestje bij mij in de buurt. Denk dat Mindcontroller en betere gelegenheid is om de wedstrijd voort te zetten.
laatste aanpassing

Mindcontroller :d
Doe ik met jullie mee dit keer :jaja:

"Every man has these techniques and they're all different.. but when you know mine.. you'll be dead!" :D

SO I CHALLENGE YOU! :P

Op Mindcontroller ben ik ook weer van de partij:D Maar eerst Hellbound ff afwerken:P

mindcontroller :yes:
geweldig geil feesie!!!
stond hele avond te hakkuh voor me leven.... kramp in me poten!! BOEIEND gewoon doorgaaaaaan

:S kan alleen mijn rechterbeen nog niet helemaal strekken :S spierpijn :S

maar was wel lekker :bounce: :D

Ik heb hier inderdaad ook een paar zeer gare beentjes en schouders, vandaag is het nog erger dan gisteren. :D

Van feesten hou ik meer spierpijn over dan van de sportschool:P
Mindcontroller :jaja:

:kwijl:

T slaapzakkie is net gewassen en ligt alweer klaar ;)
nou jongens hebbe jullie me nog gezien, ik was goed van de kaart (B)
en ik vloog de zaal door :P vooral voorin :)
hakken is vermoeiender als stoempe! maar wel vet!!!

hakkuh zal je!!!!!!ken je nagaan;vroeger hakte iedereen op zulke feesten!!!!Muziek was beter en sneller,overstuurder,kicks en de hi-hats plus wat overstuurde melodieen!!
Heb gedroomd het ooit in 'die' sfeer te mogen beleven,en die droom werd zaterdag werkelijkheid!!!Alleen was men toch NET iets minder fanatiek als toen....
maar toch IEDEREEN bedankt!!! :respect:
Het gabbergevoel was zeker aanwezig!!!

ik moest nog eventjes "inkomen" en een beetje afkijken, want ben eigenlijk mn techno dansje gewent :P

maar had het al snel onder de knie, alleen kan het nog beter, dus ga vaker naar hardcore feestjes :)
Op naar Mindcontroller ja!

ok dan, nieuwe ronde, nieuwe kansen op MINDCONTROLLER!!!

Wedstijd ouwe stijl HAKKUH

afgesproken: ik doe mee :) :D :D
Ik versla jullie tog allemaal :P

Early hardcore maniac lijkt me wel een goeie tegenstander kies ut feest maar :D

Wil wel meedoen maar dan op Pussylounge of H4L;early rave-zaal!!!!
Wil het eigenlijk niet zegge maar...
Ik denk dat ik wel een goede tegenstander ben,hak al sinds 1995 (op m'n kamertje) dus.....
en ik ken NOG een goede tegenstander(maar die verklap ik niet,hehehehe)
daar heb ik wel antwoord op :d JaMOZ hier op partyflock :d daan = dmen hier op partyflock en jurgen = hellbison :d die kunnen egt hakken :respect: verder heb ik er nog wel aantal gezien,... ,maar verder ook super dat iedereen gewoon aan het beuken was bijna!!

ghehe, komt idd wel weer terug dat meer mensen gaan hakken, echt heel laggen.

op hellbound cker ff weer promoten dan he :P
op hellbound cker ff weer promoten dan he :P

zeker weten (Y)

Artiest Phenom
grootste feit.. Cavello aan en los :)
hoop dat de sfeer beetje in de buurt gaat komen als afgelopen zaterdag!!!!
Nog maar een weekje of 6 wachten tot Mindcontroller :P Eerde ga ik ff niet feesten denk ik...
laatste aanpassing

Morgen Hellbound:D

Hakken met merkkleding:yes:

Nog maar een weekje of 6 wachten tot Mindcontroller :P Eerde ga ik ff niet feesten denk ik...

Geen Multigroove Legends daarvoor nog? Ikke wel in ieder geval. :P
Hakken met merkkleding!

:jaja:

Hellbound was gruwlijk! (Y)
Toch haalde hellbound t niet bij Ghosttown :)
Maarja komt vooral doordat Hell. meer n newstyle feessie is.

Multigroove Legends wordt met pijn in t hart over geslagen ivm examens :cry:

:/

Ik moet idd ook Legends missen ivm examens:(
Ook geen Legends voor mij, moet ff rustig aan doen met de buidel :P Volgende maand alweer een duur maandje met Mindcontroller en Impulz (waar Multigroove ook aanwezig is!)
jaaah impulz is cker ene feessie om over na te denken met een multi stage :P

Cker nu defqon waarschijnlijk niet doorgaat.. :/
Gaat DefQon niet door nee? Nouja ik was er toch niet heengegaan (vind festivals overdag niks, alleen de FFWD Dance Parade vind ik wel leuk), maar voor al die mensen die er al lang naar uitkeken is dat wel kut natuurlijk! Hoezo eigenlijk?
Wil wel meedoen maar dan op Pussylounge of H4L;early rave-zaal!!!!
Wil het eigenlijk niet zegge maar...
Ik denk dat ik wel een goede tegenstander ben,hak al sinds 1995 (op m'n kamertje) dus.....
en ik ken NOG een goede tegenstander(maar die verklap ik niet,hehehehe

Telt hakke en zage voor kids ook meej?
Je weet al waarneer dat was :P
Haha naah t gaat wel door maar heb geen kaartje
Daarom gaat defqon voor mij niet door... O:)

Maar goed maakt niet uit zijn nog genoeg andere leuke feessies :jaja:
Oh ik dacht al, had het nog nergens gelezen :P