Partyflock

Forumonderwerp · 670068

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik vond onderstaand politiebericht (tot onze grote schrik) op de voorpagina van de Rotterdamse stadskrant Maasstad. Wij kennen deze jongen al een aantal jaartjes van feesten. Aangezien hij voor 't laatst is gesignaleerd bij het Hardbeatcafe, hoop ik dat er hier mensen zijn die hem gezien hebben.

Hopelijk levert het wat bruikbare tips op en is ie binnen de korste keren weer terecht!!

Het volledige politiebericht:

De 25-jarige Daniel Nuijen (foto), afkomstig uit Rotterdam, wordt sinds vrijdag 26 maart vermist. Vrijdagavond ging Daniel samen met een vriend stappen in een cafe, gelegen in uitgaanscentrum Oude Haven. Nadat zij enige tijd in het cafe hadden gezeten, besloot het tweetal rond 3.00 uur nog wat extra geld bij te pinnen bij een pinautomaat aan de Blaak. Hier werd Daniel voor het laatst gezien door zijn vriend, die ondertussen had besloten een taxi naar huis te nemen en niet meer terug te lopen naar het cafe. De politie van het district Oost is op zoek naar personen die Daniel die nacht nog hebben gezien of die anderszins informatie kunnen verschaffen over zijn verblijfplaats. Zij worden verzocht contact op te nemen met de recherche van district Oost, via het telefoonnummer 0900-8844 (lokaal tarief)

En van de site www.politie.nl is het volgende bericht afkomstig:

Geboortedatum: 13/05/1979
Huidige leeftijd: 24
Lengte 🇨🇲: 188
Gewicht 🇰🇬: 72
Haarkleur: Bruin
Oogkleur: Bruin
Vermist: 27/03/2004
Geslacht: Mannelijk
Laatst gezien in: Rotterdam
Land: Nederland

Daniel is na een bezoek aan een Heart Beat Club verdwenen. Hij is om 04.00 uur weggegaan en sindsdien ontbreekt elk spoor. Daniel is goedgelovig van aard. Bij zijn verdwijning droeg hij een spijkerbroek, een bruin suede jas en donkerblauwe sportschoenen (Puma).
Eenieder die informatie heeft, wordt verzocht contact op te nemen met de
Politie Rotterdam, tel.: 0900 - 8844

laatste aanpassing
op dancelinx stond volgens mij dat het morgen word uitgezonden op sbs6

ik hoop echt dat hij weer terugkomt, krijg er kippevel van :flower:
zow.. ziek man
ff avondje stappen.. :S
succes ermee (Y)

groetjes

Ik hoop zeker dat ie snel weer terecht komt.
is 'n totaal ander persoon:

Jonge Drent springt van Martinitoren

groningen - Een jongeman uit Assen is dinsdagmiddag om tien over één van de Martinitoren in Groningen gesprongen. De Drent (20 jaar) had samen met zijn vriendin een kaartje gekocht om de toren te beklimmen. Hij was op slag dood. De politie stelt vast dat het om zelfmoord gaat.

De Assenaar kwam tot zijn wanhoopsdaad voor de ogen van zijn vriendin en vijf bezoekers die zich op de tweede trans (56 meter) van de toren bevonden. De emoties bij enkele getuigen liepen zo hoog op, dat professionele hulpverleners zich over deze groep moesten ontfermen.

De vriendin van de jonge Assenaar is hevig overstuur van de toren gehaald en naar het politiebureau aan de Rademarkt gebracht. Twee serveersters van restaurant De Kosterij aan de voet van de Martinitoren moesten hun werkzaamheden staken.

Toen de man van de zuidkant van de toren sprong, was het terras van De Kosterij verlaten. Het slachtoffer viel tussen de windschermen van het terras en de voet van de toren. De toren is na het incident voor het publiek gesloten

Na onderzoek bleek het een ongeluk te zijn geweest. Ging met z'n benen over de reling en wilde gaan zitten....gleed uit en weer een tragisch ongeluk. :(

Ja anders praat je de nabestaanden even moet in :S
:s indd lekker gepast predletter..

Sterkte in ieder geval voor vrienden en familie (f)

Hoop echt dat ie gezond en levend terug komt..Lijkt me echt het ergste wat er is, iemand uit je naaste omgeving moeten missen, je weet gewoon niet waar je aan toe bent en kan het ook helemaal niet afsluiten voor jezelf....
Familie en vrienden veel sterkte!!!

dit is echt klote..weet precies hoe zn vrienden zich voelen...heb het zelf in oktober meegemaakt, met Marcel...je wordt gewoon helemaal gek en weet gewoon niet waar je moet zoeken...

Hoop dat het voor jullie WEL goed afloopt...
Erg man..Hoop dat hij snel boven water komt.

Het komt vanavond op hart van Ned, om 22.30 op sbs 6.
misschien in de grachetn daar
Lees net op DLX dat hij in het water gevonden is...

RIP..

http://213.239.183.50/DLX/forum/info.asp?id=788274
laatste aanpassing
Ik zei toch :x

Ohhh ik lees 't net ook :C

@##$%%@##$

@#@#$%%

R.I.P. daniel...we zullen je nooit vergeten...

Heel veel sterkte aan familie en vrienden gewenst. Ik denk aan jullie.....
Dat meen je niet bart :x :[ :nee:

GVD ZEG!!!!!!!!

Dit soort dingen maken me gewoon echt boos :@..., waarom gaan de goeie mensen eerder dan de slechte mensen, en dan nu helemaal... op zo'n jonge leeftijd... :'(

Ben er echt stil van...

Ook al kende ik je maar heel ff... je was echt een toffe gast (Y)

R.I.P. Daniel!

Sterkte aan familie en vrienden :-(
R.I.P.
laatste aanpassing door een beheerder

RIP :(
familie,vrienden en kennissen gecondoleerd

RIP
GVD........Waarom nu weer?????

Het is niet eerlijk...

Vaya con dios.....

Voor DaSilva en Familie van Daniél heel erg veel sterkte toegewenst voor de komende tijd..

R.I.P

Gecondoleerd.
Familie vrienden en kennissen heel veel sterkte.

wens iedereen die hem kent heel veel sterkte!!!

Heb er geen woorden voor!

Waarom??

:cry:
nou nou Flamie wel hard hoor. Maar goed dat doet er niet toe als het daarom is gebeurd.

(f)

( sorry voor de spam)

Op DLX is een condoleance register geopend.

De steun kan daar goed gebruikt worden.

Rest in Peace daniel
gecondoleerd....
veel sterkte aan de nabestaande......
r.i.p.
gecondoleerd

en sterkte :s
laatste aanpassing

wens iedereen heel veel sterke in deze moeilijke tijd die hem gekent hebt..............

gecondoleerd en heel veel sterkte

sterkte.... :(
ef ik lee snu pas dit topic:cry: zat net nog t ehopen dat ie ongedeerd zou zijn lees ik ineens dat hij is gevonden:(
heeeeel veel sterkte aan de nabestaanden:flower: :hug:
gecondoleerd:cry:

Gecondoleerd en mijn mede leven(f)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Gecondoleerd (f)

Veel sterkte in deze moeilijke tijden voor iedereen die hem kende.
gecondoleerd. heel tragisch.......

R.I.P.

Geschiedenis die zich herschrijft.... :C

Ik zat net nog te lezen dat hij vermist werd en hoopte dat het allemaal goed zou komen, en nu lees ik dat hij niet meer onder ons is :-( :'(

Ik wens iedereen heel veel sterkte met dit zware verlies.. :-(

Ik zelf ken hem niet, maar leef met jullie allen mee die hem wel kende..

sterkte ..
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest Mania
Zoooo dit is echt klote gewoon :( Ik ken m misschien wel niet maar heb vorig jaar ook n vriend verloren, je voelt je echt raar de tijd nadat ie overleden is....het voelt zo raar dat iemand in 1x weg is....

Rip

Respect!

:respect:
r.i.p gooos !

gecondoleerd en veel sterkte en liefs voor alle familie vrienden nabestaanden etc (F)

alle familie & vrienden gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst!
Ik kon hem een heeeeel klein beetje, zag hem regelmatig bij MidTown en op elk feest waar je kwam was hij wel weer aanwezig... damn!
heel veel sterkte!

Namens partyarea.nl :'( der zal op partyarea op de frontpage een rouwbetuiging komen :'(

Wat moet het in deze wereld worden :(
laatste aanpassing
Gecondoleerd en veel sterkte voor familie/vrienden etc
Werkzaam bij Partyflock
graag aansluiten in het nieuwe topic: r.i.p. daniel

dan doe ik deze dicht aangezien er geen sprake meer is van vermissing. helaas
laatste aanpassing