Partyflock

Forumonderwerp · 670067
Artiest Pie

mayday floor

eric sneo 20-21
chost 21-22
michel de hey 22-23
live cherry moon trax 23-23u20
westbam 23u20-00u20
marco bailey 00u20-01u20
marusha 01u20-02u20
live members of mayday 02u20-02u40
takkyu ishino 02u40-03u40
chris liebing 03u40-04u40
all stars 04u40-end

trance hall

oliver klitzing 20-21u30
tomcraft 21u30-23
marco v 23-00u30
live lexy & k-paul 00u30-01
youri 01-02u30
mark spoon 02u30-04
live secret cinema 04-04u30
yves deruyter 04u30-end

jammer dat ik er niet ben :(

maar komt Johan Gielen niet draaien ? die stond toch geboekt ? :|

sooo DAMN! dit was een vet feest! :bounce:

eric sneo en secret cinema helaas gemist, maar michel de hey, marco bailey, marusha, chris liebing... wat een helden!!

maar wat een rare belgen zeg.. zit ik even uit te rusten, komt er een franstalige gast een praatje maken, volledig van de kaart, ik versta hem maar half en vertel dat ik nederlands ben, dus hij begin over "droge" en dat z'n "exteesee" op is... dus ik vraag hem of hij weet wat ephedra is. wist 'ie niet... 8) ik laat 'm een capsule zien, hij helemaal onder de indruk en ik zeg "cinq euro" :devil: koopt 'ie dat ding inderdaad voor 5 euro :D
ben daarna maar weer snel naar de dansvloer gegaan 8)
evil wen

percies als wat ik hoopte van dit feest, echt geweldig, zoveel licht en goed geprogrammeerd. Chost was niet niet ding, teveel gebeuk en te weinig echte techno. Michel de Hey draaide goed + wat electro plaatjes, hij zet de techno-sfeer gelijk neer :) CM-trax mag oprotten. Westbam heeft tegen mijn verwachting een super set neer gezet!! Marco Bailey was wel aardig, hij boeide me meer dan als op Timewarp. MARUSHA was echt geweldig, heel knap een verschillende stylen te mixen in een techno-jasje. Paul van Dijk - for an angel, Energy 52 - Cafe del Mar en daarna lekker raven :respect: Members Of Mayday was ook cool, alleeen geloof ik nooit dat dat live was ;) maaaar een leuke show :D Takkyu Ishino vond ik ook echt goed, echt zijn style en dat spreek mij wel aan. Liebing was ook gewoon weer goed, ik heb betere set meegemaakt, maar het was weer lekker, Leuk dat hij zijn monitor boxen naaar het publiek draaide omdat het zaal geluid TE zacht stond :( dat was het enige min puntje. Ik zou me god niet weten wie die laatst DJ was, maar hij was wel goed :D:D dus als iemand weet wie die punker was, dan zou ik dat graag willen weten :D

Het was een bijzonder feest, met veel show en goeie sets/acts

Rolf en wen ik vond het weer gezellig om met jullie te feesten en te 'afteren' we zijn een geweldig team (y)
laatste aanpassing

:D even een applausje voor ons teamwork :respect:
Best wel belachelijk dat dit feest zó weinig aandacht heeft gekregen hier,
8 flockers er heen? :|
Wou er ook heel graag naartoe, maar had niks geregeld omdat ik dacht dat ik het niet meer zou trekken na een zwaar weekend :/
(alhoewel ik last-minute toch naar Awake ging :P )

Was het wel een beetje vol toch?

Hoop er in Duitsland wel bij te zijn, en anders hoop ik dat het volgend jaar weer in België is :)

Best wel belachelijk dat dit feest zó weinig aandacht heeft gekregen hier

bizar inderdaad! want het was echt te gek, ik heb nog maar zelden zo'n goed feest meegemaakt. niet alleen de DJ's, ook voor de sfeer, prijs en aankleding neem ik diep mijn petje af. :respect:

8 flockers er heen? :|

nee, dat klopt volgens mij niet.
vanmiddag zag ik eens dat deze "mayday belgium" uit m'n archief was verdwenen, en toen ik 'm opzocht in de agenda stond 'ie er weer, maar dan met 0 bezoekers. zondagmiddag stonden er nog 98 partyflock-bezoekers.

Was het wel een beetje vol toch?

het was heel relaxed druk. een goeie drukte voor een perfecte sfeer, maar tegelijkertijd genoeg ruimte om middenvooraan te dansen, zonder omver gebeukt te worden (y)

Hoop er in Duitsland wel bij te zijn, en anders hoop ik dat het volgend jaar weer in België is

ga naar dortmund, alsjeblieft! hoop het niet, doe het! dat is echt een absolute aanrader :jaja:
ga naar dortmund, alsjeblieft! hoop het niet, doe het! dat is echt een absolute aanrader

Hmhz... omdat je zo aandringt zal ik er moeite voor doen ;P
Eerst ff kijken of ik vervoer kan regelen,
en daarna maar wat kaartjes voor andere feesten verkopen om een beetje centjes te hebben ;)
Inderdaad de aandacht was een beetje magertjes..duitsland ga ik weer

TOK TOK feat NENA...o:)

een fotootje van mayday, afgelopen zondag O:)

laatste aanpassing
die heb ik gemaakt :o

:jaja: O:)

en jij gebruikt een forumpic met mij erop :o
jah ik vind het een super leuke foto :D alleen het is een beetje te zien dat ik weinig geslapen heb dat weekend 8)..ik heb trouwens vrij genomen 30april/1mei aangezien we waarschijnlijk naar mayday duitsland gaan
laatste aanpassing

relaxed! maar piep, heb je nog meer foto's van afgelopen zondag, van binnen en van DJ's enzo?
jah, die vond jij niet boeiend, zei je..

owjah :D ik heb gisteren een awakenings festival poster mee genomen O:) heb ik toch nog een poster

ja maar dit topic vindt die foto's wel boeiend O:)

ojaaaaa! dat gezeik met die posters afrukken :D hey weet je wat ik me bedacht he, je kan ook gewoon even naar de gemiddelde platenzaak lopen waar ze kaartjes voor mayday duitsland verkopen. misschien mag je daar wel een poster meenemen?
mayday kaartje verkopen ze alleen in Midtown geloof ik, en die mensen zijn totaaal niet aardig, en volgens mij krijg je die posters niet zomaar mee...ja jij misschien als je met een 'prul' lip kijkt :D heb je die foto ook online??

:D mijn pruillip bedoel je? nah, dit is niet écht een pruillip:

laatste aanpassing
als je zo kijkt krijg je wel een poster mee (y)

maaar ik heb nog wel foto's van mayday, alleen dat doe ik vanavond wel even...alleen mijn broer heeft er 2 weggegooit :@

dat méén je niet!!? vuile #.%^@#%-lijer :x :@

nah ja, die geef ik nog wel op z'n sodemieter... :9
laatste aanpassing
jah ik had hem nog een sms-je gestuurd, dus hij komt thuis en ik zeg van, je heb toch geen foto's weggegooit?? hij zei, jawel 2 die op elkaar leken..:S...dus dat zal wel MARUSHA en De HEY zien ofzo, maarja. ik heb ook nog twee filmPIEs alleen die zijn een beetje donker. Ik heb ook nog foto's van miss kittin gisteren + filmje
laatste aanpassing

oke, zie hier nog een paar foto's:

supermooie foto, maar wij vonden die CM-traxx niks...

michel de hey

members of mayday, met die vlag (ook al zie je dat nie zo goed :D)
met mijn mob. gemaakt o:)

Members of Mayday :D:D

zooow vette fotos :d
ja CM Trax is echt wel bagger hahah heb ze in de zomer bezig gezien, echt wel "stoer" :s
waarom was Gielen er niet eigelijk ? die was toch geboekt ?

waarom was Gielen er niet eigelijk ? die was toch geboekt ?

naar mijn weten niet...?

ow vaag, waar heb ik dat dan gelezen :s hahaha :d
naja hopelijk volgend jaar dan :p