evil wen
percies als wat ik hoopte van dit feest, echt geweldig, zoveel licht en goed geprogrammeerd. Chost was niet niet ding, teveel gebeuk en te weinig echte techno. Michel de Hey draaide goed + wat electro plaatjes, hij zet de techno-sfeer gelijk neer

CM-trax mag oprotten. Westbam heeft tegen mijn verwachting een super set neer gezet!! Marco Bailey was wel aardig, hij boeide me meer dan als op Timewarp. MARUSHA was echt geweldig, heel knap een verschillende stylen te mixen in een techno-jasje. Paul van Dijk - for an angel, Energy 52 - Cafe del Mar en daarna lekker raven

Members Of Mayday was ook cool, alleeen geloof ik nooit dat dat live was

maaaar een leuke show

Takkyu Ishino vond ik ook echt goed, echt zijn style en dat spreek mij wel aan. Liebing was ook gewoon weer goed, ik heb betere set meegemaakt, maar het was weer lekker, Leuk dat hij zijn monitor boxen naaar het publiek draaide omdat het zaal geluid TE zacht stond

dat was het enige min puntje. Ik zou me god niet weten wie die laatst DJ was, maar hij was wel goed

dus als iemand weet wie die punker was, dan zou ik dat graag willen weten
Het was een bijzonder feest, met veel show en goeie sets/acts
Rolf en wen ik vond het weer gezellig om met jullie te feesten en te 'afteren' we zijn een geweldig team