De TDF is de The Dance Factory in Berlikum vlak bij Leeuwarden. Vrij moderne tent met alles erop en eraan. Waarom de opener van dit topic opeens lukraak kwijt moet dat het daar gezellig is zal wel samenhangen met haar tijdverdrijf door de week. Maar ik vermaak me, die keren dat ik er kom, ook prima. Wel jammer dat sommige mensen zich meteen erg arrogant gaan gedragen als ze een keer de koeienstal ontvlucht zijn.
stelletje geiten 
eej hallo feestbeest19.. als jij een forumonderwerp opent, kan je negatieve reacties verwachten. dus ik zou zeggen, reageer dan niet zo sarcastisch en verdedigend op (in jouw ogen) negatieve berichten. niet iedereen kan alles even leuk, mooi, stom, lelijk of whatever vinden.. en dat is maar goed ook toch??! zou de wereld wel heel saai zijn.. (vooral als we allemaal naar tdf zouden gaan
) 
laatste aanpassing
ik mag dan tot drie uur dan vet stom...meestal mag ik tot het einde
Tranen van verdriet en een rooie kop van de plaatsvervangende schaamte. Iets anders kan ik niet krijgen van deze quote, nog een zo'n quote en ik zal me waarschijnlijk op moeten laten nemen. Dus Feestmonster19 is gewaarschuwd.
Tranen van verdriet en een rooie kop van de plaatsvervangende schaamte. Iets anders kan ik niet krijgen van deze quote, nog een zo'n quote en ik zal me waarschijnlijk op moeten laten nemen. Dus Feestmonster19 is gewaarschuwd.
KoHeN, 13 april 2004 13:06
Als jij dit zegt enzo.. waarom zeg je dan twee weken eerder dit:
KoHeN, 2 april 2004 14:00
Spreek jij jezelf ook wat tegen! en dan vind ik het terecht dat je een rooie kop van schaamte krijgt!
Als jij dit zegt enzo.. waarom zeg je dan twee weken eerder dit:
KoHeN, 2 april 2004 14:00
De TDF is de The Dance Factory in Berlikum vlak bij Leeuwarden. Vrij moderne tent met alles erop en eraan. Waarom de opener van dit topic opeens lukraak kwijt moet dat het daar gezellig is zal wel samenhangen met haar tijdverdrijf door de week. Maar ik vermaak me, die keren dat ik er kom, ook prima. Wel jammer dat sommige mensen zich meteen erg arrogant gaan gedragen als ze een keer de koeienstal ontvlucht zijn.
Spreek jij jezelf ook wat tegen! en dan vind ik het terecht dat je een rooie kop van schaamte krijgt!
laatste aanpassing
Feestbeest19,je lijkt mij niet echt èèn van de grootste feestbeesten,maar je hebt het wel erg naar je zin in TDF moet kunnen op zich vind ik!!
Denk wel dat ik jouw voortaan gewoon Beest19 noem
als je het niet erg vind!?Vind ik wel beter passen
bij jouw!!Succes met je forum,en veel plezier in de toekomst in de TDF!!Mischien dat je in toekomst ooit nog wel èèn van de grootste feestbeesten word ooit nog,hoop t echt voor je hoor,maar moet je wel beter je best doen hoor!!

Denk wel dat ik jouw voortaan gewoon Beest19 noem
als je het niet erg vind!?Vind ik wel beter passen
bij jouw!!Succes met je forum,en veel plezier in de toekomst in de TDF!!Mischien dat je in toekomst ooit nog wel èèn van de grootste feestbeesten word ooit nog,hoop t echt voor je hoor,maar moet je wel beter je best doen hoor!!