Partyflock

Forumonderwerp · 669167

ik heb altijd wel lol in tdf hahahaah ik heb heel veel vrienden daar.....:D
De TDF is de The Dance Factory in Berlikum vlak bij Leeuwarden. Vrij moderne tent met alles erop en eraan. Waarom de opener van dit topic opeens lukraak kwijt moet dat het daar gezellig is zal wel samenhangen met haar tijdverdrijf door de week. Maar ik vermaak me, die keren dat ik er kom, ook prima. Wel jammer dat sommige mensen zich meteen erg arrogant gaan gedragen als ze een keer de koeienstal ontvlucht zijn.
Ik ben gezellig :yes:

mooi toch

Volgens mij heeft deze opener een groot kind in zich
Artiest {SHOWLIST artist 10335, 82438}
:gaap:
tdf gezellig? whehehe

myung.. geef es commentaar!?
laatste aanpassing
*uch uch* daar gaat ie dan.

Collega, wat is dit nou wir voor een nutteloos topic. ten eerste *slotje* :devil:
en ten 2e TDF is KUT tent!! er komt all1 maar van de BrEeZâH publiek (meisjes van 14 jaar enzo)
en ja...wat zal k nog meer zeggen ..... !

haahahahahha lollig hey Dinzaghi aka dRaan

Correctie: tdf was gezellig!

:jaja:
haahahahahha lollig hey Dinzaghi aka dRaan

:jaja:

ahahhahaahahahah als ik tdf gezellig vind nou dat is toch nie zo erg.....of wel???

Nou ik erger me erg aan eigenlijk, want je heb wel veel vriendjes :$

hahaahahahah wie gaan der 10de naar tdf????maar ik mag dan tot drie uur dan vet stom...meestal mag ik tot het einde

maar aangezien je toch maar tot 3 00 blijft hahahaha,

bekrachtigd dat mijn stelling ook,
laatste aanpassing
stoer dat je daar veel vrienden hebt en dat je het gezellig vind..
maar waarom moet je daar een topic over openen? :S
lekker logisch :)

Niks mis met werken in een supermarkt :D
Dit topic heeft een slotje nodig :yes:

Ik zou zeggen maak fijn een TMF ID aan & ga daar blaten... :/

ik moet wat zegen toch.......

Mijn zegen heb je,volgens mij ben je een echt feestbeest!!

Respect to Kung Lao!
hahaahahahah wie gaan der 10de naar tdf????maar ik mag dan tot drie uur dan vet stom...meestal mag ik tot het einde

ben je echt 19?

Artiest Trunkz
ik moet wat zegen toch.......

Nee!
laatste aanpassing

gvd jah ik ben echt 19, maar als je niet wil geloven dan maar lekker niet toch:Smastersofhardcore
gvd jah ik ben echt 19, maar als je niet wil geloven dan maar lekker niet toch :S mastersofhardcore

Ladiiidaaaa :gaap:

hahahahaahaha lollig he:S

:o

Best lollig hoor!?

ahahahahaha

tdf en gezellig?? tdf WAS inderdaad gezellig.. wanneer? toen ik 15 was. voel me er niet meer thuis tussen al die 'kienders' en boeren :D kom er alleen nog als er een leuke dj draait, zoals luna of da pauli laatst. heb het nu echt wel gehad daarow!
laatste aanpassing

dat is moooi!!!!!!!!!!! als wij het maar leuk hebben toch paulaatjuh

eej hallo feestbeest19.. als jij een forumonderwerp opent, kan je negatieve reacties verwachten. dus ik zou zeggen, reageer dan niet zo sarcastisch en verdedigend op (in jouw ogen) negatieve berichten. niet iedereen kan alles even leuk, mooi, stom, lelijk of whatever vinden.. en dat is maar goed ook toch??! zou de wereld wel heel saai zijn.. (vooral als we allemaal naar tdf zouden gaan (6)) :D
laatste aanpassing
Kijk...
Ik was er zaterdag... Kwamen tot de conclusie dat we ons 'oud' voelen in tdf... 19 zijn we dan!!!!!!!!!
Jij mag tdf best leuk vinden...

als jij een forumonderwerp opent, kan je negatieve reacties verwachten

:yes: .. da's waar!

tdf is vet gezelig??

Is gezelig iets anders dan
"gezellig" met dubbel L ???

hahaha...
En onnozel topic dit hoor, wie opent dit nou??
En onnozel topic dit hoor, wie opent dit nou??

Ik bin net onnoazel.. Do wol?! NEE! do ek net...
Oare minsken hjirre wol... :frusty:
laatste aanpassing

Zeker weten. :jaja:

Nou, ik ben heel benieuwd wat het woord "gezelig" inhoudt :D
Ja kan het ook niet vinden in het woordenboek :/

ahahahahahahahahahahahah lollig hey

Vind je dat grappig feestbeest19?
Dat je niet goed bent in ABN??

Oh ja, je weet niet wat dat is zeker?
ABN = Algemeen Beschaafd Nederlands.
Ik vind het enig...

Kom je ook een keer met ons 'babbelen' in tdf...
Vinden we dol man... :yes:
laatste aanpassing

Ja, dat mag wel voor 1 keertje :jaja:
ik mag dan tot drie uur dan vet stom...meestal mag ik tot het einde

Tranen van verdriet en een rooie kop van de plaatsvervangende schaamte. Iets anders kan ik niet krijgen van deze quote, nog een zo'n quote en ik zal me waarschijnlijk op moeten laten nemen. Dus Feestmonster19 is gewaarschuwd.

Ze reageert niet meer geloof ik :jaja:

Kan je er niet meer tegenop?

KoHeN, 13 april 2004 13:06
Tranen van verdriet en een rooie kop van de plaatsvervangende schaamte. Iets anders kan ik niet krijgen van deze quote, nog een zo'n quote en ik zal me waarschijnlijk op moeten laten nemen. Dus Feestmonster19 is gewaarschuwd.

Als jij dit zegt enzo.. waarom zeg je dan twee weken eerder dit:

KoHeN, 2 april 2004 14:00
De TDF is de The Dance Factory in Berlikum vlak bij Leeuwarden. Vrij moderne tent met alles erop en eraan. Waarom de opener van dit topic opeens lukraak kwijt moet dat het daar gezellig is zal wel samenhangen met haar tijdverdrijf door de week. Maar ik vermaak me, die keren dat ik er kom, ook prima. Wel jammer dat sommige mensen zich meteen erg arrogant gaan gedragen als ze een keer de koeienstal ontvlucht zijn.

Spreek jij jezelf ook wat tegen! en dan vind ik het terecht dat je een rooie kop van schaamte krijgt! :devil:
laatste aanpassing

Volgens mij gaat de quote van KoHeN niet over het feit of TDF wel of niet leuk, wel of niet 8erlijk, of een dergelijk iets wat hier op lijkt.

Maar om het feit dat het feestmonster bepaalde uitspraken doet, waarvoor je plaatsvervangende schaamte krijgt als je t leest ;)
Whehehe Paula... =)

Nee Sjoerdtje... Ze kan dr niet meer tegen :/

Ik krijg gewoon een halve hartaanval als ik de teksten lees die het "feestbeest19" (want je bent gewoon geen feestbeest als je alleen maar naar TDF gaat :devil: op het forum zet.
laatste aanpassing

Feestbeest19,je lijkt mij niet echt èèn van de grootste feestbeesten,maar je hebt het wel erg naar je zin in TDF moet kunnen op zich vind ik!!
Denk wel dat ik jouw voortaan gewoon Beest19 noem
als je het niet erg vind!?Vind ik wel beter passen
bij jouw!!Succes met je forum,en veel plezier in de toekomst in de TDF!!Mischien dat je in toekomst ooit nog wel èèn van de grootste feestbeesten word ooit nog,hoop t echt voor je hoor,maar moet je wel beter je best doen hoor!!

:o

Nou Sas, je hebt je zaterdag wel vermaakt toch bij 2hard4u, :jaja: niet alleen tdf hoor mensen!!!

Als jij het maar naar je zin hebt meis!!!