Heb ik laatst ook gehad
dan voel je je zo klote! Mensen moeten gewoon met hun teringtengels van andermans spullen afblijven punt uit!!!!!
Ik ging gisteren mijn fiets ophalen van het station, kom ik aan...is gewoon mijn zadel eraf gejat!!!!!! Grrr......lopend naar de fietsenmaker, nieuw zadel gekocht a 25 euries
Ik ging gisteren mijn fiets ophalen van het station, kom ik aan...is gewoon mijn zadel eraf gejat!!!!!! Grrr......lopend naar de fietsenmaker, nieuw zadel gekocht a 25 euries
dat gebeurd dus heel vaak inderdaad bij de hemkade bij een vriend van mij ook gebeurt
afgelopen oud en nieuw
was zeker op die apparte parkeerplaats bij dat tankstationetje of niet??
en je kan wel verzekerd zijn maar je bent
altijd een hoop geld kwijt want ze dekken nooit alles en dan heb je ook nog eens een no claim
doodschoppen moeten ze ze
afgelopen oud en nieuw
was zeker op die apparte parkeerplaats bij dat tankstationetje of niet??
en je kan wel verzekerd zijn maar je bent
altijd een hoop geld kwijt want ze dekken nooit alles en dan heb je ook nog eens een no claim
doodschoppen moeten ze ze
Minder sander 

TIP: 
Heel stoer allemaal hoor: Met keiharde muziek en trillende ramen/kofferbakken aan komen rijden!
Bedenk wel ffies dat die autodieven dan wel horen dat er in jou auto een leuk installatie-tje zit, dat dan wel de moeite waard is! Zie vaak genoeg mensen in de rij staan met keiharde muziek aan! Dat is gewoon een uitnodiging voor ze!
Een vriendin van me was gister der bonnetje van de jassen kwijtgeraakt! T leuke was wel dat mijn autosleutels in haar jaszkken zaten!
Gelukkig heb ik de jassen en sleutels terug en heeft niemand het bonnetje gevonden en er misbruik van gemaakt!
Heel stoer allemaal hoor: Met keiharde muziek en trillende ramen/kofferbakken aan komen rijden!
Bedenk wel ffies dat die autodieven dan wel horen dat er in jou auto een leuk installatie-tje zit, dat dan wel de moeite waard is! Zie vaak genoeg mensen in de rij staan met keiharde muziek aan! Dat is gewoon een uitnodiging voor ze!
Een vriendin van me was gister der bonnetje van de jassen kwijtgeraakt! T leuke was wel dat mijn autosleutels in haar jaszkken zaten!
laatste aanpassing
Hmm niet bij het tankstationnetje meer parkeren dus
Nog beter: Sta ik na 20 minuten wachten en platgedrukt te worden eindelijk voorraan bij de garderobe, geef ik die tuthola's m'n bonnetje. Raken ze hem kwijt!!
Gelukkig zag ik m'n jas later zelf hangen.. anders had ik nog lang kunnen wachten 
Een vriendin van me was gister der bonnetje van de jassen kwijtgeraakt! T leuke was wel dat mijn autosleutels in haar jaszkken zaten! Gelukkig heb ik de jassen en sleutels terug en heeft niemand het bonnetje gevonden en er misbruik van gemaakt!
Nog beter: Sta ik na 20 minuten wachten en platgedrukt te worden eindelijk voorraan bij de garderobe, geef ik die tuthola's m'n bonnetje. Raken ze hem kwijt!!
Nog beter: Sta ik na 20 minuten wachten en platgedrukt te worden eindelijk voorraan bij de garderobe, geef ik die tuthola's m'n bonnetje. Raken ze hem kwijt!! Gelukkig zag ik m'n jas later zelf hangen.. anders had ik nog lang kunnen wachten
Jah want t leuke was, ze laten je niet ff erachter lopen om zelf ff je eigen jas aan te wijze. Het zal hun een rotzorg zijn! Er werkte maar 1 meisje die tenminste een beetje t probleem begreep!
Maar goed, alles is goedgekomen gelukkig... Kan er nu wel om lachen, toen niet echt...
Ik zelf sla ieder feest t nummer van me jassenbonnetje in m'n telefoon op... En je hebt 1X het vertrouwe in een dame en slaat t nummer niet op en je ziet het: Het is in 1 keer bingo!
laatste aanpassing
Jah want t leuke was, ze laten je niet ff erachter lopen om zelf ff je eigen jas aan te wijze. Het zal hun een rotzorg zijn!
Precies ja! Eerst gingen die tuthola's vragen wat ik in me jaszak had. Ja niks!
Ik zelf sla ieder feest t nummer van me jassenbonnetje in m'n telefoon op...
Goed idee ja