Partyflock

Forumonderwerp · 665165

Na een leuke avond in de hemkade keer ik terug naar mijn auto. Is er &^^$%())_% ingebroken.

Alles eruit radio boxen wisselaar en me slot doet het niet meer:@

Wat een schrale K*NK*R zooi!!!

Gelukkig lag mijn In Qontrol kaartje er nog wel in:D

maja toch allemaal KUTTTTT

:S
Zooooooooo das zeker klote voor je (N)

Hoop dat ze die peeps daarna nog betrapt en opgepakt hebben :P

en dat je ondanks alles toch nog een leuke dag hebt vandaag ;)
Wel goed verzekerd ?
zal wel weer 's de hemkade zijn!!!
Bij Mindcontroller hebben ze de auto van vrienden ook opengebroken, jassen, cd's , make up :S hebben ze allemaal meegenomen. Behalve de radio ! Dikke flikkers daar...Gewoon GODVERDOMME met je tengels van andermans spulle afblijve!!!
ach zo had het moeten zijn :yes:

Je zal zelf wel een naar ventje zijn :yes:
Heb ik laatst ook gehad :( dan voel je je zo klote! Mensen moeten gewoon met hun teringtengels van andermans spullen afblijven punt uit!!!!!

Ik ging gisteren mijn fiets ophalen van het station, kom ik aan...is gewoon mijn zadel eraf gejat!!!!!! Grrr......lopend naar de fietsenmaker, nieuw zadel gekocht a 25 euries :(
Artiest Floater
dat gebeurd dus heel vaak inderdaad bij de hemkade bij een vriend van mij ook gebeurt
afgelopen oud en nieuw
was zeker op die apparte parkeerplaats bij dat tankstationetje of niet??
en je kan wel verzekerd zijn maar je bent
altijd een hoop geld kwijt want ze dekken nooit alles en dan heb je ook nog eens een no claim
doodschoppen moeten ze ze
Minder sander :(

(K) :Flower:

komt daar veel vaker voor.
bij bekenden van mij ook de hele auto leeg gehaald.
ook daar bij dat benzine station...
zouden er voor de gein is moeten gaan
kijken daar een nachtje met een paar man
neem je dan je slagersmes mee
wat een gore klootzakken :jaja:

(F)
Sorrie, van je slot, maar ik die radio...ik kon het niet laten....

Als je volgende keer nou gewoon je deur openlaat? 8)
iemand nog een wisselaar kopen,krijgt ie gratis een setje boxen erbij.

Das kut ja...
wel goed verzekerd neem ik aan?

Da's klote man!

Gaat weer flink wat geld kosten terwijl je er niet om heb gevraagd! :S :flower:

spullen weer nodig??? geef maar seintje, buurjongen ken overal wat je wil aan komen
aan de hoogste boom moeten de mensen die niet met hun handjes van andermans spullen kunnen afblijfen
Ik ga altijd met de bus of met de trein of de fiets dus daar kunnen ze niet inbreken en mijn fiets mogen ze jatten dus...............

sterkte ouwe

Gsus, dat is kut voor je Sander:S:S
das idd kut voor je sander:S

:lief: :kusje:
Artiest Pie
Jaaah erg klote!! Dat die klootzakken gewoon niet van je spullen kunnen blijven!!

Als iemand steelt hup handje eraf :jaja:
dat is echt super klote ! Er zijn echt altijd van die rare vevelende kinderen ! Handjes eraf doen ze het nooit meer! Zijn we in 1 keer klaar..

Hoop dat je voor de rest wel een leuke avond heb gehad.
TIP: (y)

Heel stoer allemaal hoor: Met keiharde muziek en trillende ramen/kofferbakken aan komen rijden!

Bedenk wel ffies dat die autodieven dan wel horen dat er in jou auto een leuk installatie-tje zit, dat dan wel de moeite waard is! Zie vaak genoeg mensen in de rij staan met keiharde muziek aan! Dat is gewoon een uitnodiging voor ze!

Een vriendin van me was gister der bonnetje van de jassen kwijtgeraakt! T leuke was wel dat mijn autosleutels in haar jaszkken zaten!:S Gelukkig heb ik de jassen en sleutels terug en heeft niemand het bonnetje gevonden en er misbruik van gemaakt!
laatste aanpassing

Als ik ze het ooit zie doen he,
knal ik die teringlijers overhoop
en
I NEED NO THANKS FOR KILLING SCUM!!
en dat is een topic waard ?
k schrijf binnenkort ook mun levensverhaal op PF :P

Damn... dus triest!!!

ik kan me alle verhalen van mn zus nog wel herinderen van de Fun factory tijd daaro.... toen werd er elk weekend wel een paar auto's open gebroken!!
tis niet mijn auto....
Bij mij is er een of andere lompe K*NKERBOER tegen me auto gereden!
Dus ik deel je gevoelens!

Heb gelijk slachtofferhulp ingeschakeld..:P
Hmm niet bij het tankstationnetje meer parkeren dus :S

Een vriendin van me was gister der bonnetje van de jassen kwijtgeraakt! T leuke was wel dat mijn autosleutels in haar jaszkken zaten! Gelukkig heb ik de jassen en sleutels terug en heeft niemand het bonnetje gevonden en er misbruik van gemaakt!

Nog beter: Sta ik na 20 minuten wachten en platgedrukt te worden eindelijk voorraan bij de garderobe, geef ik die tuthola's m'n bonnetje. Raken ze hem kwijt!! :@ Gelukkig zag ik m'n jas later zelf hangen.. anders had ik nog lang kunnen wachten :S
lomp dat ze dat in control kaartje niet meenemen:S
Nog beter: Sta ik na 20 minuten wachten en platgedrukt te worden eindelijk voorraan bij de garderobe, geef ik die tuthola's m'n bonnetje. Raken ze hem kwijt!! Gelukkig zag ik m'n jas later zelf hangen.. anders had ik nog lang kunnen wachten

Jah want t leuke was, ze laten je niet ff erachter lopen om zelf ff je eigen jas aan te wijze. Het zal hun een rotzorg zijn! Er werkte maar 1 meisje die tenminste een beetje t probleem begreep!

Maar goed, alles is goedgekomen gelukkig... Kan er nu wel om lachen, toen niet echt...

Ik zelf sla ieder feest t nummer van me jassenbonnetje in m'n telefoon op... En je hebt 1X het vertrouwe in een dame en slaat t nummer niet op en je ziet het: Het is in 1 keer bingo!:S
laatste aanpassing
Jah want t leuke was, ze laten je niet ff erachter lopen om zelf ff je eigen jas aan te wijze. Het zal hun een rotzorg zijn!

Precies ja! Eerst gingen die tuthola's vragen wat ik in me jaszak had. Ja niks! :S Maar toen bedacht ik me ineens dat er een knoopje stuk was.. Dat zagen ze en toen geloofden ze me wel en kreeg ik me jas. Gelukkig..

Ik zelf sla ieder feest t nummer van me jassenbonnetje in m'n telefoon op...

Goed idee ja (y) dat doe ik in het vervolg ook maar..

dr is laatst bij mij thuis op mn kamertje ingebroken en dat terwijl ik in de meest armoedige flat ooit woon.. zucht.. dag dvd-speler! :S :S :S