Partyflock

Forumonderwerp · 662051

Hoor net voor het eerst over Jumpstyle. Wat moet ik me hier bij voorstellen? Toch niet wat ik denk dat het is?? :S

Artiest Balbasaur
Ik zou het niet weten, ik ken Jamie amper:P

Jumpstyle -> kutmuziek
fucking goede vraag maarten. klinkt kut en blij

Beroep: stamper
Beuq Untill U Drop !!

laat maar.. k wou wat zeggen, maar dit zegt alweer genoeg :)
QutQnaQWurst zeker, P-Kay? :jaja:

nee QloteQontQriebelaar :[

uhm het klinkt als muziek in de oren maar het schijnt weer zon snel verdiende hype te zijn
Check de Line-up eens van Decibel Outdoor 2004!!

Wreed uit ons dakkie!!!!! :respect:
dol op jumpstyle!

Artiest Havoc 303
Late reply in dit topic, maar je moet de afgelopen 10 jaar écht onder een steen hebben gebivakeerd wil je niet weten wat jump (of "jumpstyle zoals ze 't hier noemen) is... Die "da boy tommy" (voordat ik aangevallen wordt: já; ik weet dat dat de boozywoozy van de jump is) had hier in Nederland toch ook bescheiden hitjes in de 90's? :S
Nou, Boozywoozy moet je echt niet zeggen man :(. Ik haat Boozywoozy! Die maakt toch geen muziek joh ;)

DBT maakte als 1 van de eerste relaxte Jump dat zeer populair werd in Belgie en Zuid-Nederland.
Jump leeft nog steeds!

Vage Nico 26 mei 2004 21:24
Nou, Boozywoozy moet je echt niet zeggen man :(. Ik haat Boozywoozy! Die maakt toch geen muziek joh ;)

:P

DBT maakte als 1 van de eerste relaxte Jump dat zeer populair werd in Belgie en Zuid-Nederland.

Dat is ook waardoor ik de muzieksoort jump ken, is volgensmij ook al heel wat jaartjes terug... Snap daardoor niet dat niet meer mensen hier ooit van gehoord hebben... :S

Jump leeft nog steeds!

Kun je van die andere muzieksoort, waar velen 't hier mee vergelijken, niet zeggen. (6)
Jump :respect:

Voor de mensen die nu nog niet echt wete wat het inhoudt moet maar eens van de volgende artiesten wat downloaden :

Greg c
lobotomy inc.
Dinamik
Klap's
Dj bam bam
Alex Peace
Jenny d light
Dj Furax
Chigago zone
Tranceball
Katrin Lewis Project

enz enz...
Nieuwe Records Mania (RM051), die Tremplin tracks, is een perfect voorbeeld van tekclub!
Jump dat zeer populair werd in Belgie en Zuid-Nederland.

:jaja:

heb daar paar jaar geleden ook flink op gestampt in discotheek Trance in Ehv. :P
die jammergenoeg niet meer bestaat :/
laatste aanpassing
Decibell word vet jah... eerst naar de jump zaal, en daarna lekker hakkuh. Lijkt me wel relaxt, en het is dichtbij dus ik ben denk wel van de partij...

Enuh hebben mensen geslapen de laatste jaren ofzo, ik kende jump al in '97... doordat veel hc dj's het aan het begin van hun setjes draaide... en mark v. & poogie bear enzow die plaatjes.

klinkt weer allemaal als:

"ik was er vanaf het begin af aan bij......."

Jumpstyle sucks man.....
Is gewoon zwaar afgekeurde Hardstyle....

:/ weer zo'n knits die jump als afstammeling van hardstyle ziet....

90% van de hardstyle tegenwoordig is zelf al afgekeurd.. gaat nergens over
Het moet nu toch wel al bekend zijn wat JUMP inhoud! damn.. is het dan nog zo onbekend? hier aan de belgische grens weten ze niet beter
Tja dat krijg je als je niets anders ziet dan gare hardstyle op TmF en The Box (y)
jah idd, daar heb je gelijk in! er was ooit nog hoop met tracks zoals The Moon - blow the speakers en later Armani & Ghost - Airport... maar de randstad accepteert de jump nog steeds niet echt op de een of andere manier.. steeds maar weer die hardstyle
Ik heb het al vaker gezegd: Sommige mensen (lees: kleuters) kijken niet verder dan hun tv breed is ;)

Tja die mensen weten niet eens waar The Moon en Armani & Ghost vandaan komen! :s
Ze moeten zich diep schamen en hun mondje houden...
juist en zo is het maar net! ze weten niet wat ze missen (naja, het is natuurlijk ook een kwestie van smaak)
"Is gewoon zwaar afgekeurde Hardstyle"

HAHAHAHAHAHA

DOM VOLK!!!
klinkt weer allemaal als:

"ik was er vanaf het begin af aan bij......."

Dat zeg ik niet... :p sorry als het zo overkomt... ;)

hehe heb het niet alleen tegen jou hoor :p valt me gewoon op dat iedereen elkaar altijd probeert te overbluffen met hoe snel ze er al bij waren ;)
naja ik was er niet vanaf 1997 bij want toen was ik 13 ofzo :p nee maar bij ons in plaatselijke discotheek draaiden ze ook altijd al de belgian way zoals onze plaatselijke dj het noemde :)
da boy tommy ille shit of blow the speakers waren toppers voor mij toen ik een jaar of 15 a 16 was :) (ben ik er nu vroeg genoeg bij dan? ;))

naja ik weet wel dat ik de jump van 'nu' ook zeer waardeer, hopelijk blijft het goed wat er uitkomt!
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 61279}
jumpstyle is zeker niet "nieuw"...

bestaat al jaren, remember de bekende bonzai jumps etc... ik draai t al zeker 10 jaar.

belgische muziekstyle die nu veel gehyped word in nederland.

in amerika ookwel UC genoemd, bv de gaste van Chicago Connection, mark v & poogie bear etc...

bekende jump labels van nu:

atomic techno
Babaorum
Atomic dj
Records Mania
Slash Records
laatste aanpassing
Inderdaat , langer als hardstyle.
laatste aanpassing
He demis, als je goed leest, zie je dat Jamez iemand quote....

Jamez is ook zo'n zieke jumpverslaafde dus die weet wel waar ie het over heeft, toch? ;)
Hoe zit het nou dan. Koop ik Jump2004, begint het met lekkere platen met Oldschool basjes, en verderop is het steeds meer Hardstyle achtige, en gebruiken ze Hardstyle bassen...... wat is nou kenmerkend voor Jumpstyle, die Hardcore Oldschool basjes, of die Hardstyle basjes en Hardstyle achtige platen?????

Vertel vertel
Welke Jump 2004? Die van Ruthless of die van DJ Maasiv?
Die van Ruthless is fake en bevat alleen maar hardstyle :(
jumpstyle is gewoon vrolijke happy ouwe soort oldschool in 1 zin samengevat :p snap alleen niet hoe ze dit weer krijgen verzonnen :/
ik vind de benaming jump'style' ook niet zo geplaatst..dat is meer de Nederlandse benaming ik hoor liever Jump. Klinkt toch lekkerder vind ik!

Hopelijk doen ze dit nog een x veranderen op PF? zodat ik ook gewoon 'jump' kan invullen bij m'n favo styles..

precies, de orginele naam is ook gewoon Jump... jumpstyle wekt teveel de indruk dat het van hardstyle af komt
idd tis gewoon: jump

zo heeft t altijd al geheten...
laatste aanpassing
Ik heb altijd al gepleit voor Jump ipv 'jumpstyle'...typisch Hollands om er weer zo'n afgezaagde naam aan te geven. Net alsof wij die muziek verzonnen hebben (n)

Nogmaals, Jump is ontstaan uit belgische retrohouse...hoevaak moet ik dit nog herhalen?

The Horrorist heeft ook wel wat jump producties op z'n naam staan
niet te geloven he, ik word er moedeloos van als ze nog steeds jump(style) niet kennen of afstammeling van hardstyle noemen.. style is echt z'n domme naam.. ik noemde het al heel me leven JUMP en zo heet het @#$%^&**!! ook
Enzyme>> Ga er eens wat meer in verdiepen jongen... het is zeker niet altijd blij. (gelukkig)
Florizs <H4L> 28 mei 2004 23:50
Enzyme>> Ga er eens wat meer in verdiepen jongen... het is zeker niet altijd blij. (gelukkig)

kerel loop naar de winkel en koop een cd van dj bam bam of 4x harder en kom dan ff terug ;) of download of beluister een nummer van Dj Greg C
laatste aanpassing
Wie is Greg C nou weer? :vaag:

Jump is top (y). Maar ieder z'n mening natuurlijk en over smaak valt niet te twisten ;).
Vroeger was ik helemaal gek van Da Boy Tommy..Nog steeds draai ik het af en toe wel! Me voorkeur blijft Hardcore,maar ook andere stylen kan ik waarderen waaronder dus jumpstyle.