Late reply in dit topic, maar je moet de afgelopen 10 jaar écht onder een steen hebben gebivakeerd wil je niet weten wat jump (of "jumpstyle zoals ze 't hier noemen) is... Die "da boy tommy" (voordat ik aangevallen wordt: já; ik weet dat dat de boozywoozy van de jump is) had hier in Nederland toch ook bescheiden hitjes in de 90's? 
Vage Nico 26 mei 2004 21:24
Nou, Boozywoozy moet je echt niet zeggen man
. Ik haat Boozywoozy! Die maakt toch geen muziek joh 
Nou, Boozywoozy moet je echt niet zeggen man
DBT maakte als 1 van de eerste relaxte Jump dat zeer populair werd in Belgie en Zuid-Nederland.
Dat is ook waardoor ik de muzieksoort jump ken, is volgensmij ook al heel wat jaartjes terug... Snap daardoor niet dat niet meer mensen hier ooit van gehoord hebben...
Jump leeft nog steeds!
Kun je van die andere muzieksoort, waar velen 't hier mee vergelijken, niet zeggen.
Jump 
Voor de mensen die nu nog niet echt wete wat het inhoudt moet maar eens van de volgende artiesten wat downloaden :
Greg c
lobotomy inc.
Dinamik
Klap's
Dj bam bam
Alex Peace
Jenny d light
Dj Furax
Chigago zone
Tranceball
Katrin Lewis Project
enz enz...
Voor de mensen die nu nog niet echt wete wat het inhoudt moet maar eens van de volgende artiesten wat downloaden :
Greg c
lobotomy inc.
Dinamik
Klap's
Dj bam bam
Alex Peace
Jenny d light
Dj Furax
Chigago zone
Tranceball
Katrin Lewis Project
enz enz...
Nieuwe Records Mania (RM051), die Tremplin tracks, is een perfect voorbeeld van tekclub!
Decibell word vet jah... eerst naar de jump zaal, en daarna lekker hakkuh. Lijkt me wel relaxt, en het is dichtbij dus ik ben denk wel van de partij...
Enuh hebben mensen geslapen de laatste jaren ofzo, ik kende jump al in '97... doordat veel hc dj's het aan het begin van hun setjes draaide... en mark v. & poogie bear enzow die plaatjes.
Enuh hebben mensen geslapen de laatste jaren ofzo, ik kende jump al in '97... doordat veel hc dj's het aan het begin van hun setjes draaide... en mark v. & poogie bear enzow die plaatjes.
naja ik was er niet vanaf 1997 bij want toen was ik 13 ofzo
nee maar bij ons in plaatselijke discotheek draaiden ze ook altijd al de belgian way zoals onze plaatselijke dj het noemde
da boy tommy ille shit of blow the speakers waren toppers voor mij toen ik een jaar of 15 a 16 was
(ben ik er nu vroeg genoeg bij dan?
)
naja ik weet wel dat ik de jump van 'nu' ook zeer waardeer, hopelijk blijft het goed wat er uitkomt!
da boy tommy ille shit of blow the speakers waren toppers voor mij toen ik een jaar of 15 a 16 was
naja ik weet wel dat ik de jump van 'nu' ook zeer waardeer, hopelijk blijft het goed wat er uitkomt!
jumpstyle is zeker niet "nieuw"...
bestaat al jaren, remember de bekende bonzai jumps etc... ik draai t al zeker 10 jaar.
belgische muziekstyle die nu veel gehyped word in nederland.
in amerika ookwel UC genoemd, bv de gaste van Chicago Connection, mark v & poogie bear etc...
bekende jump labels van nu:
atomic techno
Babaorum
Atomic dj
Records Mania
Slash Records
bestaat al jaren, remember de bekende bonzai jumps etc... ik draai t al zeker 10 jaar.
belgische muziekstyle die nu veel gehyped word in nederland.
in amerika ookwel UC genoemd, bv de gaste van Chicago Connection, mark v & poogie bear etc...
bekende jump labels van nu:
atomic techno
Babaorum
Atomic dj
Records Mania
Slash Records
laatste aanpassing
Hoe zit het nou dan. Koop ik Jump2004, begint het met lekkere platen met Oldschool basjes, en verderop is het steeds meer Hardstyle achtige, en gebruiken ze Hardstyle bassen...... wat is nou kenmerkend voor Jumpstyle, die Hardcore Oldschool basjes, of die Hardstyle basjes en Hardstyle achtige platen?????
Vertel vertel
Vertel vertel

![[PPT] C@NDYMAN :speed:](/images/user/15822_1306871.jpg)

![TommyKnocker [NL]](/images/user/11453_1424357.jpg)