Partyflock

Forumonderwerp · 660406

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Hebben jullie er ook last van??

Kan op het moment mijn berichten namelijk niet lezen :/

waneer komt het terug dan

Franzelare
To Hardcore-Dionneke: Jezus mens, chill eens even. Dr staat nog geen "donateur" onder je naam. Als je wilt klagen over PF, fine, maar gooi dan eerst een paar euro op t welbekende rekeningnummer. Er is gewoon een nieuwe server nodig en als je geen zin hebt hieraan bij te dragen, ook goed, maar dan moet je de vertragingen ed voor lief nemen.

Het is hier een groot vrijwilligersgebeuren ener zit behoorlijk wat tijd en geld in om de site draaiende te houden. Het wordt er wel degelijk beter op.

Er zal vast een goede reden zijn waarom de berichtensectie nu even weg is. Komt vanzelf wel terug. Gewoon onderhoud, zoals er ook al vermeld stond. Sommige mensne hebben ook nog een leven buiten PF, moeten eenhapje eten enzo, een keertje een filmpje paken of een potje neuken. Dan duurt het misschien wat langer en moeten al die PF-junkies maar effe een andere hobby zoeken voor een paar uurtjes. Een leuke trui breien ofzo of een cursusje frustratietolerabntie. Of ene leuke "ben ik internetverslaafd"test online afleggen ofzo. Mogelijkheden te over.

Oja: Ik ben idd van PF. Zo'n lamzak. Bij deze dus.

:)

:(
Ik volg het voorbeeld van Partybitch aka SLET...

Mijn naam is Bianca en ik ben verslaafd aan PF. :-p

Zullen we gewoon zelf een clubje oprichten, de Anonieme PF verslaafden? Wie doet er nog meer mee?

daar is al een topic over :jaja:

:devil: pf junkies :devil: :[
Werkzaam bij Partyflock
ik post het nog maar even een keer voor de mensen die niet de moeite hebben genomen niet de posts hierboven terug te lezen:

gun de programmeur ook even de tijd om dingen in orde te maken, een site als partyflock onderhouden is meer werk dan je denkt.

hij had er ook voor kunnen kiezen om de site gewoon een paar dagen uit de lucht te halen en dan hadden jullie helemaal niets meer gehad...

dus wees gewoon een beetje blij dat er zoveel vrijwilliegers zijn die kosteloos jullie tijdverdrijf in stand houden ;)

Er zijn op het moment wat problemen met deze sectie, er word hard aan gewerkt. Wanneer deze sectie nu weer online gezet zou worden zou pf waarschijnlijk net als gisteravond weer vast lopen. Vandaar dat de sectie berichten/contact even weg is.
Waarschijnlijk werkt alles morgen weer naar behoren (f)
Sommige mensne hebben ook nog een leven buiten PF

Leven buiten PF?!? Bestaat dat dan? Ja, mijn werk maar ja ik heb het geld nodig om mijn internet aansluiting van te kunnen betalen. :-p
de link van berichten is ook weg gehaald komt dat nog terug of is het gewoon afgelopen met de berichten ??????????

shit gek zou wat zijn.. nooit meer pb'en!!!

eten enzo, een keertje een filmpje paken of een potje neuken

maar ik zit helemaal alleen en heb geen centjes!!

ik ben dus oko geen donateur,sorry,hoop dak een x wat over heb, gaat t meteen naar jullie :D

enne: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
van mij mag die best ff weg brengen.
een hoop mensen zitten hier alleen vanwege die functie, terwijl dit altijd nog een forum is.

en aan hardcoreholland en Hardcore-Dionneke, mensen met ZO een orginele nickname zoals jullie hebben hier in mijn ogen nix te zoeken. en dan nog praatjes maken ook?
Of ene leuke "ben ik internetverslaafd"test online afleggen ofzo

het was ff graven en het is dan wel geen internetverslaafdentest, maar hij is wel leuk!!!
en houd je ff bezig, zijn 80 vragen..
the extreme sex test!!

http://tests.studentcenter.org/take_test.php?id=4

laat ff je uitslag weten, vertel ik die van mij ;P
Sweet Fool: Helemaal alleen? Verdomme ik ook!

Nou mocht dat nog eens voorvallen dan wil ik wel even langskomen hoor...om je van je PF-verslaving af te helpen middels een van bovengeoemde opties!

(6)

:P

(k)

the extreme sex test!!

http://tests.studentcenter.org/take_test.php?id=4

Alsjeblieft Sweet fool!
laatste aanpassing

Artiest Thanoz
:respect: voor onderhoud, is altijd een keer nodig!

En dikke (k) voor Jacky, leuk je weer ff online te zien moppie! ;)
jammer dat ik ff geen berichtjes kan lezen maar alle begrip natuurlijk :flower: dan maar ff n nachtje geduld :)
2 wackiejacky: laat me eerst de uitslag van je test maar weten, dan praten we verder..
:o :9 8) :x

2 Mistery: je sorry ben niet zo technisch met die links enzo...
Sweet Fool: 72.15%.

Stonden wel ranzige dingen bij zeg. Heb je bewust Incest gepleegd, heb je necrofilie gepleegd...yuk!!!

Verder alles netjes eerlijk ingevuld, moest toch wel vaak "ja" antwoorden! :bloos: Nu jij....Ben benieuwd. We kunnen anders nog altijd samen een keertje de kat neuken toch? :P :P :P In het kader van:

"je moet wat
Want de PB-sectie ligt plat"
mensen van PF ga zo door en moeten jullie 2 weken onderhoud plegen dan w8en we nog 2 weken
:bounce: retsjen

hahaha :D wat een grappige posts hier!

Sommige mensne hebben ook nog een leven buiten PF, moeten eenhapje eten enzo, een keertje een filmpje paken of een potje neuken. Dan duurt het misschien wat langer en moeten al die PF-junkies maar effe een andere hobby zoeken voor een paar uurtjes. Een leuke trui breien ofzo of een cursusje frustratietolerabntie. Of ene leuke "ben ik internetverslaafd"test online afleggen ofzo. Mogelijkheden te over.

:D hahaha :respect: :D

:kusje2: voor mijn favoriete PF-lamzakkerin 8)
Hmmzz Wen ik mag wel eens een typcursusje gaan volgen want t barst weer van de taalfouten. %)

I'm ashamed.

(k) terug voor mn mooie Rotjeknorse PFvriendinnetje!
tsoh das aardig kinky moet ik zeggen.. kom ik met mn 37,nogwat% :S
heb nog een hoop te leren blijkbaar..
ben ook nog jong :D

Ach.. je moet het zo zien.. zonder de pb'tjes gaan mensen andere enge dingen doen

sex => soa's
drugs => duidelijk
vinger in stopcontact steken => ook niet goed

Overigens duurt het zeker tot morgenmiddag voordat het weer online is.. en misschien nog wel langer.
keb er ook al de hele dag last van, soms is heel pf niet bereikbaar
IK zag vanmiddag da k weer eens een berichtje had kan ik um nie lezen :(
en nu nog steeds niej HUIL
Overigens duurt het zeker tot morgenmiddag voordat het weer online is.. en misschien nog wel langer.

Neeeeeeee.....! Wat moet ik tot die tijd dan met mijn leven doen? Mijn enige sociale leven is PF.

2 Mistery: je sorry ben niet zo technisch met die links enzo...

Geeft niet hoor! Daarom deed ik het ff voor je(f)
sex => soa's
drugs => duidelijk

LOL! :D

mijn score: 45.57% :o

*is er zelf van onder de indruk*

Best wel grappig testje..
ik had 46,84 % :D

HEART ATTACK!!!

2 mistery: tnx.. :lief:
citeren kan ik wel!!! zie je zie je zie je????
You scored a 44.3%.
For this test, the average percentage is 33.61.

Geez :/
Moet toch eens het een en ander ondernemen...

WackyJacky 72.15%. :O:O:O:O:O
Wackie op de versiertoer!

He, denk ook eens aan mij ja! :P
:S ben echt een groentje geloof ik..
naja is ook niet leuk als je nix meer kan leren 8)

alhoewel... mn haar zit wel meteen in model voor de komende week :D hihi

wanneer komt die functie dan weer terug?
Die is cool ja :d

eindelijk eens een topic dat wel ergens over gaat :P...
Bijles nodig?

O:)

Nook: Zouden er nu ook mensne zijn die knettervaag gaan worden, zin krijgen in sex, al tandenknarsend over het bed rollen en zin hebben in nog meer spanning, dat teletterlijk opvatten en daarom weet-ik-t-hoeveel-Volt door hun lichaam heen jassen?
:O

You scored a 60.76%.
For this test, the average percentage is 33.611428872165%

:$
eindelijk eens een topic dat wel ergens over gaat :P...

heej! dit is heel nuttig ja!! wat denk je dat er zou gebeuren als al deze mensen uit wanhoop door de straten zouden rellen???
daar al aan gedacht????
goeie uitlaatklep hoor dit...
:P
dat te letterlijk opvatten en daarom weet-ik-t-hoeveel-Volt door hun lichaam heen jassen

was dat niet serieus bedoelt dan?!?!?!?

MWoOOH een magere 74.68% O:)
laatste aanpassing

citeren kan ik wel!!! zie je zie je zie je????

:respect:

:9

jammer van al die kutzooi op PF hier:S

en t gaat steeds trager en trager..... onderhoud dit, onderhoud dat.

k heb dr een hele lange tijd tegen gekunt en had een afschuw tegen mensen die gezeik hadden, maar t is NIET meer te doen man!

kunnen ze niet gewoon ff een tijdje een "aanmeldingen-stop" houden ofzow?

dit is gewoon telkens achter de feiten aanlopen.
(ik ga verder niet in op wat anderen zeggen, want komt toch alleen maar rellen van, en verbannen doen ze laatste tijd ook al zo simpel)

Werkzaam bij Basslinerz Music
ow zijn dat de berichten.
ik dacht al ik mis iets maar ik kwam er maar niet op wat ik miste :/

Komt mijn "grote mond, klein hartje" weer eens naar voren :S

Heeft 1 van de hoog-scorende dames evt interesse in mij bijscholen of een avondschool? 8) Want mijn 37.97% is wel om me ff ernstig in een hoekie te gaan zitten schamen :bloos: :S
Xypzo 18 februari 2004 22:52

You scored a 60.76%.
For this test, the average percentage is 33.611428872165%

Ik vraga me af o wij ook zo hoog gescoord zouden hebben als we Linda niet zouden kennen! (6) Denk dat die hoge score toch ook wel mede dankzij haar is!

Haha ik moest wel lachen, stonden 2 vragen naast elkaar. Of je wel eens gesexed hebt met mensne van dezelfde familie (ehhh...broertjes...oeps! :bloos:) en of je wel eens betrapt bent (Ja ook leuk, door de papa toen ik met dat eerste broertje was. Die kwam dronken binnenvallen.Zag licht branden en gooide zo de deur open. En zich even voorstellen. Erg ongemakklijk als je daar op handen en knieen zit. Vooral als je een tijdje na die one-night stand wat krijgt met een andere jongen, dat een broer blijkt te zijn en je wordt voorgesteld aan diezelfde vader...%) )

hahaha :P ach zo laag is de score toch niet? :9

You scored a 53.16%.

Dat was de mijne :bloos:

Inderdaad lastig! Wilde je net nog een berichtje sturen... ;)

jullie mogen in mijn topic verder kletsen (f)