Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
To Hardcore-Dionneke: Jezus mens, chill eens even. Dr staat nog geen "donateur" onder je naam. Als je wilt klagen over PF, fine, maar gooi dan eerst een paar euro op t welbekende rekeningnummer. Er is gewoon een nieuwe server nodig en als je geen zin hebt hieraan bij te dragen, ook goed, maar dan moet je de vertragingen ed voor lief nemen.
Het is hier een groot vrijwilligersgebeuren ener zit behoorlijk wat tijd en geld in om de site draaiende te houden. Het wordt er wel degelijk beter op.
Er zal vast een goede reden zijn waarom de berichtensectie nu even weg is. Komt vanzelf wel terug. Gewoon onderhoud, zoals er ook al vermeld stond. Sommige mensne hebben ook nog een leven buiten PF, moeten eenhapje eten enzo, een keertje een filmpje paken of een potje neuken. Dan duurt het misschien wat langer en moeten al die PF-junkies maar effe een andere hobby zoeken voor een paar uurtjes. Een leuke trui breien ofzo of een cursusje frustratietolerabntie. Of ene leuke "ben ik internetverslaafd"test online afleggen ofzo. Mogelijkheden te over.
Oja: Ik ben idd van PF. Zo'n lamzak. Bij deze dus.

Het is hier een groot vrijwilligersgebeuren ener zit behoorlijk wat tijd en geld in om de site draaiende te houden. Het wordt er wel degelijk beter op.
Er zal vast een goede reden zijn waarom de berichtensectie nu even weg is. Komt vanzelf wel terug. Gewoon onderhoud, zoals er ook al vermeld stond. Sommige mensne hebben ook nog een leven buiten PF, moeten eenhapje eten enzo, een keertje een filmpje paken of een potje neuken. Dan duurt het misschien wat langer en moeten al die PF-junkies maar effe een andere hobby zoeken voor een paar uurtjes. Een leuke trui breien ofzo of een cursusje frustratietolerabntie. Of ene leuke "ben ik internetverslaafd"test online afleggen ofzo. Mogelijkheden te over.
Oja: Ik ben idd van PF. Zo'n lamzak. Bij deze dus.
ik post het nog maar even een keer voor de mensen die niet de moeite hebben genomen niet de posts hierboven terug te lezen:
Er zijn op het moment wat problemen met deze sectie, er word hard aan gewerkt. Wanneer deze sectie nu weer online gezet zou worden zou pf waarschijnlijk net als gisteravond weer vast lopen. Vandaar dat de sectie berichten/contact even weg is.
Waarschijnlijk werkt alles morgen weer naar behoren
gun de programmeur ook even de tijd om dingen in orde te maken, een site als partyflock onderhouden is meer werk dan je denkt.
hij had er ook voor kunnen kiezen om de site gewoon een paar dagen uit de lucht te halen en dan hadden jullie helemaal niets meer gehad...
dus wees gewoon een beetje blij dat er zoveel vrijwilliegers zijn die kosteloos jullie tijdverdrijf in stand houden
hij had er ook voor kunnen kiezen om de site gewoon een paar dagen uit de lucht te halen en dan hadden jullie helemaal niets meer gehad...
dus wees gewoon een beetje blij dat er zoveel vrijwilliegers zijn die kosteloos jullie tijdverdrijf in stand houden
Er zijn op het moment wat problemen met deze sectie, er word hard aan gewerkt. Wanneer deze sectie nu weer online gezet zou worden zou pf waarschijnlijk net als gisteravond weer vast lopen. Vandaar dat de sectie berichten/contact even weg is.
Waarschijnlijk werkt alles morgen weer naar behoren
de link van berichten is ook weg gehaald komt dat nog terug of is het gewoon afgelopen met de berichten ??????????
shit gek zou wat zijn.. nooit meer pb'en!!!
eten enzo, een keertje een filmpje paken of een potje neuken
maar ik zit helemaal alleen en heb geen centjes!!
ik ben dus oko geen donateur,sorry,hoop dak een x wat over heb, gaat t meteen naar jullie
enne:
Of ene leuke "ben ik internetverslaafd"test online afleggen ofzo
het was ff graven en het is dan wel geen internetverslaafdentest, maar hij is wel leuk!!!
en houd je ff bezig, zijn 80 vragen..
the extreme sex test!!
http://tests.studentcenter.org/take_test.php?id=4
laat ff je uitslag weten, vertel ik die van mij
Sweet Fool: Helemaal alleen? Verdomme ik ook!
Nou mocht dat nog eens voorvallen dan wil ik wel even langskomen hoor...om je van je PF-verslaving af te helpen middels een van bovengeoemde opties!

Nou mocht dat nog eens voorvallen dan wil ik wel even langskomen hoor...om je van je PF-verslaving af te helpen middels een van bovengeoemde opties!
Sweet Fool: 72.15%.
Stonden wel ranzige dingen bij zeg. Heb je bewust Incest gepleegd, heb je necrofilie gepleegd...yuk!!!
Verder alles netjes eerlijk ingevuld, moest toch wel vaak "ja" antwoorden!
Nu jij....Ben benieuwd. We kunnen anders nog altijd samen een keertje de kat neuken toch?
In het kader van:
"je moet wat
Want de PB-sectie ligt plat"
Stonden wel ranzige dingen bij zeg. Heb je bewust Incest gepleegd, heb je necrofilie gepleegd...yuk!!!
Verder alles netjes eerlijk ingevuld, moest toch wel vaak "ja" antwoorden!
"je moet wat
Want de PB-sectie ligt plat"
hahaha
wat een grappige posts hier!
hahaha

voor mijn favoriete PF-lamzakkerin 
Sommige mensne hebben ook nog een leven buiten PF, moeten eenhapje eten enzo, een keertje een filmpje paken of een potje neuken. Dan duurt het misschien wat langer en moeten al die PF-junkies maar effe een andere hobby zoeken voor een paar uurtjes. Een leuke trui breien ofzo of een cursusje frustratietolerabntie. Of ene leuke "ben ik internetverslaafd"test online afleggen ofzo. Mogelijkheden te over.
Hmmzz Wen ik mag wel eens een typcursusje gaan volgen want t barst weer van de taalfouten. 
I'm ashamed.
terug voor mn mooie Rotjeknorse PFvriendinnetje!
I'm ashamed.
Bijles nodig?

Nook: Zouden er nu ook mensne zijn die knettervaag gaan worden, zin krijgen in sex, al tandenknarsend over het bed rollen en zin hebben in nog meer spanning, dat teletterlijk opvatten en daarom weet-ik-t-hoeveel-Volt door hun lichaam heen jassen?
Nook: Zouden er nu ook mensne zijn die knettervaag gaan worden, zin krijgen in sex, al tandenknarsend over het bed rollen en zin hebben in nog meer spanning, dat teletterlijk opvatten en daarom weet-ik-t-hoeveel-Volt door hun lichaam heen jassen?
jammer van al die kutzooi op PF hier
en t gaat steeds trager en trager..... onderhoud dit, onderhoud dat.
k heb dr een hele lange tijd tegen gekunt en had een afschuw tegen mensen die gezeik hadden, maar t is NIET meer te doen man!
kunnen ze niet gewoon ff een tijdje een "aanmeldingen-stop" houden ofzow?
dit is gewoon telkens achter de feiten aanlopen.
(ik ga verder niet in op wat anderen zeggen, want komt toch alleen maar rellen van, en verbannen doen ze laatste tijd ook al zo simpel)
en t gaat steeds trager en trager..... onderhoud dit, onderhoud dat.
k heb dr een hele lange tijd tegen gekunt en had een afschuw tegen mensen die gezeik hadden, maar t is NIET meer te doen man!
kunnen ze niet gewoon ff een tijdje een "aanmeldingen-stop" houden ofzow?
dit is gewoon telkens achter de feiten aanlopen.
(ik ga verder niet in op wat anderen zeggen, want komt toch alleen maar rellen van, en verbannen doen ze laatste tijd ook al zo simpel)
Xypzo 18 februari 2004 22:52
You scored a 60.76%.
For this test, the average percentage is 33.611428872165%
You scored a 60.76%.
For this test, the average percentage is 33.611428872165%
Ik vraga me af o wij ook zo hoog gescoord zouden hebben als we Linda niet zouden kennen!
Haha ik moest wel lachen, stonden 2 vragen naast elkaar. Of je wel eens gesexed hebt met mensne van dezelfde familie (ehhh...broertjes...oeps! :bloos