Partyflock

Forumonderwerp · 659731

Het vetste feest van het jaar wordt op 19 juni weer in Almere-Buiten gehouden, namelijk DefQon 1 .....

Maar het probleem is.... Dan speelt Nederland op het EK in Portugal tegen Tsjechie....

Wat te doen?? Wat te doen....

Wat ik iig ga doen.... Naar DefQon1 gaan, mn telefoon ( 6510 ) meenemen met headset en lekker op het strand de wedstrijd luisteren ( radio 1 langs de lijn.....)

Zijn er mensen die dit ook gaan doen?? of blijven jullie liever thuis voor de buis zitten en mis je daardoor het vetste feest van het jaar.....
2 traxx: als jij nou ergens bovenop klimt en dan live verslag voor ons uitbrengt.... ;)

Zekers Defqon.1
Ik kijk wel naar de herhaling;)

2 roadkill, wat denk je zelf :frusty:

Ik wil verdomme voetbal zien! EK in Portugal is maar 1 x !!! en Defqon komt nog wel eens...en anders wel een ander feest of zo....duzz voetbal gaat voor! En voor zo'n scherm ben ik wel in... :D
Als je er niets meer van snapt kun je beter geen tv gaan kijken! :bounce:

En waarschijnlijk staan we dan al in de kwartfinales dus no problems lekker doorfeesten ;)
Ik geef me verjaardag in de zaandam wie komen er allemaal ????

:)

ik vind de line-up van het EK erg goed, moet nog maar afwachten of de line-up van defqon beter wordt ;)

zeker naar defqon
Ze zouden een gigantisch schermn in het water moeten plaatsen, Zoals je bij impulz outdoor een bord in het water had staan. Dan kan je ff lekker op het strand liggen met biertje en jointje en chil voetbal kijken terwijl je nog bruin wordt ook.
pfffff moeilijk moeilijk

ben er voorlopig nog niet uit, heb nog ff de tijd gelukkig om er over na te denken.

zolang van nistelrooy geen hardstyle draait, van der vaart geen techno en stam geen hardtrance ga ik gewoon lekker los op DefQon!!
Zo trekken ze weer extra bezoekers!

hmm kan het Voller dan uitverkocht ?
zeker DEFQON!! maarre...het was in almere stad...en niet in almere buiten. (maakt niet uit!)

Lekker met een oranje shirtje aan naar DefQon, olé en zo hard mogelijk stampen om Holland aan te moedigen!!!
Gewoon beide!!

Hoe?? :S Dat zie ik dan der tijd wel weer! Mogelijkheden zat!

:S voetbal en feesten,... zijn altijd al problemen en nuttelose rellen om geweest..!

als ik iets haat is het het verband tussen deze 2....

fuck voetbal.. verpest de sfeer op meerdere feesten..
Bla bla.........:gaap: grow up!

daar hoef ik niet voor optegroeien hoor...

ontken het maar is,..

dan moet je ff beter nadenken,..

op elk feest is wel een keer een Ajax-Feyenoord rel :S

als je op een feest van Neopythe houd,.. het je rellen met ajaxieden.. omdat neopythe uit rotterdam komt... heel apart
Luister jochie (hoplelijk wordt je niet boos omdat ik je zo noem), Hier speelt het Nederlands Elftal en waar wordt het feest gehouden?

In Nederland!

Wie komen er op die feesten?

Nederlanders (tenminste 90% denk ik??)

Dat er op elk feest een rel is komt niet alleen maar door de meningen over welke voetbalclub nou het beste is!!
al hoe wel ik een groot fan ben van voetbal is het denk ik niet handig van q-dance om grote schermen neer te hangen. kijk, winnen ze, is dat helemaal toppie en gaat (denk ik) iedereen uit zijn dak, maar wanneer ze verliezen, zullen er altijd wel weer personen bij zijn die dat niet kenne hebben, en gaan ze weer vervelend worden, als jullie snappen wat ik bedoel. wil je voetbal zien, blijf thuis, wil je :bounce: ga je naar ut feest! simpel!

idd knul das waar nederland speelt dan is het wel oke,. maar ben het ook met mickey eens.

de zweer zou best eens drastisch omlaag kunnen gaan door verlies..

reageerde beetje verkeerd, ik nam voetbal in het algemeen..

maja als het maar een goed feest word :D :bounce:
.
laatste aanpassing
DefQon, lijk me duidelijk :)
mmm dit dillema had ik ook al. ben dus ook blij dat ik niet de enige ben.

ik denk dat als Nederland wint dat de sfeer nog beter word maar als ze verlieze ben ik zkr ook aanzienlijk minder blij :( die tjechen zijn altijd lastig.

ik raad aan dat ze in elke zaal een doek zette met daarop de wedstrijd, dus beuke en voetbal kijke tegelijk. en als tjechie dan aanvalt, beelde van mooie dames projecteren op het scherm om zo de sfeer er in te houden :P

Zeker Defqon1! Wat boeit mij het dat die losers dan voetballen tegen Tsjechië? Dat gaan ze toch verliezen en Defqon wordt mn eerste mega-party en k heb dr best zin in!

K snap niet dat k fan van Oranje moet zijn, k bedoel: niet iedereen in Kerkrade is fan van Roda JC toch?
Artiest Triax
niet iedereen in Kerkrade is fan van Roda JC toch?

jawel :devil: nee tuurlijk niet...
Forza Roda :respect: :P

shit, hebben ze daar ookal internet 8)
pfff klotuhzooi dat wordt nog een moeilijke keuze...
...haha dat voetbal kan me geen bal schelen...
ik ga mooi naar defqon... zonder enige twijfel (Y)

Q-Dance zal gerust wel een tent met groot scherm plaatsen, en anders nog wel meerderen denk ik...
Ik vind het ook wel zonde dat dat pcies tegelijkertijd valt, maarja: Defqon vind ik toch wel belangrijk :)

niet dus :(
Jammer dat ze geen schermen mogen plaatsen van de gemeente!! Maar ik blijf er toch echt niet voor thuis.....and DEFQON it will be :yes:
Ik ben op tijd in de kroeg voor het voetbal. :yes:

Op tijd weg dus. Ben alleen bang dat met mij nog velen weg gaan, dus vroeg weg. Mijn grootste nachtmerrie voor die dag is om tijdens voetbal in de file te staan om van het DefQon-terrein af te komen... Mis je alles...
Uuuuhmm, na gisteravond weet ik het nog niet.

Misschien dat ik nog wat kalmeer voor zaterdag, anders blijf ik gewoon op DefQon. Ga geen tijd meer verspelen aan die luie klerelijers!
Dag mensen,

Ik wil bij deze en oproep plaatsen voor een Defqon kaartje. Wegens omstandigheden kan ik niet naar het feest toe. Wanneer je nog iemand weet die een kaartje wil, of je wilt er zelf een, dan moet je maar eens een berichtje sturen naar mij hier op partyflock. Ik vraag er gewoon de normale prijs voor. Je zult het kaartje wel even moeten komen halen. Ik kom uit de buurt van Eindhoven.

Groeten,
T.B.

kaartje aanbieden doe je maar in het grote DefQon topic, niet hier!!!

Topic-verneuker :@
Geen voetbal.. en ook geen mooi weer :/
Nou, ik hoop niet dat je de zee bent ingerend met je 6510 en headset? O:)

Het was gelukkig mooi weer, een mooi feest, en heb gelukkig die ***wedstrijd niet mee hoeven maken
het was super weer !!! en ja degene die wilde kijken naar voetbal dat kon bij de stand van id&t :
laatste aanpassing

donder toch op met je kut voetbal

in de gele hal hebben ze de hele avond met z'n kut glitter disco bal lopen voetballen

kon niet meer lekker dansen dus heb de bal afgepakt en weggegooit:):):)
:D ik dacht dat ze bij qdance geen toestemming hadden gekregen om de wedstrijd uit te mogen zenden op het feest? :d
Toch stond er een grote breedbeeld tv aan bij idt radio stand.

KUT, nie eens gezien :|
Mja ms sook maar beter, dan was de rest van me feest meteen verpest...
kon niet meer lekker dansen dus heb de bal afgepakt en weggegooit

:O ZO!!!!

Ben trouwens blij dat ik ben gebleven. Achteraf gezien dan. Toen de meeste van mijn vrienden naar huis gingen om voetbal te kijken, twijfelde ik wel even...
ben ik even blij dat ik die wedstrijd niet heb gezien!!! :@
na defqon natuurlijk...was een zwaar vet feestje :bounce: