Het was zeer goed te doen 
Was een goed feest en vond de sfeer tijdens Neophyte lekker enthousiast...allemaal meezingen....prachtig allemaal.
Helemaal met je eens.....
Volgende Generator on tour is op 13 maart in Rockefeller...check de PF agenda..
Was een goed feest en vond de sfeer tijdens Neophyte lekker enthousiast...allemaal meezingen....prachtig allemaal.
Lekkere wijven waren er ook trouwens
Helemaal met je eens.....
Volgende Generator on tour is op 13 maart in Rockefeller...check de PF agenda..
laatste aanpassing
Volgende Hardcore Generator is toch 6 maart in de Hemkade 
Ik vond het publiek erg jong, dr waren ook weer de nodige "stoere mannen" aanwezig die behoorlijk irritant waren en bij Daisy was ik de enige die aan het hakken was, op een verder bijna lege vloer

Om 3 uur was de hoofdzaal overigens bijna verlaten, hehe (Neophyte is afgelopen, we gaan naar huis ofzo?)
De muziek was best goed, geluid ook, lokatie ook, maar de sfeer was gewoon bijna klote.
Ik vond het publiek erg jong, dr waren ook weer de nodige "stoere mannen" aanwezig die behoorlijk irritant waren en bij Daisy was ik de enige die aan het hakken was, op een verder bijna lege vloer
Om 3 uur was de hoofdzaal overigens bijna verlaten, hehe (Neophyte is afgelopen, we gaan naar huis ofzo?)
De muziek was best goed, geluid ook, lokatie ook, maar de sfeer was gewoon bijna klote.
Ik vond Daisy persoonlijk een beetje teleurstellend...
Draaide nou net helemaal niet zo stevig...
Draait normaal veel en veel en veel steviger!
Draaide teveel tracks met breaks en te melodieus terwijl ze normaal gezien er stevig inragt met weinig breaks ( wel breakbeat
) en weinig melodie of zeer vage melodieen...
Begon goed...eindigde goed maar alles ertussenin was matig voor Daisy's doen...
Alex B en Husz draaiden lekker...
Nosferatu begon zeer verrassend...nossie draaide technoactig spul...niet verwacht van um...
Maar ging daarna toch weer richting zjn gebruikelijke stijl...
Lenny Dee draaide lekker...en promo ging op het einde wat ik nog had meegemaakt van um stevig tekeer...
Ik vond de sfeer meer dan prima...was veel jong publiek idd maar gedraagde zich niet irritant...
En het barpersoneel in de engage the madness was zeer vriendelijk...al het personeel eigenlijk...ging lekker mee met de muziek...
Vond het een geslaagd feest al had ik meer van Daisy verwacht...
Draaide nou net helemaal niet zo stevig...
Draait normaal veel en veel en veel steviger!
Draaide teveel tracks met breaks en te melodieus terwijl ze normaal gezien er stevig inragt met weinig breaks ( wel breakbeat
Begon goed...eindigde goed maar alles ertussenin was matig voor Daisy's doen...
Alex B en Husz draaiden lekker...
Nosferatu begon zeer verrassend...nossie draaide technoactig spul...niet verwacht van um...
Maar ging daarna toch weer richting zjn gebruikelijke stijl...
Lenny Dee draaide lekker...en promo ging op het einde wat ik nog had meegemaakt van um stevig tekeer...
Ik vond de sfeer meer dan prima...was veel jong publiek idd maar gedraagde zich niet irritant...
En het barpersoneel in de engage the madness was zeer vriendelijk...al het personeel eigenlijk...ging lekker mee met de muziek...
Vond het een geslaagd feest al had ik meer van Daisy verwacht...
bij Daisy was ik de enige die aan het hakken was
ego, ik ging ook zwaar los, anyway de set was soms idd een beetje tegenvallend, maar ik had daar t schijt aan, khad t zwaar naar mijn zin. Buzzie was echt zwaar op dreef, de tent ging al vroeg los. Het begin van jeroens set vond ik niet al te goed, platenkeuze dan, daarna super! start the war perfect gemixt met geleihoofd
Op www.hardcoregenerator.nl staan de pics sinds vanmiddag....stuk of 70 meen ik....
www.superfeesten.nl heeft ook foto's op de site staan.
Ik vond Buzz Fuzz behoorlijk in zijn sas en mixtecnisch erg goed. De rest was ook lekker op dreef.
Op naar 6 maart.. Celebration Studios Den Haag word een beukertje
De Rockefeller is dus niet op 13 maart maar op 12 maart weer open....
(foutje, bedankt)
www.superfeesten.nl heeft ook foto's op de site staan.
Ik vond Buzz Fuzz behoorlijk in zijn sas en mixtecnisch erg goed. De rest was ook lekker op dreef.
Op naar 6 maart.. Celebration Studios Den Haag word een beukertje
De Rockefeller is dus niet op 13 maart maar op 12 maart weer open....
laatste aanpassing
Die man met die grote camera is inderdaad van www.club-x.org