Partyflock

Forumonderwerp · 659124
Yo check dit!

Hier een productie van STF lid Vage Nico met als titel 'Eigen huis in puin'. Nico haalt inspiratie uit zijn werk in de bouw.

Download hier: http://www.xs4all.nl/~egroffen/STF/VAGE%20NICO%20-%20Eigen%20Huis%20In%20Puin%20%5bNico's%20Theme%5d.mp3

JAWOHL
laatste aanpassing
leuk om te lezen dat jullie het potje vaagstijl van mijn (superieure) collega waarderen!

het is en blijft gewoon een grappig nummer natuurlijk!, dat mijns inziens nog goed in elkaar steekt ook.

dat stukkie wat op minuut 0:32 begint is vet

waarmee is dit gemaakt?.....een tracker?
laatste aanpassing
Fruity Loops 3.5.6 (y)
Er zitten wel veel samples in hoor.
Nog even en die nieuwe track van Mossel en mij is klaar :D
Eigen huis in puin is echt cool!!!!! die andere nummers zijn zeker ook de moeite waard hoor.....;)
haha dik nummer man! :) :bounce:

REMIX!!!

wat vinden jullie, kan het op tegen dit overweldigende origineel?? :P
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
ik vind vage nico een man met humor, en p-kay heeft er een volwassen remix van gemaakt!

en is dat positief of negatief?!
Ik ben helemaal trots op die remix van P-Kay! Vooral op die nieuwe zaag en de Nico melodie klinks alsof ie via een bouwvakkersradio wordt gedraaid ;)(y).
Een lekkere snelle, vage en vooral duistere remix dus!

Klasse werk!
laatste aanpassing

haha wat een bizarre plaat zeg :D
Ik kan niet zeggen dat ik het een goeie plaat vind, daarvoor is het veel te onsamenhangend naar mijn mening, maar het idee is zeker wel droog!!!
Achja, het is natuurlijk een grapje dit, en het slaat natuurlijk bij een groot publiek als 'intro-tje' ofzo, wel aan denk ik :D
Eigen huis in puin, haha, je bent in ieder geval wél een stuk grappiger dan Gabber Piet :devil:
:P
dope shit!! :respect: voor vage nico. Ik vind de cementmix persoonlijk zo mogelijk nog beter dan het origineel :D. Waar kan ik meer records vinden van het slutbanger label?
De meeste tracks staan (nog) niet online. We zijn nog niet zo lang bezig.

Definitie 'Vaagstyle':
Onze producties noemen wij 'Vaagstyle'; dit omdat deze meestal niet van hele grote kwaliteit zijn, maar wel zeer vage deuntjes en melodietjes bevatten. Deze zijn geinspireerd uit de vage, ruwe geluiden uit onze werkomgeving (de bouw en de haven :D)
Wij produceren meestal om onze tracks te kunnen releasen op parties bij vrienden en bekenden, zodat die, als ze onze tracks horen, compleet vertrokken en onbegrijpelijke gezichten trekken. Kortom luister zelf!

Let dus op de producties van SlutBanger Termination Force (leden: SlutBanger, Harry Mossel en ik)
We hebben niet veel co-producties, maar redelijk wat solo projecten. Luister die tracks eens van Harry Mossel, die verdient zeker evenveel krediet!

SpaceKees, heb ik jou niet eens een keer gezien op soulseek? Check mijn Slutbanger map, daar staan alle tracks in (mijn username: bierbroeder)

Owja, nog even een waardige link voor P-Kay's remix: VAGE NICO - Eigen Huis In Puin (P-Kay's Cement Mix)

Nogmaals thanx voor de tips, huldes en opmerkingen!
laatste aanpassing

Damn,

Jullie maken dikke muziek. Vet jumpen
Wanneer draai je op het volgende feest, wil ik wel een handtekening van jullie trio.

P.S

Hoe kan je die vrijkaartjes nou winnen
ah bierbroeder, buiten één van m'n favorieten in m'n userlist dus ook begenadigd producer! Ik zal 's een keer checken als je ss aan hebt staan
laatste aanpassing
Lekkere remix!
Die bass die erin komt bij 2.31 en 3.52 (en later nog wel een keer): zieke shit! :respect:

Artiest Flash-Back
Grappig bedacht maar schaf hem zeker niet aan.

Artiest Devide
in 1 woord: LOL!!!
haha humor dit :D
zeker vet bedacht alleen de uitwerking had meer gekunt, ouwe stijl klinkt wel cool!
me ma vin um zlefs lachen:P

remix is ook tof alleen had de bass wat meer mogen raggen!
zal die remix ook eens luisteren dan.. DOWNING
Artiest Triax
hahaha maar eens ff revieuwen dan :p

whahahaha echt lachen dit :p hahahaha
zou ik eens opsturen naar eigen huis en tuin met die zaag geluiden :p gooit ie ook nog een bass bij het Deuntje whahahahahahah
Misschien wordt het wel de nieuwe openingstheme van Eigen Huis En Tuin - De afbraak :D

P-Kay's Remix zal vanavond te horen zijn op Fresh FM (y)
laatste aanpassing
heeft dit topic nog behoefte aan diss-lyric-mc-battles :D

dat zou vet zijn :D
ik wacht eerst op mc -asbest, als nico dan alvast begint met beatboxen :D
ok dan, komtie!:

tikke tik boem tikke tik
tikke tik boem tikke tik
tikke tik boem tikke tik
tik boem tikke tik ZAAG!....

LOL!! Echt lachuh man!!

how's dis!:

jij (double t) en asbest vechten het uit in een battle, nico en ik gooien er dikke kicks en een hoop gezaag onder :D

vaagstyle meets freestyle :P
Ik zeg mijn volledige medewerking toe! Dit gaat een wreed project worden (y)
laatste aanpassing
zaage zaage wiedewiedewaage...
ik benhier gekomen om asbest uit te dage

vader was niet thuis, zijn moeder ook niet
dus asbest had lol met z'n opblaasgriet
vet nummer wel! p-kay's remix is ook errug goed, zal je es toevoegen op soulseek zodat ik wat shit kan downen..

opnemen die hap double t!!

now then, let us see if you're as good as they say you are ;p
ik zal van de week nog eens goed naar jullie visies op Spijkeren en Zagen luisteren voor meer inspiratie :D

tuinman?

ROB HAS ARRIVED!!! :D:D
maar waar is Myrna??????:P

Hahahahaha dat begin is echt zo grappig man (y) wel vet gedaan :D:D:D En die die titel ook :p
Voor mensen die de topic 'Ode aan de hedendaagse hardstyle' niet gevolgd hebben, hier nog een Vaagstyle plaat!

P-KAY FEAT. CHARLY S. - Do That Saw (Vage Nico's Ziekelijke Zaagstyle Remix) :D

Voor de liefhebbers dus.

ja na nico's overweldigende remix (ze waren er allemaal stil van ;)) kan mijn remix natuurlijk niet achterblijven!!

P-Kay vs. Charly S. - Do That Saw (P-Kay's Chainsaw Massacre Remix)

uw portie vaagstyle voor vandaag! astublieft :)

watch out for charly s jungle fever remix ;)
Zal ik dan maar reageren? Ik vind um zeer strak, vooral de vocals en achterliggende gedachte (y)
Keep up the good work! Meten is weten :D
:respect: Vaagstyle :respect:

Als het maar vaag is tegen het leipe aan, als het maar leip is tegen het vage aan....

(Y)

x... (K)

:vaag:
Jawel, voor de liefhebbers hier mijn nieuwe plaat

VAGE NICO - Donkey Dick

genre: industrial vaagstyle.

http://www.soundclick.com/bands/3/vagenicomusic.htm

:vaag: (y)
laatste aanpassing
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Let dus op de producties van SlutBanger Termination Force (leden: SlutBanger, Harry Mossel en ik)

Ik had onze andere held Wallie Oskwam er eigenlijk ook wel bij verwacht!

Artiest Killerbase
Dit is nou echt pas vaagstyle... klinkt lollig :9
cker lolz:P