Partyflock

Forumonderwerp · 657827

Nadat ik het plan al enige tijd had, heb ik het toch maar eens uitgevoerd: het aanschaffen van de ideale wekkercombinatie. En daar heb ik tot nu toe bijzonder weinig spijt van.
We hebben het hier natuurlijk over:

+
Een TIJDSCHAKELAAR en een KOFFIEZETAPPARAAT.

's avonds even de tijd dat je wakker moet worden instellen en koffie en water erin doen, en de volgende ochtend wederom blij zijn dat je die moeite de vorige avond even genomen hebt.

Wie hebben nog meer het comfort van deze creatie ontdekt?
laatste aanpassing
Artiest Maus
Ik heb een Senseo :(
...én ik lust geen koffie :(

Gaat de Senseo netjes zelf aan op het moment dat dat ervan verwacht wordt?
Nee, maar ook niet als je er stroom op zet :/

Je moet toch eerst op knopjes drukken :(
*vangt uit raam vallende senseo op*
*gapt het uit het raam gevallen senseoapparaat van AaronD*

ik laat mij wakker maken door wat vogels uit de buurt die bij het ochtend gloren een vrolijk wijsje blazen voor mijn raam

ik slaap niet dus wordt ook niet wakker
ej, jouw ava! A requiem for a dream?

:respect:
Koffie :kots:

koffie=smerig!
geef mij maar n kopje bosvruchtenthee
Artiest {SHOWLIST artist 44392, 12465}
Geniaal idee :D
toch maar is zo'n timer aanschaffen :jaja:
Bij mij staat me stereo erop, en me droger :D
stereo kan ook een goede wekker zijn :)
goed idee

maar of ik nu zo 'beter' wakker word....

Prachtig idee, maar zorg wel dat je het apparaat de avond tevoren vult, want anders wordt je heerlijk gewekt door het geluid van een knappende koffiekan! :P

Prachtig idee, maar zorg wel dat je het apparaat de avond tevoren vult, want anders wordt je heerlijk gewekt door het geluid van een knappende koffiekan!

Gewoon het aan/uit knopje van het koffiezetapparaat zelf pas aan zetten als je 'm gevuld hebt. Als je 'm vergeet te vullen, vergeet je 'm ook aan te zetten. Geen probleem dus. (Tenminste, niet voor het koffiezetapparaat)