Fuse is idd in Brussel en is THE place to be op gebied van techno, komen regelmatig bekende namen.
Café d'Anvers is idd (de naam zegget al) in Antwerpen. Maar vind ik persoonlijk niet zo goed, veel te platte muziek.
Nog volk bekend in Antwerpen?
Zou wel tof zijn moest hier volk op Flock zitten die regelmatig in Anvers zitte.
Café d'Anvers is idd (de naam zegget al) in Antwerpen. Maar vind ik persoonlijk niet zo goed, veel te platte muziek.
Nog volk bekend in Antwerpen?
Zou wel tof zijn moest hier volk op Flock zitten die regelmatig in Anvers zitte.
welke muziek had je aan gedacht?
toen Zillion er nog was -> vetten tijd!!!
Ge hebt wel nog Industria in Antwerpen, soms mega feestjes!
Ge hebt wel nog Industria in Antwerpen, soms mega feestjes!
industria is goed naar verluid ja
1000 frang voor een pintje????? je mocht het glas toch houden?
La Rocca? Carat -> nog open?? Club Bizar ... of is nu Obsession zeker (voor de wat jongere medemensen toch?)
ZILLION SUCKS ... stom commercieel dikkenekkenparadijs, die op jacht zijn naar meisjes die hun benen spreiden voor mannen met dure auto's ... ik kon er echt ni om rouwen dat da kot toe is
ZILLION SUCKS ... stom commercieel dikkenekkenparadijs, die op jacht zijn naar meisjes die hun benen spreiden voor mannen met dure auto's ... ik kon er echt ni om rouwen dat da kot toe is
laatste aanpassing
ik zit soms in biazaar(dichtbij), op donderdag en zaterdag ist er redelijk druk, vrijdag is er geen kat.
zillion ben ik naartoe geweest toen het net open was, maar mocht niet binnen met m'n maxies. dus kon die tent m'n klote kussen
la rocca is nog open, carat nie meer geloof ik.
obsession is goed als ge valt op 15 jarigen
zillion ben ik naartoe geweest toen het net open was, maar mocht niet binnen met m'n maxies. dus kon die tent m'n klote kussen
la rocca is nog open, carat nie meer geloof ik.
obsession is goed als ge valt op 15 jarigen
Carat :'-( .... gesloten .... :'-( ... Ik word zo oud :'-( ........ en ik zoek een beetje op internet, blijkt den Illusion ook al maanden dicht te zijn na een Razzia (euh, tja, het mag een wonder zijn dat het zo lang is opgengeleven
)en onder de naam Mystique op een andere locatie door te gaan... Ik werd er dit weekend op gewezen dat 1994 (toen wij HEEL veel uitgingen) 10 jaar geleden is. Ik denk dat ik maar eens een grote pot anti-rimpel-creme aan ga schaffen 
Even omhoog gooien... ik ga dit weekend naar Antwerpen... wat voor leuks zit er in het centrum (dus ook cafes oid) waar kun je lekker eten? Oh en een cocktailbar!!!
Ja, is die striptent. Altijd lachen daar. En eve voor die jongen of meisje die mij een bericht had gestuurd over Canton-> ken hem niet echt goed, maar als je aan hem vraagt naar die gasten uit Maastricht weet ie wel wie je bedoelt... Bedankt nog voor je staptips, moet maar weer snel een keertje naar Antwerpen komen!
Was niet van plan om morgen naar een striptent te gaan... dus graag wat betere tips!?!
Ow was deze topic helemaal uit het oog verloren (en dat als topicstarte).
HerbalenErgizer:
Zillion was zeker NIET commercieel! Het gaf wel die indruk en er werd wel die stomme tmf-party (kan ff niet op de naam kome)gegeven elke laatste zaterdag van de maand (die was dus wel zo commercieel als het maar kan zijn).
-Tim-:
Canton? Nogniet van gehoord? wasda? Website?
Isios:
Clubindustria is zeker goed, maar moet wel oplette kan ook enorm slecht zijn. Hangt ervan af wat er te doen is. Maar meestal
chantalu:
Mooie meisjes zijn altijd welkom in Antwerpen
HerbalenErgizer:
Zillion was zeker NIET commercieel! Het gaf wel die indruk en er werd wel die stomme tmf-party (kan ff niet op de naam kome)gegeven elke laatste zaterdag van de maand (die was dus wel zo commercieel als het maar kan zijn).
-Tim-:
Canton? Nogniet van gehoord? wasda? Website?
Isios:
Clubindustria is zeker goed, maar moet wel oplette kan ook enorm slecht zijn. Hangt ervan af wat er te doen is. Maar meestal
chantalu:
Mooie meisjes zijn altijd welkom in Antwerpen
Ja zijn zeker wel hardcore-en-consoorten feesjes, maar daar bennek (helaas) niet meer zo van op de hoogte. Trouwens de hardcore scene is in België is echt rotter en rotter aan het worden (al sinds 1998, dus das al redelijk rot tege deze tijd).
Maar je bent ook voor andere stijlen, waarschijnlijk ook wat harder?
Op loopafstand vanaf het centrum? Het centrum is wel tamelijk groot... kun je precieser zijn. Maar denk dat alle (bekende, maar daarom niet altijd betere) locaties al vernoemd zijn...
Als je met da auto bent heb je natuurlijk al vééééééééééél meer mogelijkheden. Centrum zelf isnie zoveel te zien (is ook normaal -> geluidsoverlast & vergunningen enzo, doen ze heel moeilijk over kijk maar naar de zillion...)
Maar je bent ook voor andere stijlen, waarschijnlijk ook wat harder?
Op loopafstand vanaf het centrum? Het centrum is wel tamelijk groot... kun je precieser zijn. Maar denk dat alle (bekende, maar daarom niet altijd betere) locaties al vernoemd zijn...
Als je met da auto bent heb je natuurlijk al vééééééééééél meer mogelijkheden. Centrum zelf isnie zoveel te zien (is ook normaal -> geluidsoverlast & vergunningen enzo, doen ze heel moeilijk over kijk maar naar de zillion...)
laatste aanpassing
Jawel pelikaanstraat kennek, da's in de diamantwijk (80% van alle diamanthandel ter wereld gebeurt daar, overval aant plannen
)
Daar is eigelijk nie veel te zien, buiten nen hoop trekbommen (joden dus, maar grapje, is nix verkeerd mee joden, vallen niemand lastig)
Je kan club industria is bezoeken (aan de kaai, is wel een eindje, maar te doen)
Of café D'anvers, ook aan de kaai.
Liggenbeiden dicht bij elkaar (hoerebuurt trouwens, café d'anvers ligt er vollop in het midden in, wel grappig als je buitenkomt)
Beiden zijn zeker niet commercieel en de stijlen liggen nogal nauw. Electro, Acid, Techno, ... dat soort muziek meer (soms zijn er wel uitzonderingen)
Maar voor de boenkende spring feesjes moet je de partyposters in het oog houden.
Of met de auto ergens naartoe rijden...
Ook veel goafeesjes enzo, maar daar ga je niet snel binnengeraken...
Ook kan je in sommige (de betere) cafés een soort gids vinden van welke belangrijke parties er allemaal zijn in die week (enkel voor in Antwerpen), kan alleen nie op de naam komen.
Daar is eigelijk nie veel te zien, buiten nen hoop trekbommen (joden dus, maar grapje, is nix verkeerd mee joden, vallen niemand lastig)
Je kan club industria is bezoeken (aan de kaai, is wel een eindje, maar te doen)
Of café D'anvers, ook aan de kaai.
Liggenbeiden dicht bij elkaar (hoerebuurt trouwens, café d'anvers ligt er vollop in het midden in, wel grappig als je buitenkomt)
Beiden zijn zeker niet commercieel en de stijlen liggen nogal nauw. Electro, Acid, Techno, ... dat soort muziek meer (soms zijn er wel uitzonderingen)
Maar voor de boenkende spring feesjes moet je de partyposters in het oog houden.
Of met de auto ergens naartoe rijden...
Ook veel goafeesjes enzo, maar daar ga je niet snel binnengeraken...
Ook kan je in sommige (de betere) cafés een soort gids vinden van welke belangrijke parties er allemaal zijn in die week (enkel voor in Antwerpen), kan alleen nie op de naam komen.
laatste aanpassing
club fast ligt vlakbij centraal station en de diamantwijk als je bij t station staat en richting de meir wandelt(de meir ken je vast wel)dan wandel je door de keyzerlei en aan de 2de lichten ga je linksaf(frankrijklei) en na 100m ofzo op je linkerkant club fast is hoop en al vijf min wandelen van cs anders kijk je even op www.fastevents.be