Partyflock

Forumonderwerp · 655712

Zou wel lachen zijn natuurlijk.:jaja:.al is het een maand te laat..

Wat denk jij ..gaat het nou echt gebeuren?

Sneeuw is altijd vies :kots:

Geef mij de zomer maar :D

in dronten is de eerste sneeuwvlok van de dag al gesignaleerd..,maar hij is spoedig vertrokken en wacht op zijn mede passagiers die hem komen bijstaan in deze bittere kouw..

aju

Het heeft hier afgelopen weekend behoorlijk gesneeuwt. Tijd van niks of alle kinderen waren sneeuwpoppen aan het maken. Helaas zijn ze nu allemaal alweer weg :-S. Sneeuw is ook alweer weg, maar was wel ff leuk hoor.

Waar woon jij dan?? dacht dat het in nederland nog nergens gesneeuwt had en dat vandaag de sneeuw zou komen...

Ik woon in het noorden in drenthe in een klein dorpje vlakbij Emmen

GVD nee!!!!!
Wanneer de verwachtingen zullen uitkomen, kan heel Nederland morgen rekenen op een sneeuwdek van gemiddeld vijf centimeter. Dit aldus Piet Paulusma en weeronline. Aangetekend dient te worden dat de verschillen plaatselijk aanzienlijk zullen zijn.

Morgenochtend zal de eerste zone met sneeuwbuien over het land gaan trekken, waarbij plaatselijk al de eerste centimeters sneeuw kunnen komen. Doordat de temperatuur rond het vriespunt uit zal komen, blijft de sneeuw op veel plaatsen liggen.

Na deze zone blijft het enkele uren droog, waarna er in de loop van de middag steeds meer sneeuwbuien het land in zullen trekken, die ook nog eens steeds actiever zullen worden. Tot middernacht kan er dan plaatselijk nog een aantal centimeter vallen. Ook donderdag zullen de nodige sneeuwbuien vallen, die het sneeuwdek plaatselijk nog flink kunnen ophogen. De meeste sneeuw wordt verwacht boven de grote rivieren, met plaatselijk dus grote verschillen.

Waarschijnlijk zal de sneeuw al in het weekeinde weer smelten, omdat er een grote kans bestaat dat zachte lucht ons land zal bereiken. De temperaturen lopen dan op tot boven de vijf graden.

Update 22.50 uur

Inmiddels is op de KNMI site te lezen dat er gewaarschuwd wordt voor extreem weer morgen. Verwacht wordt dat er een sneeuwjacht komt ((ZWARE) sneeuwval in combinatie met windkracht acht), die voor grote overlast kan gaan zorgen.

Bron: Fok.nl

Nog ff geduld iedereen :p
Stons paar minuten geleden nog buiten, begon hier al heel licht te sneeuwen.. Ijzelen deed het ook al genoeg :-/

hier is ht al goed tekeer gegaan
In het westen van nederland (lees Noord-Holland) zal het wel weer allemaal regen zijn :S
wees blij ouwe
Kheb liever sneeuw dan regen.. van regen word je zo nat :S
ow dus ik moet mijn vriendin wat vaker in de regen zetten?
nee douche is makkelijker lijkt me :)
Hier alleen nog maar wat regen gehad in Den Haag.

Naja heel even wat NATTE sneeuw maar daar bleef echt niets van liggen.
ja duhhhhh sneeuw is altijd nat
sneeuw hoeft niet nat te zijn hoor... waarom blijft droge sneeuw wel liggen en natte sneeuw niet??? :)
laatste aanpassing

rot op met je sneeuw.... :@:@:@ vieze drek... gaat de gemeente weer strooin.. is alleen maar slecht voor mn auto!! :@
droge sneeuw hahahahahahahaha

neem je me in de maling?

Alkmaar is nu heel mooi wit :)
Hier in Heemskerk ligt een laagje van ongeveer 10 cm :D:D

*rent naar buiten om sneeuwpop te bouwen*

Hier in Zwolle ligt nog niks, maar dat komt nog wel :yes:
Nope... Het sneeuwt nog niet :S

*dan maar naar Roadkill toe om een sneeuwpop te maken :)*
Het heeft hier de afgelopen nacht gesneeuwt, maar het stelt echt niks voor.
hier stelt het ook helemaal niets voor, maar ik kan zeggen dat ik vanmorgen door de sneeuw gelopen heb :D

bij mij sneeuwt et elk weekend, kurkdroog, rechtstreeks mijn neus in :):)

hier ligt ook een cm of 3 sneeuw (velp gld)
Zelfs hier in Zeeland ligt sneeuw :yes:
In Eindhoven nog niks!!!!!!
Hier is het Prachtig ..

echt Super dikke sneeuw wat met bakken tegelijk uit de lucht valt ...( Amsterdam, Buitenveldert )

ik vindt het uber gezellig ..Ik ga Sneeuw vrij aan vragen :) ..

thuis in Heerhugowaard was het ook goed wit allemaal (y)
laatste aanpassing

Hier in Den Helder sneeuwt het ook, maar het blijft niet liggen :S

gister heeft het hier de hele dag gesneeuwd en het ligt er nog steeds, nie veel, maar er ligt nog sneeuw.

het sneeuwt nu weer best hard, maar dr blijft niks liggen :)

in België ook al 20 cm sneeuw....

Ophoeruh met die sneeuw (n)

Ben al 2 keer gevallen deze week :(

en nu weer nieuwe!!!! :)

jep... 't sneeuwt en blijft ook nog liggen... de eerste sneeuwbal is al uit het dakraam gegooid :D :devil:

Het sneeuwt hier vanaf 19:00 ofzo,er ligt al een dik pak

<omg rotterdam>

nou gaan we hier maar verder dan he! Hier sneeuwt t nu echt erg wel vet!! :P

dikke sneeuwbuien hier in Assen...
en veel botsingen haha

Harmelen (Utr)
Er ligt net 1 cm pffff...wat een herrie om niets.

Hier (omgeving alkmaar) niets meer...
alleen veel wind!
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
jah het sneeuwt hier aal vrij hard!
mn moeder heb zelfs de kerstboom lampjes buiten aangedaan (die had ze dr nog niet uitgehaald naar de kerst) :vaag:
laatste aanpassing

't Begon hier gisteravond pas, maar na een half uurtje was het ook helemaal wit.
En zo heeft het dus de gehele nacht doorgesneeuwd ...
Nog steeds alles wit.

Lol straks op de fiets ... :frusty:
hier is het nog steeds helemaal witjes en het
sneeuwt een klein beetje nog

ik zit ook lekker in de sneeuw!!
super mooi tussen de bergen!
En toch ff replyen! Wenste dat ik in de sneeuw zat O:)
laatste aanpassing
Gelukkig geen sneeuw!! Nog kouder brrrr...
sneeuw ligt op de bergen, bij de kust helemaal niks