Partyflock

Forumonderwerp · 654432

Wij zijn op zoek naar 5 mooie en leuke meiden voor een nieuw te maken HPfilm geregisseerd door First Base.

Helaas heb ik een deadline van een uur gekregen dus meiden reageer ;-)

:-P

Zeg ik wel wel zelf bepalen wie mijn tegenspelers worden he! Anders weiger ik dienst.

Je hebt zeker wel inspraak hoor ;-) Maar niet te veel ;-)

O gelukkig, ik moet me wel een beetje op mn gemak voelen hoor.

Dat komt wel goed hoor ;-)
Zoek zelf maar willende tegenspelers...want we hebben nog niet zoveel geschikte kandidaten gevonden :) Uiteraard moeten de tegenspelers eerst gescreent worden :)

Wie doet die screenings dan ook alweer :-S Want Charly wordt gewoon cameraman oftie nou wil of niet.
ja, Charly heeft niet genoeg ervaring...zit er over na te denken dit zelf te doen..anders iemand als Peter S :)

Dan mag charly schoongaan maken ;-)
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
ik weiger schoon te maken. tenzij ik zelf vlekken heb gemaakt.

Die vlekken komen er toch wel van jou, dus schoonmaken zal je ;-)
haha ja adas waar, zelfs al ben ik cameraman.... Dus dan kan ik net zo goed ook screentetser zijn hehe... met de nadruk op TETSER :D dat zou wel een heleboel vlekken schelen...

Maar wel safe he, want we zijn een eerlijk en legitiem bedrijf dat volgens de regels werkt ;-)

Ehh, ja. Sex met condooms vind ik wel belangrijk want ik hoef geen ziektes daar hebben rondlopen. Ach dit is de enige belangrijke regel, voor de rest kan t me eigenlijk niet boeien als ik mijn geld maar krijg ;-)
hart voor de zaak !!! :|

Owh ja, was ik even vergeten, liet mijn greedy kant weer even zien, zal die kant weer onderdrukken en hart voor de zaak hebben

:$ sorry

:respect: :respect:

:-D
:yawn: rustig op de zaak vandaag :)

Zekers. Is het soms een feestdag vandaag?..... het chinese nieuwjaar? Zijn we dat vergeten en toch komen werken??

Hmm hart voor de zaak dus :-D

ik ben ook vreesuhhhluk drukkkk!

Met wat dan? ;-)

Begint een beetje stil te worden op de zaak :-S

Sorry.... was ff aan het werven... maar nog niets gevonden... Is het geen idee als ik meteen ga screenen als ik wat gevonden heb? Dat scheelt tijd:)

Ben ook maar ff de hort opgegaan maar helaas ook zonder resultaat :'(

Maar van mij mag je ze screenen hoor :-D

Ah das mooi! Ik zal dan meteen een rapportje opstellen:)

Wel even overleg plegen aangaande het rapport he voor eventuele aanpassingen, aanvullingen enzo ;-)

Ja geef maar ff door wat je wilt weten... :)

Ben even blanco vandaag, zodra ik mijn vragen weer gevonden heb stort ik ze boven je uit ;-)

Haha, zoals dat ene... ;)

Jaaaaaaaaaaa.... voor ons een weet, voor jou een vraag....!

Alleen als jij dat graag wilt hoor anders niet ;-)

O ik ben er dol op als mensen zich over me uitstorten:D

;)

Maar niet te vaak hoor anders wordt het zo gewoontjes ;-)

Pff vanmiddag leuk nieuws gehad, heb weer een baantje gevonden (tijdelijk, ongeveer een maand met eventuele uitloop) maar alles beter dan thuis zitten en je vervelen :-D

Kan ik trouwens onderweg ook spotten naar talent voor de film :-D

O ja gewoontjes is niet leuk;) En ge je gang met spotten hoor, misschien wat leuke nieuwe collega´s??

Gewoontjes is zeker niet leuk, dan word t saai en da's niet de bedoeling natuurlijk ;-)

Ach tja mijn directe collega's komen niet in de aanmerking maar ik moet met openbaar vervoer dus wie weet wat ik tegen kom ;-)
Waar blijft de rest van het personeel ?

Zo, heb ff overleg gevoerd gisteraaf en vanochtend... maar het is op niets uitgelopen hoor. Stelletje sufkutten....

Ik was vandaag weer bijklussen sorry ;-)

Maar balen van die sufkutten zeg, vanmorgen ook weinig gezien in de bus en vanmiddag in de trein zaten ook alleen maar wauze mensen, niks voor ons bedrijf :'(.

Hoop morgen iets beters tegen te komen

Werkzaam bij Struikgewas
een film voor die trut van een coen?

Jaloers :-P, wil je soms een rol.....

WCpapier :-P

Wie speelt hier de trut dan??:p
een film voor die trut van een coen?

Ja Peet, een film voor die trut van ik :yes:

Speel je dan ook mee in de film?

Tja dat wil ik ook wel weten :-D