Partyflock

Forumonderwerp · 653358
BREDA (ANP) Een 88-jarige winkelier in Breda is donderdagmorgen in zijn zaak overvallen en ernstig mishandeld. De politie kon de dader aanhouden toen hij de winkel uitkwam. Zij onderzoekt of de 27-jarige verdachte ook de dader is van zes eerdere overvallen op twee banken en vier winkelbedrijven de laatste twee weken in Breda.
Twee politiemannen in een onopvallende auto zagen van een afstand dat de man het winkeltje in de Van Goorstraat binnenging. Zijn signalement vertoonde overeenkomsten met het signalement van de man die in Breda eerder overvallen had gepleegd en die bij alle politiemensen bekend is. Daarom nam de politie ter plaatse polshoogte. Door een kleine opening in de etalage zagen de agenten het slachtoffer op de grond liggen. Meteen daarna kwam de dader naar buiten.
De winkelier is met botbreuken, hoofdletsel en diverse kneuzingen naar het ziekenhuis gebracht. De politie heeft direct een Team Grootschalige Opsporing van tien rechercheurs samengesteld en is begonnen met een buurt- en sporenonderzoek. Of de verdachte iets heeft buitgemaakt staat nog niet vast. Volgens de politie was hij niet bewapend.

----------

Wat voor week is dit?? Nationale criminaliteitsweek?
Weeer zo'n bizar bericht...Er gebeurt wel ERG veel deze week

ps. Ik wil niet alleen maar negatieve dingen posten, maar dit viel mij gewoon even op.
laatste aanpassing

Echt stoer zeg...een man van 88 in elkaar slaan.
VIEZE LAFFE TAKKEHOND!!!:@:@:@
Hopelijk sterft de dader een verschrikkelijke dood na een lange lijdensweg.

...heel laf ja! :@

nahjaaaaa nog zoiets zeg!!!!
volgens mij stijgt het aantal moorden en mishandelingen in de eerste maand van 2004 al 70%!!!!
Wat een verhaal weer, gelukkig is het nog relatief goed afgelopen.

Het is te hopen dat het geen buitenlanders zijn dit keer anders ontaard dit topic weer in een allochtonen - autochtonen strijd...

gatverdamme....hij zal in ieder geval goed te grazen worden genomen in de gevangenis:-D
Ziek

Dit doen echt alleen van die sukkels wat veder niemand durven aan te pakken

MIETJE

zo dan ben je echt stoer,een hoogbejaarde mishandelen :S

Lekker begin voor een nieuw jaar :S
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
En wie zal het dit keer gedaan hebben ? Kansloze Kolere Lijer, dit moek nie zien :kots: :(
Laffe hond, wordt zo pissig als ik dit soort dingen lees :@
Ziekelijk gedrag....

heeft niks meer met wekelijks te maken....

deze dingen zijn vort dagelijkse kost helaas :kots:

nederland gaat naar de klote en hard ook :s
Vriend van mij is laatst zonder reden helemaal naar de klote geschopt en geslagen, vervolgens is z'n maat van 17 ervoor gesprongen om de klappen op te vangen en hem hebben ze aan één oog blind geslagen.

En dan nu weer dit, dan vraag ik me af waar 't naar toe gaat. Nederland lijkt wel een amerikaanse bajes ofzo
laatste aanpassing

What's next??? een kind van 3 aftuigen????
allemachtig...

sta echt elke dag opnieuw met open mond als ik hoor, lees & zie wat er allemaal in Nederland gebeurd vandaag de dag :/ echt ongelofelijk!

een 88 jarige man aftuigen :kots:
vind het echt verschrikkelijk!
Ik heb hier geen woorden voor....ik kan echt janken om zoiets:cry:
:bah::bah::bah::bah:
:bah: triest ben je dan als je een oud opatje in elkaar moet rammen...

STENIGEN die overvaller

knappe gast hoor top (y)

soms baal ik wel eens dat ik niet in de bak zit om zulke figuren te begroeten...
zielig

opsluiten met die kaffer
dit is gewoon extreem zielig
Vraag me onderhand af of ik niet veiliger in het buitenland woon.

Dit is echt te ziek voor woorden. Een leraar afknallen, een opa afronselen, kogelbrieven.
Is iedereen getikt geworden ofzo :[

Gewoon schandalig ze moeten die kerel kapot slaan.......
Nederland is gek geworden lijkt het idd
Reken er maar op dat Nederland alleen maar gekker wordt...

Dat er zoveel dingen gebeuren in 1 week...
Is toch ongelofelijk :/
Amerikaanse taferelen. 'Amerikanisering' noemen za dat toch?? :x :x
Harry Potter moet eens actie ondernemen....

Gvd kan me zo kwaad maken om zoiets...

Artiest Trunkz
Amerikaanse taferelen. 'Amerikanisering' noemen za dat toch?

Bij alles wat er in Nederland gebeurt wijzen ze direct naar Amerika, hier komt het toch niet voor? Mensen, wake up! Dit is Nederland van dag tot dag, dus doe er wat aan. Straks gebeurt er wat in Amerika en noemen ze het 'Nederlandisering'
Zo kun je het inderdaad bezien Trunkz...

Zag vanochtend in het nieuws dat in Parimaribo een jongen zn lerares met een bijl heeft vermoord :/

?? Nederlandisering ?? .. :/
laatste aanpassing

Echt ziek gewoon. Verschrikkelijk zeg.