Partyflock

Forumonderwerp · 653236

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

... hoe doe je dat?
laatste aanpassing
you bastards! :[
wacht nog erger maken

rollie rijd bins aan

den haag. woensdag avond reed menno beschonken over de weg daarbij zag hij meneer bins niet lopen en reed hem aan nadat bins was gevallen pakte rollie een kettingzaag en zaagde bins in 4 stukken met het vlees ging hij naar gekkehuis toe om te ruilen tegen stukken vlees van een zeekoe :P

En stak je t ook in de fik?:o

Neeeeeeee!
Je moet niet iedereen dr bij betrekken rol!
ow... uhm effe veranderen dan weer

rollie rijd bins aan

den haag. woensdag avond reed menno beschonken over de weg daarbij zag hij meneer bins niet lopen en reed hem aan nadat bins was gevallen pakte rollie een kettingzaag en zaagde bins in 4 stukken met het vlees ging hij naar gekkehuis toe om te ruilen tegen stukken vlees van een zeekoë :P

maar bins wou niet geruild worden dus gekkehuis verdween uit het verhaal

Ja ehh zoiets:vaag:
Rol aan de drugs:vaag:
rollie rijd bins aan

den haag. woensdag avond reed menno beschonken over de weg daarbij zag hij meneer bins niet lopen en reed hem aan nadat bins was gevallen pakte rollie een kettingzaag en zaagde bins in 4 stukken met het vlees ging hij naar gekkehuis toe om te ruilen tegen stukken vlees van een zeekoë

maar bins wou niet geruild worden dus gekkehuis verdween uit het verhaal daarna rolde rollie verder en snoof een lijntje coke

dit word een mooi verhaal he bins :P
Ik rende nog achter rollie aan om ook in het verhaal te komen, maar kon 'm niet bijhouden :(
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
ben ff opzoek naar een leuk bericht :9 en dan ff veranderen heheheh
rollie rijd bins aan

den haag. woensdag avond reed menno beschonken over de weg daarbij zag hij meneer bins niet lopen en reed hem aan nadat bins was gevallen pakte rollie een kettingzaag en zaagde bins in 4 stukken met het vlees ging hij naar gekkehuis toe om te ruilen tegen stukken vlees van een zeekoë

maar bins wou niet geruild worden dus gekkehuis verdween uit het verhaal daarna rolde rollie verder en snoof een lijntje coke
helemaal waus van de coke zag die een jellyhead lopen met een ruffneck bomber aan.. snel rolde rollie weg opzoek naar ralfs leuke bericht

Dit is te para:D

helemaal waus van de coke zag die een jellyhead lopen met een ruffneck bomber aan.. snel rolde rollie weg opzoek naar ralfs leuke para bericht
hey 2 stemmen
zoek het verschil?

helemaal waus van de coke zag die een jellyhead lopen met een ruffneck bomber aan.. snel rolde rollie weg opzoek naar ralfs leuke para bericht

het bericht luidde zoek de 2 verschillende stemmen

Rol
Zo kan je tot half 4 vannacht doorgaan
dit is echt para ja :vaag: :D

het bericht luidde zoek de 2 verschillende stemmen. de stemmen vertelde hem tot half 4 vanacht doorgaan net zolang je er para van word

godverdomme bins wijzig je post is tot 2 uur ofzo :P
laatste aanpassing

Hehehe nee:D
Jij kapt ermaar mee:[
Bins is toch dood? :S

Zou je wel willen he hoer:@
ja klopt die had ik vermoord :P kut moet ik alles weer veranderen :S

het bericht luidde zoek de 2 verschillende stemmen. de stemmen vertelde hem tot half 4 vanacht doorgaan net zolang je er para van word
bins was dood dus besloot rollie maar naar de hoeren te gaan

In de doublet of geleen?
Sorry Bins ik heb liever zeekoë. Daar wordt ik zo geil van :)

bins was dood dus besloot rollie maar naar de hoeren te gaan in geleen kwam hij alleen maar geile zeekoetjes tegen dus sprong ie maar ze bed in om te gaan slapen :D truste :D
ook lekker op de gril...
heeft ik weer mooi einde aan gemaakt :P ik is zzzzz
Transavia vliegtuig verongelukt in ijsselmeer

Almere - In de pampus haven bij Almere is een verkeersvliegtuig met 116 mensen aan boord neergestort. Het ongeluk met een Nederlandse Boeing 727 gebeurde afgelopen nacht tijdens een zware regenval. Over het aantal slachtoffers is nog niets bekend.

Het toestel was van Schiphol Amsterdam opgestegen voor een vlucht naar Akishima , een stad in het noord-oosten van Japan. Kort voor na het opstijgen viel het contact met de verkeerstoren weg. De Boeing van de luchtvaartmaatschappij Transavia vloog op het moment van het weg vallen van de verbinding door een gebied met zware regenval. Op de radar was te zien dat het verkeersvliegtuig een bocht maakte. Deskundigen vermoeden dat de piloot van plan was om terug te keren naar Schiphol Amsterdam om het probleem te verhelpen. Enige minuten later verdween het verkeersvliegtuig vlak boven Almere-Stad van de radar. Op dit moment zijn reddingswerkers opzoek naar overlevenden.

Eerder deze maand verongelukte een vliegtuig van de maatschappij Uzbekistan Airways in Uzbekistan, waarbij alle 37 inzittenden omkwamen.

en en... want vind je er van :9
laatste aanpassing
mijn verhaal is beter :P
Hulde voor de auteur(y)

Bron?:P
Ik ga m posten :P
Ja klopt het staat er echt! :O
maar ehmmm... in dat onderwerp niets zeggen dat het nep is he :P anders gaat ie gelijk weg naar onzin en humor hehehe
zo... staat er :9
:) hahaha, goeie! ... heb er ook even een postje bij gezet. ... even kijken of er reacties komen.

... zware regenval ... ohja joh! ¿ :vaag: ... zeker iets gemist :)
... ik had eerst trouewns een link waar je Echt zo'n nepbericht kan posten op een nepjournaalsite ... even kijken of ik die weer kan vinden :) (6)
Is al gebeurt. Kijk maar in het topic dat Rollie Bins aanrijdt ;)
Hahaha, wat goed!!!!! Hoe doe je dat???
he, nu is hij weer terug gelinkt naar deze pagina???????
nee dat nepbericht van de telegraaf
lol die grap is lachen
http://forze.homeftp.net/nos/
kut mijn lange vloei is op....
das idd erger als een vliegtuig dat op is...euh ik bedoel kopje onder is
.. is hij nog leeg???